Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 9 10 11  
Reply to this topicStart new topic
> Problemy polskiej ćwiartki, Sponsorzy, kamery
E30 owner
post Fri, 04 Jul 2014 - 00:11
Post #201


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





CYTAT(MrówinhO @ Thu, 03 Jul 2014 - 21:18) *
Automaster Klub ma pewne ograniczenia w postaci "kagańca" ze strony PZM i przy organizacji tego typu zawodów musi trzymać się wytycznych narzucanych przez warszawską centralę. Zresztą ostatnia wersja regulaminu ramowego wyścigów równoległych PZM pochodzi z 2010 roku. Nie było Mistrzostw Polski w wyścigach na 1/4 mili, prawie nie było zawodów z wizą PZMowską (tylko Automobilklub Opolski organizował wyścigi na 1/4 mili do 2012 roku), więc nie było potrzeby aktualizacji regulaminu i pewnie nic w tej kwestii nie ruszy.

Nic nie jest powiedziane, że Automaster Klub nie włączy się w dyskusję, zobaczymy jak się wszystko potoczy.

Co do podziału, to posiłkowałem się myślą amerykańską, gdzie jest multum różnych podziałów i każda grupa ma własne wymagania techniczne. Fakt, może zbyt obszerny jest mój podział, ale skoro wiele osób chce podziału, to zaproponowałem taką opcję, która będzie sprawiedliwa zarówno dla posiadaczy aut seryjnych, jak i też dla właścicieli mniej lub bardziej podłubanych pojazdów. Jeśli chodzi o klasy, to w każdej grupie byłyby 3-4 klasy, a w sumie byłoby z 17 klas (po 4 w Stock i Street i po 3 w Outlaw Street, Drag i Outlaw Drag), więc frekwencja w klasach nie musi być porażająco niska. Tylko trzeba chęci ze strony budowniczych i zawodników, żeby pchnąć tą dyscyplinę do przodu.

Jednak potrzeba czasu na ułożenie wszystkiego do kupy i taka nagła zmiana może spowodować efekt odwrotny od oczekiwanego.


Tak jak spojrzałem to w klasie drag jest jak powinno być - wolna amerykanka, natomiast w klasie street oprócz nakazu pozostawienia podłogi w spokoju oraz dywanu we wnętrzu (tak po krótce) też panuje wolna amerykanka, więc nie nazwałbym tego kagańcem smile.gif


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 04 Jul 2014 - 00:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wavesound
post Fri, 04 Jul 2014 - 00:40
Post #202


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





Niestety nigdy się nie stworzy regulaminu, który wszystkim dogodzi. Ja mam auto, którym jeżdżę na co dzień, i wożę syna w foteliku a za razem pociętą podłogę ze względu na napęd na 4 koła. Mimo że jest to totalny daily car na słoneczne dni to ląduję w klasie drag ze względu na podłogę.

Niestety nie widzę opcji żeby udało się takie problemy rozwiązać sad.gif.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Fri, 04 Jul 2014 - 07:19
Post #203


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(Mickey @ Thu, 03 Jul 2014 - 23:27) *
generalnie mi zależy na rozwoju tego sportu w kraju i wiem że jest kupa ludzi którzy by pojechali 100/200km ale nie pojada 600km na 4y przejazdy tak naprawdę, kiedyś w krk jedna hmm nie wiem firma/organizacja wymyśliła wyścigi na parkingu zamkniętym po 5zł od auta tam było 100metrow i hamowanie a na ulicach zrobiło sie pusto wszyscy tam byli, więc ludzie są chętni tylko żeby to było przystępne, szkoda że scs nie próbuje zrobić imprezy w centrum PL na co ich namawiałem może za rok...


Bo Wilczych Laskach zarządca lotniska jest mądry i nie wynajmuje go za milion skoro i tak stoi puste tylko za przysłowiową czapkę śliwek wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Fri, 04 Jul 2014 - 12:47
Post #204


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





CYTAT(wavesound @ Thu, 03 Jul 2014 - 23:40) *
Niestety nigdy się nie stworzy regulaminu, który wszystkim dogodzi. Ja mam auto, którym jeżdżę na co dzień, i wożę syna w foteliku a za razem pociętą podłogę ze względu na napęd na 4 koła. Mimo że jest to totalny daily car na słoneczne dni to ląduję w klasie drag ze względu na podłogę.

Niestety nie widzę opcji żeby udało się takie problemy rozwiązać sad.gif.


Jeśli wszyscy unikają klasyfikowania samochodów po czasach przejazdu (pomijając klatki), i skupiają się tylko na opisie co zakazane i co dozwolone to będzie dogodzić trudno większości (bo wszystkim to się nie da).

Ale z drugiej strony sytuacja w jakiej jesteś, daje Tobie dwa wyjścia - albo ciągniesz samochód dalej żeby wojować w drag, albo po prostu startujesz tak jak jest, licząc że w drag zjawi się więcej projektów jak Twój.

Co by nie było i tak sezon lub dwa byłyby "przejściowe" żeby każdy mógł dostosować swoje projekty do zawodów. I w sumie krzywda się nie dzieje 90% projektów, bo auta wolne będą się spokojnie mieściły w wymaganiach regulaminowych, natomiast dragi będą miały to samo co mają teraz czyli pełną dowolność.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Fri, 04 Jul 2014 - 15:52
Post #205


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





umówmy sie wavesound że to co zrobiłeś w aucie to prawie to samo ja zrobiłem w tsunami z tyłu wyciałem podłoge wink.gif , niema znaczenia do czego służy auto smile.gif a i też sie tam dzieci mieszczą wink.gif



ale widzisz mimo tego że jesteś w sumie od początku świadom że twoja przeróbka nie jest ok w stosunku do klas ulicznych i widzisz że tu sie próbuje ogólne zasady wytworzyć już masz pretensje że niebędziesz streetem czy nawet stockiem smile.gif pisali o tym koledzy wyżej że zaraz każdy będzie ciągnął na swoją strone w ten sposób do niczego niedojdziemy

a jak dawno temu zacząłem myśleć o haldexie to przecytałem wszystkie regulaminy i przy jego montażu nietknąłem żadnej podłużnicy a i niezmieniłem systemu napędu gdyż moja cywilna calibra była 4x4 od urodzenia


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Fri, 04 Jul 2014 - 15:52
Post #206


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Dobra zróbcie takie regulacje żebym mógł wystartować w pojemnością 1300 H i będzie okej bo widzę że mleko się rozlało i pleśnieje ;-) ja bym chciał być pewny że dojadę i pojadę, a nie się przejadę .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Fri, 04 Jul 2014 - 17:01
Post #207


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(wavesound @ Fri, 04 Jul 2014 - 00:40) *
Niestety nigdy się nie stworzy regulaminu, który wszystkim dogodzi. Ja mam auto, którym jeżdżę na co dzień, i wożę syna w foteliku a za razem pociętą podłogę ze względu na napęd na 4 koła. Mimo że jest to totalny daily car na słoneczne dni to ląduję w klasie drag ze względu na podłogę.

Niestety nie widzę opcji żeby udało się takie problemy rozwiązać sad.gif .

Bo tu chodzi o to jakie modyfikacje zrobiłeś w aucie, a nie gdzie ty sam go używasz. Ktoś zrobi sobie monster trucka i pojeździ nim po wsi trochę i będzie twierdził, że to rzekomy street. Nikt się ciebie o to nie będzie pytał gdzie tym jeździsz, a regulamin techniczny powinien określać warunki budowy pojazdu.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Fri, 04 Jul 2014 - 17:04
Post #208


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Żeby nie plesnialo, trzeba się spotkać z wszystkimi organizatorami i zrobić regulamin techniczny i podzialy. Dalej ciągnąć tematy nie ma sensu. Bo jaki regulamin nie zostanie tu przedstawiony to nawet jak się tu spodoba to jeśli chodzi o Polskę, to będzie "palcem pisane po wodzie".

Dlatego wcześniej juz pisałem. Jeśli są chętni organizatorzy do zrobienia czegoś raz a dobrze, to się umówmy, spotkajmy i jazda z tym koksem. Ja charytatywnie mogę pomoc.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Fri, 04 Jul 2014 - 17:07
Post #209


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





CYTAT(dżordżyk @ Fri, 04 Jul 2014 - 16:01) *
Bo tu chodzi o to jakie modyfikacje zrobiłeś w aucie, a nie gdzie ty sam go używasz. Ktoś zrobi sobie monster trucka i pojeździ nim po wsi trochę i będzie twierdził, że to rzekomy street. Nikt się ciebie o to nie będzie pytał gdzie tym jeździsz, a regulamin techniczny powinien określać warunki budowy pojazdu.


Dokładnie. Oraz wymagania bezpieczeństwa, itp. Żeby nawet posiadacz silnika 1300 H mógł się pobawić dobrze, a kto chciałby wygrywać to będzie mógł bez problemu sobie wygrywać smile.gif


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Wed, 10 Sep 2014 - 20:01
Post #210


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Odświeżam.
Jest kilku rożnych organizatorów ćwiartek, sami sobie stwórzmy ogólnopolski puchar. Mozna by doliczać do każdego wstępu na zawody np. 1zl czy to od zawodników czy widzów i przeznaczyć to na nagrody we wszystkich klasach. Za cały sezon i nie tylko za trzy pierwsze miejsca ale za pierwsze np 8 miejsc, podział puli pieniędzy tak jak się rozdziela punkty w klasyfikacji generalnej.
Koszt znikomy, wiele osób ma szanse coś tam wygrać wiec i motywacja do ścigania się powiększa.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
duct tape
post Wed, 10 Sep 2014 - 20:45
Post #211


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 March 2013





1zł to kwota nierealna. Ja bym zaczynał od 5-10zł widzowie i >20zł zawodnicy. Minimalnie...

EDIT: sorry myślałem że chcesz zbierać po 1zł na organizację wacko.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 9 10 11
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 23:06