Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 5 6 7  
Reply to this topicStart new topic
> e30 m52b28/b30, Lightweight Toy
m52owner
post Tue, 13 Oct 2015 - 20:50
Post #121


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Czy licznik dużo przekłamuje?No niewiem. Seryjna opona ma rozmiar 205/55/15 więc przy moim rozmiarze to różnica ok 3km/h przy 100km/h oraz 6km/h przy 200km/h pomijając fakt że federal jest chyba nieco szerszy i wyższy w porównaniu do "cywilnych" opon w tym samym rozmiarze.Z resztą nie wnikam w takie szczegóły,auto nie jest jakieś wyczynowe czy też z przeznaczeniem na ćwiare i jak już pisałem wcześniej przeznaczenie wozu się zmieniło (starość chyba dopada )
Teraz przy niedzieli pakuję rodzinkę do środka i jedziemy na wycieczkę a jak jadę sam i mi się nudzi to i już jakieś e46 m3 myślę że mogę poganiać od świateł do świateł i wstydu nie będzie......mimo iz u mnie w wiosce takie rarytasy nie jeżdżą laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 13 Oct 2015 - 20:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jiGsaw
post Tue, 13 Oct 2015 - 22:30
Post #122


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 September 2011





No na tych kolach to będzie rozbieżność w stosunku do mojego licznika o jakieś 5% około przy założeniu, że nie ma innych zmiennych, ale chyba być nie powinno. Zatem po przeliczeniu i porównaniu z moimi filmikami powinno to jechać bardzo podobnie, ale kapeczkę lepiej.

Wiem, że auto robisz teraz do normalnej jazdy, tak jak u mnie. Stąd ciekawi mnie ile daje stroker i itb. Niestety do zdrowego M3 E46 z ogarniętym kierownikiem to jeszcze za wolne mamy auta, ale jak słusznie wspomniałeś wstydu już nie ma, a z takim E36 M3 3.0 to już można spokojnie stawać.

Na ile masz odcinkę ustawioną? Mam wrażenie, że nieco za nisko.


--------------------
Obczaj moją E30 328i++ _http://www.racingforum.pl/index.php?showto...=0#entry1191034
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Fri, 04 Mar 2016 - 18:29
Post #123


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Temat zarósł pajęczyną wię trochę odświerzę choć za dużo się nie zmieniło .
Kilka mało racingowych fot biggrin.gif






Nowy racingowy design zegarków cool.gif




+temperatura oliwy i shift light między obrotomierzem a temp. wody.





Przy okazji pozimowego przewietrzania ,coś tam dzisiaj pomierzone.Szału nie ma sczególnie porównując inne projekty z forum no ale niestety nie ten Level tongue.gif Z obecnego czasu coś tam do ugrania jest przełożeniem bo startuję z 2-ki i po prostu aby ruszyć bez palenia kapcia to jednak silnik dość mocno zdusi (od 0-do 70km/h na jednym biegu)i tu jest odczuwalna strata,po za tym przy tak krótkim dyfrze kończąc przejazd czuję że powinienem już zmienić bieg na wyższy a go poprostu nie mam tongue.gif i przeciągam chwilę na piątce.Dojdzie szperunek 3,15 to myślę że te 13,4X jest do zrobienia.Ale to tylko gdybanie a gdybać to se można ha ha.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
micubussi
post Sat, 04 Jun 2016 - 00:58
Post #124


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007





Świetny projekt. Podziwiam samozaparcie i estetykę wykonania. Dawaj znać co w temacie na bieżąco!


--------------------
e30 Touring 2.8i
e30 Coupe 4.4i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sat, 11 Jun 2016 - 09:59
Post #125


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Ogólnie to bardzo mało czasu mam na to auto ale z każdą wolną chwilą coś tam popwoli się ulepsza.

Na razie skupiam się na tylnym zawieszeniu bo jest seryjne z wersji 1,6.Siedzą jeszcze wszystkie oryginalne tuleje gumowo metalowe,łączniki itd.Oczywiście wszystko jest sparciałe,przegnite itd.Auto prowadzi się jak złom.Do tego dyferencjał bez szpery z przełożeniem nadającym się do ciągnika ,zabiera całą przyjemność z jazdy.Hamulce bębnowe też nie rozpieszczają powoli kończę wszystko kompletować i niedługo zawita na aucie taki zestaw.



Wszystko co możliwe na poliuretanie,wypiaskowane,wymalowane.Nowe łożyska ,szczęki i linki ręcznego,zaciski po regeneracji,przewody hamulcowe w oplocie,najgrubszy seryjny stabilizator tylny,belka przerobiona pod regulację zbieżności i kątów,wzmocnione wahacze jak w modelu z3 ,do tego szpera duża głowa z przełożeniem 3,15.







W międzyczasie zmieniłem oliwe



Wpadł short shifter



Trochę lansu też musi być-podświetlana gałka m-technik i tylna roleta




Gałgany przełożone tutaj:



A tak się prezentuje moje m3 wink.gif z zewnątrz .




Środek



Komora




Po podpięciu pod kompa okazało się że jeździłem z niesprawnym vanosem (uszkodzony czujnik położenia wałka)
Po naprawie auto trochę odżyło.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sat, 11 Jun 2016 - 11:18
Post #126


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Bardzo fajnie że auto jest streetowe, tzn ze środkiem. Fotele masz intergroclin z poloneza?

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sat, 11 Jun 2016 - 11:23
Post #127


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





CYTAT
Fotele masz intergroclin z poloneza?


Musiałeś tak głośno pisać? ph34r.gif Tak z poloneza cool.gif Kiedyś pójdą do obszycia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sat, 11 Jun 2016 - 11:41
Post #128


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Nie ma co się wstydzić, miałem je w swoim polonezie i naprawdę jeśli chodzi o trzymanie to nie ma do czego się przyj... a znaleźć porządny fotel do coupe w rozsądnej cenie jest bardzo trudno (taki ze składaniem).

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 5 6 7
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:40