![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Witam. Z nudów oraz z racji że coraz częściej dopada mnie kryzys co do projektu
![]() Samochód był składany parę lat dlatego kolejność prac może nie pokrywac się z fotkami. Silnik: - m52b28 w trakcie stroker 3,0 - kolektor m50 /w trakcie ITB Z S50 - głowica od m52 2.8-DELIKATNY PORTING,doprężenie przez planowane -wydech narazie seria z m52 Napęd: - skrzynia E36 328 WAŁ 328 dyfer 100%szpera 4,4X - Odelżony jednomas z m20 4,5kg tarcza seria-narazie Zawieszenie: - konwersja e36 na 5 szpilek,gwint AP-przód i tył hamulce e36 328 ,tarcze mikoda klocki ds 2500 -belka tył poliuretan, kąty na 0, dodatkowe zaciski na ręczny Koła: - 17stki,8,5cal BBS 7,9kg Wnętrze: - maksymalnie odelżone,fotel kubełkowy Car audio: -brak Styling: - kolor czarny - w przyszłosc ibody m3 i może barwy Warsteiner Najpierw było e36 328i coupe ale po małej przygodzie trzeba było szukać nowej budy ![]() Spontanicznie (niestety) została kupiona czarna e3dziecha driftowana na oranicy ![]() ![]() Z takim oto silnikiem ![]() I na takim wypasie ![]() Kod typu AB11 Typ 316I (EUR) Typoszereg E E30 () Seria 3 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 2 Silnik M40 Pojemność skokowa 1.60 Moc 73 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181) Tapicerka ANTHRAZIT STOFF (0274) Data prod. 1989-06-26 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S270A WIDER TYRES Koła z szerokim ogumieniem S339A SATIN CHROME Shadow-Line S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S545A DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U Obrotomierz,km/h-Tacho,Zegar analog+EC Na pierwszy ogień poszło odchudzanie przy którym wyszło jaką budę kupiłem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A oto ile niepotrzebnych rzeczy wywaliłem ze środka pierwszego dnia. ![]() W między czasie serce dawcy po zmianie miski,poduszek i smoka czekało już na biorcę. ![]() m52b28 z e36 z kolektorem m50 i zamachem 4,5kg 211hp i 268NM ![]() No i znowu odchudzanie-maty out ![]() Zderzak przedni i tylny bez belki .Ważą może z 2kg ![]() Nagrzewnica nawiewy out. ![]() Szyberdach out ![]() ![]() ![]() Wpadł panoramiczny dach z przyciemnionego poliwęglanu ![]() ![]() Nowe boczki ![]() ![]() Wnęka zapasu out ![]() ![]() Tylna klapa i zawiasy ![]() ![]() ![]() Desce też się nie upiekło ![]() Wiązka przerobiona i włożona do środka ![]() ![]() ![]() Fotel + mocowania ![]() ![]() Decha po flokowaniu ![]() Pasy i kiera ![]() ![]() Podłoga wyspawana i odmalowana ![]() ![]() ![]() Nowe miejsce akumulatora i customowe wskaźniki ![]() ![]() ![]() ![]() Magiel ze wspomaganiem z e36 ![]() Zawieszenie konwersja na 5x120 gwint AP z e36 Tarcze Mikoda i klocki Ferrodo ds 2500 albo 2000(nie pamiętam) ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
![]() ![]() ![]() Cambery własnej roboty ![]() ![]() Tak to wyglądało bez gietych wahaczy ![]() Belka wypiiaskowana KĄTY NA ZERO +poliuretan + dodatkowe zaciski do ręcznego i wentylator 16" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dwie rubryki w dowodzie które były dla mnie priorytetem P1 i S1 ![]() Tak to mniej więcej jeździło (jeszcze stare zegary http://www.youtube.com/watch?v=U-u1a5ZPwco...eature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=Hux2DM9asGI&feature=plcp http://www.youtube.com/watch?v=maT-9Bp13PE http://www.youtube.com/watch?v=neFnBlavqkk ![]() Pojedyńcza wycieraczka ![]() ![]() Nie wiem na ile miarodajny ten sprzęt ale na śmietnikach oponach 0-60mph 5,26 i 13,79 na 1/4 mili ![]() ![]() Wpadły też lekkie felgi BBS RK 8,5J/17 Fwlga waży 7,9kg-sam sprawdzałem ![]() ![]() ![]() Przymiarka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Takie tam http://www.youtube.com/watch?v=n5RyOisqrzM...NlnZo9yMoVX9H7Q A tak się wkręca http://www.youtube.com/watch?v=D7owPO_KzX8...eature=youtu.be cdn... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Gdzies widzialem filmik jak to sie wkreca, masakra!
Bardzo fajny projekt. Pozdr -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Super projekt, gratulacje i powodzenia. Sam wiem jak się traci motywacje po kilku latach budowy
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Mega fajnie zrobiona e30, niby taka podstawa, tak minimalistycznie, ale jednak dokładnie i estetycznie.
W jaki sposób przerobiłeś zegary, że to działa?? ![]() EDIT: I jak zrobić taki shift light?? -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
podobaja mi sie wskazniki (wskaznik
![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Teraz teraźniejszość
![]() Zaczynam stroker na 3,0 dlatego wyjąłem silnik i powoli działam Pas przedni wyciety-będzie zrobiony tak aby go demontować ![]() Silnik po za budą ![]() Rozbiórka i sprawdzenie stanu Blok super głowica też ![]() ![]() ![]() Kupiłem drugi uszkodzony silnik m54b30 dla bebechów potrzebnych do strokera ![]() Piąty cylinder w (m54)wyglądał tak nie wiem co sie stało ![]() ![]() Tłoki m52 vs m54 ![]() ![]() ![]() Wszystko dokładnie poczyszczone i zakonserwowane ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Osprzęt ![]() ![]() ![]() ![]() Lekko liznąłem głowicę jak juz na wierzchu miałem tzn, zlikwidowałem nadlewy no i poskracałem prowadnice zaworowe Dolot przed ![]() ![]() 50/50 ![]() Po ![]() Wydech przed i po ![]() ![]() Zawory na lustro ![]() ![]() ![]() Zamieniłem też szpilki kolektora na grubsze M8 ![]() Bo doszła flansza ![]() Która bedzie trzymać to ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
CYTAT W jaki sposób przerobiłeś zegary, że to działa?? biggrin.gif Bo wygląda obłędnie!!! EDIT: I jak zrobić taki shift light?? Dzieki , z zegarami trochę walczyłem ale się udało Elektrykiem nie jestem ,ale schematy z sieci ,kabelek po kabelku i jazda ![]() Shift light z Alledrogo CYTAT Sam wiem jak się traci motywacje po kilku latach budowy Nom trochę z motyką na księżyc się wybrałem,pod względem warunków do pracy(nie mam warsztatu profi. narzędzi ani mechanikiem nie jestem),czasu,kosztów i czasami mam ochotę wpakować to wszystko w worek i ...... na złom. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Jak już tak rozebrałeś silnik, to warto było zawory podtoczyć. Zwiększyłoby się pole szczeliny zaworowej przy pełnym wzniosie zaworu itp.
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
swietny projekt, swietne auto, takie lubie, lekko , ITB i samemu
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
bardzo ladnie.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Bardzo mi się podoba ta bunia, kupę własnoręcznej pracy, co ja bardzo cenię. Powodzenia z nowym motorem Ci życzę, żeby się wkręcał jeszcze lepiej
![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Czekam na wykres. Jaki koszt flanszy jeśli można wiedzieć? Ten obrotomierz kozacki jest:)
Edit: Zaciski od hydro łapy są na adapterze, to jasne. Ale ten adapter jest przykręcany jakoś czy spawany? Nie ma problemu na przeglądzie /kontroli niebieskich przez brak "czwartego oka" ? ![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 June 2007 Skąd: Białystok / Suchowola ![]() |
Nie ma problemu na przeglądzie /kontroli niebieskich przez brak "czwartego oka" ? ![]() niebiescy nie dogonią. a jak nei dogonią to po co przegląd ![]() zamach masz z m20, a tarczę od czego bo nie napisałeś? ja planuję 6,5-7kg zamach - na codzień chyba będzie w sam raz teraz jest bandzior z zewnątrz, ale z tym malowaniem to w ogóle super furka by była pozdro -------------------- E36 325i coupe
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2004 Skąd: JAWORZNO ![]() |
Fajne to e30 moje wspominam zawsze miło a było tylko m50b25
-------------------- Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś ! |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Nareeeeeeeszcie opisałeś prodżekt
![]() Nie miałes myśłi samobójczych jak kupiłeś taką rozwaloną budę E30 ( przed renowacją ) po E36... ? Czyli składasz B30 na urzywanych tłokach i nowych pierścieniach nominał ? Z kołem 4,5 kg skrzynia Ci nie rzęzi ? ja mam 5,7 i jak się dobrze nagrzeje to terkota niemiłosiernie ( przejechałem tak 11 kkm i huj ale denerwuje ) -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
CYTAT Czekam na wykres. Jaki koszt flanszy jeśli można wiedzieć? Ten obrotomierz kozacki jest:) Edit: Zaciski od hydro łapy są na adapterze, to jasne. Ale ten adapter jest przykręcany jakoś czy spawany? Nie ma problemu na przeglądzie /kontroli niebieskich przez brak "czwartego oka" ? Adapter pomierzyłem ,dorobiłem z płaskownika ok 10mm i przyspawałem do wachacza. "Oko"wyjmuję tylko na specjalne okazje ![]() Co do flanszy to pisać do Fortiego(jest na forum) Tyle że flansza pasuje p&p do głowicy ale od strony przepustnic to już trzeba trochę pokombinowac i porzeźbić. CYTAT a planuję 6,5-7kg zamach - na codzień chyba będzie w sam raz teraz jest bandzior z zewnątrz, ale z tym malowaniem to w ogóle super furka by była pozdro Całe sprzęgło mam z m20 i o dziwo daje jakoś radę choć czasami przy "mega" przepinie biegu ![]() Co do wyglądu to m3 za mną chodzi juz od dawna i napewno po skończeniu silnika wpadnie takiE body.W planach jest kolor biały więc do Warsteinera dużo brakować nie będzie ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
CYTAT Nareeeeeeeszcie opisałeś prodżekt biggrin.gif to może i ja się zbiore w sobie... Nie miałes myśłi samobójczych jak kupiłeś taką rozwaloną budę E30 ( przed renowacją ) po E36.. Za bude dałem tałzena heh więc jakoś to przeżyłem. CYTAT Czyli składasz B30 na urzywanych tłokach i nowych pierścieniach nominał ? Prawdopodobnie tak.Przed montażem dam jeszcze wszystko do pomierzenia do jakiegoś "Auto Szlifu" aby mieć święty spokuj.Jeśli mi powiedzą że będzie kupa to wtedy będę się martwił i prawdopodobnie kupię blok z m50b20 i go rozwiercę pod mój zestaw.90% ludzi twierdzi że będzie ok i że 2setki luźniejsze pasowanie nie zrobi różnicy-nie wiem się okaże w praniu. CYTAT Z kołem 4,5 kg skrzynia Ci nie rzęzi ? Jak nie jak tak .Nauczyłem się już że trzeba wysprzęglić jak ktoś podchodzi do auta ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
mi sprzęgło z M50B20 228mm, na tarczy kewlarowej i starym docisku oraz starym kole zamachowym ( nie równanym ) znosi z uśmiechem 227 konia i 282nm, 11 tys mam zrobione, dużo zabaw było i troche tras, o do dziś pisknie przy przepinaniu na dwa albo na trzy.
Mocno to była oszczędnościowa wersja sprzęgła, ale zaskakująco dobrze się ma, i lekko chodzi ;] -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 17 January 2014 Skąd: Kalisz Łódź ![]() |
Panel deski rozdzielczej to włókno węglowe czy okleina?
Dużo pracy! Gratuluję! -------------------- www.facebook.com/126pcompressoreiniezione
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 22:03 |