![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Dokladnie:) Ale to nie chodzi o doladowanie, a o narastanie Nm od samego dolu. Ja nawet nie mam twin scroll-a podlaczonego tak jak tutaj i na wiekszej turbinie przy 4tys jest ponad 650Nm wiec jak dla mnie to przepasc i dupa jeszcze wieksza 0,89. Ale jak ktos nie ma hajsu na turbo za 4-5k no to jest to jakas alternatywa. U mnie jest 1b przy 3500rpm dopiero, a przebieg momentu mimo jeszcze nie finalnego ustawienia walkow calkiem inny:) To ja bym chcial widziac jaki jest przebieg Nm na jeszcze wiekszej chinskiej turbinie Mam jeszcze jedno pytanie. Jak wam sie sprawuje chinskie WG? Bo albo ja mialem pecha i wszystkie ktore testowalismy padly jak muchy. Albo membramki nie wytrzymaly termicznie, albo sie tloczki zacinaly i turbiny ladowaly jak chcialy. Choc ori tial tez sie jeden juz rozlecial. Zaba ale twoj to 24v i r32 ! nie porownoj tez starej vr`y. GT32 chinol z dupa mega duza na twinscroolu u dawida lamika w corsie r32 tez podobnie jest 1 barec ! (choc wczesniej leniwy), boost docelowy w tych samych dupach i tych samych wirnikach jest bardzo podobny - roznica to reakacja na gaz i wczesniejsze nadcisnienie ktorego brak przy turbinach bez kulki - i przeciez tak samo jest w holsetach leniwych , borgwarnerach na slizgach i innych tego typu. co do WG to doszlismy do rozwiazania pewnego i tylko takie sie spisuja wedlog nas, 44mm podrobka tiala z chlodzeniem wodnym (poprawiona ver 38mm ktora brales i dawala mega dupy), oraz 50 i 60mm slynne "HKS`y: , (lub giganty przynajmniej u nas tak sprzedawane), reszta to kible wlasciwie, ALe nie bede tutaj robic autoreklam i antyreklam). -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
u kumpla tez wlasnie w chinczyku juz druga membrana sie poddala, takze slabo.. ;/
projekt fajny, bede bacznie obserwowac, bo tez ciekawi mnie ile ten vr przetrzyma ![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Ale w corsie jest ta sama lipa z przebieg Nm. Mimo 3.2l pojemnosci, a nie 3.0l Z dolu nic, przy 4tys 460NM chwilowy peak momentu na 700 i spadek gwaltowny. Dlatego ja zdania odnosnie chinskich turbin, holsetow itd nie zmienie:) Ale jak ktos lubi miec na wykresie przez 200obrotow wiecej Nm niz kilka mniej przez 2000-3000rpm.
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Ale w corsie jest ta sama lipa z przebieg Nm. Mimo 3.2l pojemnosci, a nie 3.0l Z dolu nic, przy 4tys 460NM chwilowy peak momentu na 700 i spadek gwaltowny. Dlatego ja zdania odnosnie chinskich turbin, holsetow itd nie zmienie:) Ale jak ktos lubi miec na wykresie przez 200obrotow wiecej Nm niz kilka mniej przez 2000-3000rpm. wiesz, masz racje i zgodze sie z tym i inni rowniez, napisalem to juz wyzej , albo kulki lepszy spool i kupa kasy i w razie awari plucie se w gardlo albo chinol i gorszy przebieg ale kreski max takie same - Wszystko chodzi o $ , a to ze od dawna przeciez jest moda na forum na max kreski to wiemy ![]() ![]() ![]() p.s. Za bardzo tez nie wzucaj ze chinskie turbo to chinskie, bo jeszce 3 lata temu bylo CHINSKIE = gowno ktore sie sypie ! a teraz CHINSKIE jednak tanie i zapierd*** - no ale zawsze jest ale. doloz 2 tys bedzie CHinczyk Dual BB CNC i kreski takie jak u ciebie. Wszystko $ nic wiecej. Jak by nie bylo nasze spoleczenstwo takie biedne to pewnie bym precision albo turbonetics sprzedawał ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
Projekt fajny z dużym potencjałem....ale turbo zupełnie nie do tego.
Wstaje bardzo późno krótki zakres momentu obr. na Naszych wolnych torach napewno nie pomaga....lepiej jeakiegoś Borga włożyć....kasa podobna ale lepiej wstaje... -------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
Z wastegatem chinskim jest tak trzeba je montowac w taki sposob aby membrana sie nie przegzewala a a tuleje prowadzaca na tloku nalezy rozwiercic aby miala wiekszy loz i wtedy nie ma problemu . Teraz w tej bmw jest turbo bez twin scrolu . W corsie byla taka sama turbina tylko ze na twin scrolu a chinski twin scrol w tym wydaniu sie nie sprawdzal trzymal na wydech a corsa miala tez kolektory do bani wiec przebieg mocy byl kiepski ale i tak wystarczalo na zrobienie rekordu polski. .
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
Wiem ze lepiej firmowe turbo jak wlasciciel bedzie chcial to sie zalozy . Ale pamietajmy ze jest nitro z automatu z kompa i wtedy od 3000 wstaje i tak samo miedzy zmianami biegow psika a na prawte do twgo gazu malo idzie tylko do zbudzenia. A w drifcie w 2jz jak maja 600h to i tak wiekszosc z nitra szczela choc maja firmowki
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Z tego co ja zauważyłem to wszystkie wolnossące silniki po doładowaniu mają podobny przebieg mocy i momentu jak ten. Więc jak dla mnie kluczową sprawą i tak jest głowica, i wałki. Dławią turbosprężarkę w całym zakresie praktycznie, a powyżej średnich obrotów szczególnie.
Ale "silnikowcem" nie jestem jakimś wybitnym, za mikre doświadczenie. Więc to tylko luźne przemyślenia. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Tue, 11 October 2011 ![]() |
Pozostaje jeszcze ważny zestaw pytań. Ogolnie porównanie do 2JZ.
Waga vs waga wykresy na podobnych turbo no i cena -------------------- MR2 2zz sc (Janusze Tuningu)
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
I czy przy VR6 waga nie jest bardziej z tyłu, bo to też dla niektórych może mieć duże znaczenie. 2JZ to jednak 6 garków w rzędzie.
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
E30 owner. Jestes w bledzie. To zerknij prosze w moim temacie na wykres dokladnie takiego samego silnika, badz na wykres r32 od CS i Witka z r-performance. Porownaj przebieg momentu i zakres uzyteczny i zmienisz zdanie:) Wedlug mnie nie po to ma sie r32, r30 aby zakres uzyteczny byl przez chwilke.
Co do turbin. Mozna dolozyc 1000zl do tych chinskich i miec borg warnera ktory bedzie w stanie w tym silniku wygenerowac 500-550PS ale za to plaskie 600Nm dostepne od 3500-4000 do 6700:) A nie wierze ze jak ktos wklada 20-30tys w taki setup lacznie ze swapem to nie ma 1000zl na lepsze turbo I ostatnia rzecz to cikawe jakby wygladal przebieg Nm gdyby na MS nie bylo sterowania zmiennymi fazami:) Bo jak rozumie tutaj sa aktywne i plynnie regulowane w calym zakresie obrotow PS chlopaki to nie jest bicie piany do was, bo projekt mi sie podoba, ani zadna antyreklama. Tylko moje dywagacje na pewne tematy. Ludzie musza byc swiadomi bo co niektorzy uslysza jedno, zrobia drugie, a potem jest placz -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A ja myślę że wybór chińczyka można uzasadnić dosyć prosto - w tym sporcie silnik z reguły pracuje na wysokich obrotach, turbo jest konkretnie obciążone i po prostu szkoda byłoby dosyć szybko posłać na śmietnik drogie turbo... A trzeba mieć na uwadze że robiąc takiego "nieprzetartego" jeszcze swapa wiele rzeczy mogło się nie udać, przynajmniej od razu, dlatego ja się nie dziwię że przynajmniej na początku "wleciało" chińskie turbo.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
Jak bym chcial w tym wozie miec tylko 550hp zalozyl b mniejszego chinczyka ale wlacialo takie turbo bo wlasciciel chce znacznie wiecej jakies 650km na poczatek w drifcie wlasnie potrzebna jest moc z dolu widac na filmikach ze w kielcach brakowalo dolu bo nie jechal na nitro.
Ogolnie w tym samochodzie jest krotki most do 210 i problem jest go hamowac bo slizga samochod w przyszlym tygodniu przyjedzie z dlugim mostem bedzie dolozona moc i przebieg na wykresie powinien sie zmienic bo nie bedzie juz problemu ze slizganiem na rolkach -------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 26 October 2008 Skąd: Częstochowa ![]() |
Uwielbiam, jak o drifcie wypowiadaja sie osoby, ktorzy maja z tym sportem niewiele wspolnego i pisza glupoty. W drifcie przede wszystkim liczy sie elastycznosc silnika - doladowanie musi byc zawsze i wszedzie, nie moze byc zadnego mulenia i oczekiwania na narastajacy boost. To, ze auto pozniej leci na odcince, to juz inna sprawa. Nie porownujcie driftu do 1/4, gdzie samochod moze miec zerowa charakterystyke do 5000 obrotow, a pozniej isc pelnym ogniem. Drift i ulica wymagaja od turbiny znacznie wiecej, niz max wartosci kreskek, jak w 1/4. Jak ktos byl na debiucie tego auta w Toruniu, to widzial, jaka byla meczarnia Wojtka z ogromnym lagiem - mimo zmiennych faz to turbo po prostu nie wstawalo, sprzeglo przyjelo wtedy setki kopow. Tak, jak pisal k64 - chcesz miec elastycznosc, doplac do kulek, niestety zycia nie oszukasz
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
W toruniu byłnastępujący problem , ogólnie mowiąc Wojtek cały czas w drifcie jezdził v8 która jezdziła tylko z dołu a góry nie miała i jak wsiadł do r30 T to wogóle nie umiał nią jezdzić i z tego główne były problemy w Toruniu owszem auto ma laga ale jak wojtek jezdził co tylko turbo wstało to on odpuszczał a turbo zwalniało bo był tak nauczony z v8 w której moc dawkował sobie gazem i jezdził niutem z dołu a w turbo musi mieć wklepane , na początku był załamany ale teraz juz uczy sie jezdzić turbo i jest corac lepiej i jest zadowolony
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Właśnie o tym chiałem napisać ,że właściciel zmienił setup całkowicie i się uczy.
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 26 October 2008 Skąd: Częstochowa ![]() |
Do wszystkiego da sie przyzwyczaic, ale to chyba nie o to chodzi. Nie wiem czemu niektorzy na sile probuja wmowic, ze lepiej miec zakres uzytecznych obrotow od 5000 niz np od 3000
![]() ![]() Trzymam kciuki za projekt - juz widac, ze Wojtas dzieki wiekszej mocy nabiera agresji, ktorej mu brakowalo jezdzac v8 ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Dlatego PUZ śmiga z LSami
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Chyba było jasno napisane, że chinol wytrzymuje więcej niż GTX, no i jak niektórzy zauważyli silnik na drifcie dostaje niezłe baty, tak więc taki GTX mógłby krótko pożyć.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Miałem okazję być przy pomiarze - niesamowite auto... Dźwięk przy odcięciu jak stałem jakieś 5m za autem MASAKRA xD
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 13:39 |