![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 17 November 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
'bry.
Wrzucam spec mojego CTRa, może ktoś doświadczony doradzi coś np. w kwestiach ustawień geometrii, itp. Jeździ głównie w Ułężu, Torze Jastrząb, rozeta :> i czasami Kielce. Wypadałoby w następnym sezonie wybrać się w końcu na Tor Poznań, póki jeszcze go nie zamknęli...ech. W najbliższym czasie czeka mnie chyba ogarnięcie zawiasu, bo HSD zaczyna łapać coraz większe luzy na sztycy..tylko nie wiem za bardzo co wybrać... Enyłej: MODEL: - EP3 2005 - salon PL SILNIK: - K20A2 - Amortyzator silnika Tegiwa - Wkłady poduszek silnika ES - Wtryskiwacze 410cc Acura RDX - Motul 8100 X-Cess 5W40 UKŁAD DOLOTOWY: - CAI Injen - Hondata Heatshield - RBC UKŁAD WYDECHOWY: - Kolektor wydechowy DC Sport 4-2-1 - Przelot 2,5' by El-Tec ELEKTRONIKA: - Hondata K100 UKŁAD NAPĘDOWY: - Szpera płytkowa MFactory (ustawienie 1-way, 100% spięcia, 60Nm preload) - Karbonowe synchronizatory 1-2, 3-4 MFactory - Przesuwki 1-2, 3-4 MFactory - Przelożenia 4,5 JDM EP3 - Przełożenie 6 Acura TSX (najdłuższe OEM) - Przełożenie główne 5.33 (najkrótsze OEM (CR-V)) - Olej Torco MTF lub RTF (zależnie od temp.) + Torco Type F Friction Modifier - Tuleje wybieraka i linek skrzyni biegów Tegiwa - Górne poduszki skrzyni biegów Powerflex - BuddyClub Racing Spec Short Shifter ZAWIESZENIE: - HSD HR Monotube (F: 9kg/mm, R: 12kg/mm) - Komplet poliuretanów ES - Tuleje przedniego wahacza SuperPro (zwiększające KWSZ) - Sworznie wahaczy Hardrace (Roll Center Adjusters) - Tylny stabilizator JDM - Przednia rozpórka Staffa - Tylna rozpórka Staffa - Przednia dolna 4pkt-owa rozpórka UltraRacing - Steering rack raiser - Tylne wahacze regulowane D2 Racing - Camber bolts Powerflex - 0 st. 20' toe out przód - 0 st. 10' toe in tył - 2 st. 30' negatyw przód - 2 st. 0' negatyw tył - obniżenie o ok. 1cm względem serii UKŁAD HAMULCOWY: - BBK Projekt-K - zacisk 4-tłoczkowy Brembo, tarcza 310x28, adaptery - Klocki Mintex F2R - Płyn hamulcowy Motul RBF 660 - Przewody w oplocie Hel - Brake cylinder stopper WNĘTRZE: - Wskaźnik temp./ciśnienia oleju Spa Design - Szelki Schroth - Gałeczka BuddyClub KOŁA: - Braid Fullrace A 17x7 ET35, Federal 595rs-r, Toyo r1r - OZ Racing OEM Lancer Evo 5 17x7.5 ET38, slick Michelin MOC: - 247KM/228Nm YOUTUBE: https://www.youtube.com/user/TheSzypki/videos SŁIT FOCIE: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- FN2
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 ![]() |
Wałki seria!?
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
No, zmieniony kolektor ssący to trochę ponad sam dolot
![]() |
|
|
gość_pontony_* |
![]()
Post
#4
|
![]() |
Fajna Hanka, widywana w Kielcach na TJSach, pozdro.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Thu, 17 November 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
No, zmieniony kolektor ssący to trochę ponad sam dolot ![]() nie przywiązuję jakiejś wielkiej wagi do tych cyferek/wykresów, ale faktem jest, że samo RBC dało w tym wypadku przyrost ok. 10KM. sam silnik jest póki co seryjny i raczej taki zostanie...jeśli będę cokolwiek zmieniał w tej kwestii, to raczej tylko przesiadka na franka, też na seryjnych bebechach. b. fajnym modem było FD i szpera MFactory, polecam. na rozecie pozwoliły urwać jakieś 1.5 sek. na przejeździe 3. biegiem (obecnie 1.17:88 na zimnych 595rsr;) -------------------- FN2
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 22 July 2025 - 21:41 |