Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Corrado syncro 2.7 biturbo wydmuszka
GREGOR10
post Sun, 12 Jan 2014 - 22:07
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(pinin @ Sun, 12 Jan 2014 - 23:55) *
Tak, miałem zakatowany napęd i na jego podstawie wydaję opinie o tej technologii. Proszę Cię.
Nie jednym autem z syncro jeździłem, passatami, golfami, trójkę w syncro miałem przez 2 lata. I tak, dla mnie napęd, który w zakręcie jak się dopina to ciężko jest stwierdzić gdzie auto poleci (z haldexem jest podobnie, więc to nie wina jednego zakatowanego syncro) jest średnio przydatny przy mocy 500+km. Do wygrzebania się ze śniegu - jak najbardziej. Do latania szybkiego po zakrętach - jest dużo lepszych rozwiązań.


niezgodze sie z tym ze jest srednio przydatny , wystarczy przeleciec zakret oska i haldexem o mocy +200ps zeby sie o tym przekonac, nie wspomne juz o mocach rzedu 500+ ps....
oska to se moze przy haldexie.
pozatym na sniegu haldex vs torsen - wole haldexa i nie jeden przyzna racje co jezdzil haldexem i torsenem. nie mowie tu o wynalazkach tylu torsem + tylny dyfer zaspawany / lub torsen z audi v8 , bo do haldexa tak samo dorzucasz torsena peloquin http://www.youtube.com/watch?v=ytj0U2P9Ap0 na tył lub sterownik haldex performance.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 12 Jan 2014 - 22:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Performante
post Sun, 12 Jan 2014 - 22:39
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 February 2005
Skąd: Południe





Ja się zastanawiam jaki jest sens przerzucać wszystko z S4 do Corrado? Aż tak zależy Ci na budzie Corka?

Kup standardowe S4, wyrzuć wszystko co się da z wnętrza i tuninguj. Zaczynasz od gotowego auta, którym możesz jeździć tu i teraz, a nie wydumki która wyjedzie za rok albo dwa.

Opcja dwa (najlepsza) napnij się mocno i kup RS4, wtedy po chipie i wybebeszeniu bedzie to szybkie auto, które jest rzadkie i łatwe (łatwiejsze) w ewentualnej odsprzedaży, dodatkowo nie stracisz kupy kasy. Założysz sobie jakies hamulce Porsche, ładne koła i doprowadzisz do stanu gabinet.

Jestem zdania, że życie trzeba sobie ułatwiać i nie ma co wyważać otwartych drzwi, o ile Corrado to nie jest jakaś wielka miłość.


--------------------
911 992 4S
M5 F90 800KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Thu, 16 Jan 2014 - 11:04
Post #23


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Mimo wszystko corrado jest ładniejsze od B5 no i też ma opcje na niesamowite moce. Na R32 turbo można wycisnąć i 1000 ps, granicą jest tylko budżet, podobnie w S4 2.7 idzie zrobić sporo mocy (aczkolwiek nie aż tyle co w R32). Także Corrado R32T + 4motion będzie chodziło pięknie, S4 v6 bi-turbo też może, tylko próby "swapowania" jednego na drugie są mało racjonalne, ciężko jest przerobić poprzeczny silnik na wzdłużny, w tym wypadku oprócz tego, że ciężko, to również bezsensowne wyważanie otwartych drzwi


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pilachgt
post Thu, 16 Jan 2014 - 16:08
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 February 2004
Skąd: Lublin





CYTAT(cowboy @ Mon, 06 Jan 2014 - 19:06) *
od zawsze quattro ma 50/50 na centralnym torsenie

od RS4 B7 i B8 , A5 itd ma juz 40 przód 60 tył a przede wszystkim silnik juz tak nie wisi z przodu i prowadzenie zmieniło sie bardzo na korzysc



Ja bym jeszcze dodał, co dla mnie ważniejsze jest w RS4 B7 jest lepszy podział momentu przy poślizgu bo 80% idzie na tył zamiast 66% jak to miało miejsce we wcześniejszych torsenach.


A co do prjektu, to jeśli chcesz latać po suchym jakimiś bokami to nie wsadzaj Haldexa smile.gif


--------------------
taniekola.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 16 Jan 2014 - 16:22
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(pilachgt @ Thu, 16 Jan 2014 - 18:08) *
Ja bym jeszcze dodał, co dla mnie ważniejsze jest w RS4 B7 jest lepszy podział momentu przy poślizgu bo 80% idzie na tył zamiast 66% jak to miało miejsce we wcześniejszych torsenach.


A co do prjektu, to jeśli chcesz latać po suchym jakimiś bokami to nie wsadzaj Haldexa smile.gif


peloquin @ haldex blue i boki stana sie rzeczywistoscią wink.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pilachgt
post Thu, 16 Jan 2014 - 16:39
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 February 2004
Skąd: Lublin





chetnie zobacze jakis film z haldexem i bokami na suchym


--------------------
taniekola.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Thu, 16 Jan 2014 - 16:40
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





http://www.youtube.com/watch?v=hpPWgEGXVE0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Thu, 16 Jan 2014 - 21:09
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





oczywiste przecież haldex to jest sprzęgło wiskotyczne sterowane elektronicznie a jak wiadomo elektroniką robi się cuda w tych czasach do tego na tył peloquin i musi się kręcić smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Thu, 16 Jan 2014 - 21:20
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





haldex to sprzegło dokladnie jedyną różnicą miedzy klasycznymi torsenami jest fakt że przednie koła nigdy niebędą sie kręcić wolniej niż tylnie i tyle, ale zamiatanie doopą to żaden problem na suchym, calibra nieraz mi wychodzi bokiem przy mocnym bucie, tylko sprawa sterowania tym sprzęgłem fabryczne sie nie nadaje i tyle i przez fabryczne sterowanie większość ma takie zdanie a nie inne


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pilachgt
post Thu, 16 Jan 2014 - 23:20
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 February 2004
Skąd: Lublin





CYTAT(bielawa @ Thu, 16 Jan 2014 - 18:40) *


chciałem zobaczyć boki nie bąki smile.gif


--------------------
taniekola.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 07:58