Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Bravo 1.9MJTD 150 + GTB2260VKLR +CINSOFT
Fiodor
post Wed, 28 May 2014 - 22:58
Post #21


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





Szczerzej to ja to nie widzę ograniczenie NM ze względu na sprzęgło po prostu turbo nie wstaje. O jakim ograniczeniu NM mowa skoro przy 2 rpm jest 300Nm a przy 2200 już ponad 400Nm.


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 28 May 2014 - 22:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
lukkoz01
post Wed, 28 May 2014 - 23:04
Post #22


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(tjwasiak @ Wed, 28 May 2014 - 22:56) *
Prawda jest taka, że mając nawet GTB20 i tak dół byłby słaby patrząc relatywnie względem możliwości seryjnej turbosprężarki - i właśnie dlatego najlepsze są efekty i odczucia po pierwszym chipie.

Jestem innego zdania, chociaż jak już pisałem mało się nam na TDI:]

CYTAT(tjwasiak @ Wed, 28 May 2014 - 22:56) *
Widzę że niektórzy właściciele diesli powinnibyli kupić silniki benzynowe - diesel jedzie z dołu, a górą "pada" - benzyna wręcz przeciwnie.

No popatrz od kilku lat latam po kilkanaście/kilkadziesiąt minut z prędkością 250km/h i silnik nadal żyje, a oliwa nie przekracza 110 stopni. Masz rację powinienem jeździć benzyną ale mnie na nią nie stać.

CYTAT(Fiodor @ Wed, 28 May 2014 - 22:58) *
Szczerzej to ja to nie widzę ograniczenie NM ze względu na sprzęgło po prostu turbo nie wstaje. O jakim ograniczeniu NM mowa skoro przy 2 rpm jest 300Nm a przy 2200 już ponad 400Nm.

Słuszna uwaga.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Thu, 29 May 2014 - 11:29
Post #23









CYTAT(Fiodor @ Wed, 28 May 2014 - 22:58) *
Szczerzej to ja to nie widzę ograniczenie NM ze względu na sprzęgło po prostu turbo nie wstaje. O jakim ograniczeniu NM mowa skoro przy 2 rpm jest 300Nm a przy 2200 już ponad 400Nm.


Poniżej 2k jest ograniczony, tak jak w opisie było i 350nm przy 2k ale dwumas nie dawał rady. W tym silniku przeniesienie napędu nie pozwala na zbyt wiele.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajel
post Thu, 29 May 2014 - 12:59
Post #24


User
Dołączył: Thu, 21 March 2013





Przeniesienie napędu to wcale nie jakieś kolosalne koszta, skrzynia z AR156, dobre sprzęgło powinien p.Radzikowski ogarnąć...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 29 May 2014 - 15:07
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(lukkoz01 @ Wed, 28 May 2014 - 23:04) *
Jestem innego zdania, chociaż jak już pisałem mało się nam na TDI:]

Ale w tym może być trochę sensu, jak program zrobiony pod kątem jak największego pierdolnięcia w plecy przy 2krpm to faktycznie, różnica będzie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hipo
post Thu, 29 May 2014 - 21:06
Post #26


Super User
Dołączył: Mon, 04 July 2011
Skąd: Jarosław





Liczylem na lepszy spool przy glowicy 16v, wydech az tak trzyma?


--------------------
Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Thu, 29 May 2014 - 21:47
Post #27









CYTAT(Hipo @ Thu, 29 May 2014 - 21:06) *
Liczylem na lepszy spool przy glowicy 16v, wydech az tak trzyma?


To już raczej kwestia tego, że poza turbo i ic wszystko seria, do tego brak EGT oraz seryjny Map. Aczkolwiek z tego układu paliwowego ciężko będzie ugrać więcej niż 10KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CINEK_
post Thu, 29 May 2014 - 22:44
Post #28


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





CYTAT(mlody2788 @ Thu, 29 May 2014 - 21:47) *
To już raczej kwestia tego, że poza turbo i ic wszystko seria, do tego brak EGT oraz seryjny Map. Aczkolwiek z tego układu paliwowego ciężko będzie ugrać więcej niż 10KM.



Dokładnie, samochód nie miał seryjnie DPFu więc odczytów z termopary nie ma, a żaden dodatkowy póki co nie jest zainstalowany.
Po zrobieniu wydechu z termoparą, zmianie mapsensora i korekcie softu na seryjnym układzie paliwowym 24x pęknie.
Patent na paliwo mamy, najpierw właściciel musi jednak załatwić powyższe + przeniesienie napędu.

Pozdrawiam


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CINEK_
post Thu, 29 May 2014 - 22:49
Post #29


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





CYTAT(pajel @ Thu, 29 May 2014 - 12:59) *
Przeniesienie napędu to wcale nie jakieś kolosalne koszta, skrzynia z AR156, dobre sprzęgło powinien p.Radzikowski ogarnąć...


Szybciej, prościej i pewniej przeszczepić z 2.0mjtd (zapas będzie bardzo duży) niż kombinować i zapewne potem ściągać skrzynie na poprawki sprzęgła...


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Fri, 30 May 2014 - 09:07
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





Szybciej i taniej będzie zmienic pojazd niż w obecnym wymieniać bóg wie co aby nie było ciągłych awarii chcąc mieć 20 Kunia wiecej


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter250
post Fri, 30 May 2014 - 10:36
Post #31


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 November 2005
Skąd: Wawa





CYTAT(tjwasiak @ Wed, 28 May 2014 - 22:56) *
Widzę że niektórzy właściciele diesli powinnibyli kupić silniki benzynowe - diesel jedzie z dołu, a górą "pada" - benzyna wręcz przeciwnie.


Ale GTB wkładamy po to aby zaczął jechać górą a nie zdychał przy ~3.5tyś.


--------------------
XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajel
post Fri, 30 May 2014 - 13:41
Post #32


User
Dołączył: Thu, 21 March 2013





CYTAT(CINEK_ @ Thu, 29 May 2014 - 22:49) *
Szybciej, prościej i pewniej przeszczepić z 2.0mjtd (zapas będzie bardzo duży) niż kombinować i zapewne potem ściągać skrzynie na poprawki sprzęgła...

heh, Tylko żeby nie było tak jak ze srebrnym bravo jtd Kuby, gdzie wzmacniane przez was sprzęgło rozsypało się bodajże po 5kkm.. aa nie sorry, właściciel tylko dostał info, że jest wzmacniane, a właściwie to było zwykłe sprzęgło z innego modelu z zeszlifowanymi numerami...

Jakoś bardziej mam zaufanie do p.Radzikowskiego niż...

Peace wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Fri, 30 May 2014 - 13:56
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Ale jakie sprzęgło od Radzikowskiego ma przenieść znacznie wyższy moment, nadawać się do DD i wytrzymać normalny przebieg?


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Fri, 30 May 2014 - 15:00
Post #34


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





CYTAT(peter250 @ Fri, 30 May 2014 - 10:36) *
Ale GTB wkładamy po to aby zaczął jechać górą a nie zdychał przy ~3.5tyś.


mój klekot na gtb zaczyna jechać od około 2200 do 4800 przy czym przy 4000 jest jeszcze 450Nm więc klekot tez może górą ładnie ciągnąć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Fri, 30 May 2014 - 21:04
Post #35









CYTAT(pajel @ Fri, 30 May 2014 - 13:41) *
heh, Tylko żeby nie było tak jak ze srebrnym bravo jtd Kuby, gdzie wzmacniane przez was sprzęgło rozsypało się bodajże po 5kkm.. aa nie sorry, właściciel tylko dostał info, że jest wzmacniane, a właściwie to było zwykłe sprzęgło z innego modelu z zeszlifowanymi numerami...

Jakoś bardziej mam zaufanie do p.Radzikowskiego niż...

Peace wink.gif


To sprzęgło akurat jest przetestowane wystarczająco, a kwestia jak długo wytrzyma, zależy też od kierowcy smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jabcok20
post Fri, 30 May 2014 - 23:37
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Lębork





Fajny przebieg mocy. po co męczyć sprzęgło. Kto przerabiał vklr... Podobny doł wykresu jak u mnie na 55mm wydechu.


--------------------
Mercedes W201 M104
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jabcok20
post Fri, 30 May 2014 - 23:44
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Lębork





CYTAT(tjwasiak @ Wed, 28 May 2014 - 22:56) *
BTW. Sprint 0-250km/h to żaden ból dla EGT, ale spróbuj utrzymać prędkość autostradową "niemiecką" trochę dłużej... I nagle się okazuje że fizyka kłamie...


Ta najgorzej to z temperatura oleju cuda się dzieją...


--------------------
Mercedes W201 M104
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hipo
post Sat, 31 May 2014 - 13:49
Post #38


Super User
Dołączył: Mon, 04 July 2011
Skąd: Jarosław





CYTAT(jabcok20 @ Fri, 30 May 2014 - 23:37) *
Fajny przebieg mocy. po co męczyć sprzęgło. Kto przerabiał vklr... Podobny doł wykresu jak u mnie na 55mm wydechu.


Wlasciciel auta sam przerabial sprezarke.


--------------------
Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 01 August 2025 - 06:06