Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> A5 2,0 TDI CR zgasł przy 220 i nie odpala
kilex
post Tue, 21 Jan 2014 - 11:11
Post #41


Rookie
Dołączył: Thu, 17 October 2013





Element pizzo potrzebuje prądu zarówno do otwarcia jak i zamknięcia, jeżeli wtrysk zostanie odpięty w momencie otwarcia ,istnieje ryzyko że się nie zamknie. W ten sposób nawet krótkie odpięcie wtrysku może spowodować nadpalenie powieżchni tłoka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 21 Jan 2014 - 11:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
inven
post Tue, 21 Jan 2014 - 11:16
Post #42


User
Dołączył: Sun, 21 December 2008
Skąd: podkarpackie





Więc jeden impuls otwiera a następny zamyka???


--------------------
E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg
TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Melman
post Tue, 21 Jan 2014 - 11:22
Post #43


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 January 2007
Skąd: stąd





Nie wydaje mi się...
Impuls elektryczny prowadzi do zmiany kształtu i otwarcia.
Wtrysk w stanie spoczynku (bez impulsu) jest zamknięty. W przeciwnym razie auto mogłoby lać paliwem po wyłączeniu zapłonu.


--------------------
3,0tdiq
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Tue, 21 Jan 2014 - 15:31
Post #44


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





Panowie, co ja w tym aucie naprawiam ?
Jakbyście zauważyli to ja tu pytam bo być może ktoś miał podobny przypadek
Ja nic nie robię, nie mam warsztatu i narzędzi, w kompie błędów brak a auto zgasło i nie pali
Sprawdziłem bezpieczniki, są ok.
Co do klemy jak mi nie odpala pod M1 to co miałem zrobić? Intuicyjnie odpiąłem kleme i o dziwo odpaliło, klemy wymieniłem obie bo mają tam jakąś elektronikę i to prawdopodobnie było problemem, sprawdzić nie zdążyłem, na drugi dzień zgasło na autostradzie i nie ożyło.
A z wtryskami to mi sam wielki tuner podpowiedział że mam zamienić wtryski miejscami, można z dużym prawdopodobieństwem wyeliminować upalony gar.
Z netu wyczytałem o przepustnicy, o pompach wysokiego ciśnienia o inne możliwości pytam, być może kiedyś komuś się informacje z tego postu przydadzą.

Chyba ze ktoś uważa że eliminacja najprostszych uszkodzeń we własnym zakresie jest głupotą?
Najlepiej jechać do ASO i zapłacić 5 koła za wymianę 10 rzeczy.
Będą wymieniać dobre rzeczy aż do skutku, aż trafią zepsutą.
Nie zamierzam być złotym targetem dla takiego warsztatu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychulja
post Tue, 21 Jan 2014 - 16:03
Post #45


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





CYTAT(inven @ Tue, 21 Jan 2014 - 12:52) *
A w jaki to sposób ma się stać??? Jakieś dwa lata temu jadąc z Niemiec przestał działać jeden cylinder, wszedł w tryb awaryjny, niestety nie miałem narzędzi więc nic zrobić nie mogłem, w ten sposób przeleciałem 1100km, na miejscu okazała się wtyczka która nie łączyła,jakoś silnika nie uszkodziło.


w skórcie może pójść EGT w góre , stuk i bum smile.gif


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
inven
post Tue, 21 Jan 2014 - 16:26
Post #46


User
Dołączył: Sun, 21 December 2008
Skąd: podkarpackie





CYTAT(rychulja @ Tue, 21 Jan 2014 - 18:03) *
w skórcie może pójść EGT w góre , stuk i bum smile.gif
Na jałowym EGT ohmy.gif




--------------------
E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg
TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kilex
post Tue, 21 Jan 2014 - 16:40
Post #47


Rookie
Dołączył: Thu, 17 October 2013





Nikt tu nie wysyła cię do ASO , jest dużo ludzi co ogarnia temat, w twoim przypadku ciężko wróżyć z fusów. Objawów niepalenia bez żadnych błędów może być kilka.
Jak chcesz sam dłubać , to sprawdź zawór regulujący ciśnienie na listwie, sprawdź czy nie ma tam opiłków.
Ja nie polecam grzebać samemu. Więcej można zepsuć niż znaleść , jak nie wiesz gdzie szukać. Później będzie ciężko komukolwiek dojść co jest , bo wszędzie były łapy pchane.
Masz fajne auto i jeżeli przebieg jest autentyczny to raczej nic poważnego. Problem z układem paliwowym może występować jak auto było zatankowane benzyną i było mimo to jeżdżone albo po prostu zła jakość paliwa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 21 Jan 2014 - 22:05
Post #48


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





objawy wskazują na brak kompresji , dymi z korka wlewu oleju?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Wed, 22 Jan 2014 - 08:03
Post #49


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





Kompresji nie ma na dwóch garach, 3 i 4
Albo dwa tłoki, albo zawory dzwigienki itp albo uszczelka
W każdym razie cokolwiek to jest nie kupię już VAGA bo pewnie w salonie gówno zrobią pomimo przebiegu 44 tyś
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik.
post Wed, 22 Jan 2014 - 10:09
Post #50


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012





prawda jest taka że VAG zaczął sięgać dna jak wprowadził CR. Gorzej już być nie może teraz albo wezmą sie do roboty i zaczną robić auta takie jak były przed 2000r albo będą miec problemy. Ale tak sie nie stanie jak auta dalej beda projektowane przez "księgowych i ekologów".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 22 Jan 2014 - 10:59
Post #51


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Passat i tak jest najczęściej kupowanym autem klasy średniej w europie i zgadnijcie który silnik


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Melman
post Wed, 22 Jan 2014 - 11:11
Post #52


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 January 2007
Skąd: stąd





CYTAT(specu @ Wed, 22 Jan 2014 - 12:59) *
Passat i tak jest najczęściej kupowanym autem klasy średniej w europie i zgadnijcie który silnik


Bo większość użytkowników to motoryzacyjni analfabeci bardzo często bazujący na stereotypach. Dlatego sytuacja się nie zmieni.


--------------------
3,0tdiq
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik.
post Wed, 22 Jan 2014 - 11:13
Post #53


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012





CYTAT(specu @ Wed, 22 Jan 2014 - 12:59) *
Passat i tak jest najczęściej kupowanym autem klasy średniej w europie i zgadnijcie który silnik

Bo w porównaniu do innych aut tej samej klasy wypada w miare dobrze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kilex
post Wed, 22 Jan 2014 - 12:54
Post #54


Rookie
Dołączył: Thu, 17 October 2013





dla mnie to szok ohmy.gif , sam robię przy tych autach , co prawda za granicą ,ale w tych silnikach nic się nie dzieje, co najwyżej jakiś egr.
Co do rozpinania wtrysków z pizzo podczas pracy silnika , nie radzę.
Wtrysk pizzo potrzebuje impulsu zarówno do otwarcia jak i zamknięcia. Jak podłączysz oscyloskop pod taki wtryskiwacz to jaet wyrażnie zaznaczona faza otwarcia jak i zamknięcia.
Dla zainteresowanych mogę podesłać zdjęcie z oscyloskopu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quake
post Tue, 28 Jan 2014 - 18:01
Post #55


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 March 2011





Wyrok zapadł
Wypalone 2 tłoki i dwa zawory
To by było na tyle jeśli chodzi o kwestie jakości VAGa
Na forum nie słyszałem o takich przypadkach, mechanik w tym miesiącu miał już dwa takie silniki z tym samym problemem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Tue, 28 Jan 2014 - 18:30
Post #56


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





Za dlugo z v-maxem wink.gif


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 28 Jan 2014 - 18:30
Post #57


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(quake @ Tue, 28 Jan 2014 - 20:01) *
Wyrok zapadł
Wypalone 2 tłoki i dwa zawory
To by było na tyle jeśli chodzi o kwestie jakości VAGa
Na forum nie słyszałem o takich przypadkach, mechanik w tym miesiącu miał już dwa takie silniki z tym samym problemem



a przyczyna ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kilex
post Tue, 28 Jan 2014 - 18:30
Post #58


Rookie
Dołączył: Thu, 17 October 2013





Wypalone tłoki, hehehehehe , a nie mówiłem że wtrysków się nie odpina?
Teraz weź takie same sprawne auto i odepnij mu wtrysk zobaczymy czy wytrzyma?
Zaryzykujesz? A może niech mechanior sprawdzi na własne ryzyko?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FF2004
post Tue, 28 Jan 2014 - 19:41
Post #59


Frequent User
Dołączył: Fri, 05 June 2009
Skąd: W-wa





Miałem kiedyś identyczną sytuację w Vectrze 1.9CDTi....(samochód na gwarancji) w trakcie długotrwałej jazdy z prędkością maksymalną silnik zgasł.
Wszelkie próby odpalenia przez Asistance nie dały rady, samochód zaholowany do najbliższego ASO.
Diagnoza dziura w tłoku, zgięty korbowód. Powód zaczął lać wtryskiwacz.

Silnik został wymieniony na gwarancji i zostało mi wytłumaczone, że nie wolno jeździć dieselem z dużymi prędkościami przez dłużej niż kilka minut.


--------------------
FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzybek-r
post Tue, 28 Jan 2014 - 21:35
Post #60


User
Dołączył: Sat, 02 December 2006
Skąd: Białystok





bez sensu

niech ograniczaja Vmax do bezpiecznej granicy a nie potem glupie rady typu:

......zostało mi wytłumaczone, że nie wolno jeździć dieselem z dużymi prędkościami przez dłużej niż kilka minut


--------------------
E60 535d
S211 320CDi
W201 -YT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 12 August 2025 - 15:42