![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
EDIT: A najlepszym przykładem, samodoskonalenia i pokazu "że można, ale jak się wie czego się chce", ze znanych mi osób (ale niestety nie osobiście) to Coobcio i k64. Takie dobitne przykłady od "zera" do tunera ![]() Kamilowi mówili też, że m50 się nie turbi, a Kuba był pionierem z sinikami Saaba w PeLu. Ludzi, których wymieniłeś to "one man army", nie tylko super znają się na mechanice ale przede wszystkim na elektronice. Bartek "Wąski" od e30 v12, wykpiliście go za za mocno odchudzone prowadnice zaworowe, przelatał cały sezon i nic. Teraz ma kompresor paxtona i zobaczymy czy się rozleci. Tak samo Leo z turbobmw M54 się rozleci bo alu, jest ponad 400ps i 600nm, blok trzyma, a skrzynia się wysrała. Stigu666 też chciałem turbić viki, ale jechało by to tak samo jak v6 a kasy wyłożyłbym 10X tyle co na swap. Wolę odłożyć kasę i kupić jakąś e36, W201, czy omegę, gdzie da się już coś z tym zrobić. 1.6 to 1.6 zainwestuj 10k pln: wrzuć wałki, wydech, wywal środek, wrzuć klatkę, fotele, gaśnicę i masz spoko zabawkę do kjs, a jak xara za ciężka to kup zwykłe saxo i przełóż silnik. -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Kamilowi mówili też, że m50 się nie turbi, a Kuba był pionierem z sinikami Saaba w PeLu. Ludzi, których wymieniłeś to "one man army", nie tylko super znają się na mechanice ale przede wszystkim na elektronice. Bartek "Wąski" od e30 v12, wykpiliście go za za mocno odchudzone prowadnice zaworowe, przelatał cały sezon i nic. Teraz ma kompresor paxtona i zobaczymy czy się rozleci. Tak samo Leo z turbobmw M54 się rozleci bo alu, jest ponad 400ps i 600nm, blok trzyma, a skrzynia się wysrała. Mnie 5 lat temu też wyśmiewali na mieście że z seryjnego m50 da się zrobić 400KM, mówili to nie 2jz, dwa lata temu śmiali się z mojego twierdzenia że dobry zawias do driftu to nie KWSZ na max i negatyw na max, tylko jak najmniejszy KWSZ adekwatny do tego negatyw i odpowiednio zmieniony wahacz i punkt mocowania sworznia do zwrotnicy. Dziś pół polski tak lata ![]() ![]() Tylko trzeba wiedzieć co się chce zrobić ![]() ![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 22 April 2014 ![]() |
witam ponownie
![]() zamknalem sie w temacie, poniewaz aktualnie bawie sie scigaczem, zatem manja zapierdalanja troche mi przeszla. ale pomysl xsary na kjs od jakiegos czasu tez chodzi mi po glowie. z tym ze nie konkretnie mojego modelu, bo chyba by mi serce peklo jakbym mial moj zadbany, idealny srodek wybebeszyc. ale temat wzmocnienia tego silnika zostaje. bo o ile mi wiadomo auto z 1.6 turbo bedzie mocne w swojej klasie, a z 2.0 bez turbo slabe w innej. chyba ze cos pomieszalem. temat wroci na powaznie po zimie, jak odloze odpowiednio wiecej hajsu, i zadecyduje co robic ze swoim zyciem ![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 March 2013 ![]() |
1.6 turbo bedzie startowalo z innymi 1.6 turbo albo wiekszymi pojemnosciami ze wzgledu na przelicznik
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:23 |