Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Padajacy rozrzad co 2-3 tys 1.9 TDI BKC
Cieniu
post Mon, 12 May 2014 - 23:14
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Niby można brać w tym wypadku pod uwage folklor wału korbowego i można iść w napinacz z "amortyzatorem", ale nie powinno mieć to miejsca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 12 May 2014 - 23:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
slavi
post Mon, 12 May 2014 - 23:16
Post #42


User
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(krisv @ Tue, 13 May 2014 - 02:10) *
Jak na obrazku ponizej

Ten też można za 'ostro' ustawić.
Dobrze by było zobaczyć jak pracuje pasek i to kółko po złożeniu i odpaleniu. Zrób filmik i może będzie widać palpitacje.
Bo jak było wcześniej się nie dowiemy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krisv
post Mon, 12 May 2014 - 23:20
Post #43


Rookie
Dołączył: Sat, 10 May 2014





CYTAT(slavi @ Tue, 13 May 2014 - 02:16) *
Ten też można za 'ostro' ustawić.
Dobrze by było zobaczyć jak pracuje pasek i to kółko po złożeniu i odpaleniu. Zrób filmik i może będzie widać palpitacje.
Bo jak było wcześniej się nie dowiemy.


Hm jest to jakas mysl , przyczym Masters zanim zapakowal nowy silnik do auta wrzucili nowy pasek z napinaczem i odpalil silnik poza autem i z tego co mowili wszystko dobrze gralo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Mon, 12 May 2014 - 23:20
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Co masz na myśli za ostro ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krisv
post Mon, 12 May 2014 - 23:22
Post #45


Rookie
Dołączył: Sat, 10 May 2014





Na napinaczu masz znaki skale z jaka sila powinien zostac napiety. Ciezko mi w to uwierzyc by za kazdym razem ktos to niby zle ustawial.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slavi
post Mon, 12 May 2014 - 23:25
Post #46


User
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(krisv @ Mon, 12 May 2014 - 23:22) *
Na napinaczu masz znaki skale z jaka sila powinien zostac napiety. Ciezko mi w to uwierzyc by za kazdym razem ktos to niby zle ustawial.

Dokładnie tak, ale czepiamy się już wszystkiego.
Czy szpilka tej rolki była za każdym razem nowa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krisv
post Mon, 12 May 2014 - 23:26
Post #47


Rookie
Dołączył: Sat, 10 May 2014





CYTAT(slavi @ Mon, 12 May 2014 - 23:25) *
Dokładnie tak, ale czepiamy się już wszystkiego.
Czy szpilka tej rolki była za każdym razem nowa?


Zarowno w starym jak i nowym silniku szpilka byla nie ruszana.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
neranr1
post Mon, 12 May 2014 - 23:43
Post #48


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 October 2008
Skąd: Łomża





najgorsze jest to że po złożeniu oczywiście wszystko się ładnie kręci pasek się rozciąga w trakcie napędu pompek a napinacz to koryguje wszystko gra i buczy ale właściciel zapewne jak nie przejedzie 10 kkm - 15 kkm nie będzie miał pewności i będzie sprawdzał i zdejmował osłonę rozrządu co 500 km w celu sprawdzenia ... męczarnia


--------------------
Usunięto komercyjna sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krisv
post Mon, 12 May 2014 - 23:56
Post #49


Rookie
Dołączył: Sat, 10 May 2014





Dokladnie wiem ze przedzial 3-6 tys jest i byl dotychczas momentem kiedy dochodzilo do awarii. Neranr1 nie wiem czy otrzymles PW od mnie z moim mailem , chciales mi cos wyslac na skrzynke .

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vakir
post Tue, 13 May 2014 - 00:49
Post #50


User
Dołączył: Thu, 06 May 2010
Skąd: Płońsk





Czy pompa wody jest odpowiednia? Bo z tego co czytałem to była zmieniana przy 200 tys. a potem już nie. Nie znam się na dieselach, ale znam dwa przypadki, że w c20xe, zrywało zęby przez złą pompe wody. (ktoś w sklepie zamiast dać do 2.8 dał od 2.5 albo od ecoteca- wyglądały identycznie a pasek szlak trafiał )


--------------------
Lanos 1.6 Turbo
_https://www.youtube.com/user/vakiros/videos
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krisv
post Tue, 13 May 2014 - 08:43
Post #51


Rookie
Dołączył: Sat, 10 May 2014





Pompa wody byla raz wymieniona przy 200 tys , a przy nowym silniku siedziala juz i nie byla ruszana , wiec mamy dwie rozne pompy i wciaz ten sam objaw wiec raczej wykluczam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rob555
post Tue, 13 May 2014 - 08:57
Post #52


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 October 2005
Skąd: Trojmiasto





Ja nadal koniecznie na poskladanym motorze zapodal bym zegarek od cisnienia oleju oraz od jego temp.
Praktycznie wspolnym elemenetem dwoch roznych slupków byla ta chlodniczka oleju (wiem wiem standartowy mod - sam dziesiatki takich zalozylem). Moze akurat ta jest felerna?
Czy olej byl zlany po pierwszym i drugim kaboom?
Moze jest go za duzo? (pompki leja) i jest rozrzedzony.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Tue, 13 May 2014 - 09:27
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Ja bym stawial na pompowtryski:) Chlodniczka oleju ma za zadanie schlodzenie oliwy, a nie plynu. Wiec gdyby olej nawet zagrzal sie do 150st. to jebl... by turbina(zerwany film olejowy) i przytarlo motor, a nie zrywalo pasek rozrzadu. Tak samo nie wierze w zle ustawiony rozrzad. Co do paska DAYCO wzmocnionego mozna sobie go wsadzic w dupe. Na 10 wlozonych kiedys do aut, 6 sie wyzabkowalo. Conti jezdza do dzis. Pompe vacum tez bym wykluczyl. Nawet jakby stanela deba to by urwalo w niej "pletwe" i auto by zgaslo. Osprzet silnika(sprezarka klimy, napinacz, alteranor) tez nie moze byc winowajca bo nawet jakby sie zblokowal ktorys z tych elementow to by zerwalo pasek wielorowkowy i stopilo rolke napinacza


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krisv
post Tue, 13 May 2014 - 12:53
Post #54


Rookie
Dołączył: Sat, 10 May 2014





Byly pytania co do wykresu ostatniego



A co dokladnie moze sie dziac z pompkami ??

Co do rozrzedzonego oleju na skutek lania pompek raczej wykluczam bo od momentu wyjazdu auta sprawdzalem stan oliwy i jest ciagle ten sam stan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G4 Racing
post Tue, 13 May 2014 - 14:39
Post #55


Frequent User
Dołączył: Wed, 03 April 2013





Witam!
W tym silniku istnieje możliwość nieprawidłowego (odwrotnego) zamontowania napinacza. Pasek da sie napręzyć niby prawidłowo, jednak przy gaszeniu jest luzowany. Cudów nie ma. Jesli przed wymianą było ok. to wina leży w rozrządzie.
Pozdr
Janusz


--------------------
G4 Racing- Hamulce na każdą okazje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychulja
post Tue, 13 May 2014 - 22:46
Post #56


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





Może wałek jest na tyle obciążony pompkami że zrywa te paski. w VAGu mało zrobiłem rozrządów ale w Mazdzie dieslu jak założysz inny pasek niż OEM dzieje się tak samo tylko że 10tyś wytrzyma.


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Wed, 14 May 2014 - 14:46
Post #57


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Bardzo prawdopodobne ze pompki przy dłuższej pracy się przycierają i blokują wałek ale czy to by nie uszkodziło czegoś więcej ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Wed, 14 May 2014 - 23:31
Post #58


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





Przecież, przed wymianą rozrządu były dokładnie te same pompki ;-) więc dlaczego wcześniej nie powodowały awarii?
A co z wałkiem rozrządu? Czy nowy silnik wleciał zupełnie kompletny i tylko przełożyliście osprzęt?
Ja stawiam na jakiś fuckup związany z wałkiem rozrządu...z jakiegoś powodu musi się on blokować...


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krisv
post Thu, 15 May 2014 - 01:07
Post #59


Rookie
Dołączył: Sat, 10 May 2014





CYTAT(kmink @ Thu, 15 May 2014 - 02:31) *
Przecież, przed wymianą rozrządu były dokładnie te same pompki ;-) więc dlaczego wcześniej nie powodowały awarii?
A co z wałkiem rozrządu? Czy nowy silnik wleciał zupełnie kompletny i tylko przełożyliście osprzęt?
Ja stawiam na jakiś fuckup związany z wałkiem rozrządu...z jakiegoś powodu musi się on blokować...


Wspolne czesci to

Vacum Pompa
Pompowtryski
Alternator
Sprezarka klimy
chlodniczka spalin
egr
chlodniczka oleju
jednomas z sprzeglem od G60
Turbo od ASZta 130

Nowy silnik mial wlasny walek z szklankami panewkami itp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jabcok20
post Thu, 15 May 2014 - 08:44
Post #60


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Lębork





Sprawdz może jak się obraca wałek rozrządu kluczem dynamometrycznym na zimnym i zagrzanym silniku. może coś to wykaże( chodz wcale nie musi jeśli wina pompek o ile to możliwe ).


--------------------
Mercedes W201 M104
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 06 August 2025 - 07:43