Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 3 4 5 6 >  
Reply to this topicStart new topic
> A5 2,0 TDI CR zgasł przy 220 i nie odpala
inven
post Thu, 30 Jan 2014 - 21:28
Post #81


User
Dołączył: Sun, 21 December 2008
Skąd: podkarpackie





CYTAT(kilex @ Thu, 30 Jan 2014 - 15:07) *
<br />uwierz mi że jest, sam miałem taką omegę w TDS-ie ,goście spali w aucie, wtrysk wypalił dzurę w tłoku, wygonioło wodę.Wszyskie plastikowe czujniki spłyneły z silnika. Auto się mało z nimi nie spaliło.<br />
<br /><br /><br />

Taki cyrk to widziałem w 3.0D w połowie stopionym silnikiem, ale gostek jeździł na paliwku z PKS-u, jak sie okazało dolewane było pb aby nie zamarzało, na dobrym on raczej nie realne.


--------------------
E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg
TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 30 Jan 2014 - 21:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jnx
post Fri, 31 Jan 2014 - 00:11
Post #82


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





Tak tylko że komputerem logując auto sprawdzamy jedynie sprawność elektryczną wtryskiwacza. Zawsze tłumacze swoim klientom że to co pokazuje czy to vag can pro czy inpa czy... etc to warunek konieczny lecz niewystarczający. Już nie jeden z celującymi korektami robił silnik bo tłok wypaliło, uwierzcie. Jedynie sprawdzanie wtryskiwacza na maszynie może dać realny obraz jego stanu.

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
inven
post Fri, 31 Jan 2014 - 08:06
Post #83


User
Dołączył: Sun, 21 December 2008
Skąd: podkarpackie





Zgadza się, tylko serwisy Bosch oferują coraz większe cwaniactwo w szczególności ten http://www.boschservicepawlik.pl/ zawiozłem komplet 6 wtryków w celu sprawdzenia, pytam o cene 50zł szt więc o.k. lecz gość tłumaczy że nie będą się nadawały do ponownego użytku blink.gif jeżeli chce ich ponownie założyć to cena 220zł szt. za samo sprawdzenie ohmy.gif ,na maszynie nie sprawdzają twierdząc że im maszyne popsuje jak będą zabrudzone.


--------------------
E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg
TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Fri, 31 Jan 2014 - 09:22
Post #84


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Ale Panowie, faktycznie diagnoza komputerowa może jedynie nakierować na usterkę. To nie jest biblia, że to się bierze na wiarę i jest się pewnym. Objawy lejących wtrysków były wcześniej - duże spalanie i inne usterki też w pewnym stopniu powiązane z układem wtryskowym.
Dziwne jedynie dla mnie, to że korekcje wg Aliego wyszły dobre - nie twierdzę, że Aligator odstawił popelinę, bo szczerze w to wątpię, ale może jeszcze jakiś inny chochlik siedzi gdzieś w kompie/złączu diagnostycznym/wiązce etc. co przez diagnostykę może być nie wyłapane. Zadzwoń do Aligatora, pogadaj i może on wpadnie na jakiś pomysł, co może być jeszcze nie tak.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feno
post Fri, 31 Jan 2014 - 10:29
Post #85


Frequent User
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Warszawa





quake, tak jak ktoś już wcześniej wspomniał, próbuj walczyć o naprawę auta w ramach dobrej woli producenta. Złóż to do kupy i odstaw do ASO w którym serwisowałeś auto. Być może uda się wywalczyć partycypowanie Audi w kosztach naprawy. Ryzykujesz jedynie kosztami poniesionymi na lawetę i diagnozę ASO, co i tak będzie ułamkiem ceny wymiany silnika.


--------------------
F32 alpine white
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Fri, 31 Jan 2014 - 12:19
Post #86


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





Auto z Polskiego salonu?


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Fri, 31 Jan 2014 - 22:32
Post #87


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT(pinin @ Fri, 31 Jan 2014 - 11:22) *
Ale Panowie, faktycznie diagnoza komputerowa może jedynie nakierować na usterkę. To nie jest biblia, że to się bierze na wiarę i jest się pewnym. Objawy lejących wtrysków były wcześniej - duże spalanie i inne usterki też w pewnym stopniu powiązane z układem wtryskowym.
Dziwne jedynie dla mnie, to że korekcje wg Aliego wyszły dobre - nie twierdzę, że Aligator odstawił popelinę, bo szczerze w to wątpię, ale może jeszcze jakiś inny chochlik siedzi gdzieś w kompie/złączu diagnostycznym/wiązce etc. co przez diagnostykę może być nie wyłapane. Zadzwoń do Aligatora, pogadaj i może on wpadnie na jakiś pomysł, co może być jeszcze nie tak.
do nowoczesnego diesla wystarczy raz zatankować dobrego paliwa i układ wtryskowy idzie w zapomnienie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kilex
post Sat, 01 Feb 2014 - 07:54
Post #88


Rookie
Dołączył: Thu, 17 October 2013





CYTAT(hz10 @ Sat, 01 Feb 2014 - 00:32) *
do nowoczesnego diesla wystarczy raz zatankować dobrego paliwa i układ wtryskowy idzie w zapomnienie wink.gif

To tylko i wyłącznie wina paliwa.
Za granicą a konkretnie w skandynawii silniki te w autach dostawczych mają naśmigane ponad 150000km i nic tam się nie dzieje w układzie paliwowym.
Cyrki zaczynają się jak auto było zatankowane benzyną
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Sun, 02 Feb 2014 - 14:12
Post #89


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





Panowie, napisałem maila do Audi, wysłali mi pełną współczucia odpowiedz wraz z protokołem który wypełniłem i opisałem i wysłałem
Mają rzekomo 14 dni, zakładam że starczy 7-10. Jestem z tych cierpliwych
Co jest przyczyną nie wiem, każdy mówi że wtrysk, dziury w tłokach nie mam, są jakby spuchnięte, dwa zawory wydechowe mają jakby uszczerbienie, oczywiście na tych garach , oba tłoki spuchnięte z tej samej strony, zawory są jak wiadomo 4 , oba te same patrząc na pare wydechowych , jeden mocniej drugi słabiej
Zdjęcia mam, jak poskładam całą historię do kupy udostępnie
Mam nadzieję że Audi wyjdzie z tej sytuacji z klasą.
Co do przyczyn, zastanawiam się czy nie dołożyła się do tego przypadkiem procedura wypalania DPF, może prócz wtrysku jakiś inny problem, sam nie wiem
Póki co auto stoi w serwisie, ja czekam na decyzje audi
Jeśli będą stawiać się okoniem to jest coś takiego jak art. 471, przeczytajcie sobie
Ja się zamierzam na to powołać bo w trakcie gwarancji zgłaszałem że coś jest nie halo i ASO to olało
Ktoś może mi zapodać namiar do dobry silnik CAHA ? są na allegro ale jakoś zaufania nie mam
Rozważałem naprawę swojego ale stwierdzam że nie ma sensu, nie wiem co było przyczyną i pewnie nie dowiem się tego tak na 100%
Jedyne w co uwierzę to wymiana silnika na nowy w ASO, jakieś przeszczepy to już dla mnie nie to za co płaciłem i czego oczekuję
Jak mam ochote na chybił trafił to kolekturze totolotka można to załatwić za mniejsze pieniądze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Mon, 21 Apr 2014 - 14:04
Post #90


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





Obiecałem Audi że opisze swoje przygody
Tak w skrócie, nie sądzę bym kiedykolwiek kupił coś produkcji VAGa, prawdę mówiąc nawet nie zainteresowali się moim przypadkiem na tyle żeby chcieli chociaż zobaczyć co się stało, co mogło być powodem, a problemy z autem już wcześniej miałem.
Tak więc Audi umyło ręce od problemu, który już wcześniej sygnalizowałem, a czego dowieść nie byłbym w stanie.
Kupując silnik od handlarza usłyszałem po raz kolejny że te silniki są słabe, nie jeden już spłynął. Nie mnie oceniać czy to prawda, jednak coś w tym musi być
Mój silnik spłynął, po prostu wytopiło dwa tłoki, uszczerbiło dwa zawory, a wtryski niby są ok, być może był to splot zdarzeń skojarzonych w czasie,wypalanie DPF i duże obciążenie, nie wiem i nie oceniam.
Jednak auto powinno mieć zabezpieczenia termiczne, i pewnie ma ale nie zadziałały
Nowy silnik jest żwawszy, ale spalanie wg komputera a rzeczywiste to jakieś 3l więcej
Do tego coś zaczęło dziwnie stukać w zawieszeniu, auto naprawione od marca, może zrobiłem nim z 300 km, straszny mam do niego uraz
Wstawie je do Aligatora, może ogarnie co jest grane w tydzień
Nie życze nikomu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Mon, 21 Apr 2014 - 18:55
Post #91


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Tak czytam i się zastanawiam po co kupujecie diesla jak możecie benzynę?
Ja nigdy nie miałem diesla, ale kolega mi opowiada zawsze, że w HDI spływają tloki przy wysokich prędkościach. Jeżeli tutaj jest to tłok 2 i 3 to mamy kolejny argument za cieplnym przeciążeniem.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Mon, 21 Apr 2014 - 20:19
Post #92


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





akurat to był 3 i 4, z tym że czwarty popłynął kompletnie, trzeci dość troche a drugi jest nadpalony
moim zdaniem to DPF jest winny, mam w domu ibize 1,9 po chipie, auto ma 10 lat i jeszcze NIC prócz zawieszenia i wymiany rozrządu w nim nie robiłem
Miałem A4 AWX po mocniejszym tuningu, tzn 200 KM , auto do dziś w rodzinie lata i zbiera mandaty
A ta A5 jakaś niedo@bana, w ogóle tego auta nie ruszam i zastanawiam się nad sprzedażą, tylko że wg moich zasad h@jowo kogoś wpuścić na mine dlatego chce wstawić je do Aliego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 21 Apr 2014 - 20:30
Post #93


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Vag diesel był zajebisty do konca 1.9 starszego typu 2.0 to niestey porażka


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Mon, 21 Apr 2014 - 21:04
Post #94


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





Panowie, goniąc seryjnym 2.0tdi po 220km/h to jest max dla niego więc wszystko sie może zdarzyć, moim klekotem non stop nie jeżdżę powyzej 200/210 bo zdaję sobie sprawę że większe prędkości mogą zrobić kuku więc dziwię się co po nie którym kierowcą co gonią po "autobanach" klekotami z max prędkością...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik.
post Mon, 21 Apr 2014 - 21:12
Post #95


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012





CYTAT(specu @ Mon, 21 Apr 2014 - 23:30) *
Vag diesel był zajebisty do konca 1.9 starszego typu 2.0 to niestey porażka

Dlaczego?? 2.0 TDI BMM bardzo udany silnik za granicami widziałem z przebiegami ponad 500tys bez awarii.Co do nowych samochodów to w każdej marce auta są projektowane przez księgowych więc tak się będzie działo. Oszczędność, oszczędność i jeszcze raz oszczędność i dużo elektroniki która często zawodzi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 21 Apr 2014 - 22:35
Post #96


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Spoko mój passat b6 BMP ma 320 i nie miał poważnych może bo zmieniłem pompę oleju na lepszą , ale a to uszczelka pod głowicą, a to pompki, a to dp, a to coś. W A3 ASZ silnikowo nic nie robiłem...


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Tue, 22 Apr 2014 - 07:42
Post #97


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





ale ja nie goniłem tym autem 220, chciałem je tylko rozpędzić żeby się nie zamuliło, a skoro 220 jest dewastujące to po co jest taka prędkość wg producenta dopuszczalna, niech zrobią 210 i będzie git
Poza tym auto jeździło 230km/h wcześniej, z racji że ciągle mi niedomagało chciałem przy okazji sprawdzić czy mocy jest tyle ile było
a 220 na budziku to miałem może z 20 sek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Tue, 22 Apr 2014 - 08:08
Post #98


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





CYTAT(quake @ Tue, 22 Apr 2014 - 10:42) *
ale ja nie goniłem tym autem 220, chciałem je tylko rozpędzić żeby się nie zamuliło, a skoro 220 jest dewastujące to po co jest taka prędkość wg producenta dopuszczalna, niech zrobią 210 i będzie git
Poza tym auto jeździło 230km/h wcześniej, z racji że ciągle mi niedomagało chciałem przy okazji sprawdzić czy mocy jest tyle ile było
a 220 na budziku to miałem może z 20 sek


Nie obwiniaj się, przecież to nie Twoja wina, silnikowi nic nie powinno się stać po kilkudziesięciu sekundach pedału gazu w podłodze. Raz na jakiś czas trzeba przegonić auto, tylko tak jak napisał ktoś wcześniej, żeby nie piłować vmax bez końca. Coś było nie tak z silnikiem, tak czy inaczej by się posypał ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Tue, 22 Apr 2014 - 10:42
Post #99


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





1.6tdi 105hp przejechalem z wrzesni do lodzi z vmaxem i nic sie nie zadzialo.

dolewam do paliwa diesel skyyd . poza tym ze to antydepresator to czysci wtryski i ... mniej kopci (bylo to sprawdzone w labolatorium na jakiejs politechnice - niewiele mniej ale mniej)

auto nadal jedzi .

po 2 latach zrobiona diagnoza i hamowanie . 108 hp w serii

zrobiony chip . na 133 i nadal mozna smigac z vmaxem . tuner zrobil mi odcinke na EGT na 860stopni ( 1,6 ma wysokie temp egt wiec prosze nie pisac ze za duzo)

teraz jak jade w okolicach 200 i dobije do granicy egt to zmniejsza mi wtrysk i auto zwalnia az temp egt bedzie ok
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_pontony_*
post Tue, 22 Apr 2014 - 12:53
Post #100









Moze nie doczytalem, ale czy to auto bylo z PL salonu czy ktos plakal jak sprzedawal?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 3 4 5 6 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 10:04