![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
CYTAT esli masz padnieta sonde lub nie sprawna, zle wpieta przeplywke to moze falowac na niskich. U mnie nie jest to typowe falowanie a raczej głuche strzały z wydechu (popierdywanie) co wiąże się oczywiście z niezbyt równą pracą silnika. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Sprawdź ten TPS. Z tego co piszesz wnioskuję że silnik jest ostro przelany i będzie przerywał. Błąd sondy może też wywalać z różnych powodów. W m5x często wywala błąd gdy pada czujnik wałka. Jest zły skład mieszanki, bo wtrysk jest w złym momencie i komp wywala błąd sondy bo nie tak przechodzi proces spalania i nie zgadza się skład spalin. U Ciebie z kolei może to być wina TPS, jak pisałem, silnik chodzi na wolnych, ale komp widzi że są wolne obroty, ale przepustnica uchylona, więc myśli że jest obciążenie i podlewa według programu, czy też swoich przeliczeń. Z kolei nie ma przepływki żeby oprzeć się na innym sygnale ...
Na pewno jest to pierdoła, dasz radę ![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Na poprzedniej stronie wszystko już opisałem
![]() |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
Na poprzedniej stronie wszystko już opisałem ![]() Wg mnie tak jak inni pisali, problem tkwi w tpsie, z tym że w samej jego kalibracji w kompie (komp widzi inny zakres otwarcia) U mnie jak włożyłem itb z s54 to wskazywał mi 100% otwarcia na zamkniętej przepustnicy...(zakres pomiaru szedł w drugą stronę) Nie doczytałem na jakim kompie stroisz auto, ale najprościej będzie wziąć miernik i zmierzyć opór na czujniku zamontowanym w starej przepustnicy na otwartej i zamkniętej przepustnicy i to samo zrobić na itb i w tedy będziesz wiedział czy się zakres pokrywa... Jeśli masz świnie to na fi jest kalibracja tps i jest to do ogarnięcia. |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
A przelewa od razu pod odpaleniu czy dopiero po zabawach gazem ?
Musisz uszczelnic caly dolot razem z przeplywka bo nigdy nie bedzie dobrze. Wtedy mozna szukac dalej tps chyba gdzies mam musial bym poszukac - jest chyba taki sam jak w m50. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
CYTAT Wg mnie tak jak inni pisali, problem tkwi w tpsie, z tym że w samej jego kalibracji w kompie (komp widzi inny zakres otwarcia) U mnie jak włożyłem itb z s54 to wskazywał mi 100% otwarcia na zamkniętej przepustnicy...(zakres pomiaru szedł w drugą stronę) Nie doczytałem na jakim kompie stroisz auto, ale najprościej będzie wziąć miernik i zmierzyć opór na czujniku zamontowanym w starej przepustnicy na otwartej i zamkniętej przepustnicy i to samo zrobić na itb i w tedy będziesz wiedział czy się zakres pokrywa... Jeśli masz świnie to na fi jest kalibracja tps i jest to do ogarnięcia. Nie nie to nie tak.Skoro odpalałem silnik na ori ecu i na ori TPS-ie to musi być wszystko ok (bez obciążenia ,na jałowym)bo ten tps seryjnie współpracuje z tym ecu ![]() CYTAT tps chyba gdzies mam musial bym poszukac - jest chyba taki sam jak w m50. Z wyglądu tak ale realoem mówi że jest inaczej i że wszystkie silniki z seri SXX miały inny tps.W sumie to ogarnę temat na swoim tps-e tylko muszę go zamontować w innym położeniu o kilka stopni
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Moim zdaniem, żeby wykorzystać potencjał itb, to od razu jakiś SA i stroić pod alphaN, bo w sumie po co tyle zachodu zeby to dopasowac do głowicy, żeby zakładać przepływke i próbowac to odpalac na seryjnym ecu+świńka. Zyskasz pewnie te pare koni, ale proponowanym sposobem możesz zyskac duużo więcej, a dodatkowo reakcje na gaz jak w motocyklu, a wierz mi że to ona robi największą radoche w e30
Pozdr. -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Plan jest na fuel implant i AlphaN W DET3 (czyli biedniejsza wersja SA
![]() |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Jak dołożysz do tego edis'a i ogarniesz wolne obroty to siemens'a możesz eksmitować.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Sprzedaj DET3, sprzedaj Sonde AFR z przetwornikiem.
Kup EMU i samą sonde szerokopasmową z jakiegoś audi. Dołożysz dosłownie pare stówek a masz wiele nowych możliwości... -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Kontroler z sondą będę pożyczał ale jakby była konieczność kupna to wiadomo że bardziej opłaca się sprzedać Deta i Emu kupić
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
Nie wiem jak to jest w beemkach ale w oplu np krokowiec ssie powietrze zza przeplywki i gdy sie go da na wolne powietrze to sa wlasnie takie efekty z przelewaniem na wolnych i dymieniem (sprawdzone w c20xe)
-------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 ![]() |
Coś nowego w temacie?
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
User Dołączył: Tue, 02 June 2009 ![]() |
m52owner powiedz kiedy remont blacharsko lakierniczy ma sensns a kiedy juz nie.Pytam bo kupiłem szarą e30 z 91r 2furtki z padnietym m40 i sie zastanawiam rozbierac i robic czy tylko motor odratowac,sprzedac i szukac czegos zdrowszego.Moja kasa to max 5tys. na zakup innej e30 a za tą dałem 1500zeta.Odremontowany m20b25 juz czeka na e30che.Powiem ze masz fajny projekt.Pozdro
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
A skąd ja mogę wiedzieć co kupiłeś i w jakim jest stanie?
![]() CYTAT Coś nowego w temacie? Dużo sie zmieniło.Buda wraz z zawiasem poszła do żyda.Kupiona została druga e30 a silnik czeka spokojnie na montaż. Starość dopadła i już nie będzie wydmuszki tylko w pełni streetowe auto ![]() |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Temat trochę zaniedbany ale postaram się nadrobić.Nie będę wrzucał wszystkich zdjęć z odbudowy bo to nudne a po za tym trochę tego było .Wrzucał kilka ciekawszych.
Auto już nie jest wydmuszką a w pełni cywilnym autem nie rzucającym się zbytnio w oczy-. Tak to mniej więcej wygląda ![]() ![]() ![]() ![]() Nocą jest szał ![]() ![]() Bagaj też trochę odchwaszczony ![]() ![]() Rozpóreczka i trochę niestarannie wycięte dziury :roll: ![]() ![]() ![]() Wpadł Eibach Pro Kit, przód gruba laga+ talerzyki obniżające i nowe odboje.Docelowo będą amorki Bilstein b6/b8 a na ten rok trzeba się zadowolić Tatkiem ![]() ![]() ![]() Na tył również wpadają tarcze.Stabilizatory i kilka innych pierdół wypiaskowane czekają na montaż.Cały zawias będzie na poliuretanie więc powinno się jeździć przyjemnie. ![]() ![]() .Błotniki na nowo zabezpieczone i odmalowane. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Swap już prawie skończony,parę rzeczy trzeba jeszcze przeglądnąć posprawdzać itd.No ale najważniejsze że już to jakoś już jeździ ![]() Pod maską jeszcze nie jest docelowo tzn. syf i trytytka rządzi ale to sie ogarnie w zimowe wieczory. Na tył wpadł federal ale dyfer narazie jeszcze seria z m40 (szpera czeka na montaż i w zime wpada duży łeb 3,15) ![]() Wpadł wydech końcowy od Proexa ![]() Tak narazie pod maską ![]() ![]() ![]() Jakieś tam testy.Tylko nie sugerujcie się dźwiękiem bo to jakaś porażka wyszła ,na filmie silnik chodzi jak traktor w rzeczywistości tak nie jest.No i jakość też nie powala i wogle mało co widać na ale tak jakoś wyszło he he https://www.youtube.com/watch?v=5QbiPgxukZ4...eature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=k8admzRT3Bc https://www.youtube.com/watch?v=ebQBFabHyDk W sumie to taki mały sleeper wyszedł :oczko: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 03 September 2011 ![]() |
Po liczniku bardzo ładnie idzie, choć koła masz chyba trochę przymałe i ciekawe ile by RL pokazał z tego. Jaki to rozmiar? Fajny dźwięk, kiedy hamownia?
-------------------- Obczaj moją E30 328i++ _http://www.racingforum.pl/index.php?showto...=0#entry1191034
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Koła to 205/50/15.Hamownia na koniec bo jeszcze nie do końca wszystko ogarnięte.
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 03 September 2011 ![]() |
Sam jestem ciekaw ile koni i o ile szybsza od mojej, ale póki co koła o najmniej rozmiar za małe, więc licznik dużo kłamie i trzeba poczekać na RL. Bez 260 koni się nie pokazuj.
![]() -------------------- Obczaj moją E30 328i++ _http://www.racingforum.pl/index.php?showto...=0#entry1191034
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Bez przesady, raptem 3,5 % mniejsze w stosunku do oryginałów.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 17:06 |