![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 March 2013 ![]() |
Ja mam e36 coupe m52b28 na jednomasie z m20 i wzmocnionym docisku na podwojnym sloneczku . Nie ma opcji ze przepusci tylko pedal sprzegla jest troche twardszy ale mi to akurat sie podoba:)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 June 2012 ![]() |
taki mały off jeżeli jesteśmy przy temacie sprzęgieł , będe na dniach wkładał testowo m54b30 do e36 i posiadam ori komplet sprzęgła z m50b25 tarcza jakieś 9,8mm , do jakich mocy jest przystosowane to sprzęgło ? , szybko się podda przy m54b30
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 March 2013 ![]() |
m54b30 na kompie m50?
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Tue, 17 July 2012 ![]() |
Witam a jak sprawa wygląda w e46 m54b30c gdy chce założyć tarcze kevlar, docisk od m57który ustawię na nową tarcze i lżejszy jednomas od m50 .
wystarczy podłożyć podkładki o różnicę wysokości skręconego kompletnego sprzęgła ? |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Chcac polepszyć przyspieszenia, nawet kosztem v-max w 323ti to jaki dyfer zalecacie zamiast seryjnego 3.07 ? No i taki żeby się nie rozsypał zbyt szybko...
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
Zależy jak bardzo chcesz rezygnować z v-max? Krótszy jest 3.15, który uważam, że jest optymalny, 3,45 jest już za krótki do upalania na ulicy na co dzień. Każdy dyfer bd wytrzymywał, chyba, że szpera w małej głowie i 200km to nie jest dobre połączenie..
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
3,45 na ulicę do dupowozu jest ok, fajnie na biegach się dokręca auto, ale w trasę nawet krótką kiepsko. 3,15 optymalne przełożenie, ale z 3,07 nie poczujesz różnicy pewnie.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
3,45 sprawdza się najlepiej. Trasa, optymalnie, 100 km/h - 3 tys obr/min koło 15".
-------------------- wiem
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
3,45 jest trochę męczący na trasę,chyba że siadasz dla TIR-a na dupę i do celu
![]() Na mieście od świateł do świateł w sam raz. 3,15 jak ktoś ma trochę mocy i 6cyl to jest chyba lepszą opcją. Uważam że w e36 w zależności ile ktoś robi wypadów na miasto to 3,45 albo 3,15, a jeśli mowa o lżejszym e30 to min. 3,15 Tu można zobaczyć jakie mniej wiecej prędkości na biegach przy 3,15 https://www.youtube.com/watch?v=yipcnMdq4NQ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 03:39 |