![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
już nie będę się śmiał z lanosów -,- 180 nm od samego dołu nice!
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
widac ze te ITB chce jeszcze wyzszej odcinki
-------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 September 2011 Skąd: W-wa ![]() |
A co na to hydraulika , sprężyny zaworowe
![]() |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
kumpel mial XE na serii sprezynach i hydraulice z walkami schricka z odcinka na 8000 i smiglao to bez problemowo kilka sezonow
-------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
User Dołączył: Tue, 26 February 2013 ![]() |
Mozna tez wrzucic twardsze sprezyny zaworowe ma je w ofercie conajmniej kilka firm
Tak by wykorzystac potencjal itb -------------------- '13 Corvette Z06
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 19 November 2012 Skąd: Łódź - Dell :P ![]() |
Nie chce mi sie wierzyc ze 20letni silnik zakrecili do 8000rpm i nic sie nie działo
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
W 2.0 jeździłem na hydro 5 lat na 7600 potem na 8000 i nic przy 8200 zaczynały pływać zawory.
W 3.0 jeździlem na 8250 3 lata na kilkunastoletnim hydro i seryjnych spreżynkach... -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
BarSko juz wierzysz?
![]() moj kumel mial XE po kapitalce i latal na pelnym syntetyku -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 19 November 2012 Skąd: Łódź - Dell :P ![]() |
ja nie musze w nic wierzyc
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
to jaki sens pakowac itb i krzesac moc skoro boisz sie ze silnik jest w marnym stanie i strach wyzej zakrecic?
-------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 19 November 2012 Skąd: Łódź - Dell :P ![]() |
a mało jeszcze? bo moim zdaniem bardzo dobry wynik. Robic na wała wszystko aby sie mialo rozleciec to zadna sztuka. Ma byc szybko a razem bezpiecznie. Ogolnie ma byc jak najlepiej a nie byle było...
Zresztą ja tez chciałem zakręcic bardzo wysoko i odcine chcialem na 7500 ale Panowie z ZTR powiedzieli ze nie i tak ma zostać na 7200 bo seria ma 6500 a Oni mają napewno wiekszą wiedze niz Ty czy ja i wiedzą jak bedzie najlepiej dla silnika ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
a wiesz jaka srednice maja Twoje przpeustnice?
200 kilka KM miał Waszka kilka lat temu bez itb, na asymetrycznych schrickach i lexmaulu na dolocie i wydechu. nie jest to zadna krytyka. pisze dla przypomnienia i pokazania innej drogi. moim zdaniem szkoda ze nie masz tutaj konkretnych wlakow ![]() Gratuluje fajnego n/a -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 September 2011 Skąd: W-wa ![]() |
Jak na tanie/budżetowe wałki, które raz wyjdą dobrze raz źle podczas obróbki to i tak zajebisty wynik.
A zawsze schricka można wpakować ![]() |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Miałem 195 koni na wypadających zapłonach bez ITB. Waszka 203
Nie wiem czy ZTR ma taką super wiedzę o C20XE skoro mówią ,że seria kreci się 6500.... otóż nie !!! Seria kręci się 6800 ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 September 2011 Skąd: W-wa ![]() |
W opisie auta jest: sterownik Lanos 1.6 więc pewnie właścicielowi auta chodziło o tą serie odcinki ECU
![]() Z wykresów wynika, że ta odcinka była przesunięta już w starszej specyfikacji . Pewnie te 200-300obr. przesunięcie załatwiłoby sprawę. |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
A co ma jednostka sterująca do obrotów max silnika?
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 September 2011 Skąd: W-wa ![]() |
maksymalne obroty tego silnika to mogą być i nawet 9000-10000obr. to kwestia specyfikacji, a pisanie że pływają przy 8200, a przy 8000 już nie, jest trochę śmieszne
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Nie rozumiem o co ta napinka... 212 km w takiej lekkiej budzie musi robić robotę w aucie które jest używane na ulicach. Właściciel jest zadowolony to najważniejsze. Jak będzie mu mało to zrobi kolejny stage, odcinka wyżej i będzie git.
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 19 November 2012 Skąd: Łódź - Dell :P ![]() |
tez nie rozumiem tej spinki
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Gdańsk ![]() |
CYTAT Porównanie wykresów, nałożone na siebie Fajnie widać co daje ITB w praktyce - przyrost momentu w całym zakresie pr. obrotowej. Trochę tak, jakby silnik miał o 15% większą pojemność skokową... -------------------- ________________________
E36 Compact S50B32 rally car Polonez 2000 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 13:11 |