Shoutbox 0 nowych PW 


17 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Lanos c20xe+ITB by ZTR, 216KM & 239NM
bolus1
post Tue, 23 Sep 2014 - 09:00
Post #81


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





już nie będę się śmiał z lanosów -,- 180 nm od samego dołu nice! smile.gif i dźwięk.. prawie jak vr6 w vw smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 23 Sep 2014 - 09:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kuki_VU
post Tue, 23 Sep 2014 - 21:49
Post #82


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





widac ze te ITB chce jeszcze wyzszej odcinki


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SR-71
post Tue, 23 Sep 2014 - 23:47
Post #83


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 September 2011
Skąd: W-wa





A co na to hydraulika , sprężyny zaworowe wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Wed, 24 Sep 2014 - 17:56
Post #84


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





kumpel mial XE na serii sprezynach i hydraulice z walkami schricka z odcinka na 8000 i smiglao to bez problemowo kilka sezonow


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bako.
post Wed, 24 Sep 2014 - 18:09
Post #85


User
Dołączył: Tue, 26 February 2013





Mozna tez wrzucic twardsze sprezyny zaworowe ma je w ofercie conajmniej kilka firm
Tak by wykorzystac potencjal itb


--------------------
'13 Corvette Z06
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BarSko
post Wed, 24 Sep 2014 - 18:59
Post #86


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 November 2012
Skąd: Łódź - Dell :P





Nie chce mi sie wierzyc ze 20letni silnik zakrecili do 8000rpm i nic sie nie działo wink.gif Hydraulika maxymalnie wytrzymuje 7500 ale to tez nie wiadomo na jak długo... mojemu by sie remoncik przydał bo swoje juz ma za sobą smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 24 Sep 2014 - 19:13
Post #87


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





W 2.0 jeździłem na hydro 5 lat na 7600 potem na 8000 i nic przy 8200 zaczynały pływać zawory.
W 3.0 jeździlem na 8250 3 lata na kilkunastoletnim hydro i seryjnych spreżynkach...


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Wed, 24 Sep 2014 - 22:02
Post #88


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





BarSko juz wierzysz? wink.gif

moj kumel mial XE po kapitalce i latal na pelnym syntetyku


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BarSko
post Wed, 24 Sep 2014 - 22:12
Post #89


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 November 2012
Skąd: Łódź - Dell :P





ja nie musze w nic wierzyc wink.gif poprostu wiem ze moj by tego nie wytrzymał wink.gif inne moze wytrzymują, tak samo było z moim 1.6 silnikiem wytrzymywał wszystko i pełny syntetyk i grama oleju nie wziął i do tej pory jezdzi u kolegi w lanosie a inne 1.6 padały jak kaczki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Wed, 24 Sep 2014 - 22:22
Post #90


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





to jaki sens pakowac itb i krzesac moc skoro boisz sie ze silnik jest w marnym stanie i strach wyzej zakrecic?


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BarSko
post Wed, 24 Sep 2014 - 22:24
Post #91


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 November 2012
Skąd: Łódź - Dell :P





a mało jeszcze? bo moim zdaniem bardzo dobry wynik. Robic na wała wszystko aby sie mialo rozleciec to zadna sztuka. Ma byc szybko a razem bezpiecznie. Ogolnie ma byc jak najlepiej a nie byle było...
Zresztą ja tez chciałem zakręcic bardzo wysoko i odcine chcialem na 7500 ale Panowie z ZTR powiedzieli ze nie i tak ma zostać na 7200 bo seria ma 6500 a Oni mają napewno wiekszą wiedze niz Ty czy ja i wiedzą jak bedzie najlepiej dla silnika smile.gif a mimo to wykrzesali bardzo fajne liczby z takiej padaki tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Wed, 24 Sep 2014 - 23:32
Post #92


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





a wiesz jaka srednice maja Twoje przpeustnice?
200 kilka KM miał Waszka kilka lat temu bez itb, na asymetrycznych schrickach i lexmaulu na dolocie i wydechu.
nie jest to zadna krytyka. pisze dla przypomnienia i pokazania innej drogi. moim zdaniem szkoda ze nie masz tutaj konkretnych wlakow smile.gif
Gratuluje fajnego n/a


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SR-71
post Thu, 25 Sep 2014 - 00:04
Post #93


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 September 2011
Skąd: W-wa





Jak na tanie/budżetowe wałki, które raz wyjdą dobrze raz źle podczas obróbki to i tak zajebisty wynik.
A zawsze schricka można wpakować wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 25 Sep 2014 - 09:18
Post #94


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Miałem 195 koni na wypadających zapłonach bez ITB. Waszka 203
Nie wiem czy ZTR ma taką super wiedzę o C20XE skoro mówią ,że seria kreci się 6500.... otóż nie !!!

Seria kręci się 6800 smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SR-71
post Thu, 25 Sep 2014 - 09:34
Post #95


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 September 2011
Skąd: W-wa





W opisie auta jest: sterownik Lanos 1.6 więc pewnie właścicielowi auta chodziło o tą serie odcinki ECU wink.gif
Z wykresów wynika, że ta odcinka była przesunięta już w starszej specyfikacji . Pewnie te 200-300obr. przesunięcie załatwiłoby sprawę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 25 Sep 2014 - 09:42
Post #96


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





A co ma jednostka sterująca do obrotów max silnika? wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SR-71
post Thu, 25 Sep 2014 - 10:15
Post #97


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 September 2011
Skąd: W-wa





maksymalne obroty tego silnika to mogą być i nawet 9000-10000obr. to kwestia specyfikacji, a pisanie że pływają przy 8200, a przy 8000 już nie, jest trochę śmieszne biggrin.gif Zaraz wszyscy stare wysłużone c20xe będą upalać do 8000 bo przecież Specu kręcił i było zajebiście biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Thu, 25 Sep 2014 - 12:21
Post #98


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Nie rozumiem o co ta napinka... 212 km w takiej lekkiej budzie musi robić robotę w aucie które jest używane na ulicach. Właściciel jest zadowolony to najważniejsze. Jak będzie mu mało to zrobi kolejny stage, odcinka wyżej i będzie git.


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BarSko
post Thu, 25 Sep 2014 - 16:37
Post #99


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 November 2012
Skąd: Łódź - Dell :P





tez nie rozumiem tej spinki wink.gif odcinke w serii mialem na 6500 bo sterownik silnika steruje odcinką a nie silnik... skoro sterownik zostal fabryczny to 6500 i odcinało, teraz jest na 7200 przesuniete, juz cos pisalem na temat ze ktos zakrecil wyzej i bylo dobrze... tez mialem taki silnik ktory wytrzymywał wszystko a inne płyneły... teraz role sie odwrociły, moj by popłynął a u kogos innego by wytrzymało wink.gif Wałki mam delikatne uliczne i nie mam lexmauli wiec a to ze ktos mial 195km na lexach i mocnych wałkach to tez nic specjalnego. Znajomy ma seryjne xe na samych lexach nawet nie strojone i ma 165KM wiec juz jest 15KM do przodu przy innych xe wink.gif auto wazy nie wiele ponad tone i 200km+ juz moze zaskoczyc nawet jesli jest to 212KM a ktos by mial 230KM na tym samym setupie to byłby szybszy ale w takim razie skoro to takie fajne proste i w ogole to czemu tego nie zrobił ? trzeba bylo zrobic i pokazać ze sie da smile.gif bo pisanie ze nic specjalnego bo ktos mogl miec wiecej bo bez ITB mial podobnie to do niczego nie prowadzi smile.gif przechwalanie sie i krytykowanie innych to nowe hobby ludzi tongue.gif wazne ze ja jestem zadowolony i jak na wolnossaka jest naprawde mocno mimo ze nisko sie kręci biggrin.gif u mnie do zrobienia zostalo jeszcze doprezenie glowicy kompleksowa obrobka glowicy, mozna zrobic zawory na 3 kąty biggrin.gif remont zakrecic wyzej zmienic wałki na wyczynowe zrobic korekte programu i moze wtedy bedzie 220+ wink.gif ale to powoli powoli nie wszystko naraz. Projekt powstaje z wlasnych ciezko zarobionych pieniedzy a wiemy jak jest u nas w kraju tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Slawo2000
post Thu, 25 Sep 2014 - 18:42
Post #100


Frequent User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Gdańsk





CYTAT
Porównanie wykresów, nałożone na siebie

Fajnie widać co daje ITB w praktyce - przyrost momentu w całym zakresie pr. obrotowej. Trochę tak, jakby silnik miał o 15% większą pojemność skokową...


--------------------
________________________
E36 Compact S50B32 rally car
Polonez 2000
Go to the top of the page
 
+Quote Post

17 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 13:11