Shoutbox 0 nowych PW 


130 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Closed TopicStart new topic
> Kills: road&street...
Showkemp
post Wed, 20 Nov 2002 - 01:13
Post #221


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("PrOsIaQ":22tnqop0)
R2R - powiedz mi bo nie zrozumialem - wjechales obozna na gore w lewo, potem w dol tamka do mostu swietokrzyskiego, przez most a potem co? jak zes sie na towarowej znalazl?
Za świętokrzyskim, prosto, jest łuk w lewo, na końcu światła, w prawo jest do PKS a ja pojechałem w lewo, potem pierwsza w prawo, po lewej mijasz CPN i wyjeżdżasz przy dużej ulicy która w lewo prowadzi do dworca W-wa Wileńska. Nie wiem czy to jest Towarowa tak mi się jakoś skojarzyło. Ten gość nie wyglądał na takiego który mógłby mi zrobić krzywdę, mam ok. 192 wzrostu. Pozdrawiam...


--------------------
www.motorsportshop.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 20 Nov 2002 - 01:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
popo
post Wed, 20 Nov 2002 - 08:48
Post #222


User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Warszawa





A od kiedy jesteś mieszkańcem Stolycy?
Jak na Pradze to raczej Targowa


--------------------
Seat Ibiza Base
Go to the top of the page
 
+Quote Post
///M3
post Wed, 20 Nov 2002 - 11:35
Post #223


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: Natolin





CYTAT("is300":or0hdp1w)
CYTAT("Kajman":or0hdp1w)
Wczoraj na zlocie calibry i blt wystawili najmocniejsza calibre przeciwko mnie,2.0 turbo 4x4 podobno 300KM,wybebeszona.Z niepelna butla bylem troszke niespokojny...Start,miele kolami(bylo mokro),lapie przyczepnosc i wlaczam NX'a...znowu miele kolami,II bieg miele-calibra jakies 20-30m przedemna,3 bieg-mam przyczepnosc,w ciagu kilku sekund jest moj i potem daleko z tylu


Stary bedziesz to musial lepiej wytlumaczyc bo piszesz Bull Shit z tymi wyscigami, moze ci co nie maja zielonego pojecia to wieza ale dla mnie to troche bajka.
Nie wiem jak by cie gosc mial 30m na drugim biegu, w tej chwili to juz by bylo po zabawie i bys byl spalony. Przy napedzie na 4cztery kola i przy 300KM nie mial bys zadnej szansy nawet z Azotem.



Szczerze mówiąc to też nie chce mi się wierzyć, że 300-konną Calibre 4x4 dogoniłeś (30m) i przegoniłeś na trójce. Moim skromnym zdaniem to nieźle ubarwiłes Kajman. Po prostu wtedy to musiałbyś mieć z 600KM i napęd AWD a nie przód. Sam wcześniej pisałeś, że z M3 sobie poradziłeś, ale nie tak aż znowu bardzo, a podejrzewam, że taka Calibra 300KM chodzi bardzo podobnie do M3,a jeszcze ta odległość 30metrów...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 20 Nov 2002 - 11:47
Post #224


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





1.Wlasciciel twierdzi ze cali ma 300KM,ja stawiam na max 260
2.Widzialo to kilkadziesiat osob,wiec....co,zbiorowa halucynacja?
3.Wyprzedzilem go i poszedlem dalej,ale to nie byl juz dystans 400m,odszedlem mu mocno juz dalej,na 400 tylko go wyprzedzilem Ogolnie lecielismy ok 1km. Nie mam sklonnosci do koloryzowania,to wiedza ci co mnie znaja.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
///M3
post Wed, 20 Nov 2002 - 11:50
Post #225


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: Natolin





CYTAT("Kajman":v8e0xkkn)
...Wyprzedzilem go i poszedlem dalej,ale to nie byl juz dystans 400m,odszedlem mu mocno juz dalej,na 400 tylko go wyprzedzilem Ogolnie lecielismy ok 1km...


No chyba, że tak. Myślałęm że to na 400m było. I coś mi tu nie pasowało.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BEN
post Wed, 20 Nov 2002 - 13:27
Post #226


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 November 2002
Skąd: Poznań





Na mój gust - a wydaje mi się, że wiem co mówię bo sam mam Cali Turbo - to ona nie miała nawet tych 260 koni.
Widziałem ten wyscig i faktycznie Cali na starcie poszła dużo do przodu, później Kajman go doszedł - zajęło to trochę czasu więc nie wiem czy to było przed 400 setnym metrem czy później ( z daleka ciężko ocenić ).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 20 Nov 2002 - 13:32
Post #227


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Podejrzewam ze jak rafi odbierze swoja z zasteka to bede mial co robic...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roos
post Wed, 20 Nov 2002 - 13:36
Post #228


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: WWA





Kajman, rozumiem ze to na nitro bylo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 20 Nov 2002 - 13:39
Post #229


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Of koz Wprawdzie butla do polowy napelniona,ale cos tam dalo


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Showkemp
post Wed, 20 Nov 2002 - 16:56
Post #230


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("popo":r2prr33o)
A od kiedy jesteś mieszkańcem Stolycy?
Jak na Pradze to raczej Targowa
Od urodzenia. Fakt, Targowa, sprawdziłem. Sorry. Pozdrawiam...


--------------------
www.motorsportshop.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kaktus
post Wed, 20 Nov 2002 - 20:52
Post #231


Frequent User
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kielce





Kajman: ja nie neguje twojego zwyciestwa ale ciekawy jestem ile ci tak mniej więcej mocy daje strzał z nitro ??


--------------------
~o ~o ~o ~o ~o O <-- świat sie kręci wokół ... wyścigów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
is300
post Wed, 20 Nov 2002 - 21:36
Post #232


Super User
Dołączył: Wed, 06 November 2002
Skąd: New Jersey - Bialystok





Kajman napisz co masz w swoim aucie bo tez mnie to interesuje.
Ile(KM) twoie auto ma z fabryki?
Co masz w aucie(jaki tunning)?
I jaki Shoot Azotu uzywasz?
Mokry/Suchy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafał.J
post Thu, 21 Nov 2002 - 02:08
Post #233


User
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: W-wa Bemowo





CYTAT("BEN":sbh8qxdu)
Na mój gust - a wydaje mi się, że wiem co mówię bo sam mam Cali Turbo - to ona nie miała nawet tych 260 koni.
Widziałem ten wyscig i faktycznie Cali na starcie poszła dużo do przodu, później Kajman go doszedł - zajęło to trochę czasu więc nie wiem czy to było przed 400 setnym metrem czy później ( z daleka ciężko ocenić ).


Odebrałem wczoraj swoją Asterkę z silniczkiem od Calibry Turbo i na hamowni wyszło 230KM moment 300 przy doładowaniu 0,6 Bara (seryjnie można podkręcić do 1,2). Na + zmieniony jest intercooler i 3 calowy wydech reszta to seria.
Nie miałem jeszcze okazji spotkać odpowiedniego przeciwnika. Jedynie dziś jadąc w dwa samochody (Miniac swoim wolnossący bolidem ja już "doładowany") Na modlińskiej spotkaliśmy się ze srebrną TT jak się później okazało 180KM. Bawiłem się z nimi jakieś 2 km.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krystian
post Thu, 21 Nov 2002 - 09:13
Post #234


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: z Reguły





ło jezu Rafał nie mów tylko że założysz jeszcze NXa do tego silnika

no to ładnie musi teraz pocinać, choć w zimę to nie ma tego gdzie wykorzystać
gratuluje ubanego przeszczepu!!!!


--------------------
///M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 21 Nov 2002 - 10:17
Post #235


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT("Kaktus":b2q3omdo)
Kajman: ja nie neguje twojego zwyciestwa ale ciekawy jestem ile ci tak mniej więcej mocy daje strzał z nitro ??

Zalezy od systemu,od 35 do 75KM to standart.Mozna i wiecej


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 21 Nov 2002 - 10:26
Post #236


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT("Rafał.J":3n331mvk)
Odebrałem wczoraj swoją Asterkę z silniczkiem od Calibry Turbo i na hamowni wyszło 230KM moment 300 przy doładowaniu 0,6 Bara (seryjnie można podkręcić do 1,2). Na + zmieniony jest intercooler i 3 calowy wydech reszta to seria.
Nie miałem jeszcze okazji spotkać odpowiedniego przeciwnika. Jedynie dziś jadąc w dwa samochody (Miniac swoim wolnossący bolidem ja już "doładowany") Na modlińskiej spotkaliśmy się ze srebrną TT jak się później okazało 180KM. Bawiłem się z nimi jakieś 2 km.


Ladny mini swap,gratulacje,to bedzie niezle zapier...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Judge_Dread
post Thu, 21 Nov 2002 - 11:11
Post #237


Super User
Dołączył: Sat, 19 October 2002
Skąd: Warszawa





Wczoraj juz prawie skonczylem przeszczep wydechu w autku oczywiscie rura 50mm (48 dokladnie) dwie przelotowki (zostal jeszcze kawalek od kolektora do zwezki , no i wrazenia sa conajmniej zaskakujace.... autko na 1 poprostu wyrywa jak glupie wrzucajac 2 mieli chwilke kolami i czujesz jak plecy wpadaja Ci w siedzenie... Poj. 1.6 takie zmiany poprzez skonczenie wydechu conajmniej mile zaskakujace... Nie jest to rakieta, ale wrazenia sa sympatyczne...

Oczywiscie ze zadna to rakieta bo Toledo mnie na 4 wyleczylo wczoraj ale 1,2 - 3 jakos nawet mu wychodzilem natomiast 4 juz mnie zabil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yeger
post Thu, 21 Nov 2002 - 13:23
Post #238


User
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: W-wa Zachód





Faz sprawę mam, odbierz priv.


--------------------
Kleemann E20K yields 210hp and 300Nm of torque.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzysiek_WAWA
post Fri, 22 Nov 2002 - 17:05
Post #239


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 October 2002
Skąd: z Imprezy...





Wracając do tematu głównego dzisiaj zrobiłem małego killa astrze I 1.4 z basowym tłumikiem, w autku tam siedziało trzech na łyso wygolonych dresów - z wygladu na 18lat, i głośną muzyką słychać ją było u mnie przez wyciszone wnętrze z delikatnym musikiem u mnie..., no i jeszcze słysze że gazuje, stwierdziłem niech strace tej benzynki kilka litrów, zielone, start delikatny z 3 tys, tak aby ich zachęcić, no i jak się zrównali to gaz opór na jedynce i dwojcek, i trójka juz delikatnie bo panowie w Astrze z takimi minami są za mną jakieś 150m.....

Wiecej nie pamiętam.....


--------------------
----------------
Pozdrawiam Krzysiek
"Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae [*]
---------------------
Niezależnie co zrobisz, i tak inni będą ciebie oceniać.........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
is300
post Sat, 23 Nov 2002 - 01:59
Post #240


Super User
Dołączył: Wed, 06 November 2002
Skąd: New Jersey - Bialystok





Jak wszyscy pisza to moze ja tez napisze swoj "kill";
Moj kill to bylo BMW 330i.
Bylo to okolo 3 tygodni temu w Sobote o 3 nad ranem.
Akurat wracalem do domu, jechalem na drodze na ktorej jest sporo swiatel, zlapalem czerwone i dojechalem do skrzyzowania na ktorym z boku stalo nowe 330 z dwoma gosciami w srodku, nagle gosc zacza gazowac, no to ja se mysle oki, chcecie sie scigac, no to mozemy, pusta droga, tylko cholerne swiatla. Zielone, gostek rusza, troche lepiej ruszyl bo mial skrzynie manualna i lebszy mial start, ale to nie na dlugo, zanim wrzucil na drugi juz bylismy rowno, a potem go tak odciagnalem na jakiesc 6 autek, zanim nie wpadlem na nastepne czerwone. Goscie sie znowu wtaczaja, powoli i sie kryja zeby miec lebszy start albo sie pala ze wstydu, ruszamy znowu, tym razem juz nie bylo tak jak ostatnim, spalilem go z miejsca i reszta to juz historia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

130 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 09:14