![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie to jest temat "jak zdrutować/wzmocnić ic" a nie "skąd wziąść pieniądze na conajmniej chińczyka". Proszę o wypowiedzi na temat. Wiem, że jest wyjątkowo ciężki i może okazać się beznadziejny ale mam ochotę się z nim zmierzyć i dalej walczę.
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Chińczyk będzie i tak prawda Panie Kakao??
![]() Problemem nie jest sam cooler tylko orurowanie. Oczywiście ktoś kto płaci 2k pln za zrobienie firmie, to problemu w tym nie widzi, ale osoba jak Kakao, która robi sama z zapleczem jakie ma, już pewne problemy napotyka ![]() ![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
E30_owner, chińczyk już jest i kawałek orurowania też
![]() ![]() ![]() http://allegro.pl/show_item.php?item=4507950098 Serdeczne podziękowania i 07 zgłasza się dla Ciebie przy najbliższej okazji. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
dobry strzał
![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Najbardziej odczuje ulgę turbosprężarka
![]() EDIT: Ale żeby można było podciągać cokolwiek do góry, najpierw trzeba go zamocować, a z tym jest problem, z jednej strony płytki zderzak , z drugiej strony belka przed chłodnicą, od góry belka zderzaka i wspornik zamka maski. Żeby to miało ręce i nogi rzeźba jest duża ogólnie. Ale tylko z przeprowadzeniem pierwszych części wlotu i wylotu do i z intercoolera. Reszta już "pójdzie" ![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Proszę o wypowiedzi na temat. Wiem, że jest wyjątkowo ciężki i może okazać się beznadziejny ale mam ochotę się z nim zmierzyć i dalej walczę. Nie drutować, bo rzeźbisz w gównie, a i tak nic - poza ewentualnym zabezpieczeniem się przed jego rozerwaniem - nie ugrasz, tracisz tylko czas.No i może bez przesady z tym strasznym rzeźbieniem przy montażu, jak coś będzie zawadzało, to się podetnie, nie takie rzeczy się robi, żeby wpasować większą chłodnicę... |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Najprościej wyciąć belkę pasa przedniego. Tylko później "wysłuchiwać" jak to się ludzie pozabijają to tak średnio się chce to robić, więc trzeba ją praktycznie od zera zbudować żeby to minimum zapewnić i żeby można było ten dolot ogarnąć tak żeby nie trzeba było ciąć połowy zderzaka czy robić lift budy na siłę - bo żeby to wyglądało nie jest to kwestia zmiany tylko zderzaka.
Ogólnie - będzie dobrze ![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Sprężarka to się do czerwoności grzała.
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
to raczej normalne, nie może tylko świecić na biało bo egt wtedy jest bardzo duże
ten cooler co masz wcale nie jest zły ma dużą powierzchnię tylko boki słabe plastikowe ja bym dorobił aluminiowe, a pierdolenie że jest olej i takie tam bzdury to jak ktoś nie chce robić , nie jedno aluminium spawałem i zawsze było wszystko szczelne trzeba tylko odpowiednio wyczyścić... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:50 |