![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
ale po co takie jebitne złącza i przewody na niskie ciśnienie ? rozumiem przewód wyjściowy z pompy.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Sam sobie odpowiedziałeś - niskie ciśnienie więc dla zachowania przepływu potrzebujesz dużej średnicy.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
nie chodzi mi o średnice tylko zakuwane przewody itd. wiadomo że średnica odpowiednia musi być.
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Zakuwane pewnie dlatego że tańsze niż końcówka + przewód np. Goodridge'a gdzie ZTCP końcówka kosztuje więcej niż 1m przewodu w oplocie...
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
no właśnie, a wspawane króćce i zwykłe połączenie na opaske ślimakową za 1.5pln nie może być?
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
IMHO to nie jest najlepszy sposób na budowę układu smarowania silnika.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
w razie czego pompy na ebay mozna wyhaczyc za kika stów USD
http://www.ebay.com/itm/moroso-4-stage-dry...fd8&vxp=mtr mysle ze samemu mozna by cos takiego zrobić mając troche pojecia, dobrego spawacza, tokarza i troche rozkminy -------------------- |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
ja mam 12AN (19mm wewnętrzna średnica) ze zbiornika do silnika i 16AN (25mm wewnętrzna średnica) z pompy do zbiornika - to są średnice pod moją pompę. Uwaga średnica wewnętrzna przewodów nie jest standaryzowana. System zrobiony jest z zapasem.
to jest konfiguracja na zbiornik w bagarzniku -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
pompę można spokojnie kupić w PL - jedna z najlepszych na rynku:
http://www.re5pect.pl/pompa-suchej-miski-olejowej.html ![]() mamy też zestawy dedykowane do niektórych aut np.: Opel C20, Honda K20, Duratec 2.0, to zestaw do Hondy K20/K24 ![]() -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Polecam sklep re5pect.pl Zawsze profi obsługa. Ja brałem od Jacka przewody do swojego zestawu suchej miski.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
AN12 jest na wąż ~fi19mm, a wewnątrz okucie ma 14.5mm i na nich jest największe dławienie w przewodzie na które trzeba uważać przy doborze końcówek
![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
AN12 jest na wąż ~fi19mm, a wewnątrz okucie ma 14.5mm i na nich jest największe dławienie w przewodzie na które trzeba uważać przy doborze końcówek ![]() są okucia które mają większe średnice, ale tak, fakt, na okuciach są zwężki i trzeba uważać co się zakłada ~19 mm jest to średnica wewnętrzna przewodu 12AN -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
daj namiary jak możesz na AN12 z większym fi niż 14,5 najlepiej kątowe
![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
mowa o złączkach rozumiem
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
dokładnie
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 April 2006 Skąd: ja to wiem... ![]() |
![]() AN 12 1-1/16-12 UNF Zew 26,95mm Wew 25mm -------------------- B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Hmmm a nie da się tego zrobić jak przewody w hydraulice - na baryłkę zaciskową nakładaną na rurkę ?? Koniecznie trzeba te złączki AN ??
Coś mi tu nie gra, są przecież duże dźwigi na przykład, gdzie przewód jest grubszy jak te kilkanaście milimetrów ... więc raczej można znaleźć odpowiednie przewody, trzeba tylko poszukać bo pewnie takich średnic nie zrobi pierwszy lepszy zakład, który jest nauczony zakuwać przewody do hydrauliki w traktorze. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
![]() AN 12 1-1/16-12 UNF Zew 26,95mm Wew 25mm to są rozmiary gwintów, a nie średnice wewnętrzne jakie występują w złączkach kątowych/prostych AN12 ![]() Hmmm a nie da się tego zrobić jak przewody w hydraulice - na baryłkę zaciskową nakładaną na rurkę ?? Koniecznie trzeba te złączki AN ?? Coś mi tu nie gra, są przecież duże dźwigi na przykład, gdzie przewód jest grubszy jak te kilkanaście milimetrów ... więc raczej można znaleźć odpowiednie przewody, trzeba tylko poszukać bo pewnie takich średnic nie zrobi pierwszy lepszy zakład, który jest nauczony zakuwać przewody do hydrauliki w traktorze. możesz zmienić na co chcesz - wywalasz oryginalne gwinty AN12/AN16 z pompy i zakładasz co dusza zapragnie ![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
możesz zmienić na co chcesz - wywalasz oryginalne gwinty AN12/AN16 z pompy i zakładasz co dusza zapragnie ![]() Czyli tragedii nie ma ![]() Ale kolejna sprawa to taka, że jak w pompie są fabrycznie wszystkie króćce AN12/16, to po co przewody różnych średnic jak króćce przy pompie będą robić za "wąskie gardło" ... -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Ja mam w krućcach pompy w wyjściach AN12 fi wew. 15,5mm więc i tak największe dławienie jest na końcówkach przewodów jakie zastosujemy...
Ps. nie ma sensu wałkować już tego tematu bo wiadomo o co chodzi Pozdrawiam -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 04:13 |