![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 14 September 2012 ![]() |
Panowie, po wielu miesiącach czytania, przeglądania itp chciałbym zdecydować pomiędzy tymi trzema.
Poniżej przykładowe linki: C63 http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-i...-C32805383.html S55 (jeśli ten model to właśnie ten z aukcji) - http://allegro.pl/mercedes-s-55-amg-long-o...4136436548.html Cls 63 -http://allegro.pl/cls-63-amg-bialy-wentylowane-komforty-harman-navi-i4124235158.html Może wypowiedzą się użytkownicy, posiadacze, Ci którzy mieli okazję pojeździć którymś? za c/cls przemawia mi silnik - lubię wolnossaki i ta magia 63" Za s55 przemawia to, że sprzedaje ją mój przyjaciel od zawsze z którym na wszystkie wyprawy/wakacje razem pomykamy (nawet na jednym z jego zdjęć w tle moja S6 obecna jak bawiliśmy się na weselu znajomego:) Tutaj przynajmniej wiem, że samochód w najlepszym stanie z możliwych i cena wiadomo jak dla mnie inna bo my rozliczać się potrafimy. Martwi mnie tylko czy buda nie trochę za stara już? Z drugiej strony w takim cls to też za 1-2 lata nie będzie jakiś szał (zresztą każde auto przecież kiedyś będzie złomem jak nie za 10/20 to 30 lat) Auto ma być dla mnie rekreacyjnie, mam żonę i małe dziecko i tutaj wybór tej c klasy jest pod znakiem zapytania bo to przecież w środku jak a4 b6 którą kiedyś miałem... Wypowiedzcie się proszę bo naprawdę chce wreszcie mieć coś ze stajni AMG a swojego oddać w rozliczeniu bo na utrzymanie 2xv8 nie mogę sobie pozwolić. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 01 March 2014 ![]() |
Czy buda jest za stara to kwestia gustu.
Wypowiadam się bo miałem przyjemność jeździć którymś. Masz jeszcze jakieś precyzyjne pytania? Bo jak nie to napisz coś o tym weselu jeszcze ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 14 September 2012 ![]() |
Oprócz pytania do forumowiczów o najtrafniejszy wybór oraz za/przeciw to do Ciebie mam już tylko jedno:
Który kupić żeby najbardziej kłuł Cię w oczy jak zobaczysz na ulicy? ![]() |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#4
|
![]() |
Ja bym bral mozliwie swiezy i zdrowy z tych trzech & jesli potrzebujesz miejsca to dorzuc do listy e63 - wiekszy, dyskretniejszy, jest ich troche. Z tym mialem najwiecej doswiadczen i szczerze polecam.
Cls jest w srodku ciasniejszy niz c class - s class to juz stare auto, w dodatku doladowane czyli kilka drogich elementow ktore moga sie wysrac w stosunku do N/A Uroki duzej mocy i tylnego napedu z pewnoscia znasz wiec tu nie pisze nic. P.S. C class z linku wyglada jakby byl do oplat dopiero a te przy tej pojemnosci moga wyjsc wysokie. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Mon, 17 February 2014 Skąd: Tarnów ![]() |
C klasa w cale nie jest taka mała na pewno gwarantuje więcej miejsca wewnątrz od b6. Tak się składa że miałem w jednym czasie c klase w204 oraz clsa i jeśli chodzi o ilość miejsca to w w204 jest zdecydowanie mniej z przodu, z tyłu więcej wiadomo w okolicach głowy barków ale na nogi to już bym powiedział ze w w219 więcej miejsca jest. Druga sprawa to wydaję mi się że pod względem trakcyjnym w204 wypada lepiej od clsa, tylko ja co prawda mam 55amg.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Jest do sprzedania białe c63 w kombi, auto forumowe 2010r, kontakt do Właściciela: +48 666 323 335
-------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 14 September 2012 ![]() |
Nie nie NIGDY kombi (bo żadne mi się nie podoba), ani coupe (większość mi się podoba, ale druga połowa ma tutaj swój głos). Tylko sedan 4-5 drzwi.
Zadam jedno pytanie odnośnie kosztów i ich porównania bo akurat tego nie sprawdzałem jeszcze. Mianowicie czy np remont zawiechy, skrzyni, elektryki itp w c63/cls63 i s55 bardzo różni się cenowo no i czy w ogóle się różni? Kazdym swoim autem robię minimum 100 tysięcy km więc wiem że padnie na mnie i ze skrzynią i z zawiechą i innymi naprawami. Tak było w peugeotach, a4 b6 i teraz s6 c5 więc wiem w co się pakuję. BTW najdroższa była skrzynka w a4 b6 multi 8200 złociszy poszło... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Mon, 17 February 2014 Skąd: Tarnów ![]() |
Cls w219 AMG ma pneumatyke, c AMG w204 normalny zawias amortyzatory gazowo olejowe, a s amg w220 ABC czyli hydraulika, pod względem kosztów to wydaję mi się że w razie naprawy zawiasu najbardziej zaboli przy ABC troszkę mniej przy airmaticu, c klasa ma konwencjonalne amory więc będzie najtaniej i najmniej kłopotliwie.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
Kilka zdań może ode mnie, bo bardzo mocno wgłębiałem się w AMG szykując się na zakup jednego z nich...
S55 - ma lepszy silnik niż CLS/C 63 AMG, i nie chodzi o to, że yam jest kompresor i za 4 tys pln możesz mieć 530-540 KM, ale bardziej wytrzymały.... ten wolnossący 6.3 jest delikatniejszy, w USA klienci pozwali za niego zbiorowo MBenz. S55 - ma lepszą skrzynię - znaczy wytrzymalszą, to 5 biegowy automat który do dzisiaj jest ładowany do 65AMG. W 63 AMG masz 7-g tronic, i wiem, widziałem, że ludzie w 63 AMG te skrzynie zajeżdżają...po prostu nie wytrzymują 800Nm momentu które zapodają te auta... Stylistycznie z tej trójki zdecydowanie CLS63, chociaż mi osobiście środek się nie podoba, ale niektózy twierdzą że ma on klimat i że trzeba go lepiej poznać... być może tak jest, i może sam bym się do niego przekonał... C klasy bym nie brał pod uwage, jeśli rozważasz takie klasowe limuzyny jak Sklasa, czy CLS.... Jeszcze tamat zawieszenia, Sklasa AMG ma ABC, i to jest niezłe urządzenie.... naprawy bardzo drogie, mogą się rozbijać o 30-40 tys PLN, trzeba kogos kto to ogarnia i pilnowac wszystkich serwisow i wymian. Jak sie zepsuje poważnie to jest sajgon, auto opada na glebe tak, że nie mozna go na lawete wtoczyc, skrecenie kół wyrywa błotniki. -------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 14 September 2012 ![]() |
HighMan dzięki, o takie opinie mi chodziło i Twoja jest super.
Pomimo jednak, że wyjaśniłeś parę kwestii to dalej w dupie jestem. Zachwalasz skrzynię 5" z S klasy i silnik, ale znowu zawias masakra. Czyli dalej dylemat. Kumpel w tej eSie też parę tysięcy włożył w zawias ABC, ale jak rzucasz kosztami rzędu 30-40 tysi to poczytam dokładniej o tym bo to przerasta moje możliwości. O delikatnym silniku 63" nie słyszałem, mógłbyś jakiś link przytoczyć? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
Jak wpiszesz nawet tu na forumowej szukajce - pozew mercedes, to coś wyskoczy, pamietam że pare osób wrzucało szczegółowe linki...
Z takimi autami to jest tak, że każde ma COŚ, bo to są auta topowe danego producenta, więc ładowano tam różne wynalazki które niosły sławę marce hehe. ABC to naprawde droga sprawa, ważne żeby znaleźć kogoś kto to będzie ogarniał, i dbać. To S55 jest z 2004, czyli ABC jest po kilku liftach, i jeśli było dbane i serwisowane to nie obawiałbym się jednak.... Osobiście tego silnika 6.3 też bym sie nie obawiał raczej, zdaje się troche tego jeździ, może ktoś jeszcze dorzuci jakieś opinie z eksploatacji... Myślę że wygra CLS 63 -------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
Gwoili scislosci V12 w końcu dostalo ostatnio 7G Tronica - w W222 i R231. W końcu się doczekaliśmy tego, ciekawe jak z wytrzymałością ![]() ale , zdaje się, że SL65 BlackSeries dalej ma tego poczciwego pancernego 5 biegowca .... -------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
ale , zdaje się, że SL65 BlackSeries dalej ma tego poczciwego pancernego 5 biegowca .... Obecny SL65 ma już 7G-tronic -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
gość_Młody-Bydgoszcz_* |
![]()
Post
#15
|
![]() |
Co nie zmienia faktu, że ta skrzynia wytrzymuje 670 koni i 1000 niutonometrów.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 21 October 2007 ![]() |
Kilka zdań może ode mnie, bo bardzo mocno wgłębiałem się w AMG szykując się na zakup jednego z nich... S55 - ma lepszy silnik niż CLS/C 63 AMG, i nie chodzi o to, że yam jest kompresor i za 4 tys pln możesz mieć 530-540 KM, ale bardziej wytrzymały.... ten wolnossący 6.3 jest delikatniejszy, w USA klienci pozwali za niego zbiorowo MBenz. S55 - ma lepszą skrzynię - znaczy wytrzymalszą, to 5 biegowy automat który do dzisiaj jest ładowany do 65AMG. W 63 AMG masz 7-g tronic, i wiem, widziałem, że ludzie w 63 AMG te skrzynie zajeżdżają...po prostu nie wytrzymują 800Nm momentu które zapodają te auta... Stylistycznie z tej trójki zdecydowanie CLS63, chociaż mi osobiście środek się nie podoba, ale niektózy twierdzą że ma on klimat i że trzeba go lepiej poznać... być może tak jest, i może sam bym się do niego przekonał... C klasy bym nie brał pod uwage, jeśli rozważasz takie klasowe limuzyny jak Sklasa, czy CLS.... Jeszcze tamat zawieszenia, Sklasa AMG ma ABC, i to jest niezłe urządzenie.... naprawy bardzo drogie, mogą się rozbijać o 30-40 tys PLN, trzeba kogos kto to ogarnia i pilnowac wszystkich serwisow i wymian. Jak sie zepsuje poważnie to jest sajgon, auto opada na glebe tak, że nie mozna go na lawete wtoczyc, skrecenie kół wyrywa błotniki. Co za bzdury.... Wolnossący 6.2 nie jest wcale delikatniejszy,skrzynie zajeżdżają chyba CI ,którzy nie wiedzą ,że w automatach też sie zmienia olej,naprawa zawieszenia ABC nie kosztuje 30-40tys PLN. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Jak wpiszesz nawet tu na forumowej szukajce - pozew mercedes, to coś wyskoczy, pamietam że pare osób wrzucało szczegółowe linki... Z takimi autami to jest tak, że każde ma COŚ, bo to są auta topowe danego producenta, więc ładowano tam różne wynalazki które niosły sławę marce hehe. ABC to naprawde droga sprawa, ważne żeby znaleźć kogoś kto to będzie ogarniał, i dbać. To S55 jest z 2004, czyli ABC jest po kilku liftach, i jeśli było dbane i serwisowane to nie obawiałbym się jednak.... Osobiście tego silnika 6.3 też bym sie nie obawiał raczej, zdaje się troche tego jeździ, może ktoś jeszcze dorzuci jakieś opinie z eksploatacji... Myślę że wygra CLS 63 o jakich kilku liftach zawieszenia ABC piszesz ? |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 21 October 2007 ![]() |
Naprawa nawet na nowych częściach to góra kilkanaście tysi ,licząc ,że wszystkie amortyzatory i kompresor są do wymiany.NIe wiem skąd sie wam wzięły takie astronomiczne wartości ???
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Naprawa nawet na nowych częściach to góra kilkanaście tysi ,licząc ,że wszystkie amortyzatory i kompresor są do wymiany.NIe wiem skąd sie wam wzięły takie astronomiczne wartości ??? - 1 amortyzator przedni ABC 7900 złotych , tylny 7900 złotych , czyli 31.600 zł - pompa wspomagania i systemu ABC 8500 zł - zawory ABC 2 sztuki 2x 7000 złotych czyli 14.000 złotych to tak na szybko co się najbardziej psuje |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 09:46 |