![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
User Dołączył: Sun, 25 May 2008 Skąd: elbląg ![]() |
czy GTB2260VKLR jest dużo wieksza od GTB22VK?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 04 October 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
User Dołączył: Sun, 25 May 2008 Skąd: elbląg ![]() |
to może dokładniej czy da rade wsadzic ją do wzdłuznegi 1.9 TDI (Passat Fl) pod ori puchę filtra powietrza?
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 04 October 2011 ![]() |
to może dokładniej czy da rade wsadzic ją do wzdłuznegi 1.9 TDI (Passat Fl) pod ori puchę filtra powietrza? osobiście nie mam doświadczenia z Passatami wiec ciężko mi pwiedzieć ale jeżeli GTB2260vk wchodzi to i vklr powinna się zmieścić jeśli są tam jeszcze 2-3cm luzu zależy też jak ją powiesisz/przyspawasz do kolektora |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
User Dołączył: Sun, 25 May 2008 Skąd: elbląg ![]() |
osobiście nie mam doświadczenia z Passatami wiec ciężko mi pwiedzieć ale jeżeli GTB2260vk wchodzi to i vklr powinna się zmieścić jeśli są tam jeszcze 2-3cm luzu zależy też jak ją powiesisz/przyspawasz do kolektora no własnie luzu nie ma GTB22VK już wchodzi na styk |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 04 October 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
User Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
Gdzie jest fiiiiilm !!!!
![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 24 April 2014 ![]() |
Hi,
I'm new and I live in the Indian ocean. I own a Golf 4 tdi 130. I want to buy or turbo GTB2260VK GTB2060VKLR GTB2260VKLR .... or who can sell me please? and then I want noses larger injectors ... thank you... |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Hello,
CYTAT("parts974") Hi, I'm new and I live in the Indian ocean. I own a Golf 4 tdi 130. I want to buy or turbo GTB2260VK GTB2060VKLR GTB2260VKLR .... or who can sell me please? and then I want noses larger injectors ... thank you... Write toFiodor http://www.racingforum.pl/Zobacz-profil-m59748.html Yours. |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
I cos drgnelo w temacie zwlaszcza sprawa dotyczaca zwiekszenie wydajnosci CR?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
też jestem zainteresowany wzmocnieniem ukladu paliwowego bo on chyba ogranicza do 250-260 koni.
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 15 December 2010 ![]() |
Chyba sie już dzieje, z strony Dynosoft'u "Pompa Common Rail o zwiększonej wydajności (do 420KM),Przeróbka układu wtryskowego na ciśnienie 2000bar".
Fakt dotyczy 3.0 ale CR dłubnięty. |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Po zastosowaniu wydajniejszych wtryskiwaczy oraz pompy CR uzyskaliśmy:
![]() Jest jeszcze trochę detali do poprawy, EGT jest niskie, więc finalnie powinno pojawić się jeszcze troszkę więcej. -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 15 December 2010 ![]() |
Ładnie to musi latać w takim małym "pudełku" jak polo,czy rzeczony upgrade układu paliwowego jest możliwy dla pompy CP3 i wtrysków 044 5110 251 ?
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
W reszcie ktoś zrobił mocnego CR 2.0. Pytanie te wtryski to custom czy pasują z jakiegoś na przykład 3.0 tdi? Pytam z ciekawości nie będę tego robil
![]() -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Ładnie to musi latać w takim małym "pudełku" jak polo,czy rzeczony upgrade układu paliwowego jest możliwy dla pompy CP3 i wtrysków 044 5110 251 ? Nasza oferta dotyczy 2.0TDI VAG, nie Volvo. -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
W reszcie ktoś zrobił mocnego CR 2.0. Pytanie te wtryski to custom czy pasują z jakiegoś na przykład 3.0 tdi? Pytam z ciekawości nie będę tego robil ![]() Same wtryski nie są w żaden sposób modyfikowane, cała reszta układu wtryskowego wymaga bardzo dużych przeróbek żeby wszystko pasowało. -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
wynik bardzo ładny ,ale czy jest szansa na tym stage zeby krcic do tych 5400 jak na poprzednim wykresie ?? wtedy to bedzie neizła rakieta powiem szczerze jak na Diesla
-------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
User Dołączył: Mon, 28 December 2009 ![]() |
Adrian,gdyby Pan Gołąbek miał w zwyczaju nanosić na wykres także krzywą strat i mocy na kołach(tylko on i BRK tego nie robią) to zauważyłbyś,że kręcenie tego silnika na poprzednim stage'u do 5400 było chyba wyłącznie ...dla celów propagandowych.
Ale,że nie ma krzywej mocy na kołach,to się podniecasz tym,że zakręcił silnik do 5400.Tylko co z tego,skoro w przedziale 4100-5400 mamy kompletnie zero zauważalnych przyrostów mocy na silniku,poza chwilowym skokiem o około 2-3 konie,ale za to w przedziale 4100-5400 są bardzo duże straty mocy na kołach. Tylko,kto by zwracał uwagę na taki szczegół,jak moc na kołach ![]() Nie jedzie się mocą na silniku,tylko tym co napędza koła.Poproś go o wrzutę wykresu z krzywą mocy na kołach,to zobaczysz sens kręcenia tego silnika do 5400rpm,sam sobie obliczysz,ile to polo traci na kołach w przedziale 4100-5400. |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
To co warto by zapiąć chyba dynomet?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 12:02 |