![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
... A jak ktoś sobie zada trud i przeprowadzi w DR zmianę danych po swapie to proszę bardzo..... chcesz zobaczyć dowód Opla Kadetta z wbitym silnikiem i mocą 330kw ? calibre z wbitym silnikiem diesla z vw? qrde niewiem czy to jest dobry pomysł co piszesz, swap to swap, dozwolony na silnik ktory wystepował w danym modelu -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Ja naprawdę nie widzę problemu aby wyłapać na badaniu technicznym czy dane z DR się zgadzają czy nie. To jest tylko kwestia ogarniętych sędziów technicznych. A jak ktoś sobie zada trud i przeprowadzi w DR zmianę danych po swapie to proszę bardzo. Uściślę jaka jest moja propozycja regulaminu: Klasa fabryczna, dopuszczone wszelkie modyfikacje mechaniczne podnoszące moc, bez możliwości zmiany pojemności, seryjne wnętrze i opony dopuszczone do ruchu, przegląd techniczny. Klasy mini, fwd/na, fwd/t + diesel/t fwd, rwd n/a, awd, awd/T + diestel/T + rwd/T. Klasa Swap, dopuszczona zmiana pojemności silnika, wszelkie modyfikacje mechaniczne dopuszczone, nieseryjne wnętrze, seryjna przednia szyba, brak klatek, rollbarow, opony dopuszczone do ruchu, hamulce na obu osiach. Do tego podział na mini, fwd/na, fwd/t, rwd + awd, rwd/t + awd/t. Klasa Drag, wszelkie bezpieczne kombinacje dopuszczone, wszystkie samochody z klatkami i rollbarami, sliki. Podzial na fwd/na, fwd/t, rwd + awd, rwd/t + awd/t. Do tego przydał by się regulamin techniczny. W klasie swap slicki bo jednak w wyścigach wazne są opony i genarlnie +1 -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
chcesz zobaczyć dowód Opla Kadetta z wbitym silnikiem i mocą 330kw ? calibre z wbitym silnikiem diesla z vw? qrde niewiem czy to jest dobry pomysł co piszesz, swap to swap, dozwolony na silnik ktory wystepował w danym modelu Wpędzimy w ten sposób być może wielu kierowców w problemy z diagnostami. Więc odpada. Poza tym nie liczmy na uczciwość że wszystko będzie wbijane w DR czy kartę pojazdu ![]() W klasie swap slicki bo jednak w wyścigach wazne są opony i genarlnie +1 To w takim razie w każdej klasie dopuśćmy slicki bo są ważne, odelżanie do granic plastyczności karoserii bo masa też jest ważna, i jazdę na metanolu bo moc też jest ważna..... czyli sprowadzajmy wszystko do klasy OPEN/DRAG/ jak zwał tak zwał. Poza tym klasy jako klasy to tylko grubsza selekcja, takie rzeczy jak "co dozwolone, co zabronione" musi zawierać regulamin techniczny. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Darujcie sobie PZMOT to stare czerwone pająki, a młodsi to większość uwielbia Stalina i metody zapożyczone za panowania Mongołów ;-)
|
|
|
![]()
Post
#165
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
chcesz zobaczyć dowód Opla Kadetta z wbitym silnikiem i mocą 330kw ? calibre z wbitym silnikiem diesla z vw? qrde niewiem czy to jest dobry pomysł co piszesz, swap to swap, dozwolony na silnik ktory wystepował w danym modelu Tak chce zobaczyć, nie tylko ja. Jak bym miał swapowac na silnik występujący w danym modelu to bym od razu taki kupił. specu co do klasy Swap, to klasa skupiająca auta typu golf mkII VR6, e30 V8 i inne takie. A opony drogowe bo to w większości auta które jeździły w street ale średnio tam pasują. W każdej klasie można założyć sliki i pojechać w dragu. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
Klasa fabryczna, dopuszczone wszelkie modyfikacje mechaniczne podnoszące moc, bez możliwości zmiany pojemności, seryjne wnętrze i opony dopuszczone do ruchu, przegląd techniczny. Klasy mini, fwd/na, fwd/t + diesel/t fwd, rwd n/a, awd, awd/T + diestel/T + rwd/T. Co Wy sie tak wszyscy uparliście na seryjne wnętrze? Co seryjne wnętrze ma do rzeczy szczególnie w kontekście tego, ze sporo ludzi wkłada kubły i bebeszy tył w swoim bułkowozie? |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Nie wszyscy się upierają do seryjnego wnętrza
![]() ![]() Dlatego trzeba pójść ścieżką jaką Wam nakreśliłem, żeby wreszcie ten "sport" zaczął się rozwijać. Wapniaków z PZmot olać ciepłym moczem, każdy wie dlaczego i tego tematu raczej wałkować nie trzeba. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Tychy ![]() |
wrócę do domu to wrzucę danez karty pojazdu, bo aktualnie dowodu nie posiadam
![]() |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
specjalnie dla Olo, dowód calibry diesla
![]() ![]() ![]() niemożemy iść tą drogą ona niedoprowadzi do ściągnięcia nowych, jak widać sie da załatwić rejestracje -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Hehe, jak chcecie na zawodach sprawdzić pojemność?
Pamiętacie aferę z człowiekiem (nicka nie pamiętam, ale rover 214) który cały rok startował w mini, a potem sam się przyznał, że ma 1.8? ![]() Pomysł zły nie jest, ale jest w chwili obecnej nie wykonalny - jedynie możecie zapisać, iż blok ma być seryjny. Bo stroker kita na zawodach nie sprawdzicie, jak macie kilka minut na oględziny auta, bo w kolejne jeszcze kilkadziesiąt czeka, a starty tuż tuż. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
a mi sie wydaje ze skupiacie sie na rzeczach ktore i tak nie przyciagna wiecej kibicow , i cwiara bedzie nadal na tym poziomie co jest. Tak czytam jak sie produkujecie i dobrze , przeciez to cieszy bo wole napewno macie przynajmniej wiekszosci przypadkow aby cos bylo lepiej ... Ale doki nie zaczna sie grzebania w stodolach mocnych furaczy to nadal nie bedzie na co spogladac, a jak ktos grzebie teraz to grzebie dla siebie, dla walenia dobrych czasow, dla zabicia czasu, dla jakiegos swojego celu , marzenia i przedewszystkim ma na to hajs. no cash no fun , to drogi sport nawet jak sam ktos potrafi zrobic bardzo wiele. Chcecie przyciagnac wiecej LPG oplow co wala et 16? stad te zmiany regulaminowe? chyba nie tedy droga. Samemu nalezy miec ambicje i samozaparcie zeby dozyc do tego aby walilo sie w kraju wiecej 10tek i nizej. W stanach czy w .de rowniez jest chec walki - takiej sportowej
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Mickey i bardzo dobrze, właściciel poszedł słuszna droga, jakiś uprawniony diagnosta uznał ze taki pojazd można dopuścić na drogę to nie widzę przeciwskazan żeby jechał z autami seryjnymi (jak zwal tak zwal). Puki co to jest kropla w morzu. Kazda propozycja będzie obarczona jakaś niedoskonałością bo wszystkich na raz nie da się uszczęśliwić.
pinin to o czym piszesz ma sens, strokery dopuszczalne o ile by nie zmieniały klasy w której się startuje, dotyczy tylko mini. Oczywiście mogą się znaleźć zawodnicy nie stosujący się do regulaminu ale to nie świadczy źle o regulaminie tylko o zawodniku grającym nieczysto. I powinna istnieć instytucja protestu. k64 napisz coś konkretnego, kochać to szerokie pojecie. Pozdro. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
k64 ma dużo racji, chcecie przez 3 dni stać w kolejce do startu i zanudzać ludzi autami typu "1,6 LPG dociążone bodykitem"? W takiej formie jak to widzicie, to trzeba by zorganizować jakieś ligi i zawody dla każdej ligi oddzielnie, tak samo jak w USA na jednych zawodach nie startują top fuel dragster i seryjny Civic Type R, ani na mundialu nie grają drużyny z okręgówki
![]() ![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
a mi sie wydaje ze skupiacie sie na rzeczach ktore i tak nie przyciagna wiecej kibicow , i cwiara bedzie nadal na tym poziomie co jest. Tak czytam jak sie produkujecie i dobrze , przeciez to cieszy bo wole napewno macie przynajmniej wiekszosci przypadkow aby cos bylo lepiej ... Ale doki nie zaczna sie grzebania w stodolach mocnych furaczy to nadal nie bedzie na co spogladac, a jak ktos grzebie teraz to grzebie dla siebie, dla walenia dobrych czasow, dla zabicia czasu, dla jakiegos swojego celu , marzenia i przedewszystkim ma na to hajs. no cash no fun , to drogi sport nawet jak sam ktos potrafi zrobic bardzo wiele. Chcecie przyciagnac wiecej LPG oplow co wala et 16? stad te zmiany regulaminowe? chyba nie tedy droga. Samemu nalezy miec ambicje i samozaparcie zeby dozyc do tego aby walilo sie w kraju wiecej 10tek i nizej. W stanach czy w .de rowniez jest chec walki - takiej sportowej ![]() Będzie na tym poziomie co jest jak się nic nie zrobi. To raz, dwa skoro chcesz najlepsze czasy oglądać tylko i wyłącznie, to zrób zawody z jedną klasą która bedzie dopuszczać tylko vette 4x4. Popularność wzrośnie lawinowo, i atrakcyjne będze to dla widza ze hej!!! Z tymi szybkimi wózkami ze stodół to masz rację, tylko tu jest polska!!! Poza tym podaj mi statystyki jakie jest obłożenie w jakich klasach w usa i podziel to na ilość mieszkańców - zaręczam Tobie że największe obłożenie będzie w klasach najwolniejszych ![]() ![]() Mickey i bardzo dobrze, właściciel poszedł słuszna droga, jakiś uprawniony diagnosta uznał ze taki pojazd można dopuścić na drogę to nie widzę przeciwskazan żeby jechał z autami seryjnymi (jak zwal tak zwal). Puki co to jest kropla w morzu. Kazda propozycja będzie obarczona jakaś niedoskonałością bo wszystkich na raz nie da się uszczęśliwić. pinin to o czym piszesz ma sens, strokery dopuszczalne o ile by nie zmieniały klasy w której się startuje, dotyczy tylko mini. Oczywiście mogą się znaleźć zawodnicy nie stosujący się do regulaminu ale to nie świadczy źle o regulaminie tylko o zawodniku grającym nieczysto. I powinna istnieć instytucja protestu. k64 napisz coś konkretnego, kochać to szerokie pojecie. Pozdro. Sytuacja jak Mickey pisze z tym dowodem - to idealna opcja, tylko zwróćcie uwagę że nie wszędzie da radę tak od ręki taką sprawę załatwić, co czasem przewija się na forum ![]() Klasy trzeba poukładać 4. 1- stock 2 - street 3 - drag 4 - diesel Oczywiście zróżnicowane napędami podklasy. I teraz NAJWAŻNIEJSZE żeby to miało sens, trzeba ułożyć regulamin techniczny. Tylko nie na zasadzie jak jesteście przyzwyczajeni "klasa street, fwd rwd 4x4 dozwolone swapy wszystkiego turba burba slicki cuda na kiju i wnętrze" Czyli dragi wyglądające jak seria ![]() Musi to wyglądać bardziej szczegółowo - i teraz kwestia tego co jesteśmy w stanie wyłapać na BK przed zawodami. NA pewno opony, na pewno głośność wydechu, na pewno czas przejazdu i prędkość na mecie, na pewno atesty i homologacje (na przykład foteli i pasów jeśli ktoś zamienia fabryczne fotele na kubły) Na pewno zmiany w konstrukcji karoserii jeśli chodzi o zmiany punktów mocowań zawieszenia - czyli cięcie i spawanko kasty pod napędy odpada w pierwszej klasie a w drugiej do skonsultowania szerszego. Podział na pojemności jest średni, ze względu na problem z egzekwowaniem później tego, więc może podział na ilość cylindrów nie jest złym pomysłem. Odciążanie karoserii też może być dozwolony we wszystkich klasach - czemu nie, tylko pod jakimi warunkami, i jakie elementy można usunąć w danej klasie lub jakie elementy można zamienić lżejszymi. Dlaczego kryterium klasyfikacji samochodu po czasie przejazdu jest ważne - po prostu pozwoli wyłapać samochody z "ukrytymi" modyfikacjami. A dlaczego prędkość na mecie jest ważna?? Bo pomoże wyłapać samochody w których należy położyć większy nacisk na bezpieczeństwo. I znów wtedy regulamin techniczny powie kiedy należy zakładać klatkę, kiedy należy montować hamulec aerodynamiczny - spadochron, system gaśniczy itp. Dzięki temu wszystkiemu, zrobimy mega skok jakościowy. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
k64 ma dużo racji, chcecie przez 3 dni stać w kolejce do startu i zanudzać ludzi autami typu "1,6 LPG dociążone bodykitem"? W takiej formie jak to widzicie, to trzeba by zorganizować jakieś ligi i zawody dla każdej ligi oddzielnie, tak samo jak w USA na jednych zawodach nie startują top fuel dragster i seryjny Civic Type R, ani na mundialu nie grają drużyny z okręgówki ![]() ![]() W stanach masz klas od groma - my mówimy o 3. Lepiej żeby takie 1.6 LPG dociążone bodykitem przyjechało zostawiło parę pln (bo mówimy tu o setkach takich samochodów) i przyczyniło się do rozwoju niż żeby przyjechało kilkanaście samochodów z czołówki, wyjeździło się do woli i zostawiło cały "ch*j". I później narzekanie że nie ma pieniędzy na to czy tamto ... Trzeba myśleć perspektywicznie, nie czystym widzimisię ... Gdyby w polsce było tyle samochodów walących 9tki - nie ma problemu można zrobić dla nich zawody na cały dzień - tylko tych samochodów jest u nas ile?? 5?? ![]() ![]() EDIT: Oczywiście takie eventy jak vag racing, są i będą potrzebne, ale jeśli chodzi o to czego Wam brakuje, to innej opcji nie widzę jak "postawienie wszystkiego od nowa". -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
CYTAT I jeśli się okaże że jednak pojemność się zgadza z klasą- kto wyłoży kasę żeby poskładać silnik zawodnikowi na nowo ?? Nikt, jak w prawdziwym sporcie, zawodnik sam sobie składa silnik. Takie życie, ubezpieczenie na torze też nie obowiązuje, jak dostaniesz strzała, to za swoje składasz auto do jazdy. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
To będzie oznaczało dla zawodnika jedno - niepewność. Będzie niepewny tego ze pomimo iż podejdzie do regulaminu rzetelnie to przez "widzimisię" organizatora, ten zafundować mu może koszty poskladania
polowy samochodu ... To niepoważne, dzwony itd to inna sprawa gdyż tyczy się umowy miedzy zawodnikami iż każdy szkody pokrywa ze swojej kieszeni nie ważne czyja wina, a bierze się to z tego ze maja świadomość z rodzaju użytkowania samochodów na zasadzie "kto grubo idzie pierd.lnąć musi" co wykracza poza normalne użytkowanie samochodu. Jest działaniem umyślnym, a ubezpieczenie jest od zdarzeń nieumyslnych zwanych przypadkami/wypadkami. Wiec odpowiedź jest jasna dlaczego ubezpieczenie nie zadziała ![]() Kombinujmy dalej, temat coraz bardziej idzie w dobrą stronę ![]() EDIT:Co do regulaminu technicznego, żeby podnieść konkurencyjność w klasach "popularnych" czyli Stock oraz street, należy ograniczyć w nich sposób sterowania silnikiem do remapu seryjnego ecu/chip tuningu, oran montażu piggy. Oraz zakazać używać lc i fs. Pozwoli to jednocześnie na podniesienie konkurencyjności w klasie drag, bo wiele samochodów się do niej przeniesie. Konkurencyjność klasy street wzrośnie odczuwalnie gdyż nie potrzebny będzie budżet na kosmiczne moce, które będą zarezerwowane dla klasy drag. Wszystko można będzie łatwo skontrolować na BK do tego. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Samą miłością człowiek nie żyje ;-)
|
|
|
![]()
Post
#179
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
k64 ma dużo racji, chcecie przez 3 dni stać w kolejce do startu i zanudzać ludzi autami typu "1,6 LPG dociążone bodykitem"? W takiej formie jak to widzicie, to trzeba by zorganizować jakieś ligi i zawody dla każdej ligi oddzielnie, tak samo jak w USA na jednych zawodach nie startują top fuel dragster i seryjny Civic Type R, ani na mundialu nie grają drużyny z okręgówki ![]() ![]() Wszystko OK, tylko my rozmawiamy o większej popularyzacji tego sportu i pozytywach z tego płynącymi. Jak to maja być zawody dla wybranej wąskiej grupy to nic z tego nie będzie. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Olozwirski właśnie o to chodzi, nikt oprócz mnie nie podaje rozwiązania na ten problem.
Kolejnym obostrzeniem w regulaminie technicznym może być zapis o zasilaniu silnika w paliwo. I wybór miedzy fabrycznym zbiornikiem a aftermarketowym. Jeśli zastępuje kierowca fabryczne rozwiązanie to musi pojazd wyposażyć w firewall zgodny z załącznikiem J. W klasie drag samochody red i 4x4 wal napędu tylnego musi być zabezpieczony "oczkami" aby chronić kierowcę w razie awarii. W klasie street niech będzie to wyposażenie w samochodach swapowanych lub w tych które kreca jakiś czas. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 04:38 |