![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
zawsze sie zastanawiam po co ludzi sobie komplikuja zycie zakaladajac stozki
![]() -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
W silniku N/A to trzeba mieć na prawdę farta, żeby nic nie zepsuć. Najlepsze jest, że zdecydowana większość twierdzi, że ich samochód wreszcie jedzie po założeniu stożka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 19 November 2012 Skąd: Łódź - Dell :P ![]() |
Ja nie twierdze ze stozek daje super przyrosty, moim zdaniem zmienia charakterystyke silnika, oczywiscie jesli jest cały dolot dobrze zrobiony bo sam stozek to mozna o kant pupy potłuc
![]() Jesli chodzi o filtry i doloty to przerabiałem to w wielu kombinacjach, stozek załozony na gume przy samym ciepłym silniku (za małolata zeby ryczało haha) muli strasznie, pozniej załozyłem dobrej jakosci sportową wkładke i wspominam ją bardzo miło, pozniej zakupiłem airbox ktory tez wspominam bardzo fajnie tym bardziej ze zrobiony mialem caly dolot z gładziutkiej rurki a nie z gum charmonijek jak w fabrycznie ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
U mnie stożki zabierają 3 konie. Są po to żeby nie zasysać kamieni.
W C20XE miałem 195 koni na lexmaulu +seryjny dolot ze stozkiem -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Należy zmienić miejsce pomiarów w obu przypadkach ;-) i w całym zakresie poprawa jest nierealna ;-)
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Powiedz to Doktorowi w Ecuperformace, Coobciowi i w kreatorze mocy Rafałowi wszyscy popsute hamownie mają.
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
i komu jeszcze ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Wszystkie te hamownie kłamią według Ciebie. Bo ja miałem spadek bez dolotu w całym zakresie end
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale po co się kłócić - jeśli dolot stanowił restrykcję znaczną to przy zwiększeniu długości (a zarazem objętości) będzie poprawa w całym zakresie. Podobnie jak przy doprowadzeniu zimnego powietrza/oddzieleniu filtra od gorąca pod maską.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Dokładnie. Ja sie nie kłóce widziałem moje wykresy z i bez.
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Aha ;-)
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Jesli rozmawiamy o filtrach z wieksza przepustowoscia.Jak stozki i wkladki.To nie mozna z gory oceniac ich przydatnosci.Bo sprawa wyglada tak,ze w jednym silniku one sa korzystne a w drugim nie.To samo tyczy sie pojemnosci dolotu.
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 19 November 2012 Skąd: Łódź - Dell :P ![]() |
Zawsze jest tak, że jesli nie ma na co zgonic to wszystko zgania sie na hamownie
![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Czytałem już relacje z testów na hamowni typu zmiana długości rury przy stożku i oryginalny dolot. Wszystko było na niekorzyść stożka a seryjny wychodził najlepiej. Albo ktoś kupi dolot dedykowany i cieszy się poprawą mocy, momentu i dzwięku, albo kupi stożek i ma na minus. Może też poświęcić dużo czasu i pieniędzy na hamowanie i zmiany, aż w końcu opracuje prawidłowy setup. Większość stożków zabiera moc i przenosi moment w górne partie.
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A przepraszam co to jest dedykowany dolot? To jest właśnie efekt x-nastu hamowań, bo niestety ale nawet przeprowadzając skomplikowane wyliczenia i próbując zastosować ich wyniki w praktyce okazuje się że trzeba trochę zmienić, poprawić itp. itd.
A to że z reguły wrzucony byle jaki i byle jak stożek pogarsza sytuację to prawda, ale nie można uogólniać że tak jest zawsze! -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Mniej więcej tak napisałem. Im więcej ktoś czasu poświęci, tym lepsze będą efekty, oczywiście do pewnego momentu.
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Tylko jest jeszcze jedna sprawa - dedykowane doloty są strojone pod +/- seryjne auta. Po zmianie choćby wałków dedykowany dolot jest równie (nie)dobry jak i seryjny
![]() -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Ale też pewnie lepszy niż seryjny
![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Z czego masz przepustnice?? Bo w XE jest podwojna owalna a jak dobrze widze masz okragla.
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: z mazowsza ![]() |
pojedyncza bo lanos smiga na osprzecie od deawoo, a nie motronicu
![]() -------------------- Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm Kaudi A6 3.0 Tfsi Vette C6 LS2 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 13:11 |