Shoutbox 0 nowych PW 


79 Stron V  « < 67 68 69 70 71 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Opel Calibra - Tsunami, for DragRacing Only, by Mickey Garage, Ecumaster, FMIC.PL ET@8,471 275km/h
kontrolm
post Fri, 15 Jul 2016 - 07:57
Post #1361


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



Wszechwiedzący wie co mówi. Przy małej ilości zębów nacięcia zębów "wchodzą" w średnicę wałka osłabiając go szczególnie jeszcze jak w środku idzie smarowanie. Tu przykład:


Stąd w przełożeniu głównym Peugeot Sport średnice są dobrane maksymalnie duże i trzeba ostro zbierać materiał z obudów mechanizmu różnicowego bo się koło nie chce zmieścić. Dzięki temu mimo 12 zębów na wałku nadal jest on wytrzymały.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 15 Jul 2016 - 07:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Fri, 15 Jul 2016 - 10:02
Post #1362


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





QUOTE (kontrolm @ Fri, 15 Jul 2016 - 07:57) *
Wszechwiedzący wie co mówi. Przy małej ilości zębów nacięcia zębów "wchodzą" w średnicę wałka osłabiając go szczególnie jeszcze jak w środku idzie smarowanie. Tu przykład:


Stąd w przełożeniu głównym Peugeot Sport średnice są dobrane maksymalnie duże i trzeba ostro zbierać materiał z obudów mechanizmu różnicowego bo się koło nie chce zmieścić. Dzięki temu mimo 12 zębów na wałku nadal jest on wytrzymały.


Ty piszesz o przełożeniach głównych , ja o biegach , ehh cieżko sie nam dogadać . Weź sobie dany bieg ( w obu przypadkach o tej samej średnicy zębatki ) włóż raz na niego 18 zębów , a raz 17scie , zobaczymy które wytrzyma większe obciążenie .

Z tego tez powodu biegi brane są z benzyn a przełożenia główne z ropniakow


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 15 Jul 2016 - 10:27
Post #1363


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



faktycznie minęliśmy się z tematem jak Rydzyk z powołaniem....starczy śmiecenia.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 15 Jul 2016 - 11:19
Post #1364


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





QUOTE (kontrolm @ Fri, 15 Jul 2016 - 10:27) *
faktycznie minęliśmy się z tematem jak Rydzyk z powołaniem....starczy śmiecenia.



Rydzyk z powołaniem laugh.gif laugh.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Fri, 15 Jul 2016 - 15:10
Post #1365


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 15 Jul 2016 - 10:02) *
.........Weź sobie dany bieg ( w obu przypadkach o tej samej średnicy zębatki ) włóż raz na niego 18 zębów , a raz 17scie , zobaczymy które wytrzyma większe obciążenie .....




To nie jest taka prosta sprawa żeby tak to porównywać ... Nie zapominaj o granicznej liczbie zębów dla danej średnicy koła, współczynniku wysokości zęba i o kącie przyporu - każde koło zębate dla danej ilości zębów można wykonać na parę różnych sposobów w zależności od użytych narzędzi do wykonania profilu zęba i każde będzie miało inną wytrzymałość mechaniczną. Można spokojnie wykonać koło o teoretycznie mniej korzystnej ilości zębów a i tak będzie mocniejsze w praktyce niż niby to lepsze, wszystko zależy czym i jak jedno i drugie się obrabia.




--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Fri, 15 Jul 2016 - 22:56
Post #1366


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





dobra dorzuce coś biggrin.gif zawieszenie przód jest juz custom (drwimy z Ackermana wiem wink.gif




udało sie w zeszłym sezonie ukręcić piaste biggrin.gif



kilka fotek wiecej tutaj:
http://www.mickey-garage.com/tsunami


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sat, 16 Jul 2016 - 10:58
Post #1367


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





Na targach w nadarzynie gadałem z Wami o skrzyniach ale do końcs nie pamietam co tam robiliscie z nimi.
Wklady były seryjne i zrobione jedynie podpory walka?
Udało się Wam coś urwać czy po prostu zmieniliście aby iść dalej z moca i nie podnosic ryzyka awarii na ważnych imprezach?
Co do kosztów to ile wychodzi za zestaw na 1 skrzynie? Jeśli to tajemnica to może być pw gdyż też mnie czeka zrobienie mocnej skrzyni na bazie 02q i rozważam różne opcje...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sat, 16 Jul 2016 - 14:05
Post #1368


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





w nadażynie były zwykłe teraz są dogboxy o cene pytaj Don Octane lub Rafałka, nie pamiętam ile wyszły


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł#G
post Fri, 12 Aug 2016 - 14:37
Post #1369


Frequent User
Dołączył: Sat, 16 October 2010
Skąd: Grudziądz





Z braku czasu śledzę losy auta tylko na tym forum. Coś ciekawego dzieje się w temacie? Jakieś testy, przebudowy starty?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tom cio
post Fri, 12 Aug 2016 - 19:37
Post #1370


Super User
Dołączył: Fri, 20 June 2014
Skąd: Radzyń Chełmiński





Na fb dodano zdjecie z wyjazdu do Niemiec na TTT. Pozostaje życzyć jak najlepszego wyniku i oby bezawaryjnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Mon, 15 Aug 2016 - 23:21
Post #1371


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Podobno skrzynia się rozsypała. Ktoś coś wie więcej w temacie?


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Tue, 16 Aug 2016 - 01:34
Post #1372


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





Tylna skrzynia kaputen... W sobotę przeżyła 6 przejazdów na kleju w niedzielę dwa i zastrajkowała obudowa. I cały misterny plan w piz**. Ale nie ma co się wstydzić, Niemcom półosie, wały napędowe i dyfry sypały się hurtowo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 16 Aug 2016 - 07:46
Post #1373


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





25% aut rozsypało napędy


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 16 Aug 2016 - 09:23
Post #1374


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Taka dobra trakcja była ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Statham
post Tue, 16 Aug 2016 - 10:31
Post #1375


Super User
Dołączył: Wed, 13 July 2011





Ruszyc, co niektorzy nie mogli..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Tue, 16 Aug 2016 - 22:05
Post #1376


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





nie jest tak, nie mam problemu z ruszaniem na kleju, zdechło na 5ym biegu i tyle....

film z zawodów




niewiem nie wychodzi mi miniaturka wiec podaje link:

https://www.youtube.com/watch?v=mX1caVYYuHY


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Tue, 16 Aug 2016 - 22:33
Post #1377


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Sciaga w prawo biggrin.gif


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MakosZ
post Tue, 16 Aug 2016 - 22:59
Post #1378


Super User
Dołączył: Thu, 12 February 2004
Skąd: Podkova L.





CYTAT(Tarantula @ Tue, 16 Aug 2016 - 22:33) *
Sciaga w prawo biggrin.gif


Aż się laminaty odkształcają (6:25) cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Wed, 17 Aug 2016 - 23:02
Post #1379


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(MakosZ @ Tue, 16 Aug 2016 - 22:59) *
Aż się laminaty odkształcają (6:25) cool.gif



hehehe biggrin.gif sprawdzilem dzis na aucie biggrin.gif tak tyle sie moze ruszyc biggrin.gif ale sam niezauwazylem jak film składałem biggrin.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 18 Aug 2016 - 12:01
Post #1380


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





jakieś plany, żeby na nowych skrzyniach przebić sie przez rekord z OEMowych? Zawias czasem nie jest za twardo ustawiony? Optycznie wygląda jakby zamiast delikatnie 'przysiadać' i pchnąć do przodu to od razu zrywa trakcję.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

79 Stron V  « < 67 68 69 70 71 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 29 March 2024 - 10:11