Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 2 3 4 5 6 >  
Reply to this topicStart new topic
> A5 2,0 TDI CR zgasł przy 220 i nie odpala
inven
post Tue, 28 Jan 2014 - 22:21
Post #61


User
Dołączył: Sun, 21 December 2008
Skąd: podkarpackie





CYTAT(kilex @ Tue, 28 Jan 2014 - 20:30) *
Wypalone tłoki, hehehehehe , a nie mówiłem że wtrysków się nie odpina?
Teraz weź takie same sprawne auto i odepnij mu wtrysk zobaczymy czy wytrzyma?
Zaryzykujesz? A może niech mechanior sprawdzi na własne ryzyko?

Co za brednie, wiec właściciel odpiął dwa wtryski i pojechał vmax aby silnik rozje....o.

Na jałowym nie ma prawa nic się stać po wypięciu.



--------------------
E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg
TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 28 Jan 2014 - 22:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hz10
post Tue, 28 Jan 2014 - 22:22
Post #62


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





pamiętam że w jakiejś instrukcji obsługi było napisane że max obroty przez max 5 sekund .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Wed, 29 Jan 2014 - 06:32
Post #63


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





Panowie, ja jeszcze Vmax nie osiągnąłem, doszedłem do ok 220 a auto jak jeszcze było sprawne szło 230, i to nie jest powód żeby silnik się rozpier@ł, niech coś ogranicza moc, w końcu czujników mają w 3 i troche
MIałem AWXa zrobionego na mniej więcej 200 KM, szedł 245 licznikowo, czy pod górke czy z górki bo skrzynia się kończyła
Oczywiście nie jechałem tak nigdy więcej jak 5-10 min, zresztą nigdy nie katowałem auta bo vmax mnie nie bawi
Auto chciałem przegonić bo ostatnio tylko po mieście jeździłem
Dziś jade do mechanika, pewnie cały silnik najlepiej będzie wymienić, a powód... pewnie wtrysk, jak wspominałem przełożyłem z 4go do 3go gara i może swoje zrobił, auto odpalało tylko z gazem w podłodze
Może ktoś ma namiary na sprawdzony CAHA lub CAHB albo w ogóle jaki mi podejdzie bo troche tych odmian było do A5 żeby potem nie było że wtyczki i inne pierdoły nie pasują
Wtryski dam do sprawdzenia, pewnie sprzedam, co mi jeszcze zostanie z silnika ? pompa oleju? wał ? dwa tłoki ?
Ktoś wie gdzie uderzyć do Audi ? Niech wiedzą jakie g@wno ludziom wciskają
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 29 Jan 2014 - 07:39
Post #64


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





myślisz że oni nie wiedzą co sprzedają?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Wed, 29 Jan 2014 - 07:59
Post #65


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Na postoju nie masz prawa wypalic w dieslu dziury w tloku. Za male EGT to nie benzyna i nie sluchaj pierdol:) Powod twojej awarii dosc blachy. Przy max obciazeniu blisko vmax wtryski zaczely lac i stad taki fuck up:) Ale dziwie sie ze nie bylo wczesniej zadnych objawow. Badz auto nie bylo do konca poprawnie diagnozowane i gdzie to umknelo. podobnie jak w 3.0 Ludzie jezdza do pana kazia, auto malina, a po jakims czasie zdziwieni za dziury w tlokach:)
Pozdrawiam


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Wed, 29 Jan 2014 - 13:41
Post #66


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





Przedostatnią diagnoze jakoś grudzień styczeń robił mi aligator
Niby wtedy wtryski były ok
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kilex
post Wed, 29 Jan 2014 - 14:09
Post #67


Rookie
Dołączył: Thu, 17 October 2013





CYTAT(inven @ Wed, 29 Jan 2014 - 00:21) *
Co za brednie, wiec właściciel odpiął dwa wtryski i pojechał vmax aby silnik rozje....o.

Na jałowym nie ma prawa nic się stać po wypięciu.

c
Czytaj uważnie i ze zrozumieniem.
Nie przyszło ci do głowy że przyczyna mogła być całkiem inna a dziury w tłokach zostały wypalone partyzancką diagnozą?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Wed, 29 Jan 2014 - 16:15
Post #68


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





Co masz konkretnie na myśli ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kilex
post Wed, 29 Jan 2014 - 17:11
Post #69


Rookie
Dołączył: Thu, 17 October 2013





tak jak pisałem wcześniej, rozpinając element pizzo masz 50% szans że nie będzie lał, a jak rozepniesz i wtrysk pozostanie otwarty może uszkodzić powieżchnię tłoka bo leje non stop.
Nie piszę tego bo gdzieś tam słyszałem, po prostu na szkoleniu z WV byłem i przestrzegano aby kategorycznie tego nie robić.
CYTAT
Metoda wzmocnienia hydraulicznego została zastosowana przez firmę Delphi w swoich wtryskiwaczach piezoelektrycznych. Ruch iglicy wywołuje bezpośrednio element piezo kiedy następuje wtrysk dawki pilotażowej. Większy skok iglicy uzyskana prze tzw. wzmacniacz skoku iglicy który działa na zasadzie skoku tłoczka. Ciekawostką jest zasada włączania elektrycznego. Zasilanie elektryczne wtryskiwacza jest włączane w momencie kiedy wtryskiwacz jest zamknięty. Żeby iglica się otwarła napięcie jest zmniejszane. Biorąc pod uwagę bezpośrednie sterowanie czyli brak zaworu hydraulicznego powstaje mniej usterek związanych z zaworem przelewowym. Przez takie rozwiązanie zwiększyła się pojemność wnętrza wtryskiwacza co spowodowało powstanie pewnego rodzaju zasobnika paliwa we wtryskiwaczu i dodatkowo uzyskano tłumienie skoków wysokiego ciśnienia we wtryskiwacza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
inven
post Wed, 29 Jan 2014 - 17:29
Post #70


User
Dołączył: Sun, 21 December 2008
Skąd: podkarpackie





CYTAT(kilex @ Wed, 29 Jan 2014 - 16:09) *
c
Czytaj uważnie i ze zrozumieniem.
Nie przyszło ci do głowy że przyczyna mogła być całkiem inna a dziury w tłokach zostały wypalone partyzancką diagnozą?

Więc wychodzi na to że jak auto zgasło na autostradzie i po scholowaniu auto nie odpalało, właściciel partyzancko odpiął wtryski i wypaliło dziurę laugh.gif

Przeczytaj kolego ty bo straszne brednie wypisujesz.



--------------------
E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg
TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
inven
post Wed, 29 Jan 2014 - 17:33
Post #71


User
Dołączył: Sun, 21 December 2008
Skąd: podkarpackie





CYTAT(kilex @ Wed, 29 Jan 2014 - 19:11) *
po prostu na szkoleniu z WV byłem i przestrzegano aby kategorycznie tego nie robić.

i zabronili diagnozy tylko wymieniać wszystko po kolei.


--------------------
E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg
TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kilex
post Wed, 29 Jan 2014 - 17:59
Post #72


Rookie
Dołączył: Thu, 17 October 2013





CYTAT(inven @ Wed, 29 Jan 2014 - 19:29) *
Więc wychodzi na to że jak auto zgasło na autostradzie i po scholowaniu auto nie odpalało, właściciel partyzancko odpiął wtryski i wypaliło dziurę laugh.gif

Przeczytaj kolego ty bo straszne brednie wypisujesz.


Auto z tego co wyczytałem odpalało.
Może niech właściciel napisze ile czasu w sumie zajeła "diagnoza" z odpinaniem wtrysków i wszelkiego rodzaju czujników na chodzącym silniku.

CYTAT
dziś odpaliłem auto, pali od pierwszego razu, dalej na 3 gary,tzn po zdjęciu jednej wtyczki nic się nie zmienia, podobnie jak odepne wtyczke przepustnicy
Autem nawet dało się jechać

wcale nie twierdze że to wina właściciela, po prostu przestrzegam przed chałupniczą diagnozą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Wed, 29 Jan 2014 - 21:07
Post #73


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Jeszcze raz napisze. Nie ma fizycznej mozliwosci aby w dieslu na postoju wypalic dziure w tloku. Chocby tam paliwo lalo sie ciurkiem. Za male EGT. Tym bardziej przy probach palenia i sprawdzania tylko na ktory cyl nie chodzi. Na postoju max egt w dieslu na wolnych to 200-300stopnie. Moze przy odcience dobilo by do 400-500:)


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
inven
post Wed, 29 Jan 2014 - 22:16
Post #74


User
Dołączył: Sun, 21 December 2008
Skąd: podkarpackie





CYTAT(kilex @ Wed, 29 Jan 2014 - 19:59) *
wcale nie twierdze że to wina właściciela, po prostu przestrzegam przed chałupniczą diagnozą


W 99.9% te chałupnicze diagnozy mają lepszy efekt zlokalizowania usterki jak serwisy, co potwierdziłeś wiedzę praktyczną w serwisach, (przeszkolimy a on dalej klientowi wciśnie co trzeba).


Prędzej przy tak lejących wtryskach po odpięciu co piszesz korby by pogięło a nie wypaliło dziury



--------------------
E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg
TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kilex
post Thu, 30 Jan 2014 - 05:23
Post #75


Rookie
Dołączył: Thu, 17 October 2013





Największym problemem jest podejście do klienta w owych autoryzowanych polskich serwisach.
Nie mieści mi się to w głowie jak można ludzi tak w bambuko robić.
Dlatego pisałem wcześniej żeby pojechał do gościa co ogarnia takie auta a takich ludzi w Polsce nie brakuje.
A właściciel pisze że nie mechanik nie miał czym ciśnienia na cyl. zmierzyć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pablo155
post Thu, 30 Jan 2014 - 09:49
Post #76


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 July 2008
Skąd: mazowsze





CYTAT(inven @ Thu, 30 Jan 2014 - 00:16) *
W 99.9% te chałupnicze diagnozy mają lepszy efekt zlokalizowania usterki jak serwisy, co potwierdziłeś wiedzę praktyczną w serwisach, (przeszkolimy a on dalej klientowi wciśnie co trzeba).


Prędzej przy tak lejących wtryskach po odpięciu co piszesz korby by pogięło a nie wypaliło dziury



Niestety muszę się z tym zgodzić w 100%.
Nie siedzę w VAGu, ale metodyka szkoleń jest taka sama.
Ostatnio dowiedzieliśmy się na przykład, że nie można zamieniać turbin w silnikach na inne, ponieważ dedykowane są optymalnie dobrane i nie wolno kombinować.


--------------------
G27.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kilex
post Thu, 30 Jan 2014 - 12:57
Post #77


Rookie
Dołączył: Thu, 17 October 2013





Myślę że musiały być jakieś wcześniejsze objawy uszkodzonego/lejącego wtrysku.
Miałem raz Tiguana co jak był zimny to stukało w silniku jak by panewka była wywalona,jak się trochę zagrzał to było cichutko , winny był wtryskiwacz na drugim cyl.
Ciekawe co by sie stało jakby klient dał w kitę na autostradzie.
Czekam na sekcję zwłok silnika ? co było powodem awarii? Jednocześnie wypaliło dziury w dwóch tłokach? mellow.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kilex
post Thu, 30 Jan 2014 - 13:07
Post #78


Rookie
Dołączył: Thu, 17 October 2013





CYTAT(zabba88 @ Wed, 29 Jan 2014 - 23:07) *
Jeszcze raz napisze. Nie ma fizycznej mozliwosci aby w dieslu na postoju wypalic dziure w tloku. Chocby tam paliwo lalo sie ciurkiem. Za male EGT. Tym bardziej przy probach palenia i sprawdzania tylko na ktory cyl nie chodzi. Na postoju max egt w dieslu na wolnych to 200-300stopnie. Moze przy odcience dobilo by do 400-500:)

uwierz mi że jest, sam miałem taką omegę w TDS-ie ,goście spali w aucie, wtrysk wypalił dzurę w tłoku, wygonioło wodę.Wszyskie plastikowe czujniki spłyneły z silnika. Auto się mało z nimi nie spaliło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefdeath
post Thu, 30 Jan 2014 - 16:57
Post #79


Frequent User
Dołączył: Thu, 24 April 2003
Skąd: wwa





CYTAT(kilex @ Thu, 30 Jan 2014 - 15:57) *
Myślę że musiały być jakieś wcześniejsze objawy uszkodzonego/lejącego wtrysku.
Miałem raz Tiguana co jak był zimny to stukało w silniku jak by panewka była wywalona,jak się trochę zagrzał to było cichutko , winny był wtryskiwacz na drugim cyl.


Czy coś takiego jest do wykrycia vcds'em np. widać by było po korekcjach, że coś nie tak z wtryskiem? czy raczej trzeba wywalać na stół i robić próbe przelewową czy coś w tym stylu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kilex
post Thu, 30 Jan 2014 - 19:32
Post #80


Rookie
Dołączył: Thu, 17 October 2013





vcdes powinien mieć procedurę do sprawdzania z opcją zapisu korekt pod obciążeniem.
pracę wtryskiwacza można też sprawdzić oscyloskopem.
No i kontrola paliwa powrotnego z wtrysków , wszystko do dostania na allegro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 10:04