Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> VW Polo 6N 2.0TDI CR CFF + GTB2260VKLR + DYNOSOFT, Nowy CR w Polo 6N + duże turbo
Szkapek28
post Sat, 29 Mar 2014 - 20:56
Post #41


User
Dołączył: Sun, 25 May 2008
Skąd: elbląg





czy GTB2260VKLR jest dużo wieksza od GTB22VK?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 29 Mar 2014 - 20:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
xman750
post Sat, 29 Mar 2014 - 21:08
Post #42


Rookie
Dołączył: Tue, 04 October 2011





CYTAT(Szkapek28 @ Sat, 29 Mar 2014 - 23:56) *
czy GTB2260VKLR jest dużo wieksza od GTB22VK?


trochę masywniejsza i waży ze 2kg więcej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szkapek28
post Sat, 29 Mar 2014 - 21:14
Post #43


User
Dołączył: Sun, 25 May 2008
Skąd: elbląg





to może dokładniej czy da rade wsadzic ją do wzdłuznegi 1.9 TDI (Passat Fl) pod ori puchę filtra powietrza?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xman750
post Sat, 29 Mar 2014 - 21:21
Post #44


Rookie
Dołączył: Tue, 04 October 2011





CYTAT(Szkapek28 @ Sat, 29 Mar 2014 - 21:14) *
to może dokładniej czy da rade wsadzic ją do wzdłuznegi 1.9 TDI (Passat Fl) pod ori puchę filtra powietrza?


osobiście nie mam doświadczenia z Passatami wiec ciężko mi pwiedzieć ale jeżeli GTB2260vk wchodzi to i vklr powinna się zmieścić jeśli są tam jeszcze 2-3cm luzu zależy też jak ją powiesisz/przyspawasz do kolektora
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szkapek28
post Sun, 30 Mar 2014 - 09:44
Post #45


User
Dołączył: Sun, 25 May 2008
Skąd: elbląg





CYTAT(xman750 @ Sat, 29 Mar 2014 - 21:21) *
osobiście nie mam doświadczenia z Passatami wiec ciężko mi pwiedzieć ale jeżeli GTB2260vk wchodzi to i vklr powinna się zmieścić jeśli są tam jeszcze 2-3cm luzu zależy też jak ją powiesisz/przyspawasz do kolektora

no własnie luzu nie ma GTB22VK już wchodzi na styk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xman750
post Sun, 30 Mar 2014 - 11:08
Post #46


Rookie
Dołączył: Tue, 04 October 2011





CYTAT(Szkapek28 @ Sun, 30 Mar 2014 - 09:44) *
no własnie luzu nie ma GTB22VK już wchodzi na styk


to pakuj GTB2060vklr powinna być zbliżona rozmiarowo, najlepiej zadzwoń do jakiegoś tunera co je montuje i pogadaj wydaje mi się że dało by się to upchnąć ale tylko wydaje...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz87
post Thu, 10 Apr 2014 - 11:40
Post #47


User
Dołączył: Wed, 12 December 2012





Gdzie jest fiiiiilm !!!! wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
parts974
post Sun, 27 Apr 2014 - 21:11
Post #48


Rookie
Dołączył: Thu, 24 April 2014





Hi,
I'm new and I live in the Indian ocean. I own a Golf 4 tdi 130.
I want to buy or turbo GTB2260VK GTB2060VKLR GTB2260VKLR .... or who can sell me please? and then I want noses larger injectors ...

thank you...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Mon, 28 Apr 2014 - 20:20
Post #49


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Hello,
CYTAT("parts974")
Hi,
I'm new and I live in the Indian ocean. I own a Golf 4 tdi 130.
I want to buy or turbo GTB2260VK GTB2060VKLR GTB2260VKLR .... or who can sell me please? and then I want noses larger injectors ...

thank you...

Write toFiodor http://www.racingforum.pl/Zobacz-profil-m59748.html
Yours.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Sun, 07 Jun 2015 - 20:45
Post #50


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





I cos drgnelo w temacie zwlaszcza sprawa dotyczaca zwiekszenie wydajnosci CR?


--------------------
Systemy hamulcowe Big Brake Kit Brembo do każdego auta BagCorp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hawana
post Mon, 08 Jun 2015 - 22:09
Post #51


Rookie
Dołączył: Fri, 16 November 2012





też jestem zainteresowany wzmocnieniem ukladu paliwowego bo on chyba ogranicza do 250-260 koni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaaano
post Tue, 09 Jun 2015 - 08:09
Post #52


Rookie
Dołączył: Wed, 15 December 2010





Chyba sie już dzieje, z strony Dynosoft'u "Pompa Common Rail o zwiększonej wydajności (do 420KM),Przeróbka układu wtryskowego na ciśnienie 2000bar".
Fakt dotyczy 3.0 ale CR dłubnięty.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aligator
post Fri, 15 Jul 2016 - 16:03
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Katowice





Po zastosowaniu wydajniejszych wtryskiwaczy oraz pompy CR uzyskaliśmy:



Jest jeszcze trochę detali do poprawy, EGT jest niskie, więc finalnie powinno pojawić się jeszcze troszkę więcej.


--------------------
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników

www.dynosoft.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaaano
post Sat, 16 Jul 2016 - 15:03
Post #54


Rookie
Dołączył: Wed, 15 December 2010





Ładnie to musi latać w takim małym "pudełku" jak polo,czy rzeczony upgrade układu paliwowego jest możliwy dla pompy CP3 i wtrysków 044 5110 251 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Sun, 17 Jul 2016 - 19:18
Post #55


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





W reszcie ktoś zrobił mocnego CR 2.0. Pytanie te wtryski to custom czy pasują z jakiegoś na przykład 3.0 tdi? Pytam z ciekawości nie będę tego robil biggrin.gif


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aligator
post Mon, 18 Jul 2016 - 09:00
Post #56


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(jaaano @ Sat, 16 Jul 2016 - 15:03) *
Ładnie to musi latać w takim małym "pudełku" jak polo,czy rzeczony upgrade układu paliwowego jest możliwy dla pompy CP3 i wtrysków 044 5110 251 ?


Nasza oferta dotyczy 2.0TDI VAG, nie Volvo.


--------------------
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników

www.dynosoft.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aligator
post Mon, 18 Jul 2016 - 09:02
Post #57


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(Fiodor @ Sun, 17 Jul 2016 - 19:18) *
W reszcie ktoś zrobił mocnego CR 2.0. Pytanie te wtryski to custom czy pasują z jakiegoś na przykład 3.0 tdi? Pytam z ciekawości nie będę tego robil biggrin.gif


Same wtryski nie są w żaden sposób modyfikowane, cała reszta układu wtryskowego wymaga bardzo dużych przeróbek żeby wszystko pasowało.


--------------------
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników

www.dynosoft.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdrianR32
post Mon, 18 Jul 2016 - 12:51
Post #58


Super User
Dołączył: Sun, 03 March 2013
Skąd: warszawa





wynik bardzo ładny ,ale czy jest szansa na tym stage zeby krcic do tych 5400 jak na poprzednim wykresie ?? wtedy to bedzie neizła rakieta powiem szczerze jak na Diesla


--------------------
270+/510+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sagon
post Mon, 18 Jul 2016 - 21:03
Post #59


User
Dołączył: Mon, 28 December 2009





Adrian,gdyby Pan Gołąbek miał w zwyczaju nanosić na wykres także krzywą strat i mocy na kołach(tylko on i BRK tego nie robią) to zauważyłbyś,że kręcenie tego silnika na poprzednim stage'u do 5400 było chyba wyłącznie ...dla celów propagandowych.
Ale,że nie ma krzywej mocy na kołach,to się podniecasz tym,że zakręcił silnik do 5400.Tylko co z tego,skoro w przedziale 4100-5400 mamy kompletnie zero zauważalnych przyrostów mocy na silniku,poza chwilowym skokiem o około 2-3 konie,ale za to w przedziale 4100-5400 są bardzo duże straty mocy na kołach.
Tylko,kto by zwracał uwagę na taki szczegół,jak moc na kołach biggrin.gif ,liczy się tylko to,że można wykręcić ponad 5krpm.

Nie jedzie się mocą na silniku,tylko tym co napędza koła.Poproś go o wrzutę wykresu z krzywą mocy na kołach,to zobaczysz sens kręcenia tego silnika do 5400rpm,sam sobie obliczysz,ile to polo traci na kołach w przedziale 4100-5400.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Tue, 19 Jul 2016 - 08:37
Post #60


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





To co warto by zapiąć chyba dynomet?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 12:02