Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Pomiar osiagow Twojego auta - RaceLogic
Lincoln e30ix
post Mon, 09 Jun 2014 - 20:43
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





Ciekawie się czyta, wychodzi na to:
-że na mokrym M3 ma problem z trakcją do 180km/h biggrin.gif
-M6 robi pomiary z górki/wiatrem mimo, że jechało w obie strony na tej samej trasie tongue.gif
-Calibra Rulez!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 09 Jun 2014 - 20:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
m!xeR
post Mon, 09 Jun 2014 - 21:11
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





Nie wiem czy miało problemy z trakcją skoro przy dobrych warunkach wynik jest taki sam do prędkości 160 km/h. Dziwi mnie Twoje ironizowanie. Oby nie wynikało z głupoty...bo kiedyś jak byłem młody i trochę głupszy niż teraz to wydawało mi się, że mając e55 amg i katalogowe 354KM będę bogiem ulic biggrin.gif szybko jednak okazało się, że broszurka producenta to jedno a rzeczywistość to co innego. Waga i powolna skrzynia były nie do przeskoczenia.
Wystarczy, żebym miał zrobiony program o którym nie wiem ;-) i mam pomiędzy 300 a 310KM + dsg (ktoś kiedyś porównywał 2 takie same auta z różną mocą, dsg i manualem i wyszło, że korzyść z dsg przy rolce to +/- kilkadziesiąt koni) + różnica wagi (zakładam, że 200kg+). M3 było w manualu i niech ma 400 zamiast 420KM (nie wiem bo nie hamowane ale niedobory mocy w m3 to nic niezwykłego). Okazuje się, że po podliczeniu wszystkich okoliczności wynik wcale nie jest taki oczywisty. Co potem okazało się mieć przełożenie na drodze. Nie przeglądam filmików z yt. Nie piszę zasłyszanych z dziesiątej ręki opinii...Napisałem jak było i nie mam zamiaru naginać faktów po to tylko żeby dla niektórych tutaj były bardziej prawdopodobne...
Wynik M6 też jakoś mnie nie dziwi bo nie sądzę żeby rzeczywista moc była taka jak w katalogu. W jakimś rosyjskim programie motoryzacyjnym gość od złotej M5 e60 pojechał m5 f10 na hamownie i wyszło, że miała spory plus...


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Tue, 10 Jun 2014 - 00:21
Post #23


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





wszystkie pomiary na prostej równej drodze i żaden z RL nie miał ustawionego rollout'a (rollout 100-200? WTF?!)

Moja Mka pokazała 444 konie tylko dlatego bo soft Gpowera ma blokadę że jeśli jesteś na hamowni i na 5tym biegu osiąasz 270km/h to on spodziewa się masy powietrza napływającej z taką prędkością no a max co dostaje na hamowni to jest 30-40km/h. Stąd ograniczenie mocy przy 6400rpm (kręci się do 8350)

Mka bije seryjnego GTR'a 485 koni (100-250)

Co do M6 to jest to seria, mierzona kilkukrotnie, najczęściej powtarzalne ma wyniki 6.5, 6.9, 6.3 itp. "szóstki w pełnym zakresie" 5.8s to best. Powtórzony dwa razy (drugi pomiar 5.9s) 100-200.

Wolnossące silniki na wtrysku bezpośrednim żadne nie trzymają katalogowych parametrów, E92 na hamowni wypluwa 370-390 koni.

M3 w manualu może podobnie przyśpieszać jak lekko mocniej dłubnietę scirocco R DSG. (przynajmniej tak mówią kalkulacje, jak jest na prawdę nie mieliśmy się okazji przekonać) ale jak ktos chętny na sprawdzenie to mamy "w zespole" seryjne M3 DKG, M6 V10, M5 V10, M6 F13 Cmp, zawsze chętni do weryfikacji jesteśmy


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Tue, 10 Jun 2014 - 07:53
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





To po co pisać, że seryjne, skoro sam nie wiesz? Skąd moja ironia? M3 100-200km/h około 11sek, DSG R - 15s - nie mam pytań przy założeniu seryjnych/zdrowych aut.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Tue, 10 Jun 2014 - 07:58
Post #25


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





w sumie gdzies wczesniej napisal ze dopiero powyzej 160 byla zauwazalna roznica miedzy m3 manual a jego scirocco, to by mialo sens wink.gif
60-160 bedzie moze z sekunda-dwie roznicy + manual w m3 (nie wiadomo jak kierownik zmienia biegi 2->3, 3->4 vs dsg w scirocco) i dopiero od 4 biegu widac bylo roznice...

my juz wiemy ze samochod samochodowi nie rowny i duzo tez zalezy od kierownika. (patrz ostatnie starcie carrera 997.1 vs M3 E46... gdyby to wlasciciel carrery jechal - pewnie dostal by baty - na szczescie jak ktos zauwazyl - za kierownica carrery jechal STIG i sytuacja sie odwrocila wink.gif )

a aporpos:
Carrera 997.1 325 ps Manual:
100-200: 11.5s
100-250: 25.5s

650i E63 Manual
0-100: 5.4s
100-200: 12.6s


Go to the top of the page
 
+Quote Post
gongo
post Sun, 03 May 2015 - 20:42
Post #26


User
Dołączył: Wed, 28 January 2015
Skąd: Warszawa/UK





Może jakiś update, na forum bmw widziałem ze sporo auto doszło smile.gif


--------------------
Nissan Almera N16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rb25det
post Mon, 08 Feb 2016 - 00:24
Post #27


Super User
Dołączył: Wed, 07 June 2006





Supra niecałe 800hp dziś zrobiony pomiar 5,2 100-200 auto około 1490kg+ na pokładzie kierowca 107kg i pasażer 82kg zrobione 6 pomiarów powtarzalne 5,3-5,4 raz udało sie5,2 ale i tak jestem pewien ze da sie zrobić 5,1 bo gopro mi obrotomierz zasłaniało i zazwyczaj 3 do odcinki dociągałem wink.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 05:49