Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> e30 m52b28/b30, Lightweight Toy
m52owner
post Sun, 18 May 2014 - 10:55
Post #61


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Chyba nie czytałeś do końca pierwszej strony tematu , ba nawet zdjęć nie przeglądnołeś wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 18 May 2014 - 10:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Pan. B
post Sun, 18 May 2014 - 11:53
Post #62


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Fakt jest napisane jak wół na pierwszej stronie:)
Przeoczyłem:P


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej87
post Mon, 19 May 2014 - 00:47
Post #63


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





Czym tak dokładnie doczyściłeś skrzynię i miskę z zewnątrz?


--------------------
Sprzedam części do E36, E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apogeum
post Mon, 19 May 2014 - 05:13
Post #64


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





ładnie i dokładnie czyści się specyfikiem DIMER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Mon, 19 May 2014 - 08:49
Post #65


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Chemia do mycia ciężarówek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Mon, 19 May 2014 - 19:08
Post #66


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Powoli do przodu.
Silnik wyjęty to i przy okazji ława poszła w proszek wraz ze stabilizatorem.



Przerobiłem też ori mocowanie stabilizatora na te od e46-teraz jest sporo solidniejsze co widać na fotkach.








Zaczynam naprawdę się zastanawiać jak ja go na koniec wytargam z pokoju bo naprawdę już ciężko się robi ha ha ha smile.gif





Szczęście w nieszczęściu że blok z Amelinium wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@mill
post Tue, 20 May 2014 - 12:21
Post #67


Frequent User
Dołączył: Sat, 28 October 2006
Skąd: Wa-wa





Co to za zawiasy te w przegrodach ? Masz jakiś link ?
Rozumie że to zwykłe zawiasy, dobrane tak żeby był solidnie wykonane.


--------------------
e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Tue, 20 May 2014 - 16:05
Post #68


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Zawias z nierdzewki-OBI wink.gif



np: http://allegro.pl/zawias-splatany-ze-stali...4212092388.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
max325
post Tue, 20 May 2014 - 22:10
Post #69


Rookie
Dołączył: Mon, 25 October 2010





Proponuje jakios zabezpieczyc bolce w zawiaskach przed wypadnieciem. Wystarczy jakis ogarniety smark spawarka, a glowa spokojniejsza ze nic sie nie stanie. Chyba koledze Logan w SR sie rozlecialy wlasnie klapki i zabily silnik.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Tue, 20 May 2014 - 23:27
Post #70


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(max325 @ Tue, 20 May 2014 - 22:10) *
Proponuje jakios zabezpieczyc bolce w zawiaskach przed wypadnieciem. Wystarczy jakis ogarniety smark spawarka, a glowa spokojniejsza ze nic sie nie stanie. Chyba koledze Logan w SR sie rozlecialy wlasnie klapki i zabily silnik.
Pozdrawiam.

nie do samochodu, ale tego typu zawiasy, jak potrzebowałem to "zbijałem" z obydwu stron bolec i po problemie wink.gif


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Wed, 04 Jun 2014 - 20:51
Post #71


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Ładnie to wszystko sobie dłubiesz, z dbałością o każdy detal, to mi się podoba wink.gif

Jeśli chodzi o honowanie ameliniowego bloku, to miałem ten sam dylemat, tyle że w V8. U mnie jest alusil i wiele osób mówiło że będzie żarł olej, że pierścionki nowe się nie dotrą itd. Ja wziąłem papier ścierny, chyba 600 na wode i przetarłem wszystkie cylindry, oczywiście prostopadle do ruchu tłoka. Silnik żyje, nie bieże oleju nawet grama. Ty silnik już złożyłeś, bez ciorania papierkim, ale i tak uważam że będzie jeździł smile.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Wed, 04 Jun 2014 - 21:04
Post #72


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Bez urazy Rafciu. ale ręcznie to co najwyżej dobrze wyczyściłeś gładzie. Twardość powłoki alusilowej/nicasilowej nie pozwoli na nic więcej w przypadku takiej obróbki jakiej opisałeśsmile.gif


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Sat, 07 Jun 2014 - 12:30
Post #73


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





No właaśnie o to mi chodziło, o wyczyszczenie gładzi i porobienie mikro rys smile.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Sun, 08 Jun 2014 - 10:17
Post #74


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Te przedłużane blaszki do stabilizatora nue bedą wadzić o podłużnice?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Fri, 27 Jun 2014 - 23:47
Post #75


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Dawno nic się nie działo więc mała aktualizacja.

Przyszła tarcza okuta okładziną z dodatkiem kewlaru LUK-a




Komora wyspawana i zabezpieczona epoksydem do jachtów-podobno bardzo dobra farba




Miałem trzy farby pod ręką czarny,czarny mat i biały i w ostatniej chwili padło na.. tongue.gif



Dospawane mocowania pod pas przedni (seryjnie jest na stałe)




Złączka elektryki tak aby można było demontować pas w kilka chwil, bez rozbrajania wiązki itp




W trakcie składania silnika



Customowe blokady wałków ;-) -trzymają lepiej niż ori które mają minimalny luz.



Dzisiaj skręciłem rozrząd i ustawiłem vanosa.Sprawdzałem według serwisówki i vanos przesuwa wałek o odpowiedni kąt.

https://www.youtube.com/watch?v=-5MgMhSXrrw...eature=youtu.be

Jutro jak dobrze pójdzie to w końcu wpakuję dziada do budy cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 28 Jun 2014 - 19:04
Post #76


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





bardzo ciekawy pomysl na sprawdzenie vanosa smile.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Tue, 22 Jul 2014 - 09:18
Post #77


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Auto już jeździ, jak narazie 5,1s od 0-60mph i 13,5 na 1/4 udało się zrobić na wilgotnym.Niedługo wykres z hanowni.

https://www.youtube.com/watch?v=2YoXnxQNPA4...HrQ&index=1

https://www.youtube.com/watch?v=zUi5lmW7Kkg...KqoKS8rqHEQqHrQ

Dotarty na ostro ,3 zmiany olejów ,4 filtry.Silnik ani razu nie był na jałowym po odpaleniu.Praktycznie po 10km silnik już widział czerwone pole a po 30 już odcinki .Po ok 60km auto upalane i tak już przejechałem z 300km i narazie wszystko ok.
Zero dymka z wydechu ,jedynie co ,to przy pierwszym pałowaniu wypluł trochę oleju przez odmę. Teraz po ok 300km chlastów odma sucha,zero dymka z tłumika no a co do spalania oleju to wypowiem się za jakiś czas.Co do mocy względem poprzedniego 2,8 ,to jest dobrze mimo iż teraz mam przełożenie 3,15 a wtedy 4,27.Narazie jestem bardzo zadowolony , a jeszcze czeka dolot s50 i strojenie .Aby tylko już nic się nie wysrało ale chyba już nie powinno po tylu km upalania.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Tue, 22 Jul 2014 - 14:09
Post #78


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





Czyli generalnie 300 kilometrów na ostro i możemy uznać silnik za dotarty?

Wszystkie mody przemyślane i bardzo schludnie zrobione cool.gif Profi, doskonała robota smile.gif


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Tue, 22 Jul 2014 - 16:10
Post #79


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Trudno powiedzieć , każdy silnik zachowa się inaczej.Ogólnie to już po kilku kilometrach silnik nie miał za lekko ,uważałem tylko na temperaturę oleju aby nie przekraczała 120C a działo się to naprawdę szybko,dosłownie kilka mocnych przyspieszeń i temperatura szybko rosła.Wtedy zwalniałem trochę i czekałem aż się ostudzi trochę.Po ok 250km widać było że temp oleju przestała gwałtownie rosnąć i się ustabilizowała na ok 100C podczas mieszanej jazdy i myślę że właśnie wtedy minął okres docierania wink.gif
Teraz myślę że jednak trochę za mocno mu dałem jak na początek,chociaż w sumie nie był to pełen remont tylko nowe pierścienie w "używanych" tulejach w dobrym stanie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KonradGT
post Mon, 28 Jul 2014 - 09:53
Post #80


Super User
Dołączył: Wed, 29 September 2010
Skąd: Warszawa





Świetny sposób z mierzeniem temp oleju, nie wpadłem na to wcześniej, dzięki! happy.gif


--------------------
E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 17:08