Shoutbox 0 nowych PW 


17 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Lanos c20xe+ITB by ZTR, 216KM & 239NM
Fawor
post Wed, 14 Oct 2015 - 07:46
Post #221


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(BarSko @ Tue, 13 Oct 2015 - 20:45) *
Czy auto jezdzi na poziomie b18stek to chyba nie, nie znalazlem jeszcze b18stki która by pojechała lepiej, raczej powiedziałbym ze auto jezdzi na poziomie k20stek. Jest taka civic EP3 w k20 typeR shamowana na 210KM i 213NM czyli gmerana i wyscig z nią bedzie jak tylko sie ociepli wiec zobaczymy jak to wyjdzie, seria k20 napewno dostaje od Lanosa bo z taką sie juz targalem.

Ja to widzę po prostu po zegarach...nie wiem z jakimi autami jeździłeś, może wlasnie z tymi, którym odskakujesz na starcie wink.gif EP3 z dolotem, wydechem i strojeniem ma 23XKM i zaczyna przełamywać barierę 14tu sekund - jedzie w porównaniu do serii z samym dolotem bądź wydechem (czyli te okolice 210-21X KM) diametralnie inaczej. A seria robi 7 sekund do setki i okolice 15.0 więc wiesz..w taki poziom chyba nie celujesz wink.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 14 Oct 2015 - 07:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jiGsaw
post Wed, 14 Oct 2015 - 08:57
Post #222


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 September 2011





Seria to nie jedzie kompletnie, bo nie daje rady z e36 328i seryjnym. Natomiast wrażenia są bardzo fajne w środku. Tylko skrzynia mega krótka i ciągle trzeba wajhlować...


--------------------
Obczaj moją E30 328i++ _http://www.racingforum.pl/index.php?showto...=0#entry1191034
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 14 Oct 2015 - 10:52
Post #223


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(Fawor @ Tue, 13 Oct 2015 - 14:08) *
civic B16turbo Witka Karałowa.

A w tej chwili w pełni uliczny civic sawczena robi czasy lepsze niż czołówka wolnossącej klasy dragowej oprócz Xawerego i ogólnie najlepsze wyniki obecnej klasy street FWD (same turbo) są lepsze niż obecne wyniki klasy Drag NA.
Pudło. Nikt oprócz sawczena nie zrobił w ty roku czasu lepszego niż czołówka NA. Andrzej 12.14. JA 12.19. ŚPIONEK 12.27


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 14 Oct 2015 - 12:04
Post #224


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Specu, nie pudło, bo ja mówię o TOPach z Dragracelist (złapanie tendencji w porównaniu obu klas), a nie wynikach z obecnego sezonu.

P.S. Pamiętaj, że porównujesz auta poruszające się po ulicach po 400-500km do lawetowych puszek smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 15 Oct 2015 - 18:14
Post #225


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Taaaa szczegulnie CRX Szwagra porusza się po ulicach.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Thu, 15 Oct 2015 - 18:45
Post #226


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





Miałem trzy motory c20xe z czego dwa w Nexii o wadze ~1000kg (dziesięć lat temu na mieście dawało radę tongue.gif).
Jeździłem też kilkoma astrami GSi przy mocy podobnej jak w tym Lanosie i nie ma się co oszukiwać przy takiej wadze auta ten silniczek naprawdę daje radę.
Pamiętajmy jednak, że na ulicy spotykamy teraz wiele mocniejszych aut i mimo wygranego wyścigu ze świateł nie znaczy to że auto nie jedzie, bo równie dobrze ktoś może nie ogarniać startu, mieć stare kapcie, głowę blondynki między nogami czy chociażby palić fajka. Po samych filmikach widać że większość aut przy wpięciu drugiego biegu ma już 2 długości w plecy, więc nie pokusiłbym się o stwierdzenie że mimo przegranej te auta są wolniejsze.

Jeśli chodzi o TypeR jest dokładnie tak jak Fawor pisze. Miałem okazję jeszcze jeżdżąc Nexią pościgać się z K20. Seryjnie K20 nie jechało, po dolocie i wydechu nadal było kiepsko, jednak po programie (235KM) to było zupełnie inne auto i kręciło czasy na poziomie 13.8s.

Porównanie tego lanosa do seryjnego TypeR ma się ni jak, myślę że takie auto powinno jeździć w granicach 13.9-14s i być dobrym rywalem dla TypeR po programie.


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BarSko
post Fri, 16 Oct 2015 - 13:41
Post #227


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 November 2012
Skąd: Łódź - Dell :P





cool.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dmj
post Fri, 16 Oct 2015 - 21:06
Post #228


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 March 2010





Fajny jest, ale te felgi rzeczywiscie malo racingowe, zalozyc jakies lekkie alu i dobra opone, i moze byc jeszcze ciekawiej:-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Fri, 16 Oct 2015 - 21:23
Post #229


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





Radzilby rej. zasłonić bo trochę się zdarzyłes pochwalić jak to po ulicach łodzi daje radę...


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Fri, 16 Oct 2015 - 21:36
Post #230


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





17kg jedna felga? ohmy.gif
to masz jeszcze sporo do ugrania na oponach i na felgach wink.gif


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobson
post Fri, 16 Oct 2015 - 23:45
Post #231


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 January 2009





Twoja skrzynia D16 ma taki sam dyferecjał jak skrzynie w Oplu F16/F18/F20?
Może nie doczytałem ale chyba nie masz szpery? Jeśli nie to warto zainteresować się Torsenem z Rosji. Cena to zazwyczaj 1/3 lub nawet 1/4 ceny Quaifa.
http://www.val-racing.ru/catalog/samobloki...oo_nexia_nubira

Ładne konie i moment Ci wyszły w tym 2.0, ciekaw jestem ile zrobi w podobnym konfigu na wałkach 285 fordowski zetec 2.0


--------------------
Fiesta XR2i ITB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BarSko
post Sat, 17 Oct 2015 - 13:28
Post #232


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 November 2012
Skąd: Łódź - Dell :P





CYTAT(kuki_VU @ Fri, 16 Oct 2015 - 21:23) *
Radzilby rej. zasłonić bo trochę się zdarzyłes pochwalić jak to po ulicach łodzi daje radę...


znajomy policjant mi powiedział jak to wygląda wszystko smile.gif z moich zdjec i filmików policja nic nie moze zrobic dopoki nie złapie mnie na gorącym uczynku. Na moich filmikach nie ma predkosci wiec nie mogą nic zrobić, dlatego skoro samochody mają rejestracje i jezdza codziennie to czemu na zdjeciach mam sie wstydzic blach smile.gif

bobson, nie mam szpery
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BarSko
post Sun, 18 Oct 2015 - 13:15
Post #233


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 November 2012
Skąd: Łódź - Dell :P





Opony Toyo troche ostrzejszy start i dalej qpa sleep.gif
https://www.youtube.com/watch?v=zwmOS61qJC0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Sun, 18 Oct 2015 - 13:21
Post #234


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





zbierzność i kąty sprawdzane?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BarSko
post Sun, 18 Oct 2015 - 13:35
Post #235


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 November 2012
Skąd: Łódź - Dell :P





Kąty napewno klękły od obnizenia zresztą widać jak sie stanie na wprost albo z tyłu auta ze są delikatne negatywy. A po drugie opony scierają mi sie od srodka tylko ale obydwie równomiernie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Sun, 18 Oct 2015 - 15:16
Post #236


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





no to już wiesz co musisz robić dalej..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TomeX500
post Sun, 18 Oct 2015 - 20:17
Post #237


User
Dołączył: Sun, 01 April 2012





To raz, a dwa jaka konkretnie opona w jakim rozmiarze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 19 Oct 2015 - 08:01
Post #238


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(BarSko @ Tue, 13 Oct 2015 - 19:45) *
wziąść pod uwage

Czy auto jezdzi na poziomie b18stek to chyba nie, nie znalazlem jeszcze b18stki która by pojechała lepiej


wziąć pod uwagę.

Zapewniam Cię , że są takie B18. Najszybsza w PL wyprzedza lanosa na 1/4 o 20 długości czyli - 80 metrów.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 19 Oct 2015 - 10:46
Post #239


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Specu, mówimy o autach spotykanych na ulicy smile.gif Oczywiście, mógł kolega takiej nie trafić, ale widząc po filmie wnioskuje, że nie B18tka na bolt'onach powinna sobie poradzić. Moje obecne B16 jeżdżące niskie 15tki ma do 160 niewiele mniej, 18tki na skrzyni rozsądniejszej niż S9B leją mnie na cwierć mili o ponad pól sekundy.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BarSko
post Mon, 19 Oct 2015 - 16:27
Post #240


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 November 2012
Skąd: Łódź - Dell :P





Ale nie rozumiem do czego prowadzi ta dyskusja ? Bo wydaje mi sie ze chcecie mi cos udowodnic ze jest na swiecie jakas b18stka która mnie objedzie na "20 dlugości" hahah no okey rozumiem wink.gif ale jest tez w PL Lanos który tą b18stke bije na "30 długości" i czym tu sie chwalic ? Ja napisalem ze nie spotkałem jeszcze b16stki i b18stki która by dała rade Lanosowi mimo ze mają skrzynie od ITR'a a h22 na skrzyni ATR'a z kompresorem ucieka mi na pół auta, a Wy mi próbójecie wmowic ze ten Lanos dostaje od b18stek smile.gif owszem moze i dostanie ale nadłubanej bo widzialem takie ktore robią po 13.5sek na cwiartke. Są napewno szybsze ale ja poprostu takiej narazie nie spotkalem bo pisalem pare postów wyzej. Moze ktos zle zrozumiał albo nie przeczytał ze zrozumieniem.
Dla niedowiarków lecialem z b18 (opis nizej) w budzie 5gen całkowicie wybebeszonego i dostał strasznie smile.gif
Silnik B18C4: -Dół *Blok B18C4 *Tłoki i korby B18C6 *Panewki ACL Rays -Głowica porting *Ostre wałki *Regulowane koła rozrządu(Skunk2) *Tytanowe sprężynki i talerzyki Układ wydechowy: -Kolektor 4-2-1 -Wydech 2,5' na dwóch tłumikach Układ dolotowy: -Seryjny kolektor z B18C4 -''Parówa'' Fujita
211KM & 208NM pomiar Hondy i 890kg
Po zmianie kolektora ssącego skrzyni i wtryskow oraz wystrojeniu tego pod te dodatki juz siedzial mi na tyłku. Moc nie znana bo auto sie rozebrało i wlasciciel od podstaw ją składa maluje spawa itd smile.gif ale koło 215-220KM ma i napewno moment skoczył na +

A co do czasów to 15 na cwiare kręciłem prawie fabrycznym c20xe przed ITB na Wilczych Laskach smile.gif dokładnie 15.025 z czasem reakcji... fakt ze ten czas mialem 0.023 wiec wychodzi ładna 15stka na cwiare ale to było dawno i nie prawda tongue.gif

Takze Panowie luzujcie troche smile.gif To tylko rodzinny Lanos tongue.gif koreańska qpa za 2tys zł smile.gif

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

17 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 15:53