Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> e30 m52b28/b30, Lightweight Toy
artix
post Sun, 19 Jan 2014 - 11:55
Post #21


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Fajne auto, ale fele z M5 bardziej mi lezaly biggrin.gif


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 19 Jan 2014 - 11:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
karole36qp
post Sun, 19 Jan 2014 - 21:12
Post #22


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 May 2013
Skąd: Czaplinek





Genialny projekt biggrin.gif Tak czytając i oglądając fotki to ciekawi mnie czy nie kontaktowaliśmy się w sprawie gratów na stroker b30, jak chciałem swoje sprzedać dzwonił ktoś kto miał b28 rozebrane pod stroker z bardzo dobrze zachowanymi śladami oryginalnego honowania smile.gif Jestem ciekaw tego ITB i wyniku na hamowni, może być fajnie biggrin.gif Składam już swoje b30 na kolektorze z b25 jak na razie to można będzie porównać wyniki bo nigdzie nie można znaleźć info na temat przyrostu po itb smile.gif Brawa za całokształt bo prace jak i samo auto robią wrażenie. Pozdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sun, 19 Jan 2014 - 22:26
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





CYTAT
Panel deski rozdzielczej to włókno węglowe czy okleina?

Jaja se robisz? wink.gif

CYTAT
Fajne auto, ale fele z M5 bardziej mi lezaly biggrin.gif


Przy dzisiejszym wyglądzie auta dla mnie też.Ale jakby się kiedyś udało zrealizować plan co do końcowego wyglądu
to obecne felgi będą jak znalał cool.gif




Szkoda tylko że nie są za mocne rolleyes.gif




CYTAT
ciekawi mnie czy nie kontaktowaliśmy się w sprawie gratów na stroker b30,


Tak ,tak to ty mnie w ostatniej chwili zrobiłeś w bambuko wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karole36qp
post Mon, 20 Jan 2014 - 06:37
Post #24


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 May 2013
Skąd: Czaplinek





CYTAT
Tak ,tak to ty mnie w ostatniej chwili zrobiłeś w bambuko wink.gif


Sorki jeszcze raz za tą akcję, nie wiedziałem że sytuacja się tak zmieni i że uda mi się to złożyć na ten sezon, nie zrobiłem tego złośliwie ani nic z tych rzeczy..

Co do felgi to nie spodziewałbym się takiego psikusa blink.gif Czyli nie tylko felgi typu dare itp potrafią się rozjechać.

CYTAT
Odelżony jednomas z m20 4,5kg tarcza seria-narazie


Hmm nie wiem jak w m52b28 ale np jak miałem założone w m50b25 koło 6.3kg to osiągi były mniej zadowalające niż na kole 8,5kg tzn, pierwsze 3 biegi praktycznie bez odczucia różnicy ale już na czwartym biegu mega na minus (oczywiście przy przełożeniu 3.45). Na seryjnym zamachu czas na 1/4mili 15,20 na kole 6,3kg 15,60 na kole 8,5kg 14,8 tyle że tu doszły barany.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Mon, 20 Jan 2014 - 09:34
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





CYTAT
Hmm nie wiem jak w m52b28 ale np jak miałem założone w m50b25 koło 6.3kg to osiągi były mniej zadowalające niż na kole 8,5kg tzn, pierwsze 3 biegi praktycznie bez odczucia różnicy ale już na czwartym biegu mega na minus (oczywiście przy przełożeniu 3.45). Na seryjnym zamachu czas na 1/4mili 15,20 na kole 6,3kg 15,60 na kole 8,5kg 14,8 tyle że tu doszły barany.


No to dziwne wink.gif .Zamach jak zamach w każdym silniku spełnia taką samą rolę nieważne czy m52 m50 czy jeszcze coś innego.Dla mnie był to najlepszy mod który dotychczas zrobiłem w aucie więc nie wiem czemu u ciebie było gorzej.Raczej podejżewam że coś innego miało na to wpływ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karole36qp
post Mon, 20 Jan 2014 - 10:14
Post #26


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 May 2013
Skąd: Czaplinek





Dużo nad tym myślałem ale tak jakoś wychodziło smile.gif Myślę że każdy silnik może inaczej odczuwać odelżenie zamachu tzn że np b28 będzie miał poprawę przy np 4.5-6 kg a np b25 będzie miał 8,5-10. Ale z ciekawości po poskładaniu strokera złożę na tym lżejszym kole może bedzie ogień smile.gif Pozdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz_61
post Tue, 21 Jan 2014 - 14:09
Post #27


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 June 2007
Skąd: Białystok / Suchowola





CYTAT(karole36qp @ Mon, 20 Jan 2014 - 08:37) *
Na seryjnym zamachu czas na 1/4mili 15,20 na kole 6,3kg 15,60 na kole 8,5kg 14,8 tyle że tu doszły barany.

seria to dwumas?
te 8,5kg to sztywne koło z m50?

m52owner, gdzie odelżałeś koło i ile płaciłeś? może być PW


--------------------
E36 325i coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karole36qp
post Tue, 21 Jan 2014 - 16:10
Post #28


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 May 2013
Skąd: Czaplinek





CYTAT(lukasz_61 @ Tue, 21 Jan 2014 - 16:09) *
seria to dwumas?
te 8,5kg to sztywne koło z m50?



Seria to dwumas 12 kg, 8,5kg to jednomas z m20 a 6.3 kg to jednomas z m20 na K-jetronic do 84r i m20b23 do 84r.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Thu, 23 Jan 2014 - 01:00
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





a ktoś może rozkminił od jakich wag kół zamachowych skrzynia zaczyna terkotać ??

Ja mam 5,7 kg z M50 jednomasa i drze się okropnie wiadomo.
Na fabrycznym dwumasie 10kg z M50B25 cisza idealna.
znajomy na kole M50b20 nie odważanym więc 8,5 kg i reszcie sprzęgła z m50B20 też miał cicho...

Zastanawiam się czy do strokera na 3.0 nie olać tematu i nie założyć fabrycznego dwumasa z M52B28 żeby było cicho...

Co do odważania koła, to wiadomo allegro - Otoczak7, chyba to nadworny odważacz kół forumowy, zawsze robi dobrze konkretnie i wmiare tanio.


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Thu, 23 Jan 2014 - 13:40
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





jak auto ma być do jeżdżenia po ulicy to nie ma co przesadzać z toczeniem koła. mysle ze jednomas z m50 bedzie dobrym kompromisem. w m30 kiedys stoczylem sobie zamach praktycznie max ile sie dalo tak co by sie nie rozpadlo i w trasie elastycznosc auta spadła.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karole36qp
post Thu, 23 Jan 2014 - 14:23
Post #31


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 May 2013
Skąd: Czaplinek





Ja mam w m50 8,5 z m20 i do strokera też raczej to wrzucę smile.gif Chociaż na tym 6.3kg też było bez tragedii jeśli chodzi o wolne obroty. A co do klekotania skrzyni to kolega na orginalnym miał kocioł ze skrzynią bo z pięciu używanych skrzyń do m50 cztery maja nadmierny luz na wałku i terkoczą jak wściekłe tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz_61
post Fri, 24 Jan 2014 - 11:50
Post #32


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 June 2007
Skąd: Białystok / Suchowola





CYTAT(karole36qp @ Tue, 21 Jan 2014 - 18:10) *
Seria to dwumas 12 kg, 8,5kg to jednomas z m20 a 6.3 kg to jednomas z m20 na K-jetronic do 84r i m20b23 do 84r.


CYTAT(Grand_ @ Thu, 23 Jan 2014 - 03:00) *
Ja mam 5,7 kg z M50 jednomasa i drze się okropnie wiadomo.
Na fabrycznym dwumasie 10kg z M50B25 cisza idealna.
znajomy na kole M50b20 nie odważanym więc 8,5 kg i reszcie sprzęgła z m50B20 też miał cicho...

i weź tu coś zrób polegając na internecie.
jeden pisze, że dwumas to 10kg, inny 12kg.
sztywne koło w m50 chyba też jest cięższe niż te z m20 (które z kolei więkość opisuje w necie jako ~7,5kg)


--------------------
E36 325i coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karole36qp
post Fri, 24 Jan 2014 - 14:03
Post #33


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 May 2013
Skąd: Czaplinek





Mam oryginalny dwumas i jednomas od m50 w garażu i różnica w wadze to ok 1,5 kg czyli jednomas w granicach 10,x kg. Najcięższy jednomas z m20 waży 8,5 kg.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Fri, 24 Jan 2014 - 20:30
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





bo jeszcze cza pamiętać, że dwumas z M52B28 jest inny niż z M50B25, ten pierwszy ma 228mm średnicy tarczy a ten drugi ma 240. i dlatego też inne masy sprzęgieł.

u mnie
całe sprzęgło z M50B25 seria na dwumasie ważyło 18,4 KG
całe sprzęgło ze stoczonym kołem ( średnio ) jednomasowym z M50B20 kompletne sprzęgło z tarczą i dociskiem 11 KG.

7,4 KG różnicy u mnie, skrzynia na ciepło terkota tak, że denerwuje ( chociaż niewtajemniczeni niczego nie słyszą... ) ale auto jeździ bardzo fajnie.
Tylko w zimie ciężko czasem ujechać na śliskim bo zabardzo sie stawia bokami.


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej87
post Sat, 25 Jan 2014 - 11:55
Post #35


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





Grand odwrotnie napisałeś średnicę. M52B28 ma 240 mm, M50B25 ma 228 mm.


--------------------
Sprzedam części do E36, E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sat, 25 Jan 2014 - 21:21
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





CYTAT(Andrzej87 @ Sat, 25 Jan 2014 - 13:55) *
Grand odwrotnie napisałeś średnicę. M52B28 ma 240 mm, M50B25 ma 228 mm.


Racja, pomyliłem no ale wiadomo że ten który ma więcej NM seryjnie będzie miał większą tarcze ;]


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej87
post Sun, 26 Jan 2014 - 15:05
Post #37


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





Wolałem sprostować, żeby ktoś kto nie jest w temacie się nie nadział. wink.gif


--------------------
Sprzedam części do E36, E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 02 Mar 2014 - 11:05
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(m52owner @ Mon, 20 Jan 2014 - 11:34) *
No to dziwne wink.gif .Zamach jak zamach w każdym silniku spełnia taką samą rolę nieważne czy m52 m50 czy jeszcze coś innego.Dla mnie był to najlepszy mod który dotychczas zrobiłem w aucie więc nie wiem czemu u ciebie było gorzej.Raczej podejżewam że coś innego miało na to wpływ.

+1.
moje kolo zamachowe wazy 3.9kg .
poprawa taka jak w kazdym n/a-wiecej nm na kolach.
zabieg tanszy od polosi sadeva,plywajacych tarcz i magnezowych felg.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szpera
post Sun, 02 Mar 2014 - 17:26
Post #39


Rookie
Dołączył: Tue, 30 November 2010





Co do rozwiercania m50b20 gdzies było, że sie nie nadaje. Między cylindrami jest płaszcz wodny i peknie przy rozwiercie cienka ścianka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adddam
post Mon, 03 Mar 2014 - 21:48
Post #40


User
Dołączył: Tue, 17 January 2012





CYTAT(lukasz_61 @ Fri, 24 Jan 2014 - 13:50) *
i weź tu coś zrób polegając na internecie.
jeden pisze, że dwumas to 10kg, inny 12kg.
sztywne koło w m50 chyba też jest cięższe niż te z m20 (które z kolei więkość opisuje w necie jako ~7,5kg)

Dwumas m50b25 waży 11.1kg a z m52b28 11.5kg jak już chcemy być tacy dokładni smile.gif


--------------------
E46 Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:38