Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> e30 m52b28/b30, Lightweight Toy
raich
post Sat, 29 Mar 2014 - 22:53
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Grand_ @ Fri, 24 Jan 2014 - 20:30) *
bo jeszcze cza pamiętać, że dwumas z M52B28 jest inny niż z M50B25, ten pierwszy ma 228mm średnicy tarczy a ten drugi ma 240.

wydaje mi sie,ze srednica pierwszego jest wystarczajaca dla wolnossacego silnika w tym lekkim nadwoziu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 29 Mar 2014 - 22:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
dobrus
post Sun, 30 Mar 2014 - 08:27
Post #42


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





u mnie dawał radę 228mm w m52b28 w e30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lipass
post Sun, 30 Mar 2014 - 12:36
Post #43


User
Dołączył: Fri, 02 April 2010
Skąd: WK





228mm wystarczy i przy m30b35 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 30 Mar 2014 - 13:33
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





do silnika wolnossacego (przebieg i wartosc nm) przy lekkim (pojecie wzgledne-tzn.moim zdaniem) modelu mysle,ze na pewno.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Tue, 13 May 2014 - 20:49
Post #45


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Coś tam powoli ruszyło.
Wpadła szpera duża głowa przełożenie 3,64 .Dość już mam "spawu" ;-)




Przy okazji wymiana uszczelniaczy ,uszczelki dekla i ringów+ogólne odświeżenie.





.No i dyfer pojechał na zmianę przełożenia na 3,15 bo dość już wahlowania biegami .

Blok wyczyszczony



Głowica liźnięta 0,20mm,dotatre zawory,frezowane gniazda,nowe uszczelniacze-gotowa do założenia.



Wał poszedł na pierwszy szlif-nówka sztuka :mrgreen:




Skrzynia umyta plus nowy łącznik wału





Stary już miał dość



Trochę zakupów z ASO i nie tylko.Pierścienie,panewki główne/korbowe,nowe szpilki uszczelki,simeringi itd itp




Smar na pierwszy montaż Permatex prosto z Ju Es Ej ;-)





Oczywiście sam bym sobie nie poradził więc pewien ziomek mi pomagał (czyt przeszkadzał) ;-)




Najważniejsze że wał już się kręci he he. Niedługo ciąg dalszy układanki.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Tue, 13 May 2014 - 21:09
Post #46


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





składasz M50B30 czyli trzy litrowy stroker ?? pierścienie nominał na stare tłoki+ honowanie ?


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Tue, 13 May 2014 - 21:17
Post #47


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





m52b30 ,pierścienie nominał na stare tłoki,bez honowania niestety (nikasil)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bozo
post Tue, 13 May 2014 - 21:52
Post #48


User
Dołączył: Wed, 02 December 2009





Nikasil też się honuje,polecam to zrobić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Tue, 13 May 2014 - 22:24
Post #49


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Za późno, już nie będę rozbierał,fabryczny hon jeszcze jest mocno widoczny,zaryzykuję
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 13 May 2014 - 23:17
Post #50


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





dodatkowo dokreciles podpory walu zapewne na kleju a nie dales "blaszki" do ktorej wkreca sie smog itd ...



--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karole36qp
post Wed, 14 May 2014 - 00:07
Post #51


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 May 2013
Skąd: Czaplinek





W słupku który kupiłem na stroker po srilionie km przebiegu ślad po honowaniu był minimalnie widoczny a był ujechany tylko i aż cztery setki, ale to był bardzo wyczuwalny próg, w sumie nie wyczuwalny a widoczny gołym okiem, przelecieli na wymiar, stare tłoki nowe pierścienie, 1500km docierania, 2500tys km pałowania auto nie puszcza dyma olej stan i jest si. Jeśli przebieg Twojego słupka był przyzwoity i nie ma wyczuwalnego progu to delikatne docieranie i myślę że to może się udać. Pierścień i powłoka cylindra powinny się dotrzeć ale piszę to tylko dlatego że napisałeś że już za późno bo ja i tak dałbym to przed złożeniem chociaż do pomiarów tongue.gif
Kamil silnik siedzi w e30 czyli misa z e34 to tam wspornika nie ma smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Wed, 14 May 2014 - 04:45
Post #52


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Na zdjeciu wał jest tylko przykrecony lekko w celu sprawdzenia czy wszystko ok,także spokojnie oslonay wału i reszta bedzie jak ma być.Progu widocznego niema a już napewno nie czuć pod palcem.Może dla świętego spokoju przelecieć gladzie papierkiem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karole36qp
post Wed, 14 May 2014 - 06:58
Post #53


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 May 2013
Skąd: Czaplinek





Ręcznie wydaje mi się że nie ma sensu, Reza też poskładał bez honowania i w dodatku na używanych pierścieniach i lata w sporcie aż miło smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Wed, 14 May 2014 - 10:37
Post #54


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





m52owner latałeś z zaspawanym dryfem na co dzień ? Bardzo odczuwalne jest przeskakiwanie przy parkingowych manewrach?
Co do bloku to zawsze można poszukać fabrycznego alu bloku na żeliwnych tulejach. Problem alusilu/nicasilu znika.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Wed, 14 May 2014 - 12:04
Post #55


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Dyfer 100% fajna sprawa ale tylko na kilka dni.Potem staje się to męczące.Przeskakiwanie swoją drogą,gorsze jest to że czujesz jak cały czas auto chce jechać na wprost,aż wydaje się że karoserię gnie.Nie polecam na codzień,na plac jak najbardziej.
Co do bloku to byłem z nim u szlifierza .Po pomiarach wyszło że jakieś tam zużycie jest,nie pamiętam dokładnie jakie ale powiedział aby składać tak jak jest,że będzie ok szczególnie jeśli olejowy pierścień starego typu -ten ze sprezynka.Powiedział także że nicasil podczas honowania łatwo uszkodzić i żeby zostawić to w spokoju.
Dzisiaj dzwonilem także do Auto szlif Dziak i przez telefon skonsultowalemproblem z kierownikiem.Powiedział że jeśli widac seryjne honowanie i nie ma wyczuwalnego progu to nie widzi potrzeby honowania.
Kilku znajomych także składało silniki na fabrycznym honie i auta normalnie się dotarły i chodziły jak złe.
Nie twierdze że tak jak ja składam jest lepiej ale poprostu po opinji kilku osóbz którymi rozmawiałem zaryzykuję i złożę tak jak jest.Mam nadzieję że przy ostrzejszym docieraniu wszystko dobrze się ułoży i będzie si ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karole36qp
post Wed, 14 May 2014 - 12:30
Post #56


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 May 2013
Skąd: Czaplinek





CYTAT(Pan. B @ Wed, 14 May 2014 - 10:37) *
m52owner latałeś z zaspawanym dryfem na co dzień ? Bardzo odczuwalne jest przeskakiwanie przy parkingowych manewrach?
Co do bloku to zawsze można poszukać fabrycznego alu bloku na żeliwnych tulejach. Problem alusilu/nicasilu znika.


Ja jeżdżę parę dni na 40% i w mieście jest upierdliwa bo chce albo prosto albo bokiem tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sun, 18 May 2014 - 00:27
Post #57


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Trochę lansu pod maską też nie zaszkodzi wink.gif
Odmalowana pokrywa zaworów




Oczywiście górna osłona z napisem BMW nie będzie zakładana ,cewki będą na wierzchu.



Kolektor m50 na okres docierania również odświeżony




Docelowy kolektor również smile.gif







Miska



Teraz powinno skończć się klepanie szklanek po paru ostrzejszych zakrętach

Dla porównania ori przegroda




vs racing przegroda z klapkami wink.gif






Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sun, 18 May 2014 - 00:36
Post #58


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





estetycznie, oby latało tak jak wyglada smile.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sun, 18 May 2014 - 00:49
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Heh dokładnie,niestety nie estetyką silnik jeździ, gorzej będzie jak odpalę a tam wszystko się posypie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Sun, 18 May 2014 - 10:32
Post #60


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Kolektor eMkowy...Będzie itb? smile.gif


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:39