Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> sucha miska olejowa - ogolna dyskusja nt michy
hz10
post Wed, 04 Jun 2014 - 00:27
Post #41


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





ale po co takie jebitne złącza i przewody na niskie ciśnienie ? rozumiem przewód wyjściowy z pompy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 04 Jun 2014 - 00:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tjwasiak
post Wed, 04 Jun 2014 - 00:29
Post #42


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Sam sobie odpowiedziałeś - niskie ciśnienie więc dla zachowania przepływu potrzebujesz dużej średnicy.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 04 Jun 2014 - 00:41
Post #43


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





nie chodzi mi o średnice tylko zakuwane przewody itd. wiadomo że średnica odpowiednia musi być.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Wed, 04 Jun 2014 - 00:55
Post #44


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Zakuwane pewnie dlatego że tańsze niż końcówka + przewód np. Goodridge'a gdzie ZTCP końcówka kosztuje więcej niż 1m przewodu w oplocie...


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 04 Jun 2014 - 01:00
Post #45


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





no właśnie, a wspawane króćce i zwykłe połączenie na opaske ślimakową za 1.5pln nie może być?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Wed, 04 Jun 2014 - 01:18
Post #46


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





IMHO to nie jest najlepszy sposób na budowę układu smarowania silnika.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 04 Jun 2014 - 08:24
Post #47


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





w razie czego pompy na ebay mozna wyhaczyc za kika stów USD
http://www.ebay.com/itm/moroso-4-stage-dry...fd8&vxp=mtr
mysle ze samemu mozna by cos takiego zrobić mając troche pojecia, dobrego spawacza, tokarza i troche rozkminy


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 04 Jun 2014 - 08:40
Post #48


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





ja mam 12AN (19mm wewnętrzna średnica) ze zbiornika do silnika i 16AN (25mm wewnętrzna średnica) z pompy do zbiornika - to są średnice pod moją pompę. Uwaga średnica wewnętrzna przewodów nie jest standaryzowana. System zrobiony jest z zapasem.

to jest konfiguracja na zbiornik w bagarzniku


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Wed, 04 Jun 2014 - 09:07
Post #49


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



pompę można spokojnie kupić w PL - jedna z najlepszych na rynku:
http://www.re5pect.pl/pompa-suchej-miski-olejowej.html


mamy też zestawy dedykowane do niektórych aut np.: Opel C20, Honda K20, Duratec 2.0,

to zestaw do Hondy K20/K24



--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 04 Jun 2014 - 09:11
Post #50


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Polecam sklep re5pect.pl Zawsze profi obsługa. Ja brałem od Jacka przewody do swojego zestawu suchej miski.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Wed, 04 Jun 2014 - 09:12
Post #51


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





AN12 jest na wąż ~fi19mm, a wewnątrz okucie ma 14.5mm i na nich jest największe dławienie w przewodzie na które trzeba uważać przy doborze końcówek wink.gif


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 04 Jun 2014 - 09:19
Post #52


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(Bartek ZTR @ Wed, 04 Jun 2014 - 09:12) *
AN12 jest na wąż ~fi19mm, a wewnątrz okucie ma 14.5mm i na nich jest największe dławienie w przewodzie na które trzeba uważać przy doborze końcówek wink.gif


są okucia które mają większe średnice, ale tak, fakt, na okuciach są zwężki i trzeba uważać co się zakłada

~19 mm jest to średnica wewnętrzna przewodu 12AN


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Wed, 04 Jun 2014 - 09:23
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





daj namiary jak możesz na AN12 z większym fi niż 14,5 najlepiej kątowe wink.gif


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 04 Jun 2014 - 09:27
Post #54


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





mowa o złączkach rozumiem


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Wed, 04 Jun 2014 - 09:31
Post #55


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





dokładnie


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FranoF1
post Thu, 05 Jun 2014 - 20:42
Post #56


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 April 2006
Skąd: ja to wiem...






AN 12 1-1/16-12 UNF Zew 26,95mm Wew 25mm


--------------------
B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Thu, 05 Jun 2014 - 21:04
Post #57


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Hmmm a nie da się tego zrobić jak przewody w hydraulice - na baryłkę zaciskową nakładaną na rurkę ?? Koniecznie trzeba te złączki AN ??

Coś mi tu nie gra, są przecież duże dźwigi na przykład, gdzie przewód jest grubszy jak te kilkanaście milimetrów ... więc raczej można znaleźć odpowiednie przewody, trzeba tylko poszukać bo pewnie takich średnic nie zrobi pierwszy lepszy zakład, który jest nauczony zakuwać przewody do hydrauliki w traktorze.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Thu, 05 Jun 2014 - 22:21
Post #58


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





CYTAT(FranoF1 @ Thu, 05 Jun 2014 - 20:42) *

AN 12 1-1/16-12 UNF Zew 26,95mm Wew 25mm


to są rozmiary gwintów, a nie średnice wewnętrzne jakie występują w złączkach kątowych/prostych AN12 wink.gif

CYTAT(E30 owner @ Thu, 05 Jun 2014 - 21:04) *
Hmmm a nie da się tego zrobić jak przewody w hydraulice - na baryłkę zaciskową nakładaną na rurkę ?? Koniecznie trzeba te złączki AN ??

Coś mi tu nie gra, są przecież duże dźwigi na przykład, gdzie przewód jest grubszy jak te kilkanaście milimetrów ... więc raczej można znaleźć odpowiednie przewody, trzeba tylko poszukać bo pewnie takich średnic nie zrobi pierwszy lepszy zakład, który jest nauczony zakuwać przewody do hydrauliki w traktorze.


możesz zmienić na co chcesz - wywalasz oryginalne gwinty AN12/AN16 z pompy i zakładasz co dusza zapragnie wink.gif


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Fri, 06 Jun 2014 - 10:37
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





CYTAT(Bartek ZTR @ Thu, 05 Jun 2014 - 21:21) *
możesz zmienić na co chcesz - wywalasz oryginalne gwinty AN12/AN16 z pompy i zakładasz co dusza zapragnie wink.gif


Czyli tragedii nie ma smile.gif Rozumiem więc że przewód z pompy w magistralę nie może być mniejszej średnicy jak magistrala, a przewód ze zbiornika do pompy, załóżmy można dać dwa razy takiej średnicy i po sprawie.

Ale kolejna sprawa to taka, że jak w pompie są fabrycznie wszystkie króćce AN12/16, to po co przewody różnych średnic jak króćce przy pompie będą robić za "wąskie gardło" ...


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Fri, 06 Jun 2014 - 12:20
Post #60


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Ja mam w krućcach pompy w wyjściach AN12 fi wew. 15,5mm więc i tak największe dławienie jest na końcówkach przewodów jakie zastosujemy...

Ps. nie ma sensu wałkować już tego tematu bo wiadomo o co chodzi

Pozdrawiam


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 04:13