![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
User Dołączył: Sun, 01 January 2012 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 21 October 2007 ![]() |
Pytanie co będzie z trwałością wszystkich obecnych kontrukcji tego typu...nie tylko MB.
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
User Dołączył: Sun, 01 January 2012 ![]() |
Rozumiem, że przy starcie z miejsca jak będą problemy z trakcją, to potem nie da sie łatwo odrobić straty... Ale napęd w 55 amg nie pomaga... latałem pare razy z rolki M5 e39 z CLK 63 AMG 481KM i zawsze był z tyłu do ok 200, potem przelatywał obok, za wolna reakcja na gaz poprostu... W m113k jest potencjał, ale nie da się go wydobyć zmieniając koło pasowe, temat jest złożony. Na dole masz trzy przejazdy, zaufaj mi miałem przez kilka lat e39 M5, miałem do pełnej dyspozycji e60 M5, e39 M5 to dla mnie auto ponad czasowe... Tu podszykowane E55, na filmie jeszcze przed dokładnym dostrojeniem górnego zakresu obrotów, po udanej poprawce softu udało się bezpiecznie uzyskać +40KM. Czeka nadal na mod skrzyni i dyfra. Natomiast zgadzam się z Tobą, że problemem największym jest napęd w tym aucie, jest pancerny, jednak fabryczna skrzynia jest stosunkowo wolna, a dyfer woła o szpere. GTR startował bez procedury jednak miał 4x slick. https://www.youtube.com/watch?v=uB_nWj-NQHw Autor tematu, musi dużo przemyśleć dużo jeździłem e550 7g świetne, bardzo płynne auto. Przede wszystkim trzeba kupić zdrowy egzemplarz. |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
User Dołączył: Sun, 01 January 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
User Dołączył: Mon, 17 February 2014 Skąd: Tarnów ![]() |
A dlaczego nie bierzesz pod uwagę clsa ale właśnie 55amg tylko 63amg ?
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 14 September 2012 ![]() |
Nie brałem póki co bo cenowo stoją już podobnie do 63" a jednak to najczęściej 2-3 lata różnicy (późniejsza odsprzedaż jak potrzymam takiego 10 latka trochę będzie niemożliwa). Finansowo realnie widzę, że mogę wskoczyć na jakieś fajne auto z powyższych 6-8 letnie. Ale kupować 10 latka to musiałby być jakiś kolekcjonerski egzemplarz żeby się tyle cofnąć, a znowu jak napisaliście te najnowsze konstrukcje tak mało trwałe, że aż strach podchodzić.
Nie chodzi mi też, aby być najszybszym na drodze bo zawsze znajdzie się jakiś podrasowany 15-20 latek co mnie objedzie bez trudu (supra, evo, rs, m na kompresorze, golf vr6 turbo itp itd). Chodzi, żeby kupić coś co oprócz losowych przypadków nie zmusza właściciela do ciągłego drenażu portfela i zaprzyjaźniania się z mechanikami, ale żeby cieszył i zadbany odwdzięczył się małą awaryjnością. Jeśli nie patrzyłbym na wygląd to zamieniłbym się na RS6 c5 czerwone kombi z Polkowic (byłe auto Kuby Giermaziaka) co miał gościu i powiem Wam, że było prawie dogadane. Kwestia, że trochę zaniżał sobie mojego na rozliczenie oraz były błędy check engine itp co mnie wystraszyło. Tam już było ponad 600 kucy, 700nM+ i trakcja na 4 łapy. Jeździło mi się tym pięknie i jeśli miałbym zapomnieć o ładnej budzie to tylko na coś takiego bo dawało frajdę jak żaden powyższy i na suchym i na mokrym. Na Audi s/rs nie patrzę już bo są tylko dwa silniki z nowszych od mojego na które bym się połasił a pieniądze nie te : rs6 c6 i s6/rs6 c7...Wszystkie BBK, fsi bez turbo to nie na moje nerwy. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 13:43 |