![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
User Dołączył: Sat, 15 November 2008 ![]() |
Napisali ze pełna gwarancja na rok. Ciekawe jak to w praktyce wyglada
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Jeżeli towar wzbudza wasze wątpliwości można poszukać u innych producentów, tych bardziej renomowanych.
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
ZUCZEKTT fajna sprawa tylko wole poprzekładać sonde raz co na jakiś czas niż wywalić 1800zl. Po drugie na zdjęciu widać sonde są jak zapałki obstawiam ze starczy takich sond mach na 2 tygodnia a potem walka o reklamacje. Jeden woli przekładać drugi zrobić porządnie i upala auto zamiast co chwilę pod nim lezeć i dłubać ![]() UWAGA! Czujniki oferujemy na zamówienie wg dowolnych życzeń i zastosowań klienta- różnić się może ilość czujników (1, 2, 3, 4 szt.), długość elementu mierzącego, jego średnica, średnica i skok gwintu, rozmiar nypla itd. |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Kolego to forum to nie reklama.
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2008 ![]() |
Lukkoz01 to zrób 5349 i będzie git ![]() Odnośnie 4 kanałowego EGT to proponował bym taki wynalazek http://allegro.pl/zegar-wskaznik-temperatu...3888632344.html ZUCZEKTT fajna sprawa tylko wole poprzekładać sonde raz co na jakiś czas niż wywalić 1800zl. Po drugie na zdjęciu widać sonde są jak zapałki obstawiam ze starczy takich sond mach na 2 tygodnia a potem walka o reklamacje. http://skleplotniczy.pl/sklep/advanced_sea...amp;x=0&y=0 -------------------- Motorsport Wiring Solutions
Powered by MWS |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
ten samochod ma asymetryczne tarcze hamulcowe z przodu?
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Nie żebym reklamował bo nie mam nic wspólnego z tym EGT ale proszę pamiętać że technika lotnicza pracuje na 500% zapasie bezpieczeństwa i tam nikt nie dopuszcza nawet opcji aby po 2 h lotu termopara padła...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Witam.
Poprawiłem sterowanie turbiny myślę ze można zrobić jeszcze lepiej ale to później. ![]() Doładowanie nie cale 2.1 bara. Napięcie na nastawniku 4,5V. Auto przy mocnym bucie dymi w całym zakresie obrotowym co jednej strony mienia cieszy bo jest sporo niewykorzystanego paliwa, które zamierzam wykorzystać myślę ze na tym osprzęcie można zrobić jeszcze z 20koni. Dodam ze silnik oryginalny ALH, sprzęgło 228mm na okładzinach kevlarowych docisk TDI. -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Gratuluję. Jaką masz przerwę na ograniczniku? 2mm czy więcej? Nie myślałeś żeby zmniejszyć przerwę na łopatkach od geometrii.
Obstawiam że 2,1 bara dałeś tylko w okolicy 4000 obrotów, bo widać podbicie niutona. |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Trojmiasto ![]() |
Gratuluję. Jaką masz przerwę na ograniczniku? 2mm czy więcej? Nie myślałeś żeby zmniejszyć przerwę na łopatkach od geometrii. Obstawiam że 2,1 bara dałeś tylko w okolicy 4000 obrotów, bo widać podbicie niutona. Tak dopiero u gory jest 2.1 bara ustawione...nie chcemy zabic Nm korb na razie ![]() ![]() Beda zaklady co podda sie szybciej..uszczelka, glowica czy korba ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Lukoz wiem z doświadczenia ze szczelina na kierownicach jest zależna od wielkości muszli wydechowej i pojemności kolektora wydechowego. W przypadku barana jest mniejsza.
Rob tak naprawdę to szkoda mi zabić ten silnik jest dzielny i grzeczny i w cale nie marudzi ![]() -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Ladny wynik, gratulacje, jakie EGT wychodzi na takim setupie, zrob filmik jak to dymi? Mysle ze nie bardziej niz moj stary asv na 220KM hehe, BTW stawiam na korbe
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Lukoz wiem z doświadczenia ze szczelina na kierownicach jest zależna od wielkości muszli wydechowej i pojemności kolektora wydechowego. W przypadku barana jest mniejsza. Rob tak naprawdę to szkoda mi zabić ten silnik jest dzielny i grzeczny i w cale nie marudzi ![]() Ten wynik jest na baranie czy na skrzynkowym? Nie wiem o ile zmniejszyłeś szczelinę ale przy większym zejściu poniżej 2mm warto sprawdzać EMP żeby nie udusić silnika. |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
oczywiście na baranie. EMP sprawdzam na 5 biegu 1000rpm i pedał w podłogę jeśli przebieg obrotów bez szarpanie to wszystko ok.
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, no ładnie, ładnie, pogratulować.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
User Dołączył: Sun, 25 May 2008 Skąd: elbląg ![]() |
Fiodor czy jest szansa aby wsadzić GTB22VKRL do wzdłużnego 1.9 TDI (passat fl)? Interesuje mnie czy wejdzie pod ori puchę filtra powietrza?
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Trzeba przymierzyć. Zazwyczaj wkłada się tam GTB17
![]() -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
User Dołączył: Sun, 25 May 2008 Skąd: elbląg ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Wszystko się da. Uderz na PW.
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Na uszczelke pod glowice jest patent:) Mozna dobrac inne sroby o twardosci 12.9 badz przerobic ori z ARL z ASO+LOCTITEi bedzie hulac:) Szczelina to nie wszystko:) Bo jezeli sie przecholuje to powstanie SURGE:)
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 18:55 |