Shoutbox 0 nowych PW 


130 Stron V  « < 83 84 85 86 87 > »   
Closed TopicStart new topic
> Kills: road&street...
=Przemo=
post Thu, 15 May 2003 - 10:37
Post #1681


Super User
Dołączył: Wed, 14 May 2003
Skąd: Białystok





Jeżeli była to cupra I generacji to miała silnik 2,0 i 150 kucy w serii


--------------------
Ibiza FR TDI 232km/435Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 15 May 2003 - 10:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Maxxx
post Thu, 15 May 2003 - 14:14
Post #1682


skan-mir.pl
Dołączył: Tue, 15 April 2003
Skąd: Warszawa





Kill HC3D 1.516, koleś był nieżle narwany... Ale nie mogłem mu przepuścić, troche dygawy miałem ale dupa, łamaliśmy wszystkie możliwe przepisy, rękawy w zakrętach, ale kill to kill, powiecie, że było to staszną głupotą ale zacytuje pewnego bardzo znanego osobnika "I LIVE FOR THIS SHIT" jednak równoległe wyścigi nie zapewniają takiej adrenaliny, przynajmniej tak słabym samochodem...


--------------------
Honda Accord TYPE-R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario q.
post Fri, 16 May 2003 - 04:09
Post #1683


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 29 March 2003
Skąd: Warszawa





Dzis na kasprzaka przystawila sie do mojej B5 jakas B6!!!! Na rondzie daszynskiego zaczela mnie straszyc swoim znaczkiem na pupie 2.0 , wiec pomyslalem, ze bedzie troche zabawy! Tak wiec z poczatku lekka sciemka na uswiadominie pana, ze te jego 2.0 tak dobrze chodzi!!! Po czym, po jakis 300m musialem uswiadomic pana z szarej A4, ze jednak ta jego fura taka mocna to nie jest! Zadziorny byl, bo ja niechcac zostawic zawiasu na kasprzaka troche odpuscilem po czym B6 mnie dopadlo! Lecz te dopadniecie dlugo juz nie trwalo... Ujzawszy kawalek rownej drogi kilnalem go jak zly....

A te 2.0 w B6 to cus marnie sie zbiea!


--------------------
RS4 powered by MT&Sportmile 3070/6046szt. :D


Do zobaczenia Jasięty, do zobaczenia....................... [']
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Fri, 16 May 2003 - 07:40
Post #1684


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





CYTAT("mario q.":8meghvr5)
A te 2.0 w B6 to cus marnie sie zbiea!


dokladnie, mario q., ten silnik 2.0 130 KM jest beznadziejny, jezdzilem nim raz. paranoja, w ogole nie czuc tej mocy.............
tez pare razy skillowalem takie szare A4 2.0 n alejach niepodleglosci..........


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uBaW_Blazej
post Fri, 16 May 2003 - 14:46
Post #1685


Forum Killer
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: OTWOCK/ŻOLIBORZ





B5 a B6.................Waga
wystarczy porównać 1.8t w B5 niezwirusowane z 1.8t z B6 niezwirusowanym...............Różnica kolsalna


--------------------
POWER ISN'T EVERYTHING<-//--////
90%driver 10%car
---------------------------------------------
9e78ee0270]http://www.importracermag.com/drifting/images/youintro.gif[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario q.
post Fri, 16 May 2003 - 15:11
Post #1686


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 29 March 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("uBaW_Blazej":1fikz7bj)
B5 a B6.................Waga
wystarczy porównać 1.8t w B5 niezwirusowane z 1.8t z B6 niezwirusowanym...............Różnica kolsalna


Moje B5 - 1436kg, zas pana B6 - 1310kg... Po nad 100 kg mniej!

P.S. uBaWku czemy przy aucie masz podpisik reanimacja???


--------------------
RS4 powered by MT&Sportmile 3070/6046szt. :D


Do zobaczenia Jasięty, do zobaczenia....................... [']
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mori
post Fri, 16 May 2003 - 21:55
Post #1687


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Wrocław





No więc dzisiaj dostałem po dupie aż miło. Ja BMW 330Ad (automat).

Najpierw pojawiła się piękna M3 E46 Cabrio. Chłopacy w środku popatrzyli z uznaniem - thumbs up poszło dla nich za cudne auto (obniżone, szeeeeeeeeerokie fele) i tyle ich widziałem. A na na zegarach miałem 230-240 jak ich goniłem, ale no chance.

Potem trafiło się jeszcze nowe A8 4.2. Poszedł na Vmax i tyle go widziałem.

Skillowałem pare TDI i innych przeróżnych, ale nic wartego uwagi. Hmm, w miarę równo było z 325i E46, ale powyżej 160-170 odchodził.

Dodam że to wszystko na autobahnie w niemczech.


--------------------
Mori
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Molako
post Fri, 16 May 2003 - 22:07
Post #1688


Super User
Dołączył: Wed, 02 April 2003
Skąd: Warszawa - Rakowiec





A ja poległem dziś w walce z Fordem Pumą 1.7 125 Km co prawda niewiele ale jednak 1 i 2 moja przewaga ale od 3 odchodził(a) mi ale nieznacznie...
Po ostatniej serii wyscigów doszedłem do wniosku ze jestem w stanie poscigac się z furami o 15-20 km mocniejszymi i mam jakieś szanse...Taką różnice mocy można jeszcze korygować umiejętnościami startu itp tak mi się wydaje...


--------------------
Proud Member Of StreetShadows.pl TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scott
post Fri, 16 May 2003 - 22:21
Post #1689


User
Dołączył: Sun, 02 February 2003
Skąd: Warszawa





Almera Plus gsm na Niepodleglosci, skillowana najpierw przezemnie, a potem przez kumpla w octavi, VW transporter z chipsami, mlode chlopaki, pomachalem im i ruuura no i dostalem w "pupe" od passata nowego, benzyna na bank ale nie wiem jaka

Btw
jeszcze kill scenica, najpierw starszy pan patrzyl zawziecie na swiatla, ale odszedlem mu na kazdym biegu, bo koles dociagal chyba do 4000 obr/min, jak zobaczyl ze dostaje to nagle odpuscil udajac, ze nie wie o co chodzi a mogl mnie bez wiekszych problemow wziasc, bo to bylo 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekk
post Fri, 16 May 2003 - 23:51
Post #1690


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Wawa





kill golf II powered by lpg wyjechal spod m1 wiec w raczej bojowym nastroju
a i pytanie do tt czy dzisiaj przypadkiem nie szalal R1 po radzyminskiej bo na gume obok mnie ktos wlasnie wtawial a byl dosyc profesjonalnie ubrany i widac ze niezle radzil sobie z ta yamaha
pozdrawiam bylo na co popatrzec
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kanap4
post Fri, 16 May 2003 - 23:57
Post #1691


Forum Killer
Dołączył: Thu, 09 January 2003
Skąd: Olsztyn





mnie dzisiaj sromotnie zniszczylo nowe audi a8.staralem sie je pogonic ale nie za bardzo bylo jak.pozniej jako nagrode pocieszenia z rolowanego skillowalem volvo s80 i passata 1.8T.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Sat, 17 May 2003 - 01:07
Post #1692


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Moj obecny samochod wyglada strasznie nietuningowo, brak oznaczen z tylu (dla niektorych 1,6) itd. Musze Wam jednak napisac iz duze autka maja naprawde wiele zalet mimo tylko dwoch minusow..
zalety to :
1)swietne trzymanie sie drogi mimo 220km/h (dzis sprawdzone)
2) zero problemow nawet na najgorszych polskich drogach (koleiny)
3) przy zawirusowanym 1,8T malo samochodow jest w stanie cokolwiek zrobic...dzisiejsze kile nowa honda civic VTEC cos tam, puscilem go...i za chwile sie usmiechnalem wciskajac mocniej gaz i odchodzac mu (patrzac na jego przerazenie_jechal z fajna dziewczyna ), drugi kill skoda Octavia itd

Minusy ?
1. Spalanie trasa 10 miasto 12
2. parkowanie

P.S
Ale ogolne Panowie - kupujta co kto lubi - ale naprawde jezdzilem kilkoma fajnymi sportowymi furkami i na naszych drogach do niczego sie one nie nadają...mamy dziury, dziury i dziury. Po przemysleniach mysle ze idealem na nasze drogi jest lubiany/nielubiany RS4 - wygodnie i...szybko Sorry za troche O/T.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Os_
post Sat, 17 May 2003 - 01:12
Post #1693


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 November 2002
Skąd: Warszawa





Dzisiaj zaliczyłem dwa kille, co prawda nie swoim autkiem ale to kille Poruszałem się dzisiaj Cinquecento Sportingiem przygotowanym do KJS-ów. 75 KM i wybebeszone wszystko co możliwe.
kill 1. Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark - na światłach od Wilanowa w strone Mokotowa, cały czas byłem długość z przodu, tak wychodziło że na każdych światłach łapaliśmy czerwone. Koleś wkońcu zrezygnował
kill 2. VW Golf 1.6 - od Stegien w strone trasy Siekierkowskiej, bez większych problemów


--------------------
E36 M3 3.0 Turbo - było 425KM/572Nm teraz jest więcej
E39 M5 - 400KM/500Nm
Impreza STi (bug) - 423KM/510Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Molako
post Sat, 17 May 2003 - 01:26
Post #1694


Super User
Dołączył: Wed, 02 April 2003
Skąd: Warszawa - Rakowiec





Hmmm...Też się pochwale przy wileńskim spod świateł kill opel astra I sedan i carisma - co do carismy to Kierownik popełnił falstart ...


--------------------
Proud Member Of StreetShadows.pl TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Sat, 17 May 2003 - 01:39
Post #1695


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





CYTAT("Mori":1etad07z)
No więc dzisiaj dostałem po dupie aż miło. Ja BMW 330Ad (automat).

Najpierw pojawiła się piękna M3 E46 Cabrio. Chłopacy w środku popatrzyli z uznaniem - thumbs up poszło dla nich za cudne auto (obniżone, szeeeeeeeeerokie fele) i tyle ich widziałem. A na na zegarach miałem 230-240 jak ich goniłem, ale no chance.

Potem trafiło się jeszcze nowe A8 4.2. Poszedł na Vmax i tyle go widziałem.

Skillowałem pare TDI i innych przeróżnych, ale nic wartego uwagi. Hmm, w miarę równo było z 325i E46, ale powyżej 160-170 odchodził.

Dodam że to wszystko na autobahnie w niemczech.


325i Tobie odchodzil ? dziwne............jezdze wlasnie BMW z tym silnikiem tylko w wersji coupe i jakos nie moglem odejsc BMW 330d.................moze dlatego Ci odchodzil, bo miales automata


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mori
post Sat, 17 May 2003 - 09:58
Post #1696


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Wrocław





Bardzo możliwe. Z nim jak leciałem to nie miałem skrzyni na "Sport" nastawionej więc biegi też wcześniej zmienia. No i jechałem w 3 osoby + a on sam więc powyżej 160 powolutku odchodził. Dodam że Coupe to było a ja w sedanie.


--------------------
Mori
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Sat, 17 May 2003 - 10:04
Post #1697


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





CYTAT("Mori":12sh4y6n)
Bardzo możliwe. Z nim jak leciałem to nie miałem skrzyni na "Sport" nastawionej więc biegi też wcześniej zmienia. No i jechałem w 3 osoby + a on sam więc powyżej 160 powolutku odchodził. Dodam że Coupe to było a ja w sedanie.


czyl identyczne BMW jak mojego starego
autko super chodzi, ale jednak wole mojego diesla


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
///M3
post Sat, 17 May 2003 - 10:10
Post #1698


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: Natolin





CYTAT
...Dodam że Coupe to było a ja w sedanie


BMW nie robi żadnych diesli w coupe i nigdy nie robiło. Podobno od tego roku ma być produkowany po raz pierwszy w coupe 330d w jakiejs wzmocnionej wersji, ale to "podobno".


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Sat, 17 May 2003 - 10:12
Post #1699


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





CYTAT("///M3":c6rev8hd)
]
CYTAT
...Dodam że Coupe to było a ja w sedanie


BMW nie robi żadnych diesli w coupe i nigdy nie robiło. Podobno od tego roku ma być produkowany po raz pierwszy w coupe 330d w jakiejs wzmocnionej wersji, ale to "podobno".


to niestety nie masz aktualnych danych, ///M3
jezdzilem w zeszly poniedzialek chwilke BMW 330Cd czerwonym z pakietem M (jak oddalem moje BMW do serwisu), jest to nowy silnik w coupe, ma 204 KM
to ten 3.0d silnik wzmocniony z 184 KM
autko chodzi cudownie, lepiej niz 330 Ci z 231 KM
autko ma 6.9s do 100 km/h katalogowo
jest on montowany od jakis 3 miesiecy w coupecie E46 po faceliftingu


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
///M3
post Sat, 17 May 2003 - 10:16
Post #1700


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: Natolin





CYTAT("Matschke":2c9lzt3y)
to niestety nie masz aktualnych danych, ///M3
jezdzilem w zeszly poniedzialek chwilke BMW 330Cd, jest to nowy silnik w coupe, ma 204 KM
to ten 3.0d silnik wzmocniony z 184 KM
autko chodzi cudownie, lepiej niz 330 Ci z 231 KM
autko ma 6.9s do 100 km/h katalogowo


No to rzeczywiście aktualność mi nie wyszła, ale od tego roku jest produkowany ten diesel. Wcześniej nie było nigdy diesla w coupe.
Co do silnika to najpierw był on wzmocniony z 184KM na 193KM a teraz do 204KM.
Natomiast co to 330Cd vs 330Ci to jednak 330Ci chodzi lepiej bo ma 0-100 6,5 sekundy. Ten diesel może być zdecydowanie elastyczniejszy, jednak w sprincie z danych wynika, że 330Ci jest szybsza.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

130 Stron V  « < 83 84 85 86 87 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 22:03