![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: podkarpackie ![]() |
<br />uwierz mi że jest, sam miałem taką omegę w TDS-ie ,goście spali w aucie, wtrysk wypalił dzurę w tłoku, wygonioło wodę.Wszyskie plastikowe czujniki spłyneły z silnika. Auto się mało z nimi nie spaliło.<br /> <br /><br /><br />Taki cyrk to widziałem w 3.0D w połowie stopionym silnikiem, ale gostek jeździł na paliwku z PKS-u, jak sie okazało dolewane było pb aby nie zamarzało, na dobrym on raczej nie realne. -------------------- E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
Tak tylko że komputerem logując auto sprawdzamy jedynie sprawność elektryczną wtryskiwacza. Zawsze tłumacze swoim klientom że to co pokazuje czy to vag can pro czy inpa czy... etc to warunek konieczny lecz niewystarczający. Już nie jeden z celującymi korektami robił silnik bo tłok wypaliło, uwierzcie. Jedynie sprawdzanie wtryskiwacza na maszynie może dać realny obraz jego stanu.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: podkarpackie ![]() |
Zgadza się, tylko serwisy Bosch oferują coraz większe cwaniactwo w szczególności ten http://www.boschservicepawlik.pl/ zawiozłem komplet 6 wtryków w celu sprawdzenia, pytam o cene 50zł szt więc o.k. lecz gość tłumaczy że nie będą się nadawały do ponownego użytku
![]() ![]() -------------------- E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Ale Panowie, faktycznie diagnoza komputerowa może jedynie nakierować na usterkę. To nie jest biblia, że to się bierze na wiarę i jest się pewnym. Objawy lejących wtrysków były wcześniej - duże spalanie i inne usterki też w pewnym stopniu powiązane z układem wtryskowym.
Dziwne jedynie dla mnie, to że korekcje wg Aliego wyszły dobre - nie twierdzę, że Aligator odstawił popelinę, bo szczerze w to wątpię, ale może jeszcze jakiś inny chochlik siedzi gdzieś w kompie/złączu diagnostycznym/wiązce etc. co przez diagnostykę może być nie wyłapane. Zadzwoń do Aligatora, pogadaj i może on wpadnie na jakiś pomysł, co może być jeszcze nie tak. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
quake, tak jak ktoś już wcześniej wspomniał, próbuj walczyć o naprawę auta w ramach dobrej woli producenta. Złóż to do kupy i odstaw do ASO w którym serwisowałeś auto. Być może uda się wywalczyć partycypowanie Audi w kosztach naprawy. Ryzykujesz jedynie kosztami poniesionymi na lawetę i diagnozę ASO, co i tak będzie ułamkiem ceny wymiany silnika.
-------------------- F32 alpine white
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Auto z Polskiego salonu?
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
Ale Panowie, faktycznie diagnoza komputerowa może jedynie nakierować na usterkę. To nie jest biblia, że to się bierze na wiarę i jest się pewnym. Objawy lejących wtrysków były wcześniej - duże spalanie i inne usterki też w pewnym stopniu powiązane z układem wtryskowym. do nowoczesnego diesla wystarczy raz zatankować dobrego paliwa i układ wtryskowy idzie w zapomnienie Dziwne jedynie dla mnie, to że korekcje wg Aliego wyszły dobre - nie twierdzę, że Aligator odstawił popelinę, bo szczerze w to wątpię, ale może jeszcze jakiś inny chochlik siedzi gdzieś w kompie/złączu diagnostycznym/wiązce etc. co przez diagnostykę może być nie wyłapane. Zadzwoń do Aligatora, pogadaj i może on wpadnie na jakiś pomysł, co może być jeszcze nie tak. ![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 October 2013 ![]() |
do nowoczesnego diesla wystarczy raz zatankować dobrego paliwa i układ wtryskowy idzie w zapomnienie ![]() To tylko i wyłącznie wina paliwa. Za granicą a konkretnie w skandynawii silniki te w autach dostawczych mają naśmigane ponad 150000km i nic tam się nie dzieje w układzie paliwowym. Cyrki zaczynają się jak auto było zatankowane benzyną |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
Panowie, napisałem maila do Audi, wysłali mi pełną współczucia odpowiedz wraz z protokołem który wypełniłem i opisałem i wysłałem
Mają rzekomo 14 dni, zakładam że starczy 7-10. Jestem z tych cierpliwych Co jest przyczyną nie wiem, każdy mówi że wtrysk, dziury w tłokach nie mam, są jakby spuchnięte, dwa zawory wydechowe mają jakby uszczerbienie, oczywiście na tych garach , oba tłoki spuchnięte z tej samej strony, zawory są jak wiadomo 4 , oba te same patrząc na pare wydechowych , jeden mocniej drugi słabiej Zdjęcia mam, jak poskładam całą historię do kupy udostępnie Mam nadzieję że Audi wyjdzie z tej sytuacji z klasą. Co do przyczyn, zastanawiam się czy nie dołożyła się do tego przypadkiem procedura wypalania DPF, może prócz wtrysku jakiś inny problem, sam nie wiem Póki co auto stoi w serwisie, ja czekam na decyzje audi Jeśli będą stawiać się okoniem to jest coś takiego jak art. 471, przeczytajcie sobie Ja się zamierzam na to powołać bo w trakcie gwarancji zgłaszałem że coś jest nie halo i ASO to olało Ktoś może mi zapodać namiar do dobry silnik CAHA ? są na allegro ale jakoś zaufania nie mam Rozważałem naprawę swojego ale stwierdzam że nie ma sensu, nie wiem co było przyczyną i pewnie nie dowiem się tego tak na 100% Jedyne w co uwierzę to wymiana silnika na nowy w ASO, jakieś przeszczepy to już dla mnie nie to za co płaciłem i czego oczekuję Jak mam ochote na chybił trafił to kolekturze totolotka można to załatwić za mniejsze pieniądze |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
Obiecałem Audi że opisze swoje przygody
Tak w skrócie, nie sądzę bym kiedykolwiek kupił coś produkcji VAGa, prawdę mówiąc nawet nie zainteresowali się moim przypadkiem na tyle żeby chcieli chociaż zobaczyć co się stało, co mogło być powodem, a problemy z autem już wcześniej miałem. Tak więc Audi umyło ręce od problemu, który już wcześniej sygnalizowałem, a czego dowieść nie byłbym w stanie. Kupując silnik od handlarza usłyszałem po raz kolejny że te silniki są słabe, nie jeden już spłynął. Nie mnie oceniać czy to prawda, jednak coś w tym musi być Mój silnik spłynął, po prostu wytopiło dwa tłoki, uszczerbiło dwa zawory, a wtryski niby są ok, być może był to splot zdarzeń skojarzonych w czasie,wypalanie DPF i duże obciążenie, nie wiem i nie oceniam. Jednak auto powinno mieć zabezpieczenia termiczne, i pewnie ma ale nie zadziałały Nowy silnik jest żwawszy, ale spalanie wg komputera a rzeczywiste to jakieś 3l więcej Do tego coś zaczęło dziwnie stukać w zawieszeniu, auto naprawione od marca, może zrobiłem nim z 300 km, straszny mam do niego uraz Wstawie je do Aligatora, może ogarnie co jest grane w tydzień Nie życze nikomu. |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Tak czytam i się zastanawiam po co kupujecie diesla jak możecie benzynę?
Ja nigdy nie miałem diesla, ale kolega mi opowiada zawsze, że w HDI spływają tloki przy wysokich prędkościach. Jeżeli tutaj jest to tłok 2 i 3 to mamy kolejny argument za cieplnym przeciążeniem. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
akurat to był 3 i 4, z tym że czwarty popłynął kompletnie, trzeci dość troche a drugi jest nadpalony
moim zdaniem to DPF jest winny, mam w domu ibize 1,9 po chipie, auto ma 10 lat i jeszcze NIC prócz zawieszenia i wymiany rozrządu w nim nie robiłem Miałem A4 AWX po mocniejszym tuningu, tzn 200 KM , auto do dziś w rodzinie lata i zbiera mandaty A ta A5 jakaś niedo@bana, w ogóle tego auta nie ruszam i zastanawiam się nad sprzedażą, tylko że wg moich zasad h@jowo kogoś wpuścić na mine dlatego chce wstawić je do Aliego |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Vag diesel był zajebisty do konca 1.9 starszego typu 2.0 to niestey porażka
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Panowie, goniąc seryjnym 2.0tdi po 220km/h to jest max dla niego więc wszystko sie może zdarzyć, moim klekotem non stop nie jeżdżę powyzej 200/210 bo zdaję sobie sprawę że większe prędkości mogą zrobić kuku więc dziwię się co po nie którym kierowcą co gonią po "autobanach" klekotami z max prędkością...
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
User Dołączył: Sun, 19 August 2012 ![]() |
Vag diesel był zajebisty do konca 1.9 starszego typu 2.0 to niestey porażka Dlaczego?? 2.0 TDI BMM bardzo udany silnik za granicami widziałem z przebiegami ponad 500tys bez awarii.Co do nowych samochodów to w każdej marce auta są projektowane przez księgowych więc tak się będzie działo. Oszczędność, oszczędność i jeszcze raz oszczędność i dużo elektroniki która często zawodzi... |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Spoko mój passat b6 BMP ma 320 i nie miał poważnych może bo zmieniłem pompę oleju na lepszą , ale a to uszczelka pod głowicą, a to pompki, a to dp, a to coś. W A3 ASZ silnikowo nic nie robiłem...
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
ale ja nie goniłem tym autem 220, chciałem je tylko rozpędzić żeby się nie zamuliło, a skoro 220 jest dewastujące to po co jest taka prędkość wg producenta dopuszczalna, niech zrobią 210 i będzie git
Poza tym auto jeździło 230km/h wcześniej, z racji że ciągle mi niedomagało chciałem przy okazji sprawdzić czy mocy jest tyle ile było a 220 na budziku to miałem może z 20 sek |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
ale ja nie goniłem tym autem 220, chciałem je tylko rozpędzić żeby się nie zamuliło, a skoro 220 jest dewastujące to po co jest taka prędkość wg producenta dopuszczalna, niech zrobią 210 i będzie git Poza tym auto jeździło 230km/h wcześniej, z racji że ciągle mi niedomagało chciałem przy okazji sprawdzić czy mocy jest tyle ile było a 220 na budziku to miałem może z 20 sek Nie obwiniaj się, przecież to nie Twoja wina, silnikowi nic nie powinno się stać po kilkudziesięciu sekundach pedału gazu w podłodze. Raz na jakiś czas trzeba przegonić auto, tylko tak jak napisał ktoś wcześniej, żeby nie piłować vmax bez końca. Coś było nie tak z silnikiem, tak czy inaczej by się posypał ... |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
1.6tdi 105hp przejechalem z wrzesni do lodzi z vmaxem i nic sie nie zadzialo.
dolewam do paliwa diesel skyyd . poza tym ze to antydepresator to czysci wtryski i ... mniej kopci (bylo to sprawdzone w labolatorium na jakiejs politechnice - niewiele mniej ale mniej) auto nadal jedzi . po 2 latach zrobiona diagnoza i hamowanie . 108 hp w serii zrobiony chip . na 133 i nadal mozna smigac z vmaxem . tuner zrobil mi odcinke na EGT na 860stopni ( 1,6 ma wysokie temp egt wiec prosze nie pisac ze za duzo) teraz jak jade w okolicach 200 i dobije do granicy egt to zmniejsza mi wtrysk i auto zwalnia az temp egt bedzie ok |
|
|
gość_pontony_* |
![]()
Post
#100
|
![]() |
Moze nie doczytalem, ale czy to auto bylo z PL salonu czy ktos plakal jak sprzedawal?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 10:04 |