![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
zabba problemów z uszczelka niema i raczej nie będzie. Co do śrub głowicy to mam zwykle śruby 1,9tdi
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
Witam. Poprawiłem sterowanie turbiny myślę ze można zrobić jeszcze lepiej ale to później. ![]() Doładowanie nie cale 2.1 bara. Napięcie na nastawniku 4,5V. Auto przy mocnym bucie dymi w całym zakresie obrotowym co jednej strony mienia cieszy bo jest sporo niewykorzystanego paliwa, które zamierzam wykorzystać myślę ze na tym osprzęcie można zrobić jeszcze z 20koni. Dodam ze silnik oryginalny ALH, sprzęgło 228mm na okładzinach kevlarowych docisk TDI. jak na taka super turbine to przy 2000 rpm dalej jest cienko czyzby to tylko mit o mozliwosciach vklr ![]() |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
340-350Nm przy 2tys jest juz wystarczajace aby smazyc kapcia do odcinki 2 biegu:) Wiec po co wiecej sie pytam? Poza tym w tym aucie siedzi sprzeglo 228mm i juz ma ciezko na wyzszych obrotach. Jak by kolega fiodor dorzucil troche niuta z dolu to sadze ze sprzeglo by sie juz poddalo:) Poza tym jak wiemy z doswiadczenia nie tylko turbo ma wplyw Nm z dolu. Mamy kilka doskonalych przykladow z GTB22:) Doladowanie 1,4-1,6b przy 2 tys a momentu nie ma:) I nie jest to problem turbosprezarki. tyle odemnie w temacie Nm z dolu na takich turbinach:)
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Miałem wcześniej przy 2rpm 360NM ale na turbinie VK i tez na baranie. Max NM być pod 500. Sprzęgło ślizgało się przy wciskaniu gazu do podłogi na 4,5 biegu.
Uważam ze max 450-460NM w sam raz jak dla takiej ibizy. Fajnie przyspiesza i nie zrywa opon w winklach. Co do VKLR to montując taka turbinę nie chodzi o mocny dol a również o reakcje na gaz w całym zakresie obrotów. I powiem ze jestem zadowolony. Tym bardziej ze ta turbina siedzi na długim baranie ![]() -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
to jest wciąż seria dół ALH?
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
Z tego co wiem To słupek nadal Seryjny ! Tak wiec Najlepszy wynik w PL TDI VP
-------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Tak nadal dol originalny. moze jakbym go katowal na 1/4 to pewnie cos jebnelo ale na czware nie lata tylko na dojazd do pracy. jazda dynomiczna mu nie szkodzi.
![]() -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, świetny wynik i tyle.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Moje ATD mialo ponad 240 KM 445 Nm (tyle było shamowane oficjalnie, nieoficjalnie moc nie była znana), co prawda nie jest to tak dużo jak u Ciebie ale dostawalo po dupie na 1/4 i jedyne co padło to skrzynia biegów. Wynik jak na VP jest mega, życzę bezawaryjnej eksploatacji.
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 22:14 |