Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> e-pe-czy, do trackday-owania w kraju, w którym nie ma torów..hmm..
szybki
post Mon, 08 Dec 2014 - 11:56
Post #1


User
Dołączył: Thu, 17 November 2011
Skąd: Warszawa





'bry.
Wrzucam spec mojego CTRa, może ktoś doświadczony doradzi coś np. w kwestiach ustawień geometrii, itp. Jeździ głównie w Ułężu, Torze Jastrząb, rozeta :> i czasami Kielce. Wypadałoby w następnym sezonie wybrać się w końcu na Tor Poznań, póki jeszcze go nie zamknęli...ech. W najbliższym czasie czeka mnie chyba ogarnięcie zawiasu, bo HSD zaczyna łapać coraz większe luzy na sztycy..tylko nie wiem za bardzo co wybrać...
Enyłej:

MODEL:
- EP3 2005 - salon PL
SILNIK:
- K20A2
- Amortyzator silnika Tegiwa
- Wkłady poduszek silnika ES
- Wtryskiwacze 410cc Acura RDX
- Motul 8100 X-Cess 5W40
UKŁAD DOLOTOWY:
- CAI Injen
- Hondata Heatshield
- RBC
UKŁAD WYDECHOWY:
- Kolektor wydechowy DC Sport 4-2-1
- Przelot 2,5' by El-Tec
ELEKTRONIKA:
- Hondata K100
UKŁAD NAPĘDOWY:
- Szpera płytkowa MFactory (ustawienie 1-way, 100% spięcia, 60Nm preload)
- Karbonowe synchronizatory 1-2, 3-4 MFactory
- Przesuwki 1-2, 3-4 MFactory
- Przelożenia 4,5 JDM EP3
- Przełożenie 6 Acura TSX (najdłuższe OEM)
- Przełożenie główne 5.33 (najkrótsze OEM (CR-V))
- Olej Torco MTF lub RTF (zależnie od temp.) + Torco Type F Friction Modifier
- Tuleje wybieraka i linek skrzyni biegów Tegiwa
- Górne poduszki skrzyni biegów Powerflex
- BuddyClub Racing Spec Short Shifter
ZAWIESZENIE:
- HSD HR Monotube (F: 9kg/mm, R: 12kg/mm)
- Komplet poliuretanów ES
- Tuleje przedniego wahacza SuperPro (zwiększające KWSZ)
- Sworznie wahaczy Hardrace (Roll Center Adjusters)
- Tylny stabilizator JDM
- Przednia rozpórka Staffa
- Tylna rozpórka Staffa
- Przednia dolna 4pkt-owa rozpórka UltraRacing
- Steering rack raiser
- Tylne wahacze regulowane D2 Racing
- Camber bolts Powerflex
- 0 st. 20' toe out przód
- 0 st. 10' toe in tył
- 2 st. 30' negatyw przód
- 2 st. 0' negatyw tył
- obniżenie o ok. 1cm względem serii
UKŁAD HAMULCOWY:
- BBK Projekt-K - zacisk 4-tłoczkowy Brembo, tarcza 310x28, adaptery
- Klocki Mintex F2R
- Płyn hamulcowy Motul RBF 660
- Przewody w oplocie Hel
- Brake cylinder stopper
WNĘTRZE:
- Wskaźnik temp./ciśnienia oleju Spa Design
- Szelki Schroth
- Gałeczka BuddyClub
KOŁA:
- Braid Fullrace A 17x7 ET35, Federal 595rs-r, Toyo r1r
- OZ Racing OEM Lancer Evo 5 17x7.5 ET38, slick Michelin
MOC:
- 247KM/228Nm


YOUTUBE:
https://www.youtube.com/user/TheSzypki/videos

SŁIT FOCIE:



















--------------------
FN2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 08 Dec 2014 - 11:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
duct tape
post Mon, 08 Dec 2014 - 15:47
Post #2


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 March 2013





Wałki seria!? ohmy.gif Z 200 na ~250KM samymi dolotem, wydechem i strojeniem w 2.0? Jak głowica nie tykana to fajne te K20! Heble, zawias i skrzynia po opisie wyglądają na bardzo dopieszczone... jest kot!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Mon, 08 Dec 2014 - 18:32
Post #3


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





No, zmieniony kolektor ssący to trochę ponad sam dolot wink.gif Ale ogólnie to tak - takie są realia K20, dlatego motor jest tak popularny na swap do mniejszych/starszych Hond.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_pontony_*
post Mon, 08 Dec 2014 - 20:47
Post #4









Fajna Hanka, widywana w Kielcach na TJSach, pozdro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybki
post Mon, 08 Dec 2014 - 22:08
Post #5


User
Dołączył: Thu, 17 November 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(!markos @ Mon, 08 Dec 2014 - 18:32) *
No, zmieniony kolektor ssący to trochę ponad sam dolot wink.gif Ale ogólnie to tak - takie są realia K20, dlatego motor jest tak popularny na swap do mniejszych/starszych Hond.

nie przywiązuję jakiejś wielkiej wagi do tych cyferek/wykresów, ale faktem jest, że samo RBC dało w tym wypadku przyrost ok. 10KM.
sam silnik jest póki co seryjny i raczej taki zostanie...jeśli będę cokolwiek zmieniał w tej kwestii, to raczej tylko przesiadka na franka, też na seryjnych bebechach.
b. fajnym modem było FD i szpera MFactory, polecam. na rozecie pozwoliły urwać jakieś 1.5 sek. na przejeździe 3. biegiem (obecnie 1.17:88 na zimnych 595rsr;)


--------------------
FN2
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 22 July 2025 - 21:41