![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Tak, miałem zakatowany napęd i na jego podstawie wydaję opinie o tej technologii. Proszę Cię. Nie jednym autem z syncro jeździłem, passatami, golfami, trójkę w syncro miałem przez 2 lata. I tak, dla mnie napęd, który w zakręcie jak się dopina to ciężko jest stwierdzić gdzie auto poleci (z haldexem jest podobnie, więc to nie wina jednego zakatowanego syncro) jest średnio przydatny przy mocy 500+km. Do wygrzebania się ze śniegu - jak najbardziej. Do latania szybkiego po zakrętach - jest dużo lepszych rozwiązań. niezgodze sie z tym ze jest srednio przydatny , wystarczy przeleciec zakret oska i haldexem o mocy +200ps zeby sie o tym przekonac, nie wspomne juz o mocach rzedu 500+ ps.... oska to se moze przy haldexie. pozatym na sniegu haldex vs torsen - wole haldexa i nie jeden przyzna racje co jezdzil haldexem i torsenem. nie mowie tu o wynalazkach tylu torsem + tylny dyfer zaspawany / lub torsen z audi v8 , bo do haldexa tak samo dorzucasz torsena peloquin http://www.youtube.com/watch?v=ytj0U2P9Ap0 na tył lub sterownik haldex performance. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
Ja się zastanawiam jaki jest sens przerzucać wszystko z S4 do Corrado? Aż tak zależy Ci na budzie Corka?
Kup standardowe S4, wyrzuć wszystko co się da z wnętrza i tuninguj. Zaczynasz od gotowego auta, którym możesz jeździć tu i teraz, a nie wydumki która wyjedzie za rok albo dwa. Opcja dwa (najlepsza) napnij się mocno i kup RS4, wtedy po chipie i wybebeszeniu bedzie to szybkie auto, które jest rzadkie i łatwe (łatwiejsze) w ewentualnej odsprzedaży, dodatkowo nie stracisz kupy kasy. Założysz sobie jakies hamulce Porsche, ładne koła i doprowadzisz do stanu gabinet. Jestem zdania, że życie trzeba sobie ułatwiać i nie ma co wyważać otwartych drzwi, o ile Corrado to nie jest jakaś wielka miłość. -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Mimo wszystko corrado jest ładniejsze od B5 no i też ma opcje na niesamowite moce. Na R32 turbo można wycisnąć i 1000 ps, granicą jest tylko budżet, podobnie w S4 2.7 idzie zrobić sporo mocy (aczkolwiek nie aż tyle co w R32). Także Corrado R32T + 4motion będzie chodziło pięknie, S4 v6 bi-turbo też może, tylko próby "swapowania" jednego na drugie są mało racjonalne, ciężko jest przerobić poprzeczny silnik na wzdłużny, w tym wypadku oprócz tego, że ciężko, to również bezsensowne wyważanie otwartych drzwi
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Lublin ![]() |
od zawsze quattro ma 50/50 na centralnym torsenie od RS4 B7 i B8 , A5 itd ma juz 40 przód 60 tył a przede wszystkim silnik juz tak nie wisi z przodu i prowadzenie zmieniło sie bardzo na korzysc Ja bym jeszcze dodał, co dla mnie ważniejsze jest w RS4 B7 jest lepszy podział momentu przy poślizgu bo 80% idzie na tył zamiast 66% jak to miało miejsce we wcześniejszych torsenach. A co do prjektu, to jeśli chcesz latać po suchym jakimiś bokami to nie wsadzaj Haldexa ![]() -------------------- taniekola.pl
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Ja bym jeszcze dodał, co dla mnie ważniejsze jest w RS4 B7 jest lepszy podział momentu przy poślizgu bo 80% idzie na tył zamiast 66% jak to miało miejsce we wcześniejszych torsenach. A co do prjektu, to jeśli chcesz latać po suchym jakimiś bokami to nie wsadzaj Haldexa ![]() peloquin @ haldex blue i boki stana sie rzeczywistoscią ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Lublin ![]() |
chetnie zobacze jakis film z haldexem i bokami na suchym
-------------------- taniekola.pl
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
oczywiste przecież haldex to jest sprzęgło wiskotyczne sterowane elektronicznie a jak wiadomo elektroniką robi się cuda w tych czasach do tego na tył peloquin i musi się kręcić
![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
haldex to sprzegło dokladnie jedyną różnicą miedzy klasycznymi torsenami jest fakt że przednie koła nigdy niebędą sie kręcić wolniej niż tylnie i tyle, ale zamiatanie doopą to żaden problem na suchym, calibra nieraz mi wychodzi bokiem przy mocnym bucie, tylko sprawa sterowania tym sprzęgłem fabryczne sie nie nadaje i tyle i przez fabryczne sterowanie większość ma takie zdanie a nie inne
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Lublin ![]() |
chciałem zobaczyć boki nie bąki ![]() -------------------- taniekola.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 07:58 |