![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale do jakiego auta ?
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
mam pytanie jaki jest sens lania takiego oleju do Twojego auta ?
Tracisz trochę mocy a nic nie polepszasz. Takie oleje to leją w WRC jak jadą w megagorących upałach które u nas nigdy nie występują. w ok 250 KM 2.0 NA zmiana oleju z 5W40 na 10W60 to ok 3KM straty - u Ciebie przy takich problemach z ciśnieniem + większa pojemność z łatwością przekroczy 10KM przechłodzenie oleju również nie jest korzystne dla mocy. A przecież nie masz nawet mocno wyżyłowanego tego silnika (jak na obecne czasy). -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 25 May 2015 ![]() |
Silnik to 2.0 8v twin spark z Alfy 164. Ale to chyba nie ma większego znaczenia jaki to silnik, tylko chodzi mi oto co się robi przy takich zestawach z oryginalną pompą?
Myślałem żeby ją wykorzystać w zestawie z suchą miską. Olej z miski wędrowałby do pompy oryginalnej, pełniącą rolę jako wstępna, przez wyjście na filtr do zbiornika oleju i stamtąd do pompy tłoczącej i do bloku. Tylko że poczytałem trochę ostatnio na temat tych misek i okazuje się że pompa wstępna ma być o dużej wydajności i oryginalna pompa raczej by się średnio nadawała. Myślałem nad wykorzystaniem oryginalnej pompy jako tłoczącej do układu olejowego. Tylko że jest problem jak doprowadzić olej ze zbiornika do pompy w silniku. |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 13 October 2008 Skąd: okolice Rzeszowa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Nie ma takiej opcji żebyś miał śr. wewnętrzną fi19mm w AN12
![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 13 October 2008 Skąd: okolice Rzeszowa ![]() |
A jednak, a na dodatek jest to90*. Podaj mi swój e-mail to wyślę Ci zdjęcie które możesz wstawić tutaj bo ja nie wiem jak.
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 December 2010 ![]() |
Panowie buduję silnik który ma seryjny problem z smarowaniem, strasznie lubi zjadać panewki. Sucha micha leży w częściach. Jest pomysł aby podnieść ciśnienie oleju trochę i rozdzielić zasilanie osobno na blok i osobno na głowicę. Pompa jest 5 sekcyjna i ma naprawdę duże sekcje. Jedna sekcja blok druga głowica a reszta ssanie z michy. Myślicie że dobry pomysł?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 04:14 |