Shoutbox 0 nowych PW 


79 Stron V  « < 62 63 64 65 66 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Opel Calibra - Tsunami, for DragRacing Only, by Mickey Garage, Ecumaster, FMIC.PL ET@8,471 275km/h
guzior
post Fri, 06 Nov 2015 - 20:26
Post #1261


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Dalsze dyskusie nie maja sensu???!!!! Maja zajebisty sens bo można sie w ch&j dowiedziec.
Czy przypadkiem skośne za zeby nie maja większego wspolczynnika zazebienia?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 06 Nov 2015 - 20:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mickey
post Fri, 06 Nov 2015 - 21:34
Post #1262


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(soltyk @ Fri, 06 Nov 2015 - 18:21) *
Wyczynowe skrzynie zawsze mają zęby proste. Skośne stosuje się tylko w cywilnych, wyłącznie w celu wyciszenia przekładni. Niestety, ogranicza to także jej wytrzymałość. Stąd moje pytanie do autora, dlaczego do skrzyni tylko na ćwiartkę montuje, robione na zamówienie, skośne tryby?



musiałbyś sobie poczytać o zębach smile.gif i czym się różni ząb skośny od prostego (i napewno nie tym co napisałeś) , napisano to w tym temacie już tyle razy że aż szkoda powtarzać


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Fri, 06 Nov 2015 - 23:28
Post #1263


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





CYTAT(soltyk @ Fri, 06 Nov 2015 - 18:21) *
Wyczynowe skrzynie zawsze mają zęby proste. Skośne stosuje się tylko w cywilnych, wyłącznie w celu wyciszenia przekładni. Niestety, ogranicza to także jej wytrzymałość. Stąd moje pytanie do autora, dlaczego do skrzyni tylko na ćwiartkę montuje, robione na zamówienie, skośne tryby?



Odsyłam Cię do książki kolego na poziomie akademickim, siadaj i ucz się bo słabo z wiedzą. Wyczynowe skrzynie owszem mają prosty ząb ze względu na to aby mniejsze siły niszczące działały na łożyska wałków i mniejsze siły odginające wałki przekładni od siebie tylko że skrzynia i jej obudowa jest od zera tak projektowana aby można było zastosować takiej wielkości koła w przekładni żeby na prostym zębie było to w stanie przenieść żądany moment. Budowa wkładu do seryjnej obudowy to całkowicie inna para kaloszy, jak na prostym zębie nie wychodzi robi się skośne.

Sadev, Bacci Romano, Hewland i wielu innych producentów się myli bo też stosują i skośne zęby jeśli wymaga tego sytuacja a nie tylko proste? Przekładnia o zębach śrubowych ma długość zęba śrubowego większą niż szerokość koła przez co ma zwiększoną wytrzymałość, ma wyższy współczynnik zazębienia przez co przenoszone obciążenia jest rozłożone na większej ilości zębów niż w przekładni na prostym zębie, graniczna liczna zębów w przekładni na zębach śrubowych jest niższa niż dla zęba prostego też.

Więc jak pisałem wcześniej odsyłam do książki bo jeszcze nie grudzień żebyś się z choinki zrywał z takimi teoriami.


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soltyk
post Sat, 07 Nov 2015 - 01:35
Post #1264


Super User
Dołączył: Mon, 10 February 2014





CYTAT(GrzesiekK. @ Fri, 06 Nov 2015 - 23:28) *
Odsyłam Cię do książki kolego na poziomie akademickim, siadaj i ucz się bo słabo z wiedzą. Wyczynowe skrzynie owszem mają prosty ząb ze względu na to aby mniejsze siły niszczące działały na łożyska wałków i mniejsze siły odginające wałki przekładni od siebie tylko że skrzynia i jej obudowa jest od zera tak projektowana aby można było zastosować takiej wielkości koła w przekładni żeby na prostym zębie było to w stanie przenieść żądany moment. Budowa wkładu do seryjnej obudowy to całkowicie inna para kaloszy, jak na prostym zębie nie wychodzi robi się skośne.

Sadev, Bacci Romano, Hewland i wielu innych producentów się myli bo też stosują i skośne zęby jeśli wymaga tego sytuacja a nie tylko proste? Przekładnia o zębach śrubowych ma długość zęba śrubowego większą niż szerokość koła przez co ma zwiększoną wytrzymałość, ma wyższy współczynnik zazębienia przez co przenoszone obciążenia jest rozłożone na większej ilości zębów niż w przekładni na prostym zębie, graniczna liczna zębów w przekładni na zębach śrubowych jest niższa niż dla zęba prostego też.

Więc jak pisałem wcześniej odsyłam do książki bo jeszcze nie grudzień żebyś się z choinki zrywał z takimi teoriami.

Znikąd nie zrywam się, tylko pytam, czemu akurat skośne. Gdybym wiedział, to bym nie pytał. Skoro, w tej skrzyni, zęby proste nie wytrzymałyby przy tej średnicy kół, za to łożyska wytrzymają przy zębach skośnych, to sprawa wyjaśniona. To, że ty to wiesz, bo zajechałeś tuzin podobnych skrzyń, to nie znaczy, że znajdziesz tą wiedzę w ,,książkach akademickich".

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 07 Nov 2015 - 13:06
Post #1265


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





pytasz czemu skośne wychodząc z założenia, że wiesz, że są słabe i tylko w celu wyciszenia przekładni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Sun, 08 Nov 2015 - 09:33
Post #1266


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





Ale po co tu rozprawiać nad zębami skrzynki skoro posty coś wnoszące zostały usunięte a pozostało stwierdzenia "że u nich działa"...
Więc jak chciałbym sprawdzić to co było napisane konkretnie to nie sprawdzę a ale za to pójdę kluczem "u nich działa" pewnie dowiem się czegoś ciekawego wink.gif



Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Sun, 08 Nov 2015 - 09:35
Post #1267


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





MAdeinPoland sam usunął swoje posty na temat, jego wybór.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sat, 21 Nov 2015 - 17:51
Post #1268


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl







Jakby ktoś byl zainteresowany to jesteśmy jeszcze jutro na warsaw moto show


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Thu, 26 Nov 2015 - 22:55
Post #1269


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





Tydzień wcześniej niż Expo w Warszawie i boks FMIC.PL z Tsunami, Ecumaster był w Kolonii na targach a jeszcze wcześniej przygotował sobie między innymi takie promo:



--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Fri, 27 Nov 2015 - 18:22
Post #1270


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





nawet ciekawe promo. Pewnie nie tylko ja, ale większość populacji widząca ten samochód zadaje sobie pytanie -> ile mamy mocy i momentu, oraz w jakich zakresach ? smile.gif wiem, wiem niemacie gdzie zmierzyć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Fri, 27 Nov 2015 - 19:03
Post #1271


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Zajefajny film smile.gif Było w filmie 1000+, czy tyle teraz szacujecie na każdą jednostkę?


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Fri, 27 Nov 2015 - 19:42
Post #1272


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





Konrad mówił że na alkoholu doładowanie poszło mocno w górę, ponad 2 bary, ale chyba z Nitro jeszcze nie strzelali :-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Fri, 27 Nov 2015 - 21:23
Post #1273


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





Czuję, że możecie mocno namieszać w przyszłym sezonie! ohmy.gif


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Fri, 27 Nov 2015 - 21:27
Post #1274


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Podejrzewam, że "parę groszy" i będzie bardzo blisko corvette. Zeszły sezon był rewelacyjny, w tym się uczyli co to brak trakcji i teraz będzie buuum... wink.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 27 Nov 2015 - 23:06
Post #1275


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





co to znaczy bardzo blisko corvette? że tsunami w następnym sezonie zostanie 7 sec autem? nie chcę urazić przypadkiem tutaj nikogo, ale chyba lekko fantazja poniosła, zresztą z tego co widzę to cała ekipa tsunami z dużym dystansem do progressu podchodzi i jak wyjdzie tak wyjdzie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sat, 28 Nov 2015 - 01:10
Post #1276


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





poprawią chłopaki jeszcze trakcję i wrzucą 2x DSG np DQ500 to i czas się sporo poprawi bo nawet na filmiku widać ,że te zmiany biegów nie są najszybsze. Oczywiście wiadomo czemu także tutaj jest sporo do urwania:)
Potencjał w silnikach jest i mysle ,że spokojnie mogą dojść do 2000 hp ale na razie tą moc muszą przenieść na asfalt .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 28 Nov 2015 - 07:40
Post #1277


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





DSG nikt nie bedzie wkładał bo jak narazie to nie pojada one z EMU , to jest pierwsza sprawa . Kolejna jest taka ,ze nawet z kołowymi skrzyniami pojechać niskie 8 lub wysokie 7 em bedzie bardzo cieżko . Przejście na alkohol i podniesiecie mocy w tsunami nie pomogło jej na duży plus . Wiec nie fruwamy , pozwólmy działać Konradowi i całemu zespołowi . Trzymajmy kciuki za poprawienie każdego 0,01 , a nie mówmy odrazu o 0,7 sekundy przy obecnym 8,6X , 0,7 sekundy to przepaść . Ja trzymam oczywiście bardzo mocno kciuki za tsunami i Konrada ulubionego konkurenta , który bardzo mocno zbliżył sie do czasu chłopaków cool.gif wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Sat, 28 Nov 2015 - 08:47
Post #1278


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Potencjał jest, wystarczy przenieść moc na asfalt i poprawić zmiany biegów. Wkłady do skrzyń już są, więc moim zdaniem bardzo realne jest zejście do niskiej 8. Próg 9 też było ciężko przekroczyć i nagle 8,6x. Ja kibicuje i życzę powodzenia oraz sponsora, który w szybkim czasie to umożliwi. No i napisałem zbliżyć do VTG, a nie z nimi rywalizować tongue.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilgt
post Sat, 28 Nov 2015 - 10:43
Post #1279


Frequent User
Dołączył: Sat, 22 March 2008
Skąd: Mazowieckie





Jest jakieś zestawienie czasów z wszystkich imprez na, którycb startowała Calibra ? Częściej jeździła 8ski czy 9tki ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sat, 28 Nov 2015 - 12:01
Post #1280


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





To zalezy od imprezy, rok temu ma finsterwalde jeździła caly czas 8ki, na wiosne na Węgrzech caly czas 8,7 (raz pojechala rekord z tego roku, a w finale miała rekordowe 60ft 1,29, tylko że nie ukończyłem tego przejazdu, z powodu awarii sprzęgła) , reszte sezonu niskie 9tki, ale to byly kwestie testów niema gotowego przepisu na lepszy czas bimoto, przy wiekszej mocy padały sprzęgła i skrzynie, opona również potrafila sie palić na kleju z większą mocą, jak pojedzie tak pojedzie, ilość testów oraz setupow jest uzalezniona od finansów na sezon, niema finansów niema progressow proste:)


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post

79 Stron V  « < 62 63 64 65 66 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 20:41