![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Czy auto jezdzi na poziomie b18stek to chyba nie, nie znalazlem jeszcze b18stki która by pojechała lepiej, raczej powiedziałbym ze auto jezdzi na poziomie k20stek. Jest taka civic EP3 w k20 typeR shamowana na 210KM i 213NM czyli gmerana i wyscig z nią bedzie jak tylko sie ociepli wiec zobaczymy jak to wyjdzie, seria k20 napewno dostaje od Lanosa bo z taką sie juz targalem. Ja to widzę po prostu po zegarach...nie wiem z jakimi autami jeździłeś, może wlasnie z tymi, którym odskakujesz na starcie ![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 03 September 2011 ![]() |
Seria to nie jedzie kompletnie, bo nie daje rady z e36 328i seryjnym. Natomiast wrażenia są bardzo fajne w środku. Tylko skrzynia mega krótka i ciągle trzeba wajhlować...
-------------------- Obczaj moją E30 328i++ _http://www.racingforum.pl/index.php?showto...=0#entry1191034
|
|
|
![]()
Post
#223
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
civic B16turbo Witka Karałowa. Pudło. Nikt oprócz sawczena nie zrobił w ty roku czasu lepszego niż czołówka NA. Andrzej 12.14. JA 12.19. ŚPIONEK 12.27A w tej chwili w pełni uliczny civic sawczena robi czasy lepsze niż czołówka wolnossącej klasy dragowej oprócz Xawerego i ogólnie najlepsze wyniki obecnej klasy street FWD (same turbo) są lepsze niż obecne wyniki klasy Drag NA. -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Specu, nie pudło, bo ja mówię o TOPach z Dragracelist (złapanie tendencji w porównaniu obu klas), a nie wynikach z obecnego sezonu.
P.S. Pamiętaj, że porównujesz auta poruszające się po ulicach po 400-500km do lawetowych puszek ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#225
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Taaaa szczegulnie CRX Szwagra porusza się po ulicach.
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Miałem trzy motory c20xe z czego dwa w Nexii o wadze ~1000kg (dziesięć lat temu na mieście dawało radę
![]() Jeździłem też kilkoma astrami GSi przy mocy podobnej jak w tym Lanosie i nie ma się co oszukiwać przy takiej wadze auta ten silniczek naprawdę daje radę. Pamiętajmy jednak, że na ulicy spotykamy teraz wiele mocniejszych aut i mimo wygranego wyścigu ze świateł nie znaczy to że auto nie jedzie, bo równie dobrze ktoś może nie ogarniać startu, mieć stare kapcie, głowę blondynki między nogami czy chociażby palić fajka. Po samych filmikach widać że większość aut przy wpięciu drugiego biegu ma już 2 długości w plecy, więc nie pokusiłbym się o stwierdzenie że mimo przegranej te auta są wolniejsze. Jeśli chodzi o TypeR jest dokładnie tak jak Fawor pisze. Miałem okazję jeszcze jeżdżąc Nexią pościgać się z K20. Seryjnie K20 nie jechało, po dolocie i wydechu nadal było kiepsko, jednak po programie (235KM) to było zupełnie inne auto i kręciło czasy na poziomie 13.8s. Porównanie tego lanosa do seryjnego TypeR ma się ni jak, myślę że takie auto powinno jeździć w granicach 13.9-14s i być dobrym rywalem dla TypeR po programie. -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#227
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 19 November 2012 Skąd: Łódź - Dell :P ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#228
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
Fajny jest, ale te felgi rzeczywiscie malo racingowe, zalozyc jakies lekkie alu i dobra opone, i moze byc jeszcze ciekawiej:-)
|
|
|
![]()
Post
#229
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
Radzilby rej. zasłonić bo trochę się zdarzyłes pochwalić jak to po ulicach łodzi daje radę...
-------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#230
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
17kg jedna felga?
![]() to masz jeszcze sporo do ugrania na oponach i na felgach ![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 January 2009 ![]() |
Twoja skrzynia D16 ma taki sam dyferecjał jak skrzynie w Oplu F16/F18/F20?
Może nie doczytałem ale chyba nie masz szpery? Jeśli nie to warto zainteresować się Torsenem z Rosji. Cena to zazwyczaj 1/3 lub nawet 1/4 ceny Quaifa. http://www.val-racing.ru/catalog/samobloki...oo_nexia_nubira Ładne konie i moment Ci wyszły w tym 2.0, ciekaw jestem ile zrobi w podobnym konfigu na wałkach 285 fordowski zetec 2.0 -------------------- Fiesta XR2i ITB
|
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 19 November 2012 Skąd: Łódź - Dell :P ![]() |
Radzilby rej. zasłonić bo trochę się zdarzyłes pochwalić jak to po ulicach łodzi daje radę... znajomy policjant mi powiedział jak to wygląda wszystko ![]() ![]() bobson, nie mam szpery |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 19 November 2012 Skąd: Łódź - Dell :P ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#234
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
zbierzność i kąty sprawdzane?
|
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 19 November 2012 Skąd: Łódź - Dell :P ![]() |
Kąty napewno klękły od obnizenia zresztą widać jak sie stanie na wprost albo z tyłu auta ze są delikatne negatywy. A po drugie opony scierają mi sie od srodka tylko ale obydwie równomiernie.
|
|
|
![]()
Post
#236
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
no to już wiesz co musisz robić dalej..
|
|
|
![]()
Post
#237
|
|
User Dołączył: Sun, 01 April 2012 ![]() |
To raz, a dwa jaka konkretnie opona w jakim rozmiarze?
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
wziąść pod uwage Czy auto jezdzi na poziomie b18stek to chyba nie, nie znalazlem jeszcze b18stki która by pojechała lepiej wziąć pod uwagę. Zapewniam Cię , że są takie B18. Najszybsza w PL wyprzedza lanosa na 1/4 o 20 długości czyli - 80 metrów. -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#239
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Specu, mówimy o autach spotykanych na ulicy
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#240
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 19 November 2012 Skąd: Łódź - Dell :P ![]() |
Ale nie rozumiem do czego prowadzi ta dyskusja ? Bo wydaje mi sie ze chcecie mi cos udowodnic ze jest na swiecie jakas b18stka która mnie objedzie na "20 dlugości" hahah no okey rozumiem
![]() ![]() Dla niedowiarków lecialem z b18 (opis nizej) w budzie 5gen całkowicie wybebeszonego i dostał strasznie ![]() Silnik B18C4: -Dół *Blok B18C4 *Tłoki i korby B18C6 *Panewki ACL Rays -Głowica porting *Ostre wałki *Regulowane koła rozrządu(Skunk2) *Tytanowe sprężynki i talerzyki Układ wydechowy: -Kolektor 4-2-1 -Wydech 2,5' na dwóch tłumikach Układ dolotowy: -Seryjny kolektor z B18C4 -''Parówa'' Fujita 211KM & 208NM pomiar Hondy i 890kg Po zmianie kolektora ssącego skrzyni i wtryskow oraz wystrojeniu tego pod te dodatki juz siedzial mi na tyłku. Moc nie znana bo auto sie rozebrało i wlasciciel od podstaw ją składa maluje spawa itd ![]() A co do czasów to 15 na cwiare kręciłem prawie fabrycznym c20xe przed ITB na Wilczych Laskach ![]() ![]() Takze Panowie luzujcie troche ![]() ![]() ![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 15:53 |