![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Szczerzej to ja to nie widzę ograniczenie NM ze względu na sprzęgło po prostu turbo nie wstaje. O jakim ograniczeniu NM mowa skoro przy 2 rpm jest 300Nm a przy 2200 już ponad 400Nm.
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Prawda jest taka, że mając nawet GTB20 i tak dół byłby słaby patrząc relatywnie względem możliwości seryjnej turbosprężarki - i właśnie dlatego najlepsze są efekty i odczucia po pierwszym chipie. Jestem innego zdania, chociaż jak już pisałem mało się nam na TDI:] Widzę że niektórzy właściciele diesli powinnibyli kupić silniki benzynowe - diesel jedzie z dołu, a górą "pada" - benzyna wręcz przeciwnie. No popatrz od kilku lat latam po kilkanaście/kilkadziesiąt minut z prędkością 250km/h i silnik nadal żyje, a oliwa nie przekracza 110 stopni. Masz rację powinienem jeździć benzyną ale mnie na nią nie stać. Szczerzej to ja to nie widzę ograniczenie NM ze względu na sprzęgło po prostu turbo nie wstaje. O jakim ograniczeniu NM mowa skoro przy 2 rpm jest 300Nm a przy 2200 już ponad 400Nm. Słuszna uwaga. |
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#23
|
![]() |
Szczerzej to ja to nie widzę ograniczenie NM ze względu na sprzęgło po prostu turbo nie wstaje. O jakim ograniczeniu NM mowa skoro przy 2 rpm jest 300Nm a przy 2200 już ponad 400Nm. Poniżej 2k jest ograniczony, tak jak w opisie było i 350nm przy 2k ale dwumas nie dawał rady. W tym silniku przeniesienie napędu nie pozwala na zbyt wiele. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Thu, 21 March 2013 ![]() |
Przeniesienie napędu to wcale nie jakieś kolosalne koszta, skrzynia z AR156, dobre sprzęgło powinien p.Radzikowski ogarnąć...
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 July 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
Liczylem na lepszy spool przy glowicy 16v, wydech az tak trzyma?
-------------------- Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
|
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#27
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
To już raczej kwestia tego, że poza turbo i ic wszystko seria, do tego brak EGT oraz seryjny Map. Aczkolwiek z tego układu paliwowego ciężko będzie ugrać więcej niż 10KM. Dokładnie, samochód nie miał seryjnie DPFu więc odczytów z termopary nie ma, a żaden dodatkowy póki co nie jest zainstalowany. Po zrobieniu wydechu z termoparą, zmianie mapsensora i korekcie softu na seryjnym układzie paliwowym 24x pęknie. Patent na paliwo mamy, najpierw właściciel musi jednak załatwić powyższe + przeniesienie napędu. Pozdrawiam -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
Przeniesienie napędu to wcale nie jakieś kolosalne koszta, skrzynia z AR156, dobre sprzęgło powinien p.Radzikowski ogarnąć... Szybciej, prościej i pewniej przeszczepić z 2.0mjtd (zapas będzie bardzo duży) niż kombinować i zapewne potem ściągać skrzynie na poprawki sprzęgła... -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
Szybciej i taniej będzie zmienic pojazd niż w obecnym wymieniać bóg wie co aby nie było ciągłych awarii chcąc mieć 20 Kunia wiecej
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 November 2005 Skąd: Wawa ![]() |
Widzę że niektórzy właściciele diesli powinnibyli kupić silniki benzynowe - diesel jedzie z dołu, a górą "pada" - benzyna wręcz przeciwnie. Ale GTB wkładamy po to aby zaczął jechać górą a nie zdychał przy ~3.5tyś. -------------------- XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
User Dołączył: Thu, 21 March 2013 ![]() |
Szybciej, prościej i pewniej przeszczepić z 2.0mjtd (zapas będzie bardzo duży) niż kombinować i zapewne potem ściągać skrzynie na poprawki sprzęgła... heh, Tylko żeby nie było tak jak ze srebrnym bravo jtd Kuby, gdzie wzmacniane przez was sprzęgło rozsypało się bodajże po 5kkm.. aa nie sorry, właściciel tylko dostał info, że jest wzmacniane, a właściwie to było zwykłe sprzęgło z innego modelu z zeszlifowanymi numerami... Jakoś bardziej mam zaufanie do p.Radzikowskiego niż... Peace ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale jakie sprzęgło od Radzikowskiego ma przenieść znacznie wyższy moment, nadawać się do DD i wytrzymać normalny przebieg?
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
|
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#35
|
![]() |
heh, Tylko żeby nie było tak jak ze srebrnym bravo jtd Kuby, gdzie wzmacniane przez was sprzęgło rozsypało się bodajże po 5kkm.. aa nie sorry, właściciel tylko dostał info, że jest wzmacniane, a właściwie to było zwykłe sprzęgło z innego modelu z zeszlifowanymi numerami... Jakoś bardziej mam zaufanie do p.Radzikowskiego niż... Peace ![]() To sprzęgło akurat jest przetestowane wystarczająco, a kwestia jak długo wytrzyma, zależy też od kierowcy ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
Fajny przebieg mocy. po co męczyć sprzęgło. Kto przerabiał vklr... Podobny doł wykresu jak u mnie na 55mm wydechu.
-------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
BTW. Sprint 0-250km/h to żaden ból dla EGT, ale spróbuj utrzymać prędkość autostradową "niemiecką" trochę dłużej... I nagle się okazuje że fizyka kłamie... Ta najgorzej to z temperatura oleju cuda się dzieją... -------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 July 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
Fajny przebieg mocy. po co męczyć sprzęgło. Kto przerabiał vklr... Podobny doł wykresu jak u mnie na 55mm wydechu. Wlasciciel auta sam przerabial sprezarke. -------------------- Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 01 August 2025 - 06:06 |