Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> E36/5 SWAP 2.8 dobór dyfra ze szperą i szprzęgło
groszek1570
post Sun, 25 May 2014 - 11:43
Post #21


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 March 2013





Ja mam e36 coupe m52b28 na jednomasie z m20 i wzmocnionym docisku na podwojnym sloneczku . Nie ma opcji ze przepusci tylko pedal sprzegla jest troche twardszy ale mi to akurat sie podoba:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 25 May 2014 - 11:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
czaqqR
post Sat, 14 Jun 2014 - 01:01
Post #22


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 June 2012





taki mały off jeżeli jesteśmy przy temacie sprzęgieł , będe na dniach wkładał testowo m54b30 do e36 i posiadam ori komplet sprzęgła z m50b25 tarcza jakieś 9,8mm , do jakich mocy jest przystosowane to sprzęgło ? , szybko się podda przy m54b30 tongue.gif?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
groszek1570
post Wed, 25 Jun 2014 - 17:45
Post #23


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 March 2013





m54b30 na kompie m50?smile.gif to nie do ciebie dzis dzwonilem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mateusz3109
post Thu, 13 Nov 2014 - 17:36
Post #24


User
Dołączył: Tue, 17 July 2012





Witam a jak sprawa wygląda w e46 m54b30c gdy chce założyć tarcze kevlar, docisk od m57który ustawię na nową tarcze i lżejszy jednomas od m50 .
wystarczy podłożyć podkładki o różnicę wysokości skręconego kompletnego sprzęgła ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Fri, 01 Apr 2016 - 11:36
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





Chcac polepszyć przyspieszenia, nawet kosztem v-max w 323ti to jaki dyfer zalecacie zamiast seryjnego 3.07 ? No i taki żeby się nie rozsypał zbyt szybko...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomad66
post Fri, 01 Apr 2016 - 16:13
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 March 2015





Zależy jak bardzo chcesz rezygnować z v-max? Krótszy jest 3.15, który uważam, że jest optymalny, 3,45 jest już za krótki do upalania na ulicy na co dzień. Każdy dyfer bd wytrzymywał, chyba, że szpera w małej głowie i 200km to nie jest dobre połączenie..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 01 Apr 2016 - 16:18
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





3,45 na ulicę do dupowozu jest ok, fajnie na biegach się dokręca auto, ale w trasę nawet krótką kiepsko. 3,15 optymalne przełożenie, ale z 3,07 nie poczujesz różnicy pewnie.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sadek
post Sun, 10 Apr 2016 - 00:25
Post #28


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Warszawa





3,45 sprawdza się najlepiej. Trasa, optymalnie, 100 km/h - 3 tys obr/min koło 15".


--------------------
wiem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sun, 10 Apr 2016 - 08:26
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





3,45 jest trochę męczący na trasę,chyba że siadasz dla TIR-a na dupę i do celu biggrin.gif
Na mieście od świateł do świateł w sam raz.
3,15 jak ktoś ma trochę mocy i 6cyl to jest chyba lepszą opcją.
Uważam że w e36 w zależności ile ktoś robi wypadów na miasto to 3,45 albo 3,15, a jeśli mowa o lżejszym e30 to min. 3,15
Tu można zobaczyć jakie mniej wiecej prędkości na biegach przy 3,15 https://www.youtube.com/watch?v=yipcnMdq4NQ
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 03:39