Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 4 5 6 7 >  
Reply to this topicStart new topic
> e30 m52b28/b30, Lightweight Toy
m52owner
post Sun, 30 Nov 2014 - 16:43
Post #101


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





CYTAT
esli masz padnieta sonde lub nie sprawna, zle wpieta przeplywke to moze falowac na niskich.

U mnie nie jest to typowe falowanie a raczej głuche strzały z wydechu (popierdywanie) co wiąże się oczywiście z niezbyt równą pracą silnika.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 30 Nov 2014 - 16:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
E30 owner
post Sun, 30 Nov 2014 - 18:07
Post #102


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Sprawdź ten TPS. Z tego co piszesz wnioskuję że silnik jest ostro przelany i będzie przerywał. Błąd sondy może też wywalać z różnych powodów. W m5x często wywala błąd gdy pada czujnik wałka. Jest zły skład mieszanki, bo wtrysk jest w złym momencie i komp wywala błąd sondy bo nie tak przechodzi proces spalania i nie zgadza się skład spalin. U Ciebie z kolei może to być wina TPS, jak pisałem, silnik chodzi na wolnych, ale komp widzi że są wolne obroty, ale przepustnica uchylona, więc myśli że jest obciążenie i podlewa według programu, czy też swoich przeliczeń. Z kolei nie ma przepływki żeby oprzeć się na innym sygnale ...

Na pewno jest to pierdoła, dasz radę smile.gif


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sun, 30 Nov 2014 - 18:19
Post #103


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Na poprzedniej stronie wszystko już opisałem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Sun, 30 Nov 2014 - 18:57
Post #104


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(m52owner @ Sun, 30 Nov 2014 - 19:19) *
Na poprzedniej stronie wszystko już opisałem wink.gif


Wg mnie tak jak inni pisali, problem tkwi w tpsie, z tym że w samej jego kalibracji w kompie (komp widzi inny zakres otwarcia) U mnie jak włożyłem itb z s54 to wskazywał mi 100% otwarcia na zamkniętej przepustnicy...(zakres pomiaru szedł w drugą stronę) Nie doczytałem na jakim kompie stroisz auto, ale najprościej będzie wziąć miernik i zmierzyć opór na czujniku zamontowanym w starej przepustnicy na otwartej i zamkniętej przepustnicy i to samo zrobić na itb i w tedy będziesz wiedział czy się zakres pokrywa... Jeśli masz świnie to na fi jest kalibracja tps i jest to do ogarnięcia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sun, 30 Nov 2014 - 19:19
Post #105


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





A przelewa od razu pod odpaleniu czy dopiero po zabawach gazem ?
Musisz uszczelnic caly dolot razem z przeplywka bo nigdy nie bedzie dobrze.
Wtedy mozna szukac dalej
tps chyba gdzies mam musial bym poszukac - jest chyba taki sam jak w m50.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sun, 30 Nov 2014 - 19:27
Post #106


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





CYTAT
Wg mnie tak jak inni pisali, problem tkwi w tpsie, z tym że w samej jego kalibracji w kompie (komp widzi inny zakres otwarcia) U mnie jak włożyłem itb z s54 to wskazywał mi 100% otwarcia na zamkniętej przepustnicy...(zakres pomiaru szedł w drugą stronę) Nie doczytałem na jakim kompie stroisz auto, ale najprościej będzie wziąć miernik i zmierzyć opór na czujniku zamontowanym w starej przepustnicy na otwartej i zamkniętej przepustnicy i to samo zrobić na itb i w tedy będziesz wiedział czy się zakres pokrywa... Jeśli masz świnie to na fi jest kalibracja tps i jest to do ogarnięcia.


Nie nie to nie tak.Skoro odpalałem silnik na ori ecu i na ori TPS-ie to musi być wszystko ok (bez obciążenia ,na jałowym)bo ten tps seryjnie współpracuje z tym ecu wink.gif .Problem jest natury mechanicznej a dokładniej to tkwi w montażu samego tps-u na wałku itb.Poprostu wałek itb jest ustawiony pod innym kątem i po zamontowaniu mego tps-u mimo że przepustnice sa zamknięte to tps ma na wstępie już ileś tam % otwarcia (stąd zalewanie).Gdy odkręcę tps i go palcem cofnę do końca w położenie dla zamkniętej przepustnicy wszystko zaczyna być ok, co nie zmienia faktu że napewno dało by radę to skorygować w Decie tylko że przy takim zamontowaniu zakres maksymalnego napięcia tps-u mógłby się skończyć w położeniu przepustnicy na 3,4

CYTAT
tps chyba gdzies mam musial bym poszukac - jest chyba taki sam jak w m50.
Z wyglądu tak ale realoem mówi że jest inaczej i że wszystkie silniki z seri SXX miały inny tps.W sumie to ogarnę temat na swoim tps-e tylko muszę go zamontować w innym położeniu o kilka stopni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Mon, 01 Dec 2014 - 09:26
Post #107


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





Moim zdaniem, żeby wykorzystać potencjał itb, to od razu jakiś SA i stroić pod alphaN, bo w sumie po co tyle zachodu zeby to dopasowac do głowicy, żeby zakładać przepływke i próbowac to odpalac na seryjnym ecu+świńka. Zyskasz pewnie te pare koni, ale proponowanym sposobem możesz zyskac duużo więcej, a dodatkowo reakcje na gaz jak w motocyklu, a wierz mi że to ona robi największą radoche w e30

Pozdr.


--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Mon, 01 Dec 2014 - 17:50
Post #108


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Plan jest na fuel implant i AlphaN W DET3 (czyli biedniejsza wersja SA wink.gif ) ale zobaczymy jak mocno Siemens będzie się bronił.Na Emu narazie szkoda kasy ale kto wie czy kiedyś nie wpadnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Mon, 01 Dec 2014 - 18:01
Post #109


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Jak dołożysz do tego edis'a i ogarniesz wolne obroty to siemens'a możesz eksmitować.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Mon, 01 Dec 2014 - 18:14
Post #110


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





Sprzedaj DET3, sprzedaj Sonde AFR z przetwornikiem.

Kup EMU i samą sonde szerokopasmową z jakiegoś audi.
Dołożysz dosłownie pare stówek a masz wiele nowych możliwości...



--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Mon, 01 Dec 2014 - 18:31
Post #111


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Kontroler z sondą będę pożyczał ale jakby była konieczność kupna to wiadomo że bardziej opłaca się sprzedać Deta i Emu kupić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Tue, 02 Dec 2014 - 19:19
Post #112


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





Nie wiem jak to jest w beemkach ale w oplu np krokowiec ssie powietrze zza przeplywki i gdy sie go da na wolne powietrze to sa wlasnie takie efekty z przelewaniem na wolnych i dymieniem (sprawdzone w c20xe)


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gajoss
post Mon, 30 Mar 2015 - 20:46
Post #113


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010





Coś nowego w temacie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtekm513
post Sun, 05 Apr 2015 - 14:40
Post #114


User
Dołączył: Tue, 02 June 2009





m52owner powiedz kiedy remont blacharsko lakierniczy ma sensns a kiedy juz nie.Pytam bo kupiłem szarą e30 z 91r 2furtki z padnietym m40 i sie zastanawiam rozbierac i robic czy tylko motor odratowac,sprzedac i szukac czegos zdrowszego.Moja kasa to max 5tys. na zakup innej e30 a za tą dałem 1500zeta.Odremontowany m20b25 juz czeka na e30che.Powiem ze masz fajny projekt.Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sun, 05 Apr 2015 - 18:49
Post #115


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





A skąd ja mogę wiedzieć co kupiłeś i w jakim jest stanie? smile.gif


CYTAT
Coś nowego w temacie?


Dużo sie zmieniło.Buda wraz z zawiasem poszła do żyda.Kupiona została druga e30 a silnik czeka spokojnie na montaż.
Starość dopadła i już nie będzie wydmuszki tylko w pełni streetowe auto wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sun, 11 Oct 2015 - 19:16
Post #116


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Temat trochę zaniedbany ale postaram się nadrobić.Nie będę wrzucał wszystkich zdjęć z odbudowy bo to nudne a po za tym trochę tego było .Wrzucał kilka ciekawszych.

Auto już nie jest wydmuszką a w pełni cywilnym autem nie rzucającym się zbytnio w oczy-.

Tak to mniej więcej wygląda









Nocą jest szał tongue.gif



Bagaj też trochę odchwaszczony





Rozpóreczka i trochę niestarannie wycięte dziury :roll:







Wpadł Eibach Pro Kit, przód gruba laga+ talerzyki obniżające i nowe odboje.Docelowo będą amorki Bilstein b6/b8 a na ten rok trzeba się zadowolić Tatkiem laugh.gif





Na tył również wpadają tarcze.Stabilizatory i kilka innych pierdół wypiaskowane czekają na montaż.Cały zawias będzie na poliuretanie więc powinno się jeździć przyjemnie.





.Błotniki na nowo zabezpieczone i odmalowane.


























Swap już prawie skończony,parę rzeczy trzeba jeszcze przeglądnąć posprawdzać itd.No ale najważniejsze że już to jakoś już jeździ biggrin.gif
Pod maską jeszcze nie jest docelowo tzn. syf i trytytka rządzi ale to sie ogarnie w zimowe wieczory.
Na tył wpadł federal ale dyfer narazie jeszcze seria z m40 (szpera czeka na montaż i w zime wpada duży łeb 3,15)



Wpadł wydech końcowy od Proexa



Tak narazie pod maską biggrin.gif





Jakieś tam testy.Tylko nie sugerujcie się dźwiękiem bo to jakaś porażka wyszła ,na filmie silnik chodzi jak traktor w rzeczywistości tak nie jest.No i jakość też nie powala i wogle mało co widać na ale tak jakoś wyszło he he

https://www.youtube.com/watch?v=5QbiPgxukZ4...eature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=k8admzRT3Bc

https://www.youtube.com/watch?v=ebQBFabHyDk

W sumie to taki mały sleeper wyszedł :oczko:







Go to the top of the page
 
+Quote Post
jiGsaw
post Mon, 12 Oct 2015 - 00:10
Post #117


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 September 2011





Po liczniku bardzo ładnie idzie, choć koła masz chyba trochę przymałe i ciekawe ile by RL pokazał z tego. Jaki to rozmiar? Fajny dźwięk, kiedy hamownia?


--------------------
Obczaj moją E30 328i++ _http://www.racingforum.pl/index.php?showto...=0#entry1191034
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Tue, 13 Oct 2015 - 07:43
Post #118


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Koła to 205/50/15.Hamownia na koniec bo jeszcze nie do końca wszystko ogarnięte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jiGsaw
post Tue, 13 Oct 2015 - 09:14
Post #119


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 September 2011





Sam jestem ciekaw ile koni i o ile szybsza od mojej, ale póki co koła o najmniej rozmiar za małe, więc licznik dużo kłamie i trzeba poczekać na RL. Bez 260 koni się nie pokazuj. wink.gif


--------------------
Obczaj moją E30 328i++ _http://www.racingforum.pl/index.php?showto...=0#entry1191034
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Tue, 13 Oct 2015 - 20:44
Post #120


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Bez przesady, raptem 3,5 % mniejsze w stosunku do oryginałów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 17:06