![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Fajne auto, ale fele z M5 bardziej mi lezaly
![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 May 2013 Skąd: Czaplinek ![]() |
Genialny projekt
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
CYTAT Panel deski rozdzielczej to włókno węglowe czy okleina? Jaja se robisz? ![]() CYTAT Fajne auto, ale fele z M5 bardziej mi lezaly biggrin.gif Przy dzisiejszym wyglądzie auta dla mnie też.Ale jakby się kiedyś udało zrealizować plan co do końcowego wyglądu to obecne felgi będą jak znalał ![]() ![]() Szkoda tylko że nie są za mocne ![]() ![]() CYTAT ciekawi mnie czy nie kontaktowaliśmy się w sprawie gratów na stroker b30, Tak ,tak to ty mnie w ostatniej chwili zrobiłeś w bambuko ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 May 2013 Skąd: Czaplinek ![]() |
CYTAT Tak ,tak to ty mnie w ostatniej chwili zrobiłeś w bambuko ![]() Sorki jeszcze raz za tą akcję, nie wiedziałem że sytuacja się tak zmieni i że uda mi się to złożyć na ten sezon, nie zrobiłem tego złośliwie ani nic z tych rzeczy.. Co do felgi to nie spodziewałbym się takiego psikusa ![]() CYTAT Odelżony jednomas z m20 4,5kg tarcza seria-narazie Hmm nie wiem jak w m52b28 ale np jak miałem założone w m50b25 koło 6.3kg to osiągi były mniej zadowalające niż na kole 8,5kg tzn, pierwsze 3 biegi praktycznie bez odczucia różnicy ale już na czwartym biegu mega na minus (oczywiście przy przełożeniu 3.45). Na seryjnym zamachu czas na 1/4mili 15,20 na kole 6,3kg 15,60 na kole 8,5kg 14,8 tyle że tu doszły barany. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
CYTAT Hmm nie wiem jak w m52b28 ale np jak miałem założone w m50b25 koło 6.3kg to osiągi były mniej zadowalające niż na kole 8,5kg tzn, pierwsze 3 biegi praktycznie bez odczucia różnicy ale już na czwartym biegu mega na minus (oczywiście przy przełożeniu 3.45). Na seryjnym zamachu czas na 1/4mili 15,20 na kole 6,3kg 15,60 na kole 8,5kg 14,8 tyle że tu doszły barany. No to dziwne ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 May 2013 Skąd: Czaplinek ![]() |
Dużo nad tym myślałem ale tak jakoś wychodziło
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 June 2007 Skąd: Białystok / Suchowola ![]() |
Na seryjnym zamachu czas na 1/4mili 15,20 na kole 6,3kg 15,60 na kole 8,5kg 14,8 tyle że tu doszły barany. seria to dwumas? te 8,5kg to sztywne koło z m50? m52owner, gdzie odelżałeś koło i ile płaciłeś? może być PW -------------------- E36 325i coupe
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 May 2013 Skąd: Czaplinek ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
a ktoś może rozkminił od jakich wag kół zamachowych skrzynia zaczyna terkotać ??
Ja mam 5,7 kg z M50 jednomasa i drze się okropnie wiadomo. Na fabrycznym dwumasie 10kg z M50B25 cisza idealna. znajomy na kole M50b20 nie odważanym więc 8,5 kg i reszcie sprzęgła z m50B20 też miał cicho... Zastanawiam się czy do strokera na 3.0 nie olać tematu i nie założyć fabrycznego dwumasa z M52B28 żeby było cicho... Co do odważania koła, to wiadomo allegro - Otoczak7, chyba to nadworny odważacz kół forumowy, zawsze robi dobrze konkretnie i wmiare tanio. -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
jak auto ma być do jeżdżenia po ulicy to nie ma co przesadzać z toczeniem koła. mysle ze jednomas z m50 bedzie dobrym kompromisem. w m30 kiedys stoczylem sobie zamach praktycznie max ile sie dalo tak co by sie nie rozpadlo i w trasie elastycznosc auta spadła.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 May 2013 Skąd: Czaplinek ![]() |
Ja mam w m50 8,5 z m20 i do strokera też raczej to wrzucę
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 June 2007 Skąd: Białystok / Suchowola ![]() |
Seria to dwumas 12 kg, 8,5kg to jednomas z m20 a 6.3 kg to jednomas z m20 na K-jetronic do 84r i m20b23 do 84r. Ja mam 5,7 kg z M50 jednomasa i drze się okropnie wiadomo. Na fabrycznym dwumasie 10kg z M50B25 cisza idealna. znajomy na kole M50b20 nie odważanym więc 8,5 kg i reszcie sprzęgła z m50B20 też miał cicho... i weź tu coś zrób polegając na internecie. jeden pisze, że dwumas to 10kg, inny 12kg. sztywne koło w m50 chyba też jest cięższe niż te z m20 (które z kolei więkość opisuje w necie jako ~7,5kg) -------------------- E36 325i coupe
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 May 2013 Skąd: Czaplinek ![]() |
Mam oryginalny dwumas i jednomas od m50 w garażu i różnica w wadze to ok 1,5 kg czyli jednomas w granicach 10,x kg. Najcięższy jednomas z m20 waży 8,5 kg.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
bo jeszcze cza pamiętać, że dwumas z M52B28 jest inny niż z M50B25, ten pierwszy ma 228mm średnicy tarczy a ten drugi ma 240. i dlatego też inne masy sprzęgieł.
u mnie całe sprzęgło z M50B25 seria na dwumasie ważyło 18,4 KG całe sprzęgło ze stoczonym kołem ( średnio ) jednomasowym z M50B20 kompletne sprzęgło z tarczą i dociskiem 11 KG. 7,4 KG różnicy u mnie, skrzynia na ciepło terkota tak, że denerwuje ( chociaż niewtajemniczeni niczego nie słyszą... ) ale auto jeździ bardzo fajnie. Tylko w zimie ciężko czasem ujechać na śliskim bo zabardzo sie stawia bokami. -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Grand odwrotnie napisałeś średnicę. M52B28 ma 240 mm, M50B25 ma 228 mm.
-------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Grand odwrotnie napisałeś średnicę. M52B28 ma 240 mm, M50B25 ma 228 mm. Racja, pomyliłem no ale wiadomo że ten który ma więcej NM seryjnie będzie miał większą tarcze ;] -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Wolałem sprostować, żeby ktoś kto nie jest w temacie się nie nadział.
![]() -------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
No to dziwne ![]() +1. moje kolo zamachowe wazy 3.9kg . poprawa taka jak w kazdym n/a-wiecej nm na kolach. zabieg tanszy od polosi sadeva,plywajacych tarcz i magnezowych felg. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 30 November 2010 ![]() |
Co do rozwiercania m50b20 gdzies było, że sie nie nadaje. Między cylindrami jest płaszcz wodny i peknie przy rozwiercie cienka ścianka
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Tue, 17 January 2012 ![]() |
i weź tu coś zrób polegając na internecie. jeden pisze, że dwumas to 10kg, inny 12kg. sztywne koło w m50 chyba też jest cięższe niż te z m20 (które z kolei więkość opisuje w necie jako ~7,5kg) Dwumas m50b25 waży 11.1kg a z m52b28 11.5kg jak już chcemy być tacy dokładni ![]() -------------------- E46 Turbo
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:38 |