Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
> sucha miska olejowa - ogolna dyskusja nt michy
Albert
post Mon, 25 May 2015 - 16:53
Post #81


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Ale do jakiego auta ?


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 25 May 2015 - 16:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kontrolm
post Mon, 25 May 2015 - 18:06
Post #82


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



mam pytanie jaki jest sens lania takiego oleju do Twojego auta ?
Tracisz trochę mocy a nic nie polepszasz.
Takie oleje to leją w WRC jak jadą w megagorących upałach które u nas nigdy nie występują.

w ok 250 KM 2.0 NA zmiana oleju z 5W40 na 10W60 to ok 3KM straty - u Ciebie przy takich problemach z ciśnieniem + większa pojemność z łatwością przekroczy 10KM
przechłodzenie oleju również nie jest korzystne dla mocy.
A przecież nie masz nawet mocno wyżyłowanego tego silnika (jak na obecne czasy).


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRIVEMAX
post Mon, 25 May 2015 - 23:26
Post #83


Rookie
Dołączył: Mon, 25 May 2015





Silnik to 2.0 8v twin spark z Alfy 164. Ale to chyba nie ma większego znaczenia jaki to silnik, tylko chodzi mi oto co się robi przy takich zestawach z oryginalną pompą?
Myślałem żeby ją wykorzystać w zestawie z suchą miską.
Olej z miski wędrowałby do pompy oryginalnej, pełniącą rolę jako wstępna, przez wyjście na filtr do zbiornika oleju i stamtąd do pompy tłoczącej i do bloku.
Tylko że poczytałem trochę ostatnio na temat tych misek i okazuje się że pompa wstępna ma być o dużej wydajności i oryginalna pompa raczej by się średnio nadawała.
Myślałem nad wykorzystaniem oryginalnej pompy jako tłoczącej do układu olejowego. Tylko że jest problem jak doprowadzić olej ze zbiornika do pompy w silniku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4G63ColtAWD
post Mon, 25 May 2015 - 23:40
Post #84


Frequent User
Dołączył: Mon, 13 October 2008
Skąd: okolice Rzeszowa





CYTAT(Bartek ZTR @ Wed, 04 Jun 2014 - 09:23) *
daj namiary jak możesz na AN12 z większym fi niż 14,5 najlepiej kątowe wink.gif

Nie wiem gdzie te złączki bierzesz,moje mają 19mm

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Tue, 26 May 2015 - 00:40
Post #85


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Nie ma takiej opcji żebyś miał śr. wewnętrzną fi19mm w AN12 wink.gif


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4G63ColtAWD
post Tue, 26 May 2015 - 06:01
Post #86


Frequent User
Dołączył: Mon, 13 October 2008
Skąd: okolice Rzeszowa





A jednak, a na dodatek jest to90*. Podaj mi swój e-mail to wyślę Ci zdjęcie które możesz wstawić tutaj bo ja nie wiem jak.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
foxx
post Tue, 26 May 2015 - 10:43
Post #87


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 December 2010





Panowie buduję silnik który ma seryjny problem z smarowaniem, strasznie lubi zjadać panewki. Sucha micha leży w częściach. Jest pomysł aby podnieść ciśnienie oleju trochę i rozdzielić zasilanie osobno na blok i osobno na głowicę. Pompa jest 5 sekcyjna i ma naprawdę duże sekcje. Jedna sekcja blok druga głowica a reszta ssanie z michy. Myślicie że dobry pomysł?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 04:14