![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Odwrocenie dyfra o 180 st. to nie to samo co zmiana kierunku obrotow na walku atakujacym. A dlaczego w niektorych autach na wstecznym nie wyje? Dokładnie, mimo to niektóre dyfry mają skonstruowane smarowanie w ten sposób ze po przekręceniu nie spełniają juz funkcji. -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: kolo KRAKOWA ![]() |
panie bober to do mojego te kolanka ?
-------------------- BMW E30 4,4 V8- kompresor - BMW E90 330D BMW -60 535D BMW F10 = BMW E46 M3
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Kraków ![]() |
tak kaczka do ciebie tez
![]() -------------------- https://www.facebook.com/rkservicekrakow
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
zakładaj skrzynie ZF'a jest dwa razy większa cięższa i mocniejsza na oko - ta od fabrycznej e36 325i.
-------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 15 March 2009 Skąd: SRC ![]() |
Odwrocenie dyfra o 180 st. to nie to samo co zmiana kierunku obrotow na walku atakujacym. A dlaczego w niektorych autach na wstecznym nie wyje? wyją proste zęby na wstecznym, a nie dyfry jak wsteczny nie wyje to są po prostu skośne zęby i tyle jeśli chodzi o pracę przekładni łukowych to jak przyjrzycie się kinematyce pracy przekładni oerlikon'a to zrozumiecie jak rozkładane są siły i dlaczego dla różnych kierunków pracy stosuje się odwrotne zarysy łuków zębów odwrócenie dyfra nie zmienia jego kierunku pracy, a jedynym problemem może okazać się smarowanie bo jest duża szansa że w "dnie" korpusu dyfra jest zbiorniczek w którym praca przekładni powoduje rozbryzgiwanie oleju po całym jego wnętrzu.. pzdr. ALi -------------------- tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Odrocenie dyfra nie zmienia kierunku jego pracy. Ale wał krecacy sie w druga strone juz tak. A tak bedzie w tym przypadku. Odwrocony dyfer od BMW to bardzo zly pomysl.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Kraków ![]() |
zakladamy skrzynie z bmw ... na dzien dzisiejszy mamy zaprojektowana kryze ale czasu jest bardzo malo na auto niestety oraz oczekujemy na jakies czastki ktore nas trzymaja
tak mniej wiecej bedzie wygladala kryza ![]() -------------------- https://www.facebook.com/rkservicekrakow
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
ale tak z czystej ciekawości czemu nie beemkowe 4.4 ? tylko audi ?
-------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: Warszawa/Płock ![]() |
Pewnie jakieś znaczenie miała cena. Bo ile kosztuje i jaka jest dostępność V8 audi, a jaka V8 bmw?
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Kraków ![]() |
audi kosztowalo 800 zł i mozna sie bawic z doladowaniem bo jest bardziej pancerny bez odprezania pluje 600 hp i 800 Nm a bmw nie ma szans a silnik bmw 2500 +-
-------------------- https://www.facebook.com/rkservicekrakow
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
Proszę uaktualnić, bo jest co. Skręt cudny, kryza zamach i wiele innych.
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Skoro tak to czekam!
-------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
User Dołączył: Wed, 10 November 2010 Skąd: Nowa Huta ![]() |
No to jadem zaraz oblukać
![]() -------------------- Hokus pokus czary mary będę dmuchać ze dwa bary
Calibra 3.0 V6 TT Leon Cupra R |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 19 April 2013 Skąd: Radzyn/ UK ![]() |
dużo było miejsca czy trzeba było ciąć komorę silnika?
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
dużo było miejsca czy trzeba było ciąć komorę silnika? ![]() to foto chyba wszystko tłumaczy -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
audi kosztowalo 800 zł i mozna sie bawic z doladowaniem bo jest bardziej pancerny bez odprezania pluje 600 hp i 800 Nm a bmw nie ma szans a silnik bmw 2500 +- Ja tylko tak odnośnie tego "nie ma szans": http://www.speedhunters.com/2014/07/the-aw...-tuning-essence Jak widać liczby przyjmuje 600+ i jak piszą(o ile to prawda) "engine kept stock" ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Noorec, szwedzi to inny świat ... tam wszystko jest "stock", wszystko wyciągnięte ze złomu i dmuchane z turba ze scanii i ma minimum 600ps. Na litwie też jest "stockowe" m52b28 600ps. A klucz do tego to odpowiedni osprzęt, strojenie na obciążeniówce i pod e85.
Tu mamy polskę, tu się ma pewne trudności ![]() ![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 ![]() |
@E30 owner: Opowiesz coś o tym ich osprzęcie?
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
User Dołączył: Fri, 10 October 2008 Skąd: Krakow ![]() |
Wiec prace ida powoli do przodu , ale czasu za bardzo nie ma na robote przy nim.
Ale zawsze cos sie robi jak tylko mam czas. Kryza pomiedzy skrzynia a silnikiem wykonana ze stali 1cm gruba. Zamach wykonany z alu , pod docisk z E60 3.0D i tarcza obita kewlarem czy jakos tak. ![]() ![]() ![]() A tak na aucie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() + moja toporna łapa pod skrzynie ![]() ![]() Noi skrzynia wisi juz w aucie ![]() ![]() I male prace nad przodem auta tez byly icek wisi chodnica oleju wisi. ![]() ![]() Narazie wuzek tylny ma wzmocnione czyli bardzo wytrzymale tuleje wuzka. Dyfer juz zapiety na duzej glowie z tdsa 2.65 puzniej zdiecia wrzuce. Skrety ogarniete ale to odcinke poprosze aby wrzucil filmik. Wał skrucony czeka do poniedzialku na wywarzenie i wzmocnienie. A tu male gifty ktore zamuwilismy z uk aby sie nie mordowac z pedalami wszystko ze zbiorniczkami i pompkami. ![]() ![]() Reszte prac na dniach bede wrzucal , a i do zawiasu doszlo takie cudo i jeszcze unibole beda na koncowkach drazka. ![]() Dla poruwnania seria z jakiegos klienta e36. ![]() A moj ![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 22:48 |