![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
i była hamownia ? jest moc ?
-------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Nie ma narazie czasu na auto więc trzeba trochę poczekać
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Dziś udało się na g-techu zrobić 5,09s 0-60mph i 13,46s na 1,4mili.Tylko że sucho i chłodno wieczorkiem było
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 May 2013 Skąd: Czaplinek ![]() |
Czasy a zwłaszcza ten na 1/4 są lekko optymistyczne, chyba że faktycznie nie miałbyś poślizgu na starcie i startowałbyś pełnym ogniem no to coś około 13,5 jest realne
![]() |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Ostatnio było trochę chęci i czasu na auto więc w końcu ITB mechanicznie ogarnięte prawie na tip top.Roboty sporo, wadziło prawie wszędzie- TPS,odma,podstawa filtra oleju,przewód wodny pod kolektorem, miarka oleju a w budzie e30 dodatkowo dochodzi spora rzeźba z serwem bo grodź trzeba ciąć i przerabiac stelaż mocowania pedałów.Zostało tylko miarkę oleju przerobić i wykombinować jakies mocowanie linki gazu.
Ori szpilki 7 zastąpione zostały fi8.Dorobiona została uszczelka z teflonu o grubości 2mm (złożyłem bez żadnego dodatkowego uszczelnienia,ciekawe czy sam teflon da radę ?) ![]() Flansza została na stałe przyspawana do przepustnic ![]() ![]() Ale dla samego wyglądu było warto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
Wyglada fajnie. 2mm teflonu nic nie da lub bardzo niewiele. u siebie zrobilem tak samo. dociagnij sobie nakretki szpilek po jakims czasie bo teflon osiadzie troche. wtryski sa od dolu?ciekawe czemu bmw tak to rozwiazalo?
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Kto Ci to będzie stroił ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
CYTAT troche. wtryski sa od dolu? Nie, wtryski jeszcze nie założone.CYTAT Kto Ci to będzie stroił ? Spróbuję sam się pobawić (det3)a jak nic z tego nie wyjdzie to się pomyśli ![]() ps:To nie ty ostatnio stroiłeś kolegi a3 1,8t przez telefon? ![]() |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Nie, wtryski jeszcze nie założone. Spróbuję sam się pobawić (det3)a jak nic z tego nie wyjdzie to się pomyśli ![]() ps:To nie ty ostatnio stroiłeś kolegi a3 1,8t przez telefon? ![]() Myślałem że na ori ecu stroisz, ja mam też takie m50 tyle że b25, po sofcie z 187 na 201ps na ori ecu, Myślimy ostro co z nim zrobić itb/m3 mani/kompresor/gt30 , przez to pytam kto stroi żeby wiedzieć ile da się z tego urwać i czy się opłaci przyrost do nakładów $. co do strojenia -okolice siedlec? - jeśli tak to ja ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
CYTAT co do strojenia -okolice siedlec? - jeśli tak to ja smile.gif byłeś u niego wtedy ? Znajomy cgyba gdzies w Wawie wiazkę zmieniał w swoim 1,8 t i przy okazji był robiony program .Po Nicku kojarzę żę to chyba właśnie ty pomagałeś przez telefon.....Nieważne ,ważne że znajomy bardzo zadowolony z efektów ![]() CYTAT Myślimy ostro co z nim zrobić itb/m3 mani/kompresor/gt30 , przez to pytam kto stroi żeby wiedzieć ile da się z tego urwać i czy się opłaci przyrost do nakładów $. Myśle że te 20KM to jest max co można zyskać +lepsza reakcja na gaz.Czy warto?Nie wiem zobaczymy.Mnie cała operacja bez robocizny i strojenia wyniosła ok 2,5kz więc tak średnio ![]() "G-tune" powiedział że ogarnie temat na ori sterowniku ale daleko trochę mam no i chciałbym też popróbowac własnych sił.Jak się nie uda to laweta i się zawiezie gdzie trzeba.Narazie i tak po sezonie więc wszystko na spokojnie,mam czas.. |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Podoba mi się ten cleanlook pod maską
![]() Czekam na wynik z hamowni i trzymam kciuki! -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Dzisiaj był pierwszy odpał (na seryjnym ecu).Przepływka podpięta leżała obok.Z tego co zauważyłem to ecu zaczęło masakrycznie przelewać ,czarny dym z rury ,paliwo aż w oczy gryzło-czy to normalne na jałowym biegu?Skąd ecu wie że jest ITB skoro na jałowych i tak powietrze idzie z krokowca,a wszystkie pozostałe czujniki są podpięte bez zmian tylko że przepływka leży z boku?
https://www.youtube.com/watch?v=sBwibph7mqY...eature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=T7Ry8hssqCA...eature=youtu.be Po za tym cały czas walczę z wypadającymi zapłonami(nierówna praca na jałowym) na kompie wyskakuje błąd sądy.Ale po jej odpięciu jest bez zmian, a czy nie jest tak że po odpięciu sondy ecu korzysta ze sztywnych map będż bierze dane z drugiej sprawnej sondy?Czyli na chłopski rozum jeśli przyczyną nierównych obrotów byłaby sonda to po jej odpięciu obroty powinny wrócić do normy bo ecu wchodzi na "sztywne" mapy albo wspomaga się drugą sondą ze sprawnego banku-czy to jednak tak nie działa jak mi się wydaje? |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
A TPS dobrze masz podłączony?? Może pokazuje uchyloną przepustnicę, silnik wykrywa obciążenie i dolewa, nie wiedząc że przepustnice są zamknięte. Mieszanka robi się bogata, aż tak bogata że wypadają zapłony i wywala błąd lambdy.
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Gratuluję pomysłu spawania się do przepustnic...
Synchronizowałeś je po odpaleniu wakuometrem albo przepływomierzem? TPS kręci się w dobrą stronę? Podpiąłeś go odpowiednio? Silnik na wolnych nie bierze całego powietrza z krokowca - a przynajmniej nie powinien, więc jeśli tak zrobiłeś i masz niezsynchronizowane i całkowicie zamknięte przepustnice to to napraw. Samochód z zamknietym krokowcem nie powinien gasnac. |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
CYTAT A TPS dobrze masz podłączony?? Może pokazuje uchyloną przepustnicę, silnik wykrywa obciążenie i dolewa, nie wiedząc że przepustnice są zamknięte. Mieszanka robi się bogata, aż tak bogata że wypadają zapłony i wywala błąd lambdy. Trochę nie jasno napisałem tzn. nierówną prace silnika mam już dawno i z tym walcze już sporo czasu a dodatkowo po założeniu ITB pojawił sie dodatkowy problem z przelewaniem paliwaCo do nierównej pracy to podmieniałem cewki,świece,wtryski i dalej to samo.Nie zmieniałem tylko sondy a wiem że wywala jej błąd i z tego co sie dowiedziałem to sonda może być przyczyną nierównej pracy w niskich obiążeniach-tylko czy po jej odpięciu nie powinno się wszystko unormować,jeśli to sonda byłaby przyczyną?Czy jednak to nie działa tak szybko i trzebaby troche km zrobic? Chyba że może zawory troche podgiąłem bo pamiętam że wałek skręcałem na kolizyjnym i dobiero jak poczułem większy opór przy dokręcaniu wałka to zauważyłem że tłoki ustawiłem w złej pozycji i zawory były podparte ale nie wiem czy tak łatwo by się podgięły bo w sumie za dużej siły nie użyłem a to przecież nie plastelina.No nic trzeba będzie sprawdzić sprężanie by się upewnić. CYTAT Synchronizowałeś je po odpaleniu wakuometrem albo przepływomierzem? TPS kręci się w dobrą stronę? Podpiąłeś go odpowiednio? Silnik na wolnych nie bierze całego powietrza z krokowca - a przynajmniej nie powinien, więc jeśli tak zrobiłeś i masz niezsynchronizowane i całkowicie zamknięte przepustnice to to napraw. Samochód z zamknietym krokowcem nie powinien gasnac. Nie nic jeszcze nie synchronizowałem .W itb nic nie ustawiałem i nie ruszałem ,tak jak zostało wymontowane z jakiejś m3 tak zostało zamontowane u mnie.Sprawdze też czy po zatkaniu krokowca silnik zgaśnieTps dziś zdejmę z wałka i zobaczę czy coś się zmieni bo logicznie myśląc to ecu nie powinien na jałowych tak mocno podlewać po założeniu itb.To że dławi przy gwałtownym dodaniu gazu to ok bo Acceleration enrichment nie wyrabia ,ale jałowe powinny być ok(a tu aż czarny dym z rury idzie) Więc chyba naprawde coś z tps-em narobiłem bo to jedyny czujnik który był troche przerabiany.Po odpinaniu sond ,i przepływki nic się nie zmienia. CYTAT Gratuluję pomysłu spawania się do przepustnic. A dlaczego ten pomysł jest taki zły?
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
A dla tego, że takie przepustnice są mocno delikatne i od razu tracą (precyzyjnie kalibrowane)wymiary. Do tego ich nie rozbierałeś więc grzałeś łożyska z uszczelnieniami i tak dalej.
Jeśli ich nie synchronizowales to nie ma o czym gadać. Chyba nie oczekujesz, że o odkreceniu od kolektora i przyspawaniu do innego nadal beda tak samo ustawione. |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Z moich doswiadczen z s50 i itb wynika ze musial by je naprawde mega pokrzywic, ustawienie ma duze znaczenie dla mocy max ale dla pracy na jalowych prawie zadne.
Z tego co pamietam po zatkaniu reka rurki od krokowca silnik gasl. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Moze masz wpiety na odwrot czujnik walka ssacego z tpsem ?? Wtyczki w s50 byly takie same nie wiem jak w twoim silniku. Poznac mozna bylo tylko po pinach wewnatrz srebrne/zlote.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Jesli masz padnieta sonde lub nie sprawna, zle wpieta przeplywke to moze falowac na niskich. Ogladam z laptopa wiec nie slychac za dokladnie co tam sie dzieje.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Ok ,wracam z garażu
![]() Myślełem że TPS z m52 jest taki sam jak w s50 dlatego zamontowałem swój z m52 w seryjne miejsce z s50 (mechanicznie pasuje p&p).Po realoem wychodzi jednak że jest inaczej. Gdy zdjąłem tps z wałka wszystko wróciło do normy, tzn, przelewanie silnika,zaczął "ładniej" pracować.Jednak trzeba go zamontować inaczej, lekko obrócić względem ori ośki z itb.(czyli trzeba wiercić nowe otwory no chyba że szukać tps z s50) Druga sprawa która wylazła to spora nieszczelność przy łączeniu z głowicą ,jednak 2mm teflon nie zdał egzaminu.Możliwe że flanszę minimalnie ściągnęło przy spawaniu albo poprostu otwory montażowe są zbyt daleko od siebie i na tak dużej odległości teflon poprostu nie uszczelnia pożądnie. .Jaki materiał dać na uszczelkę co zda egzamin?Najlepiej coś grubszego bo każdy milimetr odsadzenia się liczy?Możnaby w sumie reinzem wysmarować z obu stron ale trochę drutem podjedzie wtedy ![]() ps:Ma ktoś może tps z s50/s54 oraz ten gumowy łącznik dolotu nr10 http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-Coup...anifold_system/ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 17:05 |