![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
oczywiście nie kupuję takiego auta żeby nim upalać non stop, to ma być auto nacodzień, tylko poprostu z wiekszą mocą niż inne "zwykłe" samochodziki
![]() i tem mam obawy bo oczywistym jest że majac trochu więcej mocy to od czasu do czasu bede z tego korzystał, oczywiście wszystko w granicach rozsądku a nie katowanie ![]() Doktor to są wszystko ośki a ja juz nie chcę przednionapedówki ![]() ![]() obecnie mam ~300ps fwd bez szpery wię wiem jak to jest ;D |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#22
|
![]() |
miałem dwa lata mps6 i bardzo dobrze wspominam to auto, miałem nawet kiedyś pomysł aby do e6 dokupić je znów jako DD.
porównanie napędów mazdy i a4q jest nie na miejscu bo napęd mazdy daje na śliskiej nawierzchni dużo fun'u czego o audi powiedzieć nie można modyfikacje tego auta są inne niż większości turbo benzyn bo dolot z wydechem dają właściwie nic :-) jedyne co ma w tym aucie sens to FMIC, pompa decat i strojenie u Miśka z DiSi Tune - wtedy możliwe jest dobicie w okolice wspomnianych 330 koni zawieszenie jest raczej dupowozowe, pomaga stabilizator whiteline'a i kit aero - hamulec w serii dla kogoś szybciej jeżdżącego raczej do poprawy. u mnie na dba i ds2500 już to działało. auto fajne, z lekka rdzewiejące raczej bez większych bolączek - to na co warto zwrócić uwagę to rozrzad, poziom zapocenia transferu & to czy dyfer trzyma się auta bo śruby mocujące zrobionono z gównolitu :-) minimalna podaż w polsce, poza polską lepiej ale przez pojemność 2,3 litra i politykę cenową rozsądnych właścicieli za granicą takie egzemplarze mogą być drogie. z drugiej strony znam człowieka który przez kilka miesięcy szukał i w końcu trafił super lale od pierwszego właściciela za mniej niż 35k na miejscu w polsce ewentualną alternatywą jest chyba tylko s60r z manualem. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
właśnie mam świadomość że trafienie w miarę dobrego egzemplarza w pl graniczy z cudem
![]() w niemczech jest tego dużo wiecej ale nie dość że są droższe niż w pl to jeszcze trzeba doliczyć opłaty ![]() jednak chyba będzie mps6 i mody na ~330ps ![]() muszę zacząc już od dziś sie przyzwyczajać do myśli że tyle mi w zupełności wystarczy ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 January 2009 ![]() |
Poszukaj jeszcze saaba 9-3 2.0 XWD. Moze zmiescisz sie w budzecie. Coobcio wykreci Ci taki setup jaki bedziesz chcial
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
tylko te saaby 2.0 xwd to jeszcze wieksza rzadkość niż mps ;D a cena podobna do turboX
![]() to siedzi ten sam zestaw napedowy co w turboX-ie? czy może jakaś mniej wytrzymalsza wersja? ale chyba jednak wolał bym dopłacić i mieć turboX jak już bym miał brać saaba ![]() |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#26
|
![]() |
omijaj bracie Saaba szerokim łukiem. jak chcesz mieć auto które działa, nie zaskakuje Cie co i rusz kolejną kontrolką czy checkiem niejednokrotnie unieruchamiajającym auto i bierzesz pod uwagę coś a'la mps6 to to właśnie bierz, nie saaba
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
no własnie jak dla mnie mps6 to taki "złoty środek" , taki "luksus" z delikatnym zadziorem
![]() i chyba jak dla mnie nie ma konkurenta dla mazdy ![]() zarówno Ty Gucior jak i Nikolas mieliście mps6 i z tego co czytałem bardzo sobie chwalicie to auto, zreszta chyba każdy sobie chwalił, nikt nie narzekał na jakieś defekty, co utwierdza mnie w wyborze właśnie tego auta ![]() więc czas zacząć poszukiwanie bo wiem że to nie bedzie łatwe ![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 07 April 2007 ![]() |
no własnie jak dla mnie mps6 to taki "złoty środek" , taki "luksus" z delikatnym zadziorem ![]() i chyba jak dla mnie nie ma konkurenta dla mazdy ![]() zarówno Ty Gucior jak i Nikolas mieliście mps6 i z tego co czytałem bardzo sobie chwalicie to auto, zreszta chyba każdy sobie chwalił, nikt nie narzekał na jakieś defekty, co utwierdza mnie w wyborze właśnie tego auta ![]() więc czas zacząć poszukiwanie bo wiem że to nie bedzie łatwe ![]() nie ma to jak sie napalić i tylko czekać na potwierdzenie jedynej słusznej opcji ;-) (wiem, bo przerabiałem to nie jeden raz:)) -------------------- 147 GTA do odreagowania
S60R do przemieszczania |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
tak przemyślam ta całą sprawe kupna i chodzi mi po głowie jeszcze jedna opcja z tym że chyba raczej to sie nie uda i mam nadzieje że pomożecie mi to rozwikłać
![]() Lex IS250 ![]() droższy i słaby w serii ale sylwetka cudowna ! z tym że , z tego co wiem praktycznie niemodyfikowalna jednostka ![]() nikt w PL nie ogarniał turba bądz kompresora do tej jednostki? http://www.youtube.com/watch?v=FKUDvj8t5SE miodzio ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Jak sie tak jarasz IS to znajdz sobie 350 z ameryki. 250 w ogole nie jedzie, a grzebanie w tym jest bez sensu.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 ![]() |
W tym tescie mps raczej nie wypada zbyt kolorowo:
http://przyspieszenie.pl/673/mazda-6-mps-t...lugodystansowy/ Wczesnej ktos pisal, ze naped MPS jest lepszy niz torsen w audi. Czy rzeczywiscie tak jest? Przeciez torsen to "prawdziwe" quattro, staly naped na 4 kola. Natomiast w mazdzie jest AWD-on-demand, w zasadzie ulepszony haldex. A co myslicie o Alfie 159 q4, np. z 2.4 jtdm pod maska? |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#32
|
![]() |
W tym tescie mps raczej nie wypada zbyt kolorowo: http://przyspieszenie.pl/673/mazda-6-mps-t...lugodystansowy/ Wczesnej ktos pisal, ze naped MPS jest lepszy niz torsen w audi. Czy rzeczywiscie tak jest? Przeciez torsen to "prawdziwe" quattro, staly naped na 4 kola. Natomiast w mazdzie jest AWD-on-demand, w zasadzie ulepszony haldex. A co myslicie o Alfie 159 q4, np. z 2.4 jtdm pod maska? powiedź co w tym teście nie wypada kolorowo. tarcze się zwichrowały czy gamonie ustawiały zbieżność czy to, że się auto zakopało? ![]() test pisał ktoś z wiedza o autach raczej niewielką - w dodatku o sporcie wiedzy maił tyle, żeby chwalić fotele, które akurat do spółki z kierownicą są żywcem wzięte ze zwykłej 6gg i są beznadziejnie nijakie i nie trzmają za grosz. to tapczany powleczone tanią japońską skórą :-) napęd w maździe nie jest w żaden sposób wybitny - jest neutralny co czyni go ciekawszym i dającym znacznie więcej satysfakcji na mniej przyczepnej nawierzchni niż wiecznie podsterowne audi - kwestia czy to stały czy dołączany napęd nie ma znaczenia - chodzi o to co daje jakiś fun factor - audi z tym rozkładem mas i motorem przed przednią osią zniechęca do jakichkolwiek zabaw, mazda potrafi zdecydowanie zachęcić do poślizgania się bo jest wodyć dobrze zbalansowana choć do ideału jej mega daleko. demonizowanie dołączanego napędu jest zwykle domeną ludzi którzy nie mieli z nim nigdy nic wspólnego - zresztą zwykle wychwalający quattro też z nim doczynienia nie mieli. lex 250 nie jedzie i zupełnie go odpuść - 350 jest fajną opcją ale dostępny był jedynie w usa czyli prawdopodobieństwo zdrowej sztuki jest u nas raczej niewielkie |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
własnie boje sie 350 bo to USA, i w dodatku chyba bym niezcierpiał licznika w milach.. wiem że są tez km ale strasznie nie lubie takiego zestawu mil i km, jak dla mnie jest mega nieczytelny :/
do tego jeszcze droższy niz is250 a o jego prawdopodobieństwu wypadkowości nie wspomnę :/ miałem okazję jechać dwa dni temu za 350 i z wyglądu robi ogromne wrażenie, niestety nie ja byłem za kierownicą a koleś ewidentnie chciał sie pościgać ![]() ![]() więc zostaje mps6 ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 17:07 |