E46 320Cd by deejeys czyli M̶4̶7̶N̶ M50 Turbo, fb: /E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar |
E46 320Cd by deejeys czyli M̶4̶7̶N̶ M50 Turbo, fb: /E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar |
Tue, 08 Jul 2014 - 16:54
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
Parę słów na wstępie... Auto mocowo nie robi szału, ale na tle innych 320d jednak jest dość wysoko. Niestety silniki te w BMW nie są zbyt często modyfikowane tak jak np. 1,9tdi. Czemu? Może przez obecność 3.0d o już na starcie większej mocy, nie mniej jednak ja kupiłem 320Cd i jakoś lubie ten silnik i ten dziwny wyraz twarzy ludzi po wyścigu jak dowiadują się, że dostali baty od 2.0 litrowego diesla Auto jest w moich rękach 4 lata, daje mi dużo frajdy. Wszystkie modyfikacje mechaniczne przeprowadziłem samodzielnie. Galerię postaram się bardziej rozbudować, dodam zdjęcia z zawodów i z modyfikacji (trzeba przeszukać trochę dysk 2tb...)
MODEL:BMW E46 320Cd Modyfikacje Silnik: seria Modyfikacje głowicy: brak Modyfikacje bloku: brak Turbo: stage I GTB1756 przerobione na podciśnienie Układ dolotowy: stage I Customowe orurowanie intercoolera wykonane samodzielnie, ic fmic 550x230x65 , orurowanie z kwasówki 60mm . Dolot do turbiny customowy również z kwasówki 56mm przy turbo 76mm przy filtrze. Filtr a'la HKS - grzybek. Układ wydechowy: stage II Całkowicie przelotowy o średnicy 2.25 cala , na dwóch tłumikach po środku auta. końcowy na wzór m3 e92 Układ wtryskowy: seria Wtrysk metanolu SNOW PERFORMANCE stage III wtryski nigdy nie ruszane, pompa również seria Elektronika: seria sterownik programowany przez tc-performance.eu Układ chłodzenia: seria Układ napędowy: seria Zawieszenie: stage I Gwintowane zawieszenie FK AK 501 , trochę poliuretanowych tulejek BODY KIT: stage I Zderzak przedni M3, progi M-pakiet, tylny zderzak m-pakiet z customowym dyfuzorem, carbonowa klapa Osiągi : Auto obecnie kręci czasy rzędu 6.1 do setki (mierzone G-tech PRO ) oraz najlepsza ćwiatka na obecną chwile (zmierzone aż dwie) - 14,18 100-200 16,8s Wykres : Zdjęcia : -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 08 Jul 2014 - 16:54
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 08 Jul 2014 - 18:09
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 05 December 2010 |
Może zanim wrzucisz foty ze spotów na publiczny serwer/forum pójdziesz po odrobine rozumu do głowy i zasłonisz nr tablic rej. ?!
|
|
|
Tue, 08 Jul 2014 - 18:21
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
Ja nie wiem gdzie Ty tu widzisz blachy, poza moimi na jedynym zdjęciu...
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Tue, 08 Jul 2014 - 19:24
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa |
fajny wynik podobny do mojego tylko ja gtb2260vk 270/510nm
ten czas z gtech bankowo nie mozliwy .ja na gtechu 13,5 robie a na zawodach 14.000 best tak wiec przy aucie 1500 kg z kierowca 250/508 14.5-15 realny czas na cwiare pozycz Racelogika TO JEDYNY MIARODAJNE urzadzenie pomiarowe duzy nm jak na seryjne graty ? hamowales gdzies indziej ?? ile seryjnie bylo nm/km? -------------------- 270+/510+
|
|
|
Tue, 08 Jul 2014 - 20:14
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
To nie VAG te silniki taki moment generuje Hamowane bylo również na dynomecie na poprzednim sofcie i na tych rolkach i 1hp różnicy
Robilismy porównania z RL i na poprzednim sofcie i na RL wykrecilem 6.4 również i robilismy zresztą porównania na zawodach w Ułeżu ten gtech pro jest na tym samym systemie gps 10mhz oparty Seria ma 150hp/330nm -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Tue, 08 Jul 2014 - 20:31
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa |
Mocno wyszło jak na taką suszarkę. Jak takie parametry znosi układ napędowy?
Czy turbo siadło p&p czy jakaś rzeźba ??? |
|
|
Tue, 08 Jul 2014 - 21:03
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
Sprzęgło seria, nowe dwa lata temu ogarniete jest identyczne mocowo co w 330 184hp. Czyli nowe 550nm a wraz z czasem pewnie mniej. Wtedy tarcza spiekowa 8 lopatek wleci
Turbo niestety tu ciężko sie wsadza, ze względu na miejsce -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Tue, 08 Jul 2014 - 22:45
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa |
Pompki do ilu teoretycznie starcza?? Ni i moc jak na gtb17 dosc duza:/
Ja tez mam gtech pro i wg niego 13.4-5 na cwiare i przyspieszenie 5.7-6.2 powtarzalne bez trakcji na 1,2,3 biegu best 5.3 ale z dwoji start Jakie plany na wiecej ?? -------------------- 270+/510+
|
|
|
Tue, 08 Jul 2014 - 22:48
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa |
A na RC przyspieszenie identyko a 1/4 13.7-8 a kur na zawodach ni chu.... 14.000-14.100 z 13 razy na 23 proby :/
-------------------- 270+/510+
|
|
|
Tue, 08 Jul 2014 - 23:49
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 |
Moc jest ale Nm spada po 3200rpm. prawdopodobnie za mała turbina. ten silnik ma w serii 150 koni? ile Twój silnik generował w serii? o ile był hamowany seryjnie.
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
Wed, 09 Jul 2014 - 08:00
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
No co mam Ci powiedzieć, moc wyszła nie z kapelusza... powiem więcej - bylo 240hp i 480nm zmodyfikowalem dolot i wsadzilem wiekszy fmic (zamiast 140mm wysokości to 230) no i udalo sie wycisnąć tyle...
To fakt turbo nie jest ogromne, dlatego też pewnie wpadnie inne bo to już na więcej nie stać. Auto już po zakupie 4 lata temu nie bylo seryjne - 186hp i iles tam nm a potem moc systematycznie rosła. Na gt1749 bylo juz 215hp ale ukrecil się wirnik -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Wed, 09 Jul 2014 - 08:52
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta |
Sympatyczny dupowóz.
Mam mało racingowe pytanie co to za lampy są z przodu? Czy to tylko photoshop? -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
Wed, 09 Jul 2014 - 09:02
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
Lampy customowe, ringi RGB wykonane przezemnie od postaw kupe czasu temu. Dość kontrowersyjny mod ( jak zresza całe auto) na żywo zawsze słyszę, ze zaje*iście czerwone wygladaja a na necie bywa inaczej. Na co dzień mam biale/cieplo biale a na zloty czerwone lub fiolet. Bo tyle te kolory mnie interesuja
Lubie indywidualne modyfikacje, tak jak tylny dyfuzor z wydechem czy tez przedni zderzak, nie mówiąc o klapie... ale mi to zwisa... Dźwięk wydechu podoba się wieeelu osoba i jest bardzo charakterystyczny -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Wed, 09 Jul 2014 - 09:03
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 |
|
|
|
Wed, 09 Jul 2014 - 16:29
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa |
To co z tą sprężarką było modzone? Kolektor custom ?
|
|
|
Wed, 09 Jul 2014 - 16:35
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa |
Dokladnie cie rozumiem sam mam lampy bi xenon z listwa led i aktywnymi kierunkami jedni zachwycaja sie bo na zywo baja a przez foto juz rozbie bywa i na necue hateing
Wydech mam 3' full przelot i jak na diesla jak zakrece ponad 3000 rmp brzmi baja Foto Soczewka z infinity bi xenon 3' listwa led audi -------------------- 270+/510+
|
|
|
Wed, 09 Jul 2014 - 19:44
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk |
Jak ma się legalność takich home made lamp? Wiem że off top konkret, ale ciekawi mnie to skoro już temat zaczeliśmy
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
Wed, 09 Jul 2014 - 20:00
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków |
Deejey, jak na taką małą turbiny dół wyszedł dość kiepski, co da się z tym zrobić? Pewnie trochę przez duży IC. ..
|
|
|
Wed, 09 Jul 2014 - 20:33
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
Legalność? A co tu legalnego w tym aucie... Jak będą chcieli zabrać dowód to zawsze coś znajdą...
Dół kiepski - tak jak pisałem totalnie nie chce dołu lepszego bo na pierwszych 3 biegach i tak nie czuć, że jest słabo w tym zakresie do 2500rpm a powyzej to jest terror.... xD a mocny dołem to się jarają Ci co nie mają góry Panewki nie były nigdy oglądane... A niestety BMW nie słyną z mocnych :/ Dlatego moje softy zawsze mają ograniczone doły - może dlatego z grona tych którym wystrzelił silnik ( a już było takich którzy na sofcie 215/450 pół roku pojeździli...) ale co - full nm przy 2000-2500 a potem nic, moc do 3700 a potem dół... Na co mi takie auto? Ja się tym ścigam co tydzień praktycznie od 4 lat. Czesto w tygodniu bawie się na mieście etc... Potrzebuje tylko góre -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Wed, 09 Jul 2014 - 22:30
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków |
deejey, skoro nie zależy ci na mocnym dole to trzeba było wsadzić gtb2260 i wtedy góra była by jeszcze lepsza o ile jest jeszcze paliwo, u mnie na gtb2260 przy 4000 jest 450Nm a przy 2000 jest 330Nm i w cale nie uważam że dół mam mocny mimo że jeżdżę ośką.
P.S. jak by tak podciągnąć w zakresie 2200-2900 to wtedy jak dla mnie idealnie Czasy 0-100 bardzo dobre, moc i moment na wykresie bez metanolu czy z metanolem? |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 23 April 2024 - 23:25 |