Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> BMW E36 R30 Turbo Drift, Pierwsze R30 w drifcie Lamik 541 Km 627 Nm
k64
post Mon, 16 Jun 2014 - 18:15
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(zabba88 @ Mon, 16 Jun 2014 - 18:03) *
Dokladnie:) Ale to nie chodzi o doladowanie, a o narastanie Nm od samego dolu. Ja nawet nie mam twin scroll-a podlaczonego tak jak tutaj i na wiekszej turbinie przy 4tys jest ponad 650Nm wiec jak dla mnie to przepasc i dupa jeszcze wieksza 0,89. Ale jak ktos nie ma hajsu na turbo za 4-5k no to jest to jakas alternatywa.

U mnie jest 1b przy 3500rpm dopiero, a przebieg momentu mimo jeszcze nie finalnego ustawienia walkow calkiem inny:) To ja bym chcial widziac jaki jest przebieg Nm na jeszcze wiekszej chinskiej turbinie

Mam jeszcze jedno pytanie. Jak wam sie sprawuje chinskie WG? Bo albo ja mialem pecha i wszystkie ktore testowalismy padly jak muchy. Albo membramki nie wytrzymaly termicznie, albo sie tloczki zacinaly i turbiny ladowaly jak chcialy. Choc ori tial tez sie jeden juz rozlecial.

Zaba ale twoj to 24v i r32 ! nie porownoj tez starej vr`y. GT32 chinol z dupa mega duza na twinscroolu u dawida lamika w corsie r32 tez podobnie jest 1 barec ! (choc wczesniej leniwy), boost docelowy w tych samych dupach i tych samych wirnikach jest bardzo podobny - roznica to reakacja na gaz i wczesniejsze nadcisnienie ktorego brak przy turbinach bez kulki - i przeciez tak samo jest w holsetach leniwych , borgwarnerach na slizgach i innych tego typu.

co do WG to doszlismy do rozwiazania pewnego i tylko takie sie spisuja wedlog nas, 44mm podrobka tiala z chlodzeniem wodnym (poprawiona ver 38mm ktora brales i dawala mega dupy), oraz 50 i 60mm slynne "HKS`y: ,
(lub giganty przynajmniej u nas tak sprzedawane), reszta to kible wlasciwie, ALe nie bede tutaj robic autoreklam i antyreklam).


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 16 Jun 2014 - 18:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kkkacper
post Mon, 16 Jun 2014 - 19:16
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





u kumpla tez wlasnie w chinczyku juz druga membrana sie poddala, takze slabo.. ;/

projekt fajny, bede bacznie obserwowac, bo tez ciekawi mnie ile ten vr przetrzyma wink.gif


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Mon, 16 Jun 2014 - 19:19
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Ale w corsie jest ta sama lipa z przebieg Nm. Mimo 3.2l pojemnosci, a nie 3.0l Z dolu nic, przy 4tys 460NM chwilowy peak momentu na 700 i spadek gwaltowny. Dlatego ja zdania odnosnie chinskich turbin, holsetow itd nie zmienie:) Ale jak ktos lubi miec na wykresie przez 200obrotow wiecej Nm niz kilka mniej przez 2000-3000rpm.


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 16 Jun 2014 - 22:57
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(zabba88 @ Mon, 16 Jun 2014 - 19:19) *
Ale w corsie jest ta sama lipa z przebieg Nm. Mimo 3.2l pojemnosci, a nie 3.0l Z dolu nic, przy 4tys 460NM chwilowy peak momentu na 700 i spadek gwaltowny. Dlatego ja zdania odnosnie chinskich turbin, holsetow itd nie zmienie:) Ale jak ktos lubi miec na wykresie przez 200obrotow wiecej Nm niz kilka mniej przez 2000-3000rpm.


wiesz, masz racje i zgodze sie z tym i inni rowniez, napisalem to juz wyzej , albo kulki lepszy spool i kupa kasy i w razie awari plucie se w gardlo albo chinol i gorszy przebieg ale kreski max takie same - Wszystko chodzi o $ , a to ze od dawna przeciez jest moda na forum na max kreski to wiemy smile.gif kto ich nie lubi smile.gif Nie zapominaj ze mozna szukac plusow tez nie nagłego nM - walczysz teraz z trakcja, ciekawe dlaczego wink.gif

p.s. Za bardzo tez nie wzucaj ze chinskie turbo to chinskie, bo jeszce 3 lata temu bylo CHINSKIE = gowno ktore sie sypie ! a teraz CHINSKIE jednak tanie i zapierd*** - no ale zawsze jest ale.
doloz 2 tys bedzie CHinczyk Dual BB CNC i kreski takie jak u ciebie. Wszystko $ nic wiecej. Jak by nie bylo nasze spoleczenstwo takie biedne to pewnie bym precision albo turbonetics sprzedawał wink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macpl
post Mon, 16 Jun 2014 - 23:34
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





Projekt fajny z dużym potencjałem....ale turbo zupełnie nie do tego.
Wstaje bardzo późno krótki zakres momentu obr. na Naszych wolnych torach napewno nie pomaga....lepiej jeakiegoś Borga włożyć....kasa podobna ale lepiej wstaje...


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Mon, 16 Jun 2014 - 23:37
Post #26


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





Z wastegatem chinskim jest tak trzeba je montowac w taki sposob aby membrana sie nie przegzewala a a tuleje prowadzaca na tloku nalezy rozwiercic aby miala wiekszy loz i wtedy nie ma problemu . Teraz w tej bmw jest turbo bez twin scrolu . W corsie byla taka sama turbina tylko ze na twin scrolu a chinski twin scrol w tym wydaniu sie nie sprawdzal trzymal na wydech a corsa miala tez kolektory do bani wiec przebieg mocy byl kiepski ale i tak wystarczalo na zrobienie rekordu polski. .


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Mon, 16 Jun 2014 - 23:44
Post #27


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





Wiem ze lepiej firmowe turbo jak wlasciciel bedzie chcial to sie zalozy . Ale pamietajmy ze jest nitro z automatu z kompa i wtedy od 3000 wstaje i tak samo miedzy zmianami biegow psika a na prawte do twgo gazu malo idzie tylko do zbudzenia. A w drifcie w 2jz jak maja 600h to i tak wiekszosc z nitra szczela choc maja firmowki


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Tue, 17 Jun 2014 - 10:36
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Z tego co ja zauważyłem to wszystkie wolnossące silniki po doładowaniu mają podobny przebieg mocy i momentu jak ten. Więc jak dla mnie kluczową sprawą i tak jest głowica, i wałki. Dławią turbosprężarkę w całym zakresie praktycznie, a powyżej średnich obrotów szczególnie.

Ale "silnikowcem" nie jestem jakimś wybitnym, za mikre doświadczenie. Więc to tylko luźne przemyślenia.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
culmen
post Tue, 17 Jun 2014 - 12:04
Post #29


User
Dołączył: Tue, 11 October 2011





Pozostaje jeszcze ważny zestaw pytań. Ogolnie porównanie do 2JZ.
Waga vs waga
wykresy na podobnych turbo
no i cena


--------------------
MR2 2zz sc (Janusze Tuningu)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Tue, 17 Jun 2014 - 12:28
Post #30


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





I czy przy VR6 waga nie jest bardziej z tyłu, bo to też dla niektórych może mieć duże znaczenie. 2JZ to jednak 6 garków w rzędzie.


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Tue, 17 Jun 2014 - 13:12
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





E30 owner. Jestes w bledzie. To zerknij prosze w moim temacie na wykres dokladnie takiego samego silnika, badz na wykres r32 od CS i Witka z r-performance. Porownaj przebieg momentu i zakres uzyteczny i zmienisz zdanie:) Wedlug mnie nie po to ma sie r32, r30 aby zakres uzyteczny byl przez chwilke.

Co do turbin. Mozna dolozyc 1000zl do tych chinskich i miec borg warnera ktory bedzie w stanie w tym silniku wygenerowac 500-550PS ale za to plaskie 600Nm dostepne od 3500-4000 do 6700:) A nie wierze ze jak ktos wklada 20-30tys w taki setup lacznie ze swapem to nie ma 1000zl na lepsze turbo

I ostatnia rzecz to cikawe jakby wygladal przebieg Nm gdyby na MS nie bylo sterowania zmiennymi fazami:) Bo jak rozumie tutaj sa aktywne i plynnie regulowane w calym zakresie obrotow

PS chlopaki to nie jest bicie piany do was, bo projekt mi sie podoba, ani zadna antyreklama. Tylko moje dywagacje na pewne tematy. Ludzie musza byc swiadomi bo co niektorzy uslysza jedno, zrobia drugie, a potem jest placz


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Tue, 17 Jun 2014 - 13:22
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





A ja myślę że wybór chińczyka można uzasadnić dosyć prosto - w tym sporcie silnik z reguły pracuje na wysokich obrotach, turbo jest konkretnie obciążone i po prostu szkoda byłoby dosyć szybko posłać na śmietnik drogie turbo... A trzeba mieć na uwadze że robiąc takiego "nieprzetartego" jeszcze swapa wiele rzeczy mogło się nie udać, przynajmniej od razu, dlatego ja się nie dziwię że przynajmniej na początku "wleciało" chińskie turbo.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Tue, 17 Jun 2014 - 16:22
Post #33


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





Jak bym chcial w tym wozie miec tylko 550hp zalozyl b mniejszego chinczyka ale wlacialo takie turbo bo wlasciciel chce znacznie wiecej jakies 650km na poczatek w drifcie wlasnie potrzebna jest moc z dolu widac na filmikach ze w kielcach brakowalo dolu bo nie jechal na nitro.

Ogolnie w tym samochodzie jest krotki most do 210 i problem jest go hamowac bo slizga samochod w przyszlym tygodniu przyjedzie z dlugim mostem bedzie dolozona moc i przebieg na wykresie powinien sie zmienic bo nie bedzie juz problemu ze slizganiem na rolkach


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrowczan
post Tue, 17 Jun 2014 - 16:32
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Sun, 26 October 2008
Skąd: Częstochowa





Uwielbiam, jak o drifcie wypowiadaja sie osoby, ktorzy maja z tym sportem niewiele wspolnego i pisza glupoty. W drifcie przede wszystkim liczy sie elastycznosc silnika - doladowanie musi byc zawsze i wszedzie, nie moze byc zadnego mulenia i oczekiwania na narastajacy boost. To, ze auto pozniej leci na odcince, to juz inna sprawa. Nie porownujcie driftu do 1/4, gdzie samochod moze miec zerowa charakterystyke do 5000 obrotow, a pozniej isc pelnym ogniem. Drift i ulica wymagaja od turbiny znacznie wiecej, niz max wartosci kreskek, jak w 1/4. Jak ktos byl na debiucie tego auta w Toruniu, to widzial, jaka byla meczarnia Wojtka z ogromnym lagiem - mimo zmiennych faz to turbo po prostu nie wstawalo, sprzeglo przyjelo wtedy setki kopow. Tak, jak pisal k64 - chcesz miec elastycznosc, doplac do kulek, niestety zycia nie oszukasz smile.gif


--------------------
Największy w Polsce wybór łączników silikonowych! W ofercie wydajne intercoolery, aluminiowe i nierdzewne orurowanie, elementy układu dolotowego, paliwowego, smarowania, chłodzenia, wydechowego, elektronika i wiele innych!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Tue, 17 Jun 2014 - 16:47
Post #35


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





W toruniu byłnastępujący problem , ogólnie mowiąc Wojtek cały czas w drifcie jezdził v8 która jezdziła tylko z dołu a góry nie miała i jak wsiadł do r30 T to wogóle nie umiał nią jezdzić i z tego główne były problemy w Toruniu owszem auto ma laga ale jak wojtek jezdził co tylko turbo wstało to on odpuszczał a turbo zwalniało bo był tak nauczony z v8 w której moc dawkował sobie gazem i jezdził niutem z dołu a w turbo musi mieć wklepane , na początku był załamany ale teraz juz uczy sie jezdzić turbo i jest corac lepiej i jest zadowolony


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 17 Jun 2014 - 16:52
Post #36


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Właśnie o tym chiałem napisać ,że właściciel zmienił setup całkowicie i się uczy.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrowczan
post Tue, 17 Jun 2014 - 18:43
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Sun, 26 October 2008
Skąd: Częstochowa





Do wszystkiego da sie przyzwyczaic, ale to chyba nie o to chodzi. Nie wiem czemu niektorzy na sile probuja wmowic, ze lepiej miec zakres uzytecznych obrotow od 5000 niz np od 3000 smile.gif Dobra, koniec OT, to nie temat o turbinach smile.gif
Trzymam kciuki za projekt - juz widac, ze Wojtas dzieki wiekszej mocy nabiera agresji, ktorej mu brakowalo jezdzac v8 smile.gif


--------------------
Największy w Polsce wybór łączników silikonowych! W ofercie wydajne intercoolery, aluminiowe i nierdzewne orurowanie, elementy układu dolotowego, paliwowego, smarowania, chłodzenia, wydechowego, elektronika i wiele innych!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Tue, 17 Jun 2014 - 21:08
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Dlatego PUZ śmiga z LSami biggrin.gif


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Tue, 17 Jun 2014 - 23:35
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Chyba było jasno napisane, że chinol wytrzymuje więcej niż GTX, no i jak niektórzy zauważyli silnik na drifcie dostaje niezłe baty, tak więc taki GTX mógłby krótko pożyć.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Wed, 18 Jun 2014 - 19:56
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Miałem okazję być przy pomiarze - niesamowite auto... Dźwięk przy odcięciu jak stałem jakieś 5m za autem MASAKRA xD




--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 13:39