Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> bmw e36 abz turbo
artix
post Sun, 20 Apr 2014 - 10:04
Post #61


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





CYTAT(olozwirski @ Sun, 20 Apr 2014 - 12:53) *
Odwrocenie dyfra o 180 st. to nie to samo co zmiana kierunku obrotow na walku atakujacym.
A dlaczego w niektorych autach na wstecznym nie wyje?


Dokładnie, mimo to niektóre dyfry mają skonstruowane smarowanie w ten sposób ze po przekręceniu nie spełniają juz funkcji.


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 20 Apr 2014 - 10:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kaczka23
post Mon, 21 Apr 2014 - 20:30
Post #62


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 December 2011
Skąd: kolo KRAKOWA





panie bober to do mojego te kolanka ?


--------------------
BMW E30 4,4 V8- kompresor - BMW E90 330D BMW -60 535D BMW F10 = BMW E46 M3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
odcinka
post Mon, 21 Apr 2014 - 20:53
Post #63


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012





CYTAT(kaczka23 @ Mon, 21 Apr 2014 - 23:30) *
panie bober to do mojego te kolanka ?

ja ze widzioł jak tam ci piaskowoł, malowoł i sie przy tym delektowoł smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bober
post Mon, 21 Apr 2014 - 23:26
Post #64


User
Dołączył: Mon, 01 December 2008
Skąd: Kraków





tak kaczka do ciebie tez tongue.gif


--------------------
https://www.facebook.com/rkservicekrakow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Tue, 22 Apr 2014 - 02:50
Post #65


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





zakładaj skrzynie ZF'a jest dwa razy większa cięższa i mocniejsza na oko - ta od fabrycznej e36 325i.


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ALI23
post Thu, 01 May 2014 - 10:15
Post #66


Super User
Dołączył: Sun, 15 March 2009
Skąd: SRC





CYTAT(olozwirski @ Sun, 20 Apr 2014 - 09:53) *
Odwrocenie dyfra o 180 st. to nie to samo co zmiana kierunku obrotow na walku atakujacym.
A dlaczego w niektorych autach na wstecznym nie wyje?



wyją proste zęby na wstecznym, a nie dyfry
jak wsteczny nie wyje to są po prostu skośne zęby i tyle



jeśli chodzi o pracę przekładni łukowych to jak przyjrzycie się kinematyce pracy przekładni oerlikon'a to zrozumiecie jak rozkładane są siły i dlaczego dla różnych kierunków pracy stosuje się odwrotne zarysy łuków zębów


odwrócenie dyfra nie zmienia jego kierunku pracy, a jedynym problemem może okazać się smarowanie bo jest duża szansa że w "dnie" korpusu dyfra jest zbiorniczek w którym praca przekładni powoduje rozbryzgiwanie oleju po całym jego wnętrzu..


pzdr. ALi


--------------------
tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 01 May 2014 - 11:04
Post #67


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Odrocenie dyfra nie zmienia kierunku jego pracy. Ale wał krecacy sie w druga strone juz tak. A tak bedzie w tym przypadku. Odwrocony dyfer od BMW to bardzo zly pomysl.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bober
post Thu, 01 May 2014 - 21:48
Post #68


User
Dołączył: Mon, 01 December 2008
Skąd: Kraków





zakladamy skrzynie z bmw ... na dzien dzisiejszy mamy zaprojektowana kryze ale czasu jest bardzo malo na auto niestety oraz oczekujemy na jakies czastki ktore nas trzymaja

tak mniej wiecej bedzie wygladala kryza


--------------------
https://www.facebook.com/rkservicekrakow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Fri, 02 May 2014 - 04:16
Post #69


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





ale tak z czystej ciekawości czemu nie beemkowe 4.4 ? tylko audi ?


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilp1908
post Fri, 02 May 2014 - 06:40
Post #70


User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: Warszawa/Płock





Pewnie jakieś znaczenie miała cena. Bo ile kosztuje i jaka jest dostępność V8 audi, a jaka V8 bmw?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bober
post Fri, 02 May 2014 - 09:05
Post #71


User
Dołączył: Mon, 01 December 2008
Skąd: Kraków





audi kosztowalo 800 zł i mozna sie bawic z doladowaniem bo jest bardziej pancerny bez odprezania pluje 600 hp i 800 Nm a bmw nie ma szans a silnik bmw 2500 +-


--------------------
https://www.facebook.com/rkservicekrakow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
odcinka
post Tue, 26 Aug 2014 - 01:26
Post #72


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012





Proszę uaktualnić, bo jest co. Skręt cudny, kryza zamach i wiele innych.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Tue, 26 Aug 2014 - 11:36
Post #73


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





Skoro tak to czekam!


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KRT
post Tue, 26 Aug 2014 - 14:17
Post #74


User
Dołączył: Wed, 10 November 2010
Skąd: Nowa Huta





No to jadem zaraz oblukać biggrin.gif


--------------------
Hokus pokus czary mary będę dmuchać ze dwa bary
Calibra 3.0 V6 TT
Leon Cupra R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek s13.5
post Wed, 27 Aug 2014 - 22:42
Post #75


User
Dołączył: Fri, 19 April 2013
Skąd: Radzyn/ UK





dużo było miejsca czy trzeba było ciąć komorę silnika?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Thu, 28 Aug 2014 - 05:54
Post #76


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





CYTAT(jarek s13.5 @ Wed, 27 Aug 2014 - 22:42) *
dużo było miejsca czy trzeba było ciąć komorę silnika?


to foto chyba wszystko tłumaczy


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 28 Aug 2014 - 11:15
Post #77


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(Bober @ Fri, 02 May 2014 - 09:05) *
audi kosztowalo 800 zł i mozna sie bawic z doladowaniem bo jest bardziej pancerny bez odprezania pluje 600 hp i 800 Nm a bmw nie ma szans a silnik bmw 2500 +-


Ja tylko tak odnośnie tego "nie ma szans":

http://www.speedhunters.com/2014/07/the-aw...-tuning-essence

Jak widać liczby przyjmuje 600+ i jak piszą(o ile to prawda) "engine kept stock" smile.gif



--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Thu, 28 Aug 2014 - 17:04
Post #78


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Noorec, szwedzi to inny świat ... tam wszystko jest "stock", wszystko wyciągnięte ze złomu i dmuchane z turba ze scanii i ma minimum 600ps. Na litwie też jest "stockowe" m52b28 600ps. A klucz do tego to odpowiedni osprzęt, strojenie na obciążeniówce i pod e85.

Tu mamy polskę, tu się ma pewne trudności smile.gif Dlatego trzeba podejść po "hamerykańsku" - no replacement for displacement + a little of boost = biggrin.gif


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
duct tape
post Thu, 28 Aug 2014 - 21:29
Post #79


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 March 2013





@E30 owner: Opowiesz coś o tym ich osprzęcie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Przypal
post Sun, 31 Aug 2014 - 19:56
Post #80


User
Dołączył: Fri, 10 October 2008
Skąd: Krakow





Wiec prace ida powoli do przodu , ale czasu za bardzo nie ma na robote przy nim.
Ale zawsze cos sie robi jak tylko mam czas.
Kryza pomiedzy skrzynia a silnikiem wykonana ze stali 1cm gruba.
Zamach wykonany z alu , pod docisk z E60 3.0D i tarcza obita kewlarem czy jakos tak.




A tak na aucie





+ moja toporna łapa pod skrzynie


Noi skrzynia wisi juz w aucie



I male prace nad przodem auta tez byly icek wisi chodnica oleju wisi.



Narazie wuzek tylny ma wzmocnione czyli bardzo wytrzymale tuleje wuzka.
Dyfer juz zapiety na duzej glowie z tdsa 2.65
puzniej zdiecia wrzuce. Skrety ogarniete ale to odcinke poprosze aby wrzucil filmik. Wał skrucony czeka do poniedzialku na wywarzenie i wzmocnienie.
A tu male gifty ktore zamuwilismy z uk aby sie nie mordowac z pedalami wszystko ze zbiorniczkami i pompkami.



Reszte prac na dniach bede wrzucal , a i do zawiasu doszlo takie cudo i jeszcze unibole beda na koncowkach drazka.

Dla poruwnania seria z jakiegos klienta e36.

A moj


Pozdrawiam.







Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 22:48