![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Klapka - mocniejsza sprężyna, lub tylko większy naciąg fabrycznej sprężyny. Ewentualnie większa przepływka po prostu, od większej pojemności silnika.
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jak będzie się odnosił ten temat do przepływomierzy klapkowych? w klapce sobie naciagnij sprezyne. Np w mazdzie 323F zmiana naciagu o 1 zabek zmieniala afr z 14.4 na jalowych na kolo 16. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Tylko żeby pokazało większą moc to musisz poluzować sprężynę
![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Tylko żeby pokazało większą moc to musisz poluzować sprężynę ![]() Ja zakladam tutaj ten sam problem co opisany na poczatku, czyli zakres pracy przeplywki zostal wykorzystany. Poza tym N/A z reguly sa przelane i tak, wiec dolewanie tylko pogorszy sprawe (u mnie przed odcinka walilo czarnymi spalinami) -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Jeszcze sprawa wygląda tak czy przypadkiem ktoś wcześniej nie grzebał w tej przepływce że silnik był przylany. Miałem znajomego co mu m30b35 "nie szło". Nawymieniał się sond lambda, czujników temp itd. A rozeszło się o to że ścieżki były wytarte i sprężyna za mocno naciągnięta. Płytkę wymieniłem na sprawniejszą, ustawiłem nóżkę potencjometru (która też trzeba odpowiednio ustawić) i na końcu na analizatorze ustawiłem napięcie sprężyny, bo pan mechanik powiedział koledze "panie nie da się, nie wiem, co jest i 50 za czas"
![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jeszcze sprawa wygląda tak czy przypadkiem ktoś wcześniej nie grzebał w tej przepływce że silnik był przylany. Miałem znajomego co mu m30b35 "nie szło". Nawymieniał się sond lambda, czujników temp itd. A rozeszło się o to że ścieżki były wytarte i sprężyna za mocno naciągnięta. Płytkę wymieniłem na sprawniejszą, ustawiłem nóżkę potencjometru (która też trzeba odpowiednio ustawić) i na końcu na analizatorze ustawiłem napięcie sprężyny, bo pan mechanik powiedział koledze "panie nie da się, nie wiem, co jest i 50 za czas" ![]() OT ja robilem to samo u siebie (mialem szerokopasmowke). Auto 20 letnie,bez sondy , a na jalowch trzymalo 14.4 - wniosek taki,ze sprezyna byla ok ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:04 |