![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 October 2013 ![]() |
Element pizzo potrzebuje prądu zarówno do otwarcia jak i zamknięcia, jeżeli wtrysk zostanie odpięty w momencie otwarcia ,istnieje ryzyko że się nie zamknie. W ten sposób nawet krótkie odpięcie wtrysku może spowodować nadpalenie powieżchni tłoka.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: podkarpackie ![]() |
Więc jeden impuls otwiera a następny zamyka???
-------------------- E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd ![]() |
Nie wydaje mi się...
Impuls elektryczny prowadzi do zmiany kształtu i otwarcia. Wtrysk w stanie spoczynku (bez impulsu) jest zamknięty. W przeciwnym razie auto mogłoby lać paliwem po wyłączeniu zapłonu. -------------------- 3,0tdiq
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
Panowie, co ja w tym aucie naprawiam ?
Jakbyście zauważyli to ja tu pytam bo być może ktoś miał podobny przypadek Ja nic nie robię, nie mam warsztatu i narzędzi, w kompie błędów brak a auto zgasło i nie pali Sprawdziłem bezpieczniki, są ok. Co do klemy jak mi nie odpala pod M1 to co miałem zrobić? Intuicyjnie odpiąłem kleme i o dziwo odpaliło, klemy wymieniłem obie bo mają tam jakąś elektronikę i to prawdopodobnie było problemem, sprawdzić nie zdążyłem, na drugi dzień zgasło na autostradzie i nie ożyło. A z wtryskami to mi sam wielki tuner podpowiedział że mam zamienić wtryski miejscami, można z dużym prawdopodobieństwem wyeliminować upalony gar. Z netu wyczytałem o przepustnicy, o pompach wysokiego ciśnienia o inne możliwości pytam, być może kiedyś komuś się informacje z tego postu przydadzą. Chyba ze ktoś uważa że eliminacja najprostszych uszkodzeń we własnym zakresie jest głupotą? Najlepiej jechać do ASO i zapłacić 5 koła za wymianę 10 rzeczy. Będą wymieniać dobre rzeczy aż do skutku, aż trafią zepsutą. Nie zamierzam być złotym targetem dla takiego warsztatu. |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
A w jaki to sposób ma się stać??? Jakieś dwa lata temu jadąc z Niemiec przestał działać jeden cylinder, wszedł w tryb awaryjny, niestety nie miałem narzędzi więc nic zrobić nie mogłem, w ten sposób przeleciałem 1100km, na miejscu okazała się wtyczka która nie łączyła,jakoś silnika nie uszkodziło. w skórcie może pójść EGT w góre , stuk i bum ![]() -------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: podkarpackie ![]() |
w skórcie może pójść EGT w góre , stuk i bum Na jałowym EGT ![]() ![]() -------------------- E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 October 2013 ![]() |
Nikt tu nie wysyła cię do ASO , jest dużo ludzi co ogarnia temat, w twoim przypadku ciężko wróżyć z fusów. Objawów niepalenia bez żadnych błędów może być kilka.
Jak chcesz sam dłubać , to sprawdź zawór regulujący ciśnienie na listwie, sprawdź czy nie ma tam opiłków. Ja nie polecam grzebać samemu. Więcej można zepsuć niż znaleść , jak nie wiesz gdzie szukać. Później będzie ciężko komukolwiek dojść co jest , bo wszędzie były łapy pchane. Masz fajne auto i jeżeli przebieg jest autentyczny to raczej nic poważnego. Problem z układem paliwowym może występować jak auto było zatankowane benzyną i było mimo to jeżdżone albo po prostu zła jakość paliwa. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
objawy wskazują na brak kompresji , dymi z korka wlewu oleju?
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
Kompresji nie ma na dwóch garach, 3 i 4
Albo dwa tłoki, albo zawory dzwigienki itp albo uszczelka W każdym razie cokolwiek to jest nie kupię już VAGA bo pewnie w salonie gówno zrobią pomimo przebiegu 44 tyś |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
User Dołączył: Sun, 19 August 2012 ![]() |
prawda jest taka że VAG zaczął sięgać dna jak wprowadził CR. Gorzej już być nie może teraz albo wezmą sie do roboty i zaczną robić auta takie jak były przed 2000r albo będą miec problemy. Ale tak sie nie stanie jak auta dalej beda projektowane przez "księgowych i ekologów".
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Passat i tak jest najczęściej kupowanym autem klasy średniej w europie i zgadnijcie który silnik
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd ![]() |
Passat i tak jest najczęściej kupowanym autem klasy średniej w europie i zgadnijcie który silnik Bo większość użytkowników to motoryzacyjni analfabeci bardzo często bazujący na stereotypach. Dlatego sytuacja się nie zmieni. -------------------- 3,0tdiq
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
User Dołączył: Sun, 19 August 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 October 2013 ![]() |
dla mnie to szok
![]() Co do rozpinania wtrysków z pizzo podczas pracy silnika , nie radzę. Wtrysk pizzo potrzebuje impulsu zarówno do otwarcia jak i zamknięcia. Jak podłączysz oscyloskop pod taki wtryskiwacz to jaet wyrażnie zaznaczona faza otwarcia jak i zamknięcia. Dla zainteresowanych mogę podesłać zdjęcie z oscyloskopu |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
Wyrok zapadł
Wypalone 2 tłoki i dwa zawory To by było na tyle jeśli chodzi o kwestie jakości VAGa Na forum nie słyszałem o takich przypadkach, mechanik w tym miesiącu miał już dwa takie silniki z tym samym problemem |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Za dlugo z v-maxem
![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Wyrok zapadł Wypalone 2 tłoki i dwa zawory To by było na tyle jeśli chodzi o kwestie jakości VAGa Na forum nie słyszałem o takich przypadkach, mechanik w tym miesiącu miał już dwa takie silniki z tym samym problemem a przyczyna ? -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 October 2013 ![]() |
Wypalone tłoki, hehehehehe , a nie mówiłem że wtrysków się nie odpina?
Teraz weź takie same sprawne auto i odepnij mu wtrysk zobaczymy czy wytrzyma? Zaryzykujesz? A może niech mechanior sprawdzi na własne ryzyko? |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa ![]() |
Miałem kiedyś identyczną sytuację w Vectrze 1.9CDTi....(samochód na gwarancji) w trakcie długotrwałej jazdy z prędkością maksymalną silnik zgasł.
Wszelkie próby odpalenia przez Asistance nie dały rady, samochód zaholowany do najbliższego ASO. Diagnoza dziura w tłoku, zgięty korbowód. Powód zaczął lać wtryskiwacz. Silnik został wymieniony na gwarancji i zostało mi wytłumaczone, że nie wolno jeździć dieselem z dużymi prędkościami przez dłużej niż kilka minut. -------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 02 December 2006 Skąd: Białystok ![]() |
bez sensu
niech ograniczaja Vmax do bezpiecznej granicy a nie potem glupie rady typu: ......zostało mi wytłumaczone, że nie wolno jeździć dieselem z dużymi prędkościami przez dłużej niż kilka minut -------------------- E60 535d
S211 320CDi W201 -YT |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 12 August 2025 - 15:42 |