![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
4 cylindry to jeszcze jako tako chodzą w odchudzonym E30, w E36 to katastrofa. Projekt kompressora zrobisz za 4-5 tysięcy jak na prawdę będziesz szukał używanych części i zrobisz wszystko samemu, jak zrobisz z tego 150 koni to będzie święto lasu. Za jakieś 2500 zł możesz sobie zrobić M50 ze strokerem na 2.8 albo M52 z kolektorami i strojeniem, będzie miało ~230 koni, mniej paliło i jak wiesz co robisz to nie rozpadnie się nawet przez parę sezonów katowania. Moje "testowe" M50 E36 dopiero po 4 latach orania padła uszczelka pod głowicą... 1.8 na kompressorze ma szanse się rozlecieć na pierwszym zakręcie. Po co kupiłeś to auto? Można kupić 2.5 za 3000 zł (cały samochód). Oczywiście w stanie większy lub mniejszy szrot, ale to dalej lepsze wyjście niż 1.8 8v które będzie szybkie tylko w jednym wypadku - jak zepchniesz je z urwiska, przez chwilę osiągnie jakieś przyspieszenie
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
I wszystko na temat! Zamykamy i proszę o nie zakładanie w przyszłości tego typu tematów!
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 19:48 |