Shoutbox 0 nowych PW 


17 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Lanos c20xe+ITB by ZTR, 216KM & 239NM
kuki_VU
post Mon, 19 Oct 2015 - 18:50
Post #241


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





wrzucilbys wkoncu jakies czasy z RL a nie polowe "youtuba" i chlopacy nie musieli by dywagowac nad wyzszoscia wyzszosci nad nizszoscia tongue.gif


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 19 Oct 2015 - 18:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Mon, 19 Oct 2015 - 18:57
Post #242


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





ja jestem całkiem spokojny, just talking smile.gif Staram się rozumiec Twój punkt widzenia, z którego na mnie możesz się patrzyć jak na idiote, bo próbuje wmówić Ci coś innego w teorii niż to, co osobiscie przezyłeś w praktyce smile.gif Aczkolwiek miałem do czynienia/zbudowałem już kilka szybkich Hond w wielu setupach i po tym, co widzę na filmie, za wuj nie chce mi sie wierzyć, że 18tki (a szczególnie taka 210konna, jak opisałeś) nie potrafią sobie z lekkością poradzić z lanosem. Może one biedne, może ich kierowcy wink.gif
Tu masz np B18 łozka w 6genie, totalny street z wnętrzem, skrzynia z 1.6, nie z ITRa i kompletnie seryjny silnik (tloki, walki itp)

https://www.youtube.com/watch?v=U9cyQiZWrd8

Takie auto powinno jeździć z Tobą co najmniej równo, takie moje zdanie smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 19 Oct 2015 - 19:45
Post #243


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(BarSko @ Mon, 19 Oct 2015 - 16:27) *
Ale nie rozumiem do czego prowadzi ta dyskusja ? Bo wydaje mi sie ze chcecie mi cos udowodnic ze jest na swiecie jakas b18stka która mnie objedzie na "20 dlugości" hahah no okey rozumiem wink.gif ale jest tez w PL Lanos który tą b18stke bije na "30 długości" i czym tu sie chwalic ? Ja napisalem ze nie spotkałem jeszcze b16stki i b18stki która by dała rade Lanosowi mimo ze mają skrzynie od ITR'a a h22 na skrzyni ATR'a z kompresorem ucieka mi na pół auta, a Wy mi próbójecie wmowic ze ten Lanos dostaje od b18stek smile.gif owszem moze i dostanie ale nadłubanej bo widzialem takie ktore robią po 13.5sek na cwiartke. Są napewno szybsze ale ja poprostu takiej narazie nie spotkalem bo pisalem pare postów wyzej. Moze ktos zle zrozumiał albo nie przeczytał ze zrozumieniem.
Dla niedowiarków lecialem z b18 (opis nizej) w budzie 5gen całkowicie wybebeszonego i dostał strasznie smile.gif
Silnik B18C4: -Dół *Blok B18C4 *Tłoki i korby B18C6 *Panewki ACL Rays -Głowica porting *Ostre wałki *Regulowane koła rozrządu(Skunk2) *Tytanowe sprężynki i talerzyki Układ wydechowy: -Kolektor 4-2-1 -Wydech 2,5' na dwóch tłumikach Układ dolotowy: -Seryjny kolektor z B18C4 -''Parówa'' Fujita
211KM & 208NM pomiar Hondy i 890kg
Po zmianie kolektora ssącego skrzyni i wtryskow oraz wystrojeniu tego pod te dodatki juz siedzial mi na tyłku. Moc nie znana bo auto sie rozebrało i wlasciciel od podstaw ją składa maluje spawa itd smile.gif ale koło 215-220KM ma i napewno moment skoczył na +

A co do czasów to 15 na cwiare kręciłem prawie fabrycznym c20xe przed ITB na Wilczych Laskach smile.gif dokładnie 15.025 z czasem reakcji... fakt ze ten czas mialem 0.023 wiec wychodzi ładna 15stka na cwiare ale to było dawno i nie prawda tongue.gif

Takze Panowie luzujcie troche smile.gif To tylko rodzinny Lanos tongue.gif koreańska qpa za 2tys zł smile.gif

Pozdrawiam.


Nie zrozumieliśmy się.

Gratuluję Ci bardzo szybkiego lanosa. Miałem taki silnik w astrze potem w corsie również podłubany. W corsie przy 187 koniach robiłem prawie wszystko na ulicy. 13.87s na ćwiarę.

Potem miałem ponad 200 na itb.

Załóż lekkie felgi dobry kapec i będziesz w szoku o ile będziesz szybszy.

Ps. Wybacz nie ma zadnego lanosa, który wybszedzi crx B18 Andrzeja, a co dopiero o 30 długości smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Mon, 19 Oct 2015 - 21:05
Post #244


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





Może i też jestem niedowiarkiem, ale widocznie słabe te hondy macie w łodzi albo kiepskich drajwerów tongue.gif Chyba że kierowca tej hondy 211KM to widział na wykresie w internecie wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Mon, 19 Oct 2015 - 21:38
Post #245


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Jak dla mnie kierowca kierowcy nie równy. Głupi przykład - h22a + kompresor 270KM (???) vs Lanos 215KM = prawie równo (???)

a teraz cofnijmy się w czasie, :

Gdzie sytuacja jak jeszcze to auto widywałem (lanosa) na jakiś lotach to prelude (z instalacją gazową+50-60kg?) z h22a7 z u2q7 218KM vs lanos 160KM no to lanos nie miał czego szukać koło hondy niestety... Dla mnie teoretycznie stosunek mocy oscyluje w podobnym stosunku do wyścigu z moich wspomnień - a wyniki zdecydowanie różne.


Wiele razy dobrze wiesz, że nie raz dyskutowałem z wynikami Twoich wyścigów na tle własnych doświadczeń i jak dla mnie nadal się nic nie zmieniło. Już jak miałeś poprzedni setup to było tak, że były auta które Cię zamiatały pod dywan a były inne podobnej klasy osiągów (wg papieru) a robiłeś z nich wentylator. Nic nie dzieje się bez powodu.

Jest wiele czynników wpływających na wynik, a też kierowcy innych aut lubią sobie dodać - Barsko powinienieś o tym wiedzieć na przykładzie pewnego Mateusza z 320Cd i nie tylko.



To oczywiście moja opinia i nie musi się z nią nikt zgadzać.


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Mon, 19 Oct 2015 - 22:40
Post #246


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





tyle gadania, ustawta sie chlopaki, albo faktycznie BarSko kołój racelogic'a i bedzie po problemie.
hondy sa szybkie ale c20xe to tez bardzo udana konstrukcja juz w zdrowej serii dobrze latajaca.
moze jakas przerwa bo niektorzy mocno sie wczuwaja tongue.gif


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BarSko
post Mon, 19 Oct 2015 - 23:15
Post #247


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 November 2012
Skąd: Łódź - Dell :P





CYTAT(RobertGTI @ Mon, 19 Oct 2015 - 21:05) *
Może i też jestem niedowiarkiem, ale widocznie słabe te hondy macie w łodzi albo kiepskich drajwerów tongue.gif Chyba że kierowca tej hondy 211KM to widział na wykresie w internecie ;)

Ale ja równiez jestem słabym drajwerem wiec jest po równo, Panowie z Hond z którymi sie scigalem nie są amatorami tylko ganiają cały czas i wiedzą co z czym sie je smile.gif

CYTAT(deejey! @ Mon, 19 Oct 2015 - 21:38) *
Jak dla mnie kierowca kierowcy nie równy. Głupi przykład - h22a + kompresor 270KM (???) vs Lanos 215KM = prawie równo (???)

a teraz cofnijmy się w czasie, :

Gdzie sytuacja jak jeszcze to auto widywałem (lanosa) na jakiś lotach to prelude (z instalacją gazową+50-60kg?) z h22a7 z u2q7 218KM vs lanos 160KM no to lanos nie miał czego szukać koło hondy niestety... Dla mnie teoretycznie stosunek mocy oscyluje w podobnym stosunku do wyścigu z moich wspomnień - a wyniki zdecydowanie różne.


Wiele razy dobrze wiesz, że nie raz dyskutowałem z wynikami Twoich wyścigów na tle własnych doświadczeń i jak dla mnie nadal się nic nie zmieniło. Już jak miałeś poprzedni setup to było tak, że były auta które Cię zamiatały pod dywan a były inne podobnej klasy osiągów (wg papieru) a robiłeś z nich wentylator. Nic nie dzieje się bez powodu.

Jest wiele czynników wpływających na wynik, a też kierowcy innych aut lubią sobie dodać - Barsko powinienieś o tym wiedzieć na przykładzie pewnego Mateusza z 320Cd i nie tylko.



To oczywiście moja opinia i nie musi się z nią nikt zgadzać.


Dawid nie wiem skąd wziąłes moc 160Km u mnie wtedy tym bardziej ze poprzednio na fb czy nawet tutaj na forum gdzies wczesniej pisales ze mialem 144KM smile.gif Przypominam poraz setny ze w momencie kiedy lecialem z preludą Maćka mialem 128KM i 189NM z czego moc osiągana była maksymalnie do 5200obr a teraz przy 7000obr. mam przeciez wykres, nigdy nie mialem wykresu na 160KM jedynie co to mialem na 144KM ale to było przed zmianą wtrysków i regulatora na mocniejsze co spowodowało spadek do 128KM i wtedy goniłem sie z preludą... ze startu jest filmik jak Preluda ledwo mnie przechodzi na mecie a za drugim razem jej sie nie udało ;) rolka oczywiscie była dla niej i mimo nie wbicia u mnie biegu odchodziła ale nic dziwnego jak mialem 100KM mniej smile.gif I preluda miała wtedy 228KM i 225NM bo rozmawialismy na stacji. W fazie koncowej miała chyba 241KM a co dalej sie z nią stało to nie wiem.
Mój zalany seryjny silnik paliwem ze pluł wydechem mający 128KM a teraz wystrojony 216konny to jest delikatna roznica chociazby po samej charakterystyce smile.gif
Dla porównania.


Chętnie bym powtórzył kreske z tą Preludą i gwarantuje Ci ze zrobiłbym z niej wentylator smile.gif Ze startu juz wtedy nie dawała rady wiec teraz mysle nie widziałbym jej w lusterku a rolka wtedy a teraz... heh bez porównania smile.gif dlatego mysle ze nie ma nic dziwnego w tym ze h22 na kompresorze teraz miała problem.
https://www.youtube.com/watch?v=lv_j_TZRu6k
Wszystko jest udokumentowane, rolki nie mam bo nie miał nas kto filmować ale przyznaje ze odskoczyliscie bez zadnego pierdnięcia smile.gif

Wiem ze inni kierowcy lubią sobie sciemniac ale zawsze sciemniali na minus a nie na plus smile.gif Dzisiaj nasi wspolni znajomi jak i Twoi z osobna i moi z osobna są juz wszyscy po hamowniach i nie ma jak sciemnic.
Moich dwóch kolejnych rywali tez juz było na hamowni i wykresy są dostepne, dzisiaj kazdy sie hamuje bo auta coraz mocniejsze, to nie to co kiedys ze nikt na hamownie nie jezdzil załozył stozek i dodal sobie 10kuni smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TomeX500
post Tue, 20 Oct 2015 - 01:45
Post #248


User
Dołączył: Sun, 01 April 2012





Coraz bardziej mnie kusi, żeby wpaść do was na spota i się targnąć z tym lanosem ;d Bo wg tych historii powinno być na równi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spychu
post Tue, 20 Oct 2015 - 05:46
Post #249


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 March 2007
Skąd: Łódź





CYTAT(BarSko @ Mon, 19 Oct 2015 - 23:15) *
Ale ja równiez jestem słabym drajwerem wiec jest po równo, Panowie z Hond z którymi sie scigalem nie są amatorami tylko ganiają cały czas i wiedzą co z czym sie je smile.gif

Bartek nie zgodze sie smile.gif Ty jestes dobrym drajwerem, ktory zna swoje auto a przede wszystkim, ktory potrafi nim ruszyc i dobrze pojechac (co widac w wiekszosci filmow). Twierdzenie inaczej jest zwyczajnym mydleniem oczu.
To tak samo jakbym ja powiedzial, ze ciagle sie swojego auta ucze, nie potrafie nim dobrze ruszyc, ze jestem slabym drajwerem i nie ogarniam a w 95% przypadkow leje wszystkich mocno juz samych startem, tak samo jak Ty lales, bo oponenci zwyczajnie bardzo slabo ruszaja.

Jadac na nasza probe gdy mialem 200KM bylem pewien patrzac po wczesniejszych tylko filmach i autach, ktore lales, ze mnie czeka taki sam los, jak sie okazalo bylo inaczej i wtedy tez wlasnie umocnilem sie tylko w przekonaniu, ze kierowcy z ktorymi jezdziles, nie potrafili efektywnie wykorzystac swoich samochodow, szczegolnie podczas startu smile.gif

Oczywiscie nie twierdze, ze ktorekolwiek z tych aut byloby na 100% szybsze, czy cos podobnego, twierdze tylko, ze przy autach jadacych porownywalnie, przewaga jaka sobie budowales duzo lepszym startem, byla nie do odrobienia juz pozniej.

Porownujac do B18, ta ktora opisales, smiem twierdzic, ze tez miala bardzo ale to bardzo slabego kierowce albo podana moc byla wzieta z prognozy pogody a nie hamowni i porownuje to do rownie mocnej 216KM B18 ~1000kg Tynka, gdzie jak mialem 200KM to Tyniu na slicku byl zauwazalnie szybszy od Ibizy (srednio jakies 2 dlugosci na cwiartke) a z Toba jechalem nazwijmy to porownywalnie, bo nasz pojedynek w tym temacie opisywany tez juz byl wink.gif Ty znowu ta czerwona B18tke, ktora od Tynka byla niby o 100kg lzejsza, lales jak szmate.

Szkoda, ze Tyniek rozebral swoj samochod bo z checia bym zobaczyl Wasz pojedynek.

Fawor w podobny sposob staral Ci sie to opisac bo jest to prawda, ja dalem dodatkowo klarowny przyklad wziety z naszego lokalnego podworka.
Niemniej jednak z jednym sie nie zgodze.

CYTAT(Fawor @ Mon, 19 Oct 2015 - 18:57) *
Tu masz np B18 łozka w 6genie, totalny street z wnętrzem, skrzynia z 1.6, nie z ITRa i kompletnie seryjny silnik (tloki, walki itp)

https://www.youtube.com/watch?v=U9cyQiZWrd8

Takie auto powinno jeździć z Tobą co najmniej równo, takie moje zdanie smile.gif

B18 po wydechu i dolocie <180KM kolo Bartka wg mnie nie ma czego szukac smile.gif

Pozdro smile.gif


--------------------
Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 20 Oct 2015 - 07:43
Post #250


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





No ok Spychu, czyli z Tobą na obecnym setupie jaki był wynik? Równo? Czyli auto jeździ okolice płaskich 14tek?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spychu
post Tue, 20 Oct 2015 - 10:01
Post #251


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 March 2007
Skąd: Łódź





Na moim obecnym setupie porownania jeszcze nie bylo.

Mysle, ze Bartek w normalnych warunkach spokojnie powinien robic powtarzalne 14.2xx, na slicku pewnie plaskie 14

Oczywiscie jest to tylko moje gdybanie i starty na ulicy nigdy nie bedzie w pelni tym samym co zawody, mysle jednak, ze sa to wartosci, ktore mialyby odzwierciedlenie w rzeczywistosci.


--------------------
Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Div
post Tue, 20 Oct 2015 - 12:27
Post #252


Frequent User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Kraków





Wtrącę się.
Moc, mocą ale trzeba brać pod uwagę więcej czynników niż moc, masa, kierownik.
Przykładem niech będzie preluda na kompresorze teoretycznie może mieć dobraną po prostu złą skrzynie, złe przełożenia do takiego setupu, za długie biegi.
Lanos - skrzynia na jakiej nie wypada z optymalnych obrotów silnika.

Ile jest przykładów samochodów które dostają baty 0-100 a przelicznik moc:masa jest u nich na +. Ale przykładowo ten sam samochód już 100-250 będzie szybszy bo dłuższe przełożenia + większa moc.


--------------------
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Tue, 20 Oct 2015 - 14:32
Post #253


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





BarSko nie chce mi się zbytnio dyskutować bo Ty i tak zawsze będziesz trzymał się swojej wersji nie da się nic Tobie wytłumaczyć.

Co do maćka prelude i wyścigu z Tobą nie zgadzam się z tym i tyle. Pierwsze kreski były na Twojej miejscówce na której Maciek nie mógł wystartować tak jak na Dellu czy Alejach. Pojechaliście na aleje i wszystko się rozwiązało. Dla mnie ten wyścig nawet nie musiał mieć miejsca - Jechałem z Tobą, masz filmik na yt - był straszny łomot a zjebałem start. Na tamten czas Maciek zrobiłby mnie bo z nim ścigałem się później już na gtb1756 i sofcie 225hp (10hp więcej niż z Tobą ) a na ćwiartkę miałem z nim problem... No nie widzę innej możliwości dla mnie i tyle.

Jak dla mnie od zawsze miałeś dużo szczęścia w dobieraniu przeciwników bo piszesz, że objechałeś 270 prelude. To pokaż mi jak z np. lecisz z czerwoną ibizą 1.8t , czy też ze Spychem. To są zawodnicy którzy mają powtarzalne starty i nie są z "przypadku". Przykładów podawałem Ci wiele już kiedyś i nie chcę się powtarzać. Tak samo jak było z Przemka ibizą ~250KM to mimo że Ci 3 bieg nie wszedł zdecydowanie Przemas był z przodu już na 2 pierwszych biegach... wink.gif


CYTAT
I preluda miała wtedy 228KM i 225NM bo rozmawialismy na stacji. W fazie koncowej miała chyba 241KM a co dalej sie z nią stało to nie wiem.


Prelude nie miała nigdy 241KM. 228KM miała finalnie (po ostatniej modyfikacji - wydechu) i w sumie to nie wiem bo wydawało mi się że z Tobą leciał przed wydechem. Ale już tego nie pamiętam - to było dość dawno temu.


CYTAT
Chętnie bym powtórzył kreske z tą Preludą i gwarantuje Ci ze zrobiłbym z niej wentylator


Ostatnie zmierzone czasy prelude na dość lichych gumach to 14.3 ET powtarzalne. Nie wiem, może teraz zszedłeś poniżej 14sek ale to i tak nie będzie "wentylator". Na dodatek w prelude gdyby nie to, że poszła decyzja o sprzedaży były plany na więcej - lekki zamach, większa przepustnica i strojenie indywidualne. Zauważ, że nikt z ludzi którzy się ganiają w Łodzi nie stoi w miejscu - tylko ciągle idą do przodu, nie tylko Ty grzebiesz wink.gif


CYTAT
Wiem ze inni kierowcy lubią sobie sciemniac ale zawsze sciemniali na minus a nie na plus


Ta... Już ja to widzę na minus jak Mateusz farmazony na spotach opowiadał, że ma 230-250 koni, albo jakis kompakt był to chłopakom powiedział, że 220koni miał - a na pytanie o turbinę powiedział, że seryjna... No stary - zęby zjadłem na tym silniku - i zapytaj nawet tu na forum czy da się na gt1749v zrobić 220koni nie mówiąc już o 230-250. To farmazony i tyle.

CYTAT
Bartek nie zgodze sie smile.gif Ty jestes dobrym drajwerem, ktory zna swoje auto a przede wszystkim, ktory potrafi nim ruszyc i dobrze pojechac (co widac w wiekszosci filmow). Twierdzenie inaczej jest zwyczajnym mydleniem oczu.
To tak samo jakbym ja powiedzial, ze ciagle sie swojego auta ucze, nie potrafie nim dobrze ruszyc, ze jestem slabym drajwerem i nie ogarniam a w 95% przypadkow leje wszystkich mocno juz samych startem, tak samo jak Ty lales, bo oponenci zwyczajnie bardzo slabo ruszaja.


100% prawdy. Dlatego ja uważam, że jedna jaskółka wiosny nie czyni i wiele razy sam osobiście widziałem "formę" niektórych aut na mieście w tym niestety też BMW gdzie 2.8 czy 3.0 dostawało lanie od słabszego auta... wink.gif



PS. Ganiałem się kiedyś z porobioną hondą z B18C4 - rzekomo miał dwieście coś KM i na ćwiarę było 1:1 - raz on długość z przodu raz ja długość z przodu - gdzie w teorii powinienem przegrać bo lżejsza (na dodatek carbonowe graty miała) - no ale co zrobić ? smile.gif


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BarSko
post Tue, 20 Oct 2015 - 15:38
Post #254


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 November 2012
Skąd: Łódź - Dell :P





Z Przemkiem bede leciał tez teraz bo wtedy zabiłem motor po tym wyscigu odrazu, po drugie to był własnie start fatalny czyli moze mam powtarzalne starty ale czasami jest tez lipa, jak wystrzeliłem pierwszy i byłem przed Ibizą to 3bieg nie wszedl smile.gif
Ja nie mowie ze Maciek by nie modzil Preludy tylko mi chodzi ze porównujesz Lanosa sprzed 2 lat ledwo po swapie (wyścig z Tobą a pozniej z Maćkiem) gdzie ja nie umialem jezdzic i kombinowalem z gratami niestety na minus (uczyłem sie tego silnika) do obecnego setupu gdzie jest wszystko dopięte na ostatni guzik i zrobione z głową i co tu duzo mówic jest duzo mocniejszy.
Slychac na filmie ze Maciek był juz po wydechu bo był głosniejszy odemnie smile.gif
Kolejny drażniący mnie temat to "szczescie w dobieraniu sobie zawodników" albo "kierowca tego auta to ciota i amator"
To posadz Spycha albo Zachara w aucie mojej klasy i zobaczymy jak bedzie, ja wiem ze Oni są ogarnięci w sciganiu ale nie tylko oni, jest duzo ogarnietych drajwerów smile.gif nie wygrywają ze mną dlatego ze umieją jezdzic tylko dlatego ze mają mocniejsze auto w Turbo. Szczescie w dobieraniu sobie przeciwników a widze auto i jesli gość ma ochote to staje i są to zazwyczaj auta mocniejsze z pozoru ale tak jak napisal kolega wyzej auta mają różną mase i rózne przełozenia.
Wyścig z BMW e30 barany jakies cuda na kiju pogrzebane z głową 225KM i blisko 300Nm (gdzie zadne 2.8 nie trzyma serii) tez nie dało rady mimo równego startu i goscia który ogarnia ten samochód niesamowicie az byłem w szoku co on tym autem odwalał na Zyletkach. Ale tez sie znajdzie ktos kto powie ze wygralem dlatego ze kierowca Beemki slaby a ja wyciskam 150% z auta gdzie inni wykorzystują tylko pewnie z 50% ... dlatego nie ma co mi sie dziwić ze drazni mnie to gadanie bo ciągle slysze to samo... zebym jeszcze sobie wybieral zawodników slabszych albo w popsutych autach ale nie, to ja jezdze z rozdymaną skrzynią biegów na plastikowych oponach i mam z tego fun ze moge sie poscigac Lanosem z innymi mocniejszymi autami. A na koniec i tak uslysze "znajomego b18 gdzies tam na swiecie by objechało tego Lanosa" albo "gdyby kierowca w tym BMW umial jezdzic to bys dostał łomot"
Mój projekt jest projektem budżetowym po najtanszych liniach oporu, ja teraz zeby kupic opony musze zapierdzielać w robocie pół roku zeby naprawic cos musze kombinować rzezbic, nie kazdy ma kupe siana ze robi sobie mega projekt w ciągu roku na najlepszych gratach i kreci na ćwiare 13stki... nie musicie mnie uswiadamiac ze gdzies tam jezdzi sobie b18stka czy Beemka czy Ibiza czy Preluda czy maluch który mnie objedzie bo ja to wiem, ale podawanie przykładów bo kolega ma kolege ktory ma kolege i mieszka 400km od Łodzi ma 190KM i by szedl równo z Lanosem mija sie z celem bo ja sie tym bawie i ganiam z kazdym autem jakie tylko znajde bez wyjątków smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Tue, 20 Oct 2015 - 18:02
Post #255


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Wszedłem na Twój kanał YT. Pierwsze filmiki z 2.0 w opisie masz z datą 21.10.2012.

W teorii oczywiście zawsze mówiłeś, że nawet serii nie masz etc, jest tam na jednym filmiku napisane HAMOWNIA i 152KM, z czego Twoi koledzy mówili, że potem coś grzebałeś i było więcej - nie wiem. Ja słyszałem, że 160KM na tamten czas.

Nasz wyścig na YT jest z datą 15.06.2013 - faktycznie, ledwo po swapie...

Już z tamtych wyścigów było widać zdecydowanie, że dużo zależy od Ciebie i formy konkurenta - bo dostałeś lanie od mojego 320Cd, od 545i z brakującymi 50KM (285 pokazało na rolkach w ten czas ) i 328i wybebeszonego z wykresem na 175hp. A bez problemu zlałeś naszego wspólnego kolegę Piotrka od bliźniaczego lanosa z wykresem na 165KM.


Stary naprawdę w zadku mam Twój samochód. Ja mam po prostu taki charakter - lubię dociekać prawdy, nie wierzę w zaginanie praw fizyki. Sam w życiu objechałem wiele aut które w teorii powinny wygrać ale nie napalam się jak szczerbaty na suchary.


CYTAT
To posadz Spycha albo Zachara w aucie mojej klasy i zobaczymy jak bedzie, ja wiem ze Oni są ogarnięci w sciganiu ale nie tylko oni, jest duzo ogarnietych drajwerów smile.gif nie wygrywają ze mną dlatego ze umieją jezdzic tylko dlatego ze mają mocniejsze auto w Turbo.


No teraz to pojechałeś po całości - piszesz, że opierdzielasz 200sx pod 300hp zrobione, jakieś prelude 270hp a boisz się Spychowych 230kucyków? Czy też Zacharowych 270 bodajże? wacko.gif wacko.gif wacko.gif


CYTAT
Wyścig z BMW e30 barany jakies cuda na kiju pogrzebane z głową 225KM i blisko 300Nm (gdzie zadne 2.8 nie trzyma serii)


Nie trzymają serii takie co właściciel uważa, że vanos jest wieczny katalizatory zbędne a stożek za 30zł z biedronki podstawą tuningu.


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Tue, 20 Oct 2015 - 19:30
Post #256


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Panowie dział kills zamknęli ładnych parę lat temu;p
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BarSko
post Tue, 20 Oct 2015 - 19:52
Post #257


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 November 2012
Skąd: Łódź - Dell :P





Jako w zadku masz moj samochod a udzielasz sie juz ktorys raz z kolei smile.gif wiec po co ? skoro tak dociekasz prawdy to dowiedz sie dokładnie kiedy było 152km a kiedy było ponizej serii, nie wiesz jak sie dowiedziec? nie ma problemu juz Ci mowie, po swapie mialem 152KM po czym nastepny pomiar po zrobieniu wydechu mialem 144KM natomiast po zmianie wtryskow i regulatora mialem 128km, pozniej zeby nie roztopic silnika wrocilem do mocy i moim oczom okazało sie 148.5KM i za kazdym razem wykres wyglądal coraz gorzej poszarpany... nie bede tu wrzucal wszystkich wykresow bo to bez sensu ale moge Ci wyslac paczką jak tak tego pragniesz z datami hamownia, do wglądu rowniez w ZTR.
Ja sie tez nie napalam jak szczerbaty na suchary bo dyskusje zaczyna zawsze ktos inny kto ma zły dzien...
Czy ja gdzies napisalem ze boje sie stanąć ze Spychem albo Zacharem ? Ze spychem stane jak tylko pogoda na to pozwoli i umawialismy sie na to, co sam pisal w temacie u mnie pare stron wczesniej, dociekaj dalej prawdy bo Spychu nie ma 230KM a Zachar nie ma 270KM smile.gif
Nie sugeruj sie Piotrka Lanosem... jego xe 165km dostawało łomot od mojego poprzedniego silnika 1.6 wyhamowanego na 115KM i filmiki rowniez masz, rok czasu od swapu to jest nic, bolączki poswapowego zwalcza sie wiele lat szczegulnie jesli doczynienia jest z rzezbą, pół roku od swapa to ja mialem pekniete sloneczko w docisku i czasami musialem sprzegło cofac ręką... kolejne pół roku walczylem z rozrządem ktory wymienialem 3 razy bo sie okazało ze są 3 rodzaje rozrządów do mojego silnika a katalog sklepowy podaje ze jakis tam pasuje pod moj rocznik a sie okazalo ze jednak nie... jak zrobilem sprzeglo i zakonczyłem problemy z rozrządem zacząlem sie bawić wydechami wtryskami regulatorami dolotami kolektorami itd... niestety wszystko psu w dupe bo kazdy kolejny pomiar byl coraz brzydszy i pływał jak sie okazało nie dawno dlatego ze siedziała pompa paliwa i nawet auta nie dało sie wystroic na samych wałkach...
Dalej porownujesz lanosa sprzed 2 lat do obecnego stanu wink.gif i nie rozumiem tego w jakim celu ? kiedys sie moze scigalem z 2.8 padnietym i dostalem, kiedys sie moze scigalem z 545 i dostalem i okey, wazne ze teraz z takiej Beemki 333Km robie przeciąg smile.gif i to jest ta roznica co bylo kiedys a co jest teraz, wtedy wygrales 215konnym dieslem ale dostales od preludy która teraz by została zbita wiec i Ty równiez... i to są te głupie porównania ktore ciągle tu probujesz przytoczyc i chcesz zgrywac straznika teksasu i dociekac prawdy i wierzysz komus kto powiedzial cos na miescie i patrzysz przez pryzmat jednego wyscigu ze objechalem Lanosa Błacha ktory ma 165KM... nic bardziej zmylnego, powinienes dochodzic prawdy od najblizszego zródła bo nie wiem po co mialbym Cie kłamać z mocą mojego auta i wystarczyło zapytac ale Ty wolałes pisać pierdoły na Fb zamiast jak dorosły facet ugryżć ten temat z innej strony smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Tue, 20 Oct 2015 - 20:06
Post #258


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





Lol, obecnie to chyba najbardziej aktywny temat w tym dziale. Właściciel się nie napina, nie zgrywa "najszybszego we wsi", a niektórzy starają się na siłę udowodnić, że Lanos jedzie gorzej niż jedzie rolleyes.gif
Osobiście gratuluję szybkiego Lanosa, bo mam sentyment do starych Opli wink.gif


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Tue, 20 Oct 2015 - 20:33
Post #259


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Nie dociekam prawdy. Pisze to co widzę i czytam. Nie patrzę przez pryzmat jednego wyścigu - bo na kanale YT w tym samym czasie "objechałeś" inne auta w teoretycznie podobnej klasie a wynik dość zaskakujący. Sam aktualizujesz temat np tu na forum i sam widzisz, że nie tylko ja mam taką opinię. A Ty jak zawsze naciągasz fakty - bo finalnie mój setup nie zakończł się na 215KM. byłem szybszy od prelude finalnie, bo ja również z mocą szedłem do góry i zakończyłem temat na 253KM. I uwierz mi, gdybym miał ten setup pod maską to chętnie pokazałbym Ci jak bardzo się mylisz wink.gif

Porówania może i dla Ciebie są głupie ale według mnie bardzo trafne wink.gif A Ty będąc w internecie musisz liczyć się z krytyką - to nie Twój kanał YT, że możesz napisać przy 249konnym aucie 300KM i blokować ludzi którzy Cię poprawią rolleyes.gif


Dam Ci już spokój bo szkoda mi czasu - tak jak mówiłem Ty się już nie zmienisz. Taki typ człowieka, tu nie ma znaczenia marka samochodu tylko charakter.



--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BarSko
post Tue, 20 Oct 2015 - 20:38
Post #260


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 November 2012
Skąd: Łódź - Dell :P





Dawid to samo u Ciebie, taki typ człowieka i charakter i TY rowniez sie nie zmienisz wiec poprostu musimy siebie unikac albo dalej drązyc temat tak jak do tej pory tyle ze ja nie widze w tym sensu, Polece z Przemkiem niebawem ktory tez ma 255KM tak jak Ty miales finalnie a z nim nie chciales leciec zresztą bys dostal (masa i jego starty) tylko nie wiadomo ile, wiec szkoda ze nie pokazesz mi jak bardzo sie myle smile.gif

CYTAT(matteusz @ Tue, 20 Oct 2015 - 20:06) *
Lol, obecnie to chyba najbardziej aktywny temat w tym dziale. Właściciel się nie napina, nie zgrywa "najszybszego we wsi", a niektórzy starają się na siłę udowodnić, że Lanos jedzie gorzej niż jedzie rolleyes.gif
Osobiście gratuluję szybkiego Lanosa, bo mam sentyment do starych Opli wink.gif


Idealnie trafiłeś ! smile.gif Zauwazyles to o czym pisze od jakiegos czasu, nie widze sensu tej dyskusji ale ciągnie sie dalej a ja nie pozwole aby mi ktos coś wmówił nie znając prawdy wiec jestem zmuszony to kontynuowac ale powiem szczerze zmeczony tym jestem...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

17 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 09:57