![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1261
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Dalsze dyskusie nie maja sensu???!!!! Maja zajebisty sens bo można sie w ch&j dowiedziec.
Czy przypadkiem skośne za zeby nie maja większego wspolczynnika zazebienia? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1262
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
Wyczynowe skrzynie zawsze mają zęby proste. Skośne stosuje się tylko w cywilnych, wyłącznie w celu wyciszenia przekładni. Niestety, ogranicza to także jej wytrzymałość. Stąd moje pytanie do autora, dlaczego do skrzyni tylko na ćwiartkę montuje, robione na zamówienie, skośne tryby? musiałbyś sobie poczytać o zębach ![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#1263
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Wyczynowe skrzynie zawsze mają zęby proste. Skośne stosuje się tylko w cywilnych, wyłącznie w celu wyciszenia przekładni. Niestety, ogranicza to także jej wytrzymałość. Stąd moje pytanie do autora, dlaczego do skrzyni tylko na ćwiartkę montuje, robione na zamówienie, skośne tryby? Odsyłam Cię do książki kolego na poziomie akademickim, siadaj i ucz się bo słabo z wiedzą. Wyczynowe skrzynie owszem mają prosty ząb ze względu na to aby mniejsze siły niszczące działały na łożyska wałków i mniejsze siły odginające wałki przekładni od siebie tylko że skrzynia i jej obudowa jest od zera tak projektowana aby można było zastosować takiej wielkości koła w przekładni żeby na prostym zębie było to w stanie przenieść żądany moment. Budowa wkładu do seryjnej obudowy to całkowicie inna para kaloszy, jak na prostym zębie nie wychodzi robi się skośne. Sadev, Bacci Romano, Hewland i wielu innych producentów się myli bo też stosują i skośne zęby jeśli wymaga tego sytuacja a nie tylko proste? Przekładnia o zębach śrubowych ma długość zęba śrubowego większą niż szerokość koła przez co ma zwiększoną wytrzymałość, ma wyższy współczynnik zazębienia przez co przenoszone obciążenia jest rozłożone na większej ilości zębów niż w przekładni na prostym zębie, graniczna liczna zębów w przekładni na zębach śrubowych jest niższa niż dla zęba prostego też. Więc jak pisałem wcześniej odsyłam do książki bo jeszcze nie grudzień żebyś się z choinki zrywał z takimi teoriami. -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#1264
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Odsyłam Cię do książki kolego na poziomie akademickim, siadaj i ucz się bo słabo z wiedzą. Wyczynowe skrzynie owszem mają prosty ząb ze względu na to aby mniejsze siły niszczące działały na łożyska wałków i mniejsze siły odginające wałki przekładni od siebie tylko że skrzynia i jej obudowa jest od zera tak projektowana aby można było zastosować takiej wielkości koła w przekładni żeby na prostym zębie było to w stanie przenieść żądany moment. Budowa wkładu do seryjnej obudowy to całkowicie inna para kaloszy, jak na prostym zębie nie wychodzi robi się skośne. Sadev, Bacci Romano, Hewland i wielu innych producentów się myli bo też stosują i skośne zęby jeśli wymaga tego sytuacja a nie tylko proste? Przekładnia o zębach śrubowych ma długość zęba śrubowego większą niż szerokość koła przez co ma zwiększoną wytrzymałość, ma wyższy współczynnik zazębienia przez co przenoszone obciążenia jest rozłożone na większej ilości zębów niż w przekładni na prostym zębie, graniczna liczna zębów w przekładni na zębach śrubowych jest niższa niż dla zęba prostego też. Więc jak pisałem wcześniej odsyłam do książki bo jeszcze nie grudzień żebyś się z choinki zrywał z takimi teoriami. Znikąd nie zrywam się, tylko pytam, czemu akurat skośne. Gdybym wiedział, to bym nie pytał. Skoro, w tej skrzyni, zęby proste nie wytrzymałyby przy tej średnicy kół, za to łożyska wytrzymają przy zębach skośnych, to sprawa wyjaśniona. To, że ty to wiesz, bo zajechałeś tuzin podobnych skrzyń, to nie znaczy, że znajdziesz tą wiedzę w ,,książkach akademickich". Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#1265
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
pytasz czemu skośne wychodząc z założenia, że wiesz, że są słabe i tylko w celu wyciszenia przekładni
|
|
|
![]()
Post
#1266
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Ale po co tu rozprawiać nad zębami skrzynki skoro posty coś wnoszące zostały usunięte a pozostało stwierdzenia "że u nich działa"...
Więc jak chciałbym sprawdzić to co było napisane konkretnie to nie sprawdzę a ale za to pójdę kluczem "u nich działa" pewnie dowiem się czegoś ciekawego ![]() |
|
|
![]()
Post
#1267
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
MAdeinPoland sam usunął swoje posty na temat, jego wybór.
|
|
|
![]()
Post
#1268
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
![]() Jakby ktoś byl zainteresowany to jesteśmy jeszcze jutro na warsaw moto show -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#1269
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
Tydzień wcześniej niż Expo w Warszawie i boks FMIC.PL z Tsunami, Ecumaster był w Kolonii na targach a jeszcze wcześniej przygotował sobie między innymi takie promo:
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#1270
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
nawet ciekawe promo. Pewnie nie tylko ja, ale większość populacji widząca ten samochód zadaje sobie pytanie -> ile mamy mocy i momentu, oraz w jakich zakresach ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#1271
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Zajefajny film
![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#1272
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Konrad mówił że na alkoholu doładowanie poszło mocno w górę, ponad 2 bary, ale chyba z Nitro jeszcze nie strzelali :-P
|
|
|
![]()
Post
#1273
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Czuję, że możecie mocno namieszać w przyszłym sezonie!
![]() -------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#1274
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Podejrzewam, że "parę groszy" i będzie bardzo blisko corvette. Zeszły sezon był rewelacyjny, w tym się uczyli co to brak trakcji i teraz będzie buuum...
![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#1275
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
co to znaczy bardzo blisko corvette? że tsunami w następnym sezonie zostanie 7 sec autem? nie chcę urazić przypadkiem tutaj nikogo, ale chyba lekko fantazja poniosła, zresztą z tego co widzę to cała ekipa tsunami z dużym dystansem do progressu podchodzi i jak wyjdzie tak wyjdzie...
|
|
|
![]()
Post
#1276
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
poprawią chłopaki jeszcze trakcję i wrzucą 2x DSG np DQ500 to i czas się sporo poprawi bo nawet na filmiku widać ,że te zmiany biegów nie są najszybsze. Oczywiście wiadomo czemu także tutaj jest sporo do urwania:)
Potencjał w silnikach jest i mysle ,że spokojnie mogą dojść do 2000 hp ale na razie tą moc muszą przenieść na asfalt . |
|
|
![]()
Post
#1277
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
DSG nikt nie bedzie wkładał bo jak narazie to nie pojada one z EMU , to jest pierwsza sprawa . Kolejna jest taka ,ze nawet z kołowymi skrzyniami pojechać niskie 8 lub wysokie 7 em bedzie bardzo cieżko . Przejście na alkohol i podniesiecie mocy w tsunami nie pomogło jej na duży plus . Wiec nie fruwamy , pozwólmy działać Konradowi i całemu zespołowi . Trzymajmy kciuki za poprawienie każdego 0,01 , a nie mówmy odrazu o 0,7 sekundy przy obecnym 8,6X , 0,7 sekundy to przepaść . Ja trzymam oczywiście bardzo mocno kciuki za tsunami i Konrada ulubionego konkurenta , który bardzo mocno zbliżył sie do czasu chłopaków
![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1278
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Potencjał jest, wystarczy przenieść moc na asfalt i poprawić zmiany biegów. Wkłady do skrzyń już są, więc moim zdaniem bardzo realne jest zejście do niskiej 8. Próg 9 też było ciężko przekroczyć i nagle 8,6x. Ja kibicuje i życzę powodzenia oraz sponsora, który w szybkim czasie to umożliwi. No i napisałem zbliżyć do VTG, a nie z nimi rywalizować
![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#1279
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 22 March 2008 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Jest jakieś zestawienie czasów z wszystkich imprez na, którycb startowała Calibra ? Częściej jeździła 8ski czy 9tki ?
|
|
|
![]()
Post
#1280
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
To zalezy od imprezy, rok temu ma finsterwalde jeździła caly czas 8ki, na wiosne na Węgrzech caly czas 8,7 (raz pojechala rekord z tego roku, a w finale miała rekordowe 60ft 1,29, tylko że nie ukończyłem tego przejazdu, z powodu awarii sprzęgła) , reszte sezonu niskie 9tki, ale to byly kwestie testów niema gotowego przepisu na lepszy czas bimoto, przy wiekszej mocy padały sprzęgła i skrzynie, opona również potrafila sie palić na kleju z większą mocą, jak pojedzie tak pojedzie, ilość testów oraz setupow jest uzalezniona od finansów na sezon, niema finansów niema progressow proste:)
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 20:41 |