![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Nie robiliśmy pomiarów, pierwsze 100 poniżej 4s powinna robić
![]() -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 September 2011 ![]() |
Zmierzcie 100-200
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Klient nagrał krótki film:
https://www.youtube.com/watch?v=gyO1dAdrnP0 -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 25 April 2005 Skąd: O-22 ![]() |
ok. 10s 100-200 patrząc na YT
![]() ![]() Widzę, że automat, który ma wytrzymywać ok. 450 Nm. Nie baliście się ? Pytam, bo sam się zastanawiam nad programem. -------------------- TP: 1:51.7 (e46 180KM RWD)
M135i & e46 track only było: M5 e39 & ep3 & e90 330d LCI |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Z tego co ja wiem to 550 powinien znieść i tyle też chciał klient, zobaczymy jak to w praktyce wyjdzie.
W serii było coś pod 460 ;-) -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 25 April 2005 Skąd: O-22 ![]() |
Jakieś źródło tej wiedzy nt. wytrzymałości skrzyni do 550 Nm ?
-------------------- TP: 1:51.7 (e46 180KM RWD)
M135i & e46 track only było: M5 e39 & ep3 & e90 330d LCI |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
mi też się wydaje, że tam mocniejsza siedzi. To nie ta co w 535d?
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Jakieś źródło tej wiedzy nt. wytrzymałości skrzyni do 550 Nm ? Oczywiście skrzynia w tym aucie to GA8HP45Z, czyli teoretycznie 450Nm... Jednak gdyby to był max to wydaje się, że by jej nie wsadzali do auta, które w serii ma 450-470Nm ;-) Mamy zaprzyjaźnioną firmę w DE, która zajmuje się BMW i na podstawie ich doświadczeń i wiedzy zaczerpniętej bezpośrednio od inżynierów, którzy prowadzili szkolenia skrzynia w tym lekkim aucie zniesie do 550Nm, nasz klient ma tam jakieś swoje dojścia i w Polsce dowiedział się tego samego...tak więc jest to tylko teoria. Wszystko wyjdzie w trakcie, auto nie ma lekko więc wytrzymałość skrzyni będzie testowana ![]() Może być tak że ona zniesie i 1000Nm, tylko przez 5tys km ;-) Skoro fabryka zakłada GA8HP45Z z jakimś tam założeniem, że auto ma zrobić bezawaryjnie np. 200k km to przy 550Nm pewnie skrzynia padnie wcześniej, pytanie czy po 50k km czy po 150k km...ale jak to mówią....kto nie ryzykuje ten szampana nie pije ;-) -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 25 April 2005 Skąd: O-22 ![]() |
Oczywiście skrzynia w tym aucie to GA8HP45Z, czyli teoretycznie 450Nm... Jednak gdyby to był max to wydaje się, że by jej nie wsadzali do auta, które w serii ma 450-470Nm ;-) Mamy zaprzyjaźnioną firmę w DE, która zajmuje się BMW i na podstawie ich doświadczeń i wiedzy zaczerpniętej bezpośrednio od inżynierów, którzy prowadzili szkolenia skrzynia w tym lekkim aucie zniesie do 550Nm, nasz klient ma tam jakieś swoje dojścia i w Polsce dowiedział się tego samego...tak więc jest to tylko teoria. Wszystko wyjdzie w trakcie, auto nie ma lekko więc wytrzymałość skrzyni będzie testowana ![]() Może być tak że ona zniesie i 1000Nm, tylko przez 5tys km ;-) Skoro fabryka zakłada GA8HP45Z z jakimś tam założeniem, że auto ma zrobić bezawaryjnie np. 200k km to przy 550Nm pewnie skrzynia padnie wcześniej, pytanie czy po 50k km czy po 150k km...ale jak to mówią....kto nie ryzykuje ten szampana nie pije ;-) Ok. Zapewne i tak się nie dowiemy, jak skrzynka padnie ![]() ![]() -------------------- TP: 1:51.7 (e46 180KM RWD)
M135i & e46 track only było: M5 e39 & ep3 & e90 330d LCI |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Szkoda by było gdyby skrzynia była ograniczeniem bo po zamontowaniu porządnego intercoolera i zrobieniu wydechu można atakować okolice 450/580-600
-------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 25 April 2005 Skąd: O-22 ![]() |
Też bym sobie tego życzył
![]() -------------------- TP: 1:51.7 (e46 180KM RWD)
M135i & e46 track only było: M5 e39 & ep3 & e90 330d LCI |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 27 February 2015 ![]() |
Witam jestem włascicielem tej m235i chodzi pięknie jestem już umówiony na testy z racelogic
Czekamy tylko na pogode sam jestem ciekawy ile bedzie do setki ostatnio brałem sie z 911 turbo s 560 ps poległem co prawda ale niewiele mi odszedł |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 25 April 2005 Skąd: O-22 ![]() |
Cześć- gratulacje- b.fajne autko
![]() Jak reakcja na gaz- zwiększył się lag w stosunku do serii ? Szczerze trzymam kciuki za skrzynkę, bo sam niestety ze względu na gwarancję się nie zdecyduję :/ -------------------- TP: 1:51.7 (e46 180KM RWD)
M135i & e46 track only było: M5 e39 & ep3 & e90 330d LCI |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Witam jestem włascicielem tej m235i chodzi pięknie jestem już umówiony na testy z racelogic Czekamy tylko na pogode sam jestem ciekawy ile bedzie do setki ostatnio brałem sie z 911 turbo s 560 ps poległem co prawda ale niewiele mi odszedł Myślę że bardziej istotny by określić jak auto jest szybkie będzie dla nas czas 100-200 w dobrych warunkach ![]() W mocnych furach (a Twoja niewątpliwie taka jest) czas do setki to już średni wyznacznik (za dużo czynników - opony, wprawienie kierowcy, kondycja auta np. zgrzanie skrzyni mocniejszymi przejazdami przed pomiarem). Gratki auta |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 27 February 2015 ![]() |
Hej powiem tak elektronika strasznie ogranicza to auto ale jak wszystko wyłącze to na zwykłej drodze zwyczjnie się boje przy 140 zrywa przyczepność
chętnie bym na tor lub na lotnisku poszalał macie jakieś dobre namiary gdzie można poszalec w okolicach górnego śląska |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
-------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
-------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
PB 98? Czy IC został jednak fabryczny czy daliście inny?
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Początkowo mieliśmy robić rownież IC ale po rozebraniu przodu okazało się, że żeby wyciągnąć cooler na przód to trzeba "ciąć i giąć"...rzeźba, a klient tego nie chciał, natomiast wstawienie czegoś większego w miejsce seryjnego jest praktycznie niemożliwe...tzn mozna rezać cooler o takim dziwnym kształcie ale IMO guzik by to dało...dodatkowo znaleźliśmy trzy poważne wycieki płynu chłodzącego którego w zbiorniku było poniżej minimum, w zasadzie było tam sucho, a na desce zero komunikatu...chłodnica do wymiany, do tego jakieś tam inne drobiazgi...kosztowało to trochę więc klient odpuścił definitywnie montaż dużej chłodnicy powietrza....szkoda bo jest to naprawdę mega słaby element w tych autach, przy 20C na zewnatrz w ICku przy pełnym ogniu powietrze sie gotuje...
-------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Poniżej słabszy mod dla silnika N55, jest to rozwiązanie bez tzw. wodotrysków, czyli bez parcia na wyniki
![]() Wykres - N55 -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 15:11 |