![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 19 April 2013 Skąd: Radzyn/ UK ![]() |
a jakie są nagrody za pudło w naszych zawodach krajowych?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
a jakie są nagrody za pudło w naszych zawodach krajowych? zwykle "rolka papy i uścisk łapy" Kiedyś SSS wypłacał do około 600pln za zwycięstwo (zależnie od klasy) Dlatego ważne jest zorganizowanie ogólnopolskiej ligi, z patronatem cyklu zawodów i nagrodami np. za najlepszy wynik w klasie. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 19 April 2013 Skąd: Radzyn/ UK ![]() |
a nie lepiej podłączyć się do jakiejś ligi driftingowej ? i wspólnie coś zorganizować?
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
a nie lepiej podłączyć się do jakiejś ligi driftingowej ? i wspólnie coś zorganizować? To z doświadczenia wiem, że wszyscy są chętni do podziału zysków po zawodach, ale w razie wtopy (nieuniknione, pogoda zawsze zrujnuje jakiś procent imprez w roku), nie ma chętnych do pokrycia strat Ja mam ideę, żeby dalej organizowaly "małe" organizacje, jak Rzeszów, SCS, Bezpieczne Wyścigi, Ełk, ale żeby był wspólny regulamin i wspólna klasyfikacja generalna. Wtedy, można zacząć szukać sponsora dla syklu zawodów, sponsor by zapewnił nawet tylko nagrody za generalkę, a mali organizatorzy mieliby gwarancję udziału najlepszych zawodników, którym byłoby na rękę uczestniczyć w dużej licznie zawodów, by zbierać punkty do generalki. Dalszym pomysłem jest, że jeśli do cyklu zawodów przystąpi np. 10 imprez, do generalki liczą się punkty zdobyte np. na 7 imprezach, żeby uniknąć sytuacji w której ktoś "wiecznie czwarty", ale regularnie jeździ na wszystkie zawody, zwycięża w klasyfikacji. Moim zdaniem nakłady na to rozwiązanie są zerowe, potrzeba tylko dobrej woli. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
moze jeszcze dorobic klase stock tak zeby auta streetowe dlubane np.lamik, cieplak niemusialy stawac dragsterami, a z kolei zeby uliczni sciganci przyjechali faktycznie seryjnymi autami, wiem ze im wiecej klas tym bardziej paraolimpiada, ale moze taka 3a klasa aut ktore maja tylko wydech i sosfta i faktycznie sluza do jazdy na codzien by przyjezdrzaly
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
To z doświadczenia wiem, że wszyscy są chętni do podziału zysków po zawodach, ale w razie wtopy (nieuniknione, pogoda zawsze zrujnuje jakiś procent imprez w roku), nie ma chętnych do pokrycia strat Ja mam ideę, żeby dalej organizowaly "małe" organizacje, jak Rzeszów, SCS, Bezpieczne Wyścigi, Ełk, ale żeby był wspólny regulamin i wspólna klasyfikacja generalna. Wtedy, można zacząć szukać sponsora dla syklu zawodów, sponsor by zapewnił nawet tylko nagrody za generalkę, a mali organizatorzy mieliby gwarancję udziału najlepszych zawodników, którym byłoby na rękę uczestniczyć w dużej licznie zawodów, by zbierać punkty do generalki. Dalszym pomysłem jest, że jeśli do cyklu zawodów przystąpi np. 10 imprez, do generalki liczą się punkty zdobyte np. na 7 imprezach, żeby uniknąć sytuacji w której ktoś "wiecznie czwarty", ale regularnie jeździ na wszystkie zawody, zwycięża w klasyfikacji. Moim zdaniem nakłady na to rozwiązanie są zerowe, potrzeba tylko dobrej woli. +1 Z ust mi to wyjąłeś flacha razem ![]() Klasy moim zdaniem moje z Olsztyna są gitara do tego skoro musi jakiś stock i tyle -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
chodzi mi o te faktycznie seryjne auta, może wtedy przyjedzie tego więcej, niewiem, a w klasie street zrobić obostrzenia typu głośność wydechu sonometr to nie jest duzy wydatek i pozwolic na wywalenie tapicerki, dragstery to auta z modyfikacjami nadwozia wycinaniem podłużnic, oponami niedopuszczonymi do ruchu w europie itd
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
W innych krajach sporym ułatwieniem jest fakt, że "street" to po prostu auta z rejestracja i ważmnym przeglądem - w PL przegląd można mieć na wszystko...
![]() |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
W innych krajach sporym ułatwieniem jest fakt, że "street" to po prostu auta z rejestracja i ważmnym przeglądem - w PL przegląd można mieć na wszystko... ![]() w de również tylko jest drożej -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
A ja uważam, że niepotrzebnie tak kombinujecie. Skoro ktoś zrobił tak auto że spełnia regulamin klasy street i wali 9tki to czapki z głów dla kierowcy/budowniczego, przenieść go do dragu bo co? Bo innym jest ciężko, a on jest taki szybki? To może lepiej od razu wprowadzić klasę gdzie każdy nawet jak nie dojedzie do mety dostanie puchar i zostanie poklepany po plecach i zrobi sobie zdjęcie na podium z hostessami i szampanem?
Myślałem, że w tym sporcie chodzi o to by spełnić wymogi regulaminu, żeby wóz wytrzymał przejazdy i zrobił dobry czas. No ale widzę, że tu niektórzy się dali tak skomunizować propagandzie tolerancji i poprawności, że im wstyd wygrywać i szkoda tych zawodników co zostali z tyłu... litości ludzie! -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
To nie licz na tłumy ;-) Stock jest bardzo dobrym pomysłem żeby Frogi inne tego rodzaju twory się wyżyły ;-) .
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
ale trzeba na to patrzeć trochę dalej niż z własnego punktu widzenia, rozmawiamy o problemie Polskiego dragracingu nie o tym że mamy kilka mocnych aut, ok kilka osób wykonało takie streety że dają rade (mimo że niewiele wspólnego z ulicą mają) i z tego powodu opcja stock (zwał jak zwał) pomoże rozwinąć może kilka/naście kolejnych projektów a może nie... największym problemem jest zainteresowanie a to przecież nie jest małe, co większe miasto w nocy odbywają sie takie albo inne ścigi, jak zawody by były po całej Polsce to owi ściganci może by przyjechali (albo nie bo nie jest nielegal....) ale wyjdźmy z założenia że ten sport ma w korzeniach nielegal więc może jednak przyjadą, więc nie do końca potrzebujemy dragstripa z którego skorzysta Vette, a większego zainteresowania nowych zawodników i myślę że w tym kierunku pasuje jednak iść, wyciągnąć ręke w ich kierunku, ci co się ścigają i tak pojadą na koniec Polski polatać
![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Naprawdę myślicie że przez jakąs zmianę regulaminu można wpłynąć na rozwój tej dyscypliny w Polsce ?
![]() Trzeba sobie jasno powiedzieć, że poza Speedway'em, motorsport w tym kraju nie istnieje. Jakieś porównania do DE wywołują u mnie pusty śmiech. Czesi są dekadę przed nami. Taka jest prawda i dotyczy rajdów, wyścigów i innych dyscyplin motorsportu. Osobiście nie widzę szansy na poprawę w najbliższym czasie. Kraj się powoli rozwija, ale pęd i głód ludzi na konsumpcjonizm powoduje, że inwestorzy wolą pewniejsze inwestycje jak lotniska, markety, developerka itp. Druga sprawa to kompletny brak w narodzie tradycji i ducha motorsportu, który w PRL władza ludowa skutecznie tłumiła w obawie przed trzewieniem w narodzie proimperialistycznej zachodniej kultury. Samochód to przejaw wolności, a to kłuciło się z ówczesną ideą trzymania ludu za mordę. Efekt mamy taki, że jak zapytasz statystycznego polaka czy chciałby profi tor wyscigowy, o dragstripie juz nie mówiąc, poklepie się w głowę. Całość dopełnia beton starych działaczy PZMotu, pierdzących w stołki do emerytury. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
czyli jak juz pisalem nic sie nieda zrobic nienależy próbować należy narzekać
![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
A tak zapytam, bo nie mam pojęcia za bardzo o tym - jak długi powinien być tor na 1/4 mili? Szeroki to na przykład jak autostrada(2 szerokie pasy na tory + pas na przerwę między nimi) + zjazd. A co poza tym? Pytam, bo zastanawiam się jak dużo trzeba by zainwestować, żeby zrobić coś co będzie przypominało dragstrip
![]() |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
100 metrów na rozgrzewkę, 402 na trasę i te 700-800 na hamowanie
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Trzeba sobie jasno powiedzieć, że poza Speedway'em, motorsport w tym kraju nie istnieje. i dotyczy rajdów, http://rsmsl.pl/article/w-bochni-padl-rekord Ile by lat nie miał to opisuje trafnie. Zastanawia mnie dlaczego Narodowe Centrum Motorsportu ma być budowane na pomorzu podczas gdy nawet runda pucharu polski została odwołana z powodu braku frekwencji, a na śląsku jest jak wszyscy widzą. " Piątek, 06 czerwca, 15:00 Runda Rajdowego Pucharu Polski w 10 Rajd Kaszub GBC odwołana!!! Organizator 10. Rajdu Kaszub Gdańsk Baltic Cup z przykrością informuje, że ze względu na nie osiągnięcie wystarczającej frekwencji zgłoszonych załóg, rajd nie będzie eliminacją Rajdowego Pucharu Polski. Zapraszamy zawodników RPP do udziału w rajdzie okręgowym w klasyfikacji „gość”. Więcej informacji na temat RO już w poniedziałek. . " Więc skoro chłopaki biorący udział w RPP, gdzie runda kosztuje co najmniej ok 5kPLN (koszty transportu relatywnie niewielkie) w wykonaniu biednych ekip do jakich moja należy nie jadą nad morze to coś jest z tą odległością. Sam chciałem jechać na tą rundę, gdzie ja mam super tani transport S4 B5 z lawetą w lpg i namawiałem znajomego z Ryk, ale jednak odpuściliśmy. Chodzi nie tylko o koszty, ale poświęcony czas. Cytuję kolegę: 'wolę pojechać Rzeszowski'. Więc jeżeli zrobicie cykl zbyt drogich imprez, to może być tak, że część będzie wybierała kilka imprez w roku, nie pojedzie na wszystkie. Takie RSMŚL są regionalne i frekwencja dopisuje. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Duża frekwencja to nie wszystko, choć też ważna. Jeszcze jest organizacja, przygotowanie tras, poziom zawodników, sprzętu, zainteresowanie mediów i sponsorów itp. Jest bardzo słabo jeszcze.
A wyścigi to dramat w trzech aktach. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
ale to trzeba zmienić własnie
![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Tommo +1 ;-)
Mickey +1 ;-) Marlon praktyka i doświadczenie mówi za siebie ;-) Skumulować, uprościć i wszystkich ugościć, prosta sprawa nie wierze w to by ktoś nie chciał zaistnieć w legalny i profesjonalny sposób jak długo przygoda by nietrwała z 1/4 mili wierze że wróci autem bądź z rodziną na trybunach, a bilet jest jeden ;-) tylko tak można to napędzić . |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 04:40 |