![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Moim zdaniem nie ma co przesadzać z 23T... Ososbiście pewnie nie złożyłbym nic większego niż 20T z uwagi na restrykcyjność strony ciepłej TD04.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
na razie została seryjna 16T - zobaczymy jaki będzie jej kres możliwości - w każdym razie bardziej boję się o dyfer a później skrzynię - tutaj wiem że dla skrzyni z fiata 132 limitem ponoć jest 300km, nie do końca wiem jaki moment ale pewnie koło 400Nm - poźniej ponoć ruletka - to jest auto do jazdy na codzień więc nie ma co za bardzo przesadzać - myślę że 300km w tej budzie będzie mordowało
![]() -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
W weekend zielony zjawił się na zlocie fsoptk w karolewie, robiąc 620km w 2 dni , przy okazji zlotu pojawiła się hamownia, na której zrobiłem pomiar.
Przed zlotem znalazłem jeszcze przyczynę gubienia pozycjonowania wału powyżej 6200 , musiałem przerobić mocowanie czujnika wału. tu jest filmik z hamowania , drugi pomiar na podniesionym ciśnieniu: https://www.youtube.com/watch?v=sTwKrZfqLoc oraz wykres ![]() pierwszy pomiar to wastegate bezpośrednio do muszli turbiny - 225km i 264Nm drugi to podpięty boost controller - 235km i 305Nm - tutaj widać przeregulowanie zaworu przez pw zaworu ustawione z księżyca, ale wszystko do ustawienia ![]() -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
gość_pioootr_* |
![]()
Post
#64
|
![]() |
gratulacje
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
pierwszy pomiar to wastegate bezpośrednio do muszli turbiny - 225km i 264Nm drugi to podpięty boost controller - 235km i 305Nm - tutaj widać przeregulowanie zaworu przez pw zaworu ustawione z księżyca, ale wszystko do ustawienia ![]() A nie odwrotnie? Czy tylko na wykresie tak jest? -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
Faktycznie na wykresie jest odwrotnie niż były robione pomiary teraz zauważyłem że run1 i run2 są odwrotnie
![]() Pasuje poprawić trochę trakcję więc na pierwszy ogień idą obspawane - zamknięte dolne wahacze z nowymi sworzniami starego typu z kalamidkami, jak to nic nie zmieni to wrzucam żółty poliuretan oraz resory na trzech piórach. ![]() -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
Dawno nie było aktualizacji więc pora na nie:
Wrzucam 3 filmiki z zabawy na torze - brak zawieszenia i ocierające tylne koła o nadkole popsuły nieco zabawę ale widać jak to jedzie ![]() https://www.youtube.com/watch?v=IVRVo-KjSx4 https://www.youtube.com/watch?v=EDyl1c9Kj6s oraz krótki onboard: https://www.youtube.com/watch?v=kqXlvkFyTa0 po tych wszystkich zabawach dziadek dostał z przodu nowe amortyzatory monroe sensatrac , mam zamotować na dniach twardsze sprężyny z caro , z tyłu wleciały 3 piórowe resory - jazda teraz jest bez porównania lepsza - tylne koła w końcu nie trą o nadkola a przód nie nurkuje tak strasznie, tył czuć że mniej się przechyla a jedyne czego brakuje to nieco twardszego przodu Nie obyło się bez ofiar - tak wygląda przegub elastyczny po podróży autostradą ponad 170km/h ![]() później pękło mocowanie dolne alternatora i musieliśmy go pospawać na nowo i wzmocnić konstrukcję, na torze przy upałach papa powiedział regulator alternatora z alfy romeo, niestety ten typ tak ma więc mówi się trudno ![]() tak przy okazji auto miało bardzo nietypowe zadanie, przejechać bardzo wolno z miejsca a do miejsca b ![]() mam nadzieję że kolejny update wkrótce -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
Pasuje jakiś update:
Do tyłu poszły amortyzatory mts technik z e30 , siadają bez problemu: ![]() z 3 piórowymi resorami współpracują całkiem sensownie Do przodu poszły obspawane górne wahacze, wymalowane proszkowo , z czerwonym poliuretanem oraz sprężyny z caro po 93 roku - ciut twardsze ![]() ![]() ![]() wewnątrz zdecydowałem się w końcu na porządek w elektryce a było tam namotane dość sporo - dołożony wtrysk, zmieniony pająk na mr93 z dołożonym programatorem wycieraczek z audi, wiązka od radia, centralny zamek oraz sterowanie z pilota. Wiązka została przygotowana od nowa na bazie nówki sztuki z trucka plusa na calosnicu, przerobionej na bazie wiązki mr93 oraz od nowa spiętej skrzynki z bezpiecznikami tak żeby nie używać mikroprocesora - wszystko jest teraz na osobnych przekaźnikach - grzanie szyby z czasówka ale bez wkurzającego automatu, przerywacz kierunkowskazów i awaryjnych z bmw , programator wycieraczej z osuszaniem z audi, przekaźnik pompy paliwa z opla - seryjne z plusa zostały jedynie kontrollery świateł ale z dołożonym przekaźnikiem od drogowych do wewnętrznych lamp i od mr93 czasówka od lampki oświetlenia wnętrza. Ponadto wsadziłem grubsze kable od wentylatora wnętrza, od silnika wycieraczek i rozdzieliłem zasilanie główne na 2 kable plusowe - jeden od zasilania wnętrza i stacyjki, drugi od wtrysku i wentylatora chłodnicy. tak to wyglądało podczas budowy: ![]() oraz w trakcie ![]() cała operacja zeszła 4 wieczory ale w końcu porządek w kablach Niestety wymiana z tyłu resorów i amorów podniosła nadmiernie tył , zatem przygotowałem wykonane od nowa przez Łukasza skróceone kolumienki resorów, do tego wpadła mi przekładnia ZF z fiata 132 , odmalowałem ją i jest gotowa do montażu - niestety poprzednia przekładnia okazała się złomem i pasuje coś założyć normalnego: ![]() plan na ten rok to pozakładać to do końca a na wiosnę podnosimy doładowanie jak już jako tako się prowadzi -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
gość_pioootr_* |
![]()
Post
#69
|
![]() |
Ile obniży się tył na tych nowych mocowaniach resorów ?
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 Skąd: Tarnów ![]() |
kolumienki założone:
![]() a tak to wygląda po montażu, trochę inaczej są przeskalowane obrazki ale różnicę widać - ok 2.5-3cm w końcu wygląda to jak seria a nie dupa w kosmosie ![]() -------------------- Jest ryzyko , jest zabawa :) Polonez EFI v3 in progress
|
|
|
gość_pioootr_* |
![]()
Post
#71
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 00:19 |