Shoutbox 0 nowych PW 


17 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Lanos c20xe+ITB by ZTR, 216KM & 239NM
Porszak
post Wed, 04 Jun 2014 - 22:37
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





zawsze sie zastanawiam po co ludzi sobie komplikuja zycie zakaladajac stozki wink.gif


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 04 Jun 2014 - 22:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Łukasz GDY
post Wed, 04 Jun 2014 - 23:17
Post #42


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





W silniku N/A to trzeba mieć na prawdę farta, żeby nic nie zepsuć. Najlepsze jest, że zdecydowana większość twierdzi, że ich samochód wreszcie jedzie po założeniu stożka laugh.gif laugh.gif I ci panowie cieszą się dwa razy. Drugi raz wtedy kiedy wracają do serii i mają prawdziwy wzrost mocy laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BarSko
post Thu, 05 Jun 2014 - 01:38
Post #43


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 November 2012
Skąd: Łódź - Dell :P





Ja nie twierdze ze stozek daje super przyrosty, moim zdaniem zmienia charakterystyke silnika, oczywiscie jesli jest cały dolot dobrze zrobiony bo sam stozek to mozna o kant pupy potłuc tongue.gif a dolot musi isc w parze z innymi modyfikacjami, w N/A wskazana jest wieksza ilość powietrza tym bardziej jesli wszystko a raczej całość jest wystrojona.
Jesli chodzi o filtry i doloty to przerabiałem to w wielu kombinacjach, stozek załozony na gume przy samym ciepłym silniku (za małolata zeby ryczało haha) muli strasznie, pozniej załozyłem dobrej jakosci sportową wkładke i wspominam ją bardzo miło, pozniej zakupiłem airbox ktory tez wspominam bardzo fajnie tym bardziej ze zrobiony mialem caly dolot z gładziutkiej rurki a nie z gum charmonijek jak w fabrycznie tongue.gif az po swapie przyszła pora na stozek odsłonięty od ciepła i caly dolot orurowany, nie wiem czy dałoby rade na seryjnym dolocie tak wycisnąc N/A biorąc pod uwage ze juz teraz powoli brakuje powietrza i potrzebne są trąbki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 05 Jun 2014 - 08:14
Post #44


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





U mnie stożki zabierają 3 konie. Są po to żeby nie zasysać kamieni.

W C20XE miałem 195 koni na lexmaulu +seryjny dolot ze stozkiem


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Thu, 05 Jun 2014 - 19:54
Post #45


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Należy zmienić miejsce pomiarów w obu przypadkach ;-) i w całym zakresie poprawa jest nierealna ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 05 Jun 2014 - 20:10
Post #46


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Powiedz to Doktorowi w Ecuperformace, Coobciowi i w kreatorze mocy Rafałowi wszyscy popsute hamownie mają.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Thu, 05 Jun 2014 - 20:14
Post #47


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





i komu jeszcze ? laugh.gif opanuj się i nie pisz takich bzdur ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 05 Jun 2014 - 20:46
Post #48


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Wszystkie te hamownie kłamią według Ciebie. Bo ja miałem spadek bez dolotu w całym zakresie end


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Thu, 05 Jun 2014 - 21:35
Post #49


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Ale po co się kłócić - jeśli dolot stanowił restrykcję znaczną to przy zwiększeniu długości (a zarazem objętości) będzie poprawa w całym zakresie. Podobnie jak przy doprowadzeniu zimnego powietrza/oddzieleniu filtra od gorąca pod maską.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 05 Jun 2014 - 22:01
Post #50


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Dokładnie. Ja sie nie kłóce widziałem moje wykresy z i bez.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Thu, 05 Jun 2014 - 22:45
Post #51


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Aha ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Thu, 05 Jun 2014 - 23:27
Post #52


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Jesli rozmawiamy o filtrach z wieksza przepustowoscia.Jak stozki i wkladki.To nie mozna z gory oceniac ich przydatnosci.Bo sprawa wyglada tak,ze w jednym silniku one sa korzystne a w drugim nie.To samo tyczy sie pojemnosci dolotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BarSko
post Fri, 06 Jun 2014 - 11:08
Post #53


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 November 2012
Skąd: Łódź - Dell :P





Zawsze jest tak, że jesli nie ma na co zgonic to wszystko zgania sie na hamownie wink.gif kazda hamownia jest inna, ale najwazniejsze aby hamować sie ciągle na jednej i tej samej, wtedy widac przyrosty/spadki mocy/momentu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Fri, 06 Jun 2014 - 18:43
Post #54


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Czytałem już relacje z testów na hamowni typu zmiana długości rury przy stożku i oryginalny dolot. Wszystko było na niekorzyść stożka a seryjny wychodził najlepiej. Albo ktoś kupi dolot dedykowany i cieszy się poprawą mocy, momentu i dzwięku, albo kupi stożek i ma na minus. Może też poświęcić dużo czasu i pieniędzy na hamowanie i zmiany, aż w końcu opracuje prawidłowy setup. Większość stożków zabiera moc i przenosi moment w górne partie.


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Fri, 06 Jun 2014 - 18:46
Post #55


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





A przepraszam co to jest dedykowany dolot? To jest właśnie efekt x-nastu hamowań, bo niestety ale nawet przeprowadzając skomplikowane wyliczenia i próbując zastosować ich wyniki w praktyce okazuje się że trzeba trochę zmienić, poprawić itp. itd.

A to że z reguły wrzucony byle jaki i byle jak stożek pogarsza sytuację to prawda, ale nie można uogólniać że tak jest zawsze!


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Fri, 06 Jun 2014 - 18:58
Post #56


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Mniej więcej tak napisałem. Im więcej ktoś czasu poświęci, tym lepsze będą efekty, oczywiście do pewnego momentu.


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Fri, 06 Jun 2014 - 19:01
Post #57


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Tylko jest jeszcze jedna sprawa - dedykowane doloty są strojone pod +/- seryjne auta. Po zmianie choćby wałków dedykowany dolot jest równie (nie)dobry jak i seryjny biggrin.gif


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Fri, 06 Jun 2014 - 19:05
Post #58


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Ale też pewnie lepszy niż seryjny wink.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Fri, 06 Jun 2014 - 20:30
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Z czego masz przepustnice?? Bo w XE jest podwojna owalna a jak dobrze widze masz okragla.


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mjecio
post Sat, 07 Jun 2014 - 08:27
Post #60


Super User
Dołączył: Wed, 22 October 2008
Skąd: z mazowsza





pojedyncza bo lanos smiga na osprzecie od deawoo, a nie motronicu biggrin.gif


--------------------
Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm
Kaudi A6 3.0 Tfsi
Vette C6 LS2
Go to the top of the page
 
+Quote Post

17 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 13:11