![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Chyba nie czytałeś do końca pierwszej strony tematu , ba nawet zdjęć nie przeglądnołeś
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Fakt jest napisane jak wół na pierwszej stronie:)
Przeoczyłem:P -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Czym tak dokładnie doczyściłeś skrzynię i miskę z zewnątrz?
-------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
ładnie i dokładnie czyści się specyfikiem DIMER
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Chemia do mycia ciężarówek
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Powoli do przodu.
Silnik wyjęty to i przy okazji ława poszła w proszek wraz ze stabilizatorem. ![]() Przerobiłem też ori mocowanie stabilizatora na te od e46-teraz jest sporo solidniejsze co widać na fotkach. ![]() ![]() ![]() ![]() Zaczynam naprawdę się zastanawiać jak ja go na koniec wytargam z pokoju bo naprawdę już ciężko się robi ha ha ha ![]() ![]() ![]() Szczęście w nieszczęściu że blok z Amelinium ![]() |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 28 October 2006 Skąd: Wa-wa ![]() |
Co to za zawiasy te w przegrodach ? Masz jakiś link ?
Rozumie że to zwykłe zawiasy, dobrane tak żeby był solidnie wykonane. -------------------- e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 25 October 2010 ![]() |
Proponuje jakios zabezpieczyc bolce w zawiaskach przed wypadnieciem. Wystarczy jakis ogarniety smark spawarka, a glowa spokojniejsza ze nic sie nie stanie. Chyba koledze Logan w SR sie rozlecialy wlasnie klapki i zabily silnik.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
Proponuje jakios zabezpieczyc bolce w zawiaskach przed wypadnieciem. Wystarczy jakis ogarniety smark spawarka, a glowa spokojniejsza ze nic sie nie stanie. Chyba koledze Logan w SR sie rozlecialy wlasnie klapki i zabily silnik. Pozdrawiam. nie do samochodu, ale tego typu zawiasy, jak potrzebowałem to "zbijałem" z obydwu stron bolec i po problemie ![]() -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Ładnie to wszystko sobie dłubiesz, z dbałością o każdy detal, to mi się podoba
![]() Jeśli chodzi o honowanie ameliniowego bloku, to miałem ten sam dylemat, tyle że w V8. U mnie jest alusil i wiele osób mówiło że będzie żarł olej, że pierścionki nowe się nie dotrą itd. Ja wziąłem papier ścierny, chyba 600 na wode i przetarłem wszystkie cylindry, oczywiście prostopadle do ruchu tłoka. Silnik żyje, nie bieże oleju nawet grama. Ty silnik już złożyłeś, bez ciorania papierkim, ale i tak uważam że będzie jeździł ![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Bez urazy Rafciu. ale ręcznie to co najwyżej dobrze wyczyściłeś gładzie. Twardość powłoki alusilowej/nicasilowej nie pozwoli na nic więcej w przypadku takiej obróbki jakiej opisałeś
![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
No właaśnie o to mi chodziło, o wyczyszczenie gładzi i porobienie mikro rys
![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Te przedłużane blaszki do stabilizatora nue bedą wadzić o podłużnice?
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Dawno nic się nie działo więc mała aktualizacja.
Przyszła tarcza okuta okładziną z dodatkiem kewlaru LUK-a ![]() ![]() Komora wyspawana i zabezpieczona epoksydem do jachtów-podobno bardzo dobra farba ![]() ![]() Miałem trzy farby pod ręką czarny,czarny mat i biały i w ostatniej chwili padło na.. ![]() ![]() Dospawane mocowania pod pas przedni (seryjnie jest na stałe) ![]() ![]() Złączka elektryki tak aby można było demontować pas w kilka chwil, bez rozbrajania wiązki itp ![]() ![]() W trakcie składania silnika ![]() Customowe blokady wałków ;-) -trzymają lepiej niż ori które mają minimalny luz. ![]() Dzisiaj skręciłem rozrząd i ustawiłem vanosa.Sprawdzałem według serwisówki i vanos przesuwa wałek o odpowiedni kąt. https://www.youtube.com/watch?v=-5MgMhSXrrw...eature=youtu.be Jutro jak dobrze pójdzie to w końcu wpakuję dziada do budy ![]() |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
bardzo ciekawy pomysl na sprawdzenie vanosa
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Auto już jeździ, jak narazie 5,1s od 0-60mph i 13,5 na 1/4 udało się zrobić na wilgotnym.Niedługo wykres z hanowni.
https://www.youtube.com/watch?v=2YoXnxQNPA4...HrQ&index=1 https://www.youtube.com/watch?v=zUi5lmW7Kkg...KqoKS8rqHEQqHrQ Dotarty na ostro ,3 zmiany olejów ,4 filtry.Silnik ani razu nie był na jałowym po odpaleniu.Praktycznie po 10km silnik już widział czerwone pole a po 30 już odcinki .Po ok 60km auto upalane i tak już przejechałem z 300km i narazie wszystko ok. Zero dymka z wydechu ,jedynie co ,to przy pierwszym pałowaniu wypluł trochę oleju przez odmę. Teraz po ok 300km chlastów odma sucha,zero dymka z tłumika no a co do spalania oleju to wypowiem się za jakiś czas.Co do mocy względem poprzedniego 2,8 ,to jest dobrze mimo iż teraz mam przełożenie 3,15 a wtedy 4,27.Narazie jestem bardzo zadowolony , a jeszcze czeka dolot s50 i strojenie .Aby tylko już nic się nie wysrało ale chyba już nie powinno po tylu km upalania. |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Czyli generalnie 300 kilometrów na ostro i możemy uznać silnik za dotarty?
Wszystkie mody przemyślane i bardzo schludnie zrobione ![]() ![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Trudno powiedzieć , każdy silnik zachowa się inaczej.Ogólnie to już po kilku kilometrach silnik nie miał za lekko ,uważałem tylko na temperaturę oleju aby nie przekraczała 120C a działo się to naprawdę szybko,dosłownie kilka mocnych przyspieszeń i temperatura szybko rosła.Wtedy zwalniałem trochę i czekałem aż się ostudzi trochę.Po ok 250km widać było że temp oleju przestała gwałtownie rosnąć i się ustabilizowała na ok 100C podczas mieszanej jazdy i myślę że właśnie wtedy minął okres docierania
![]() Teraz myślę że jednak trochę za mocno mu dałem jak na początek,chociaż w sumie nie był to pełen remont tylko nowe pierścienie w "używanych" tulejach w dobrym stanie. |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Świetny sposób z mierzeniem temp oleju, nie wpadłem na to wcześniej, dzięki!
![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 17:08 |