Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 3 4 5 6 7 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi S3 8L 1,8T, TD05
Rafalek114
post Sun, 27 Apr 2014 - 10:25
Post #81


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Moze za nim zacznie sie kogoś oceniać , powinno sie widzieć ile środków finansowych było przeznaczony na dany stage . Skoro nie dysponujemy taka wiedza po co kogoś oceniać ?? Wiedz ile kosztują zakute, teflonowe przewody w stalowym oplocie?? A tylko takie maja sens w przypadku spływu oleju . Bedziesz takie robił ?? Czy wlozysz zwykle gumowe obsrance pokryte powłoka ochronna ktore na dłuższa metę tez bedą z dupy ?? Ja nikogo nie bronię bo chłopa ktory to robił nawet nie znam , ale danego stage jest często uzależnione od środków na niego przeznaczonych .

Fawor +1


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 27 Apr 2014 - 10:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Sun, 27 Apr 2014 - 10:31
Post #82


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(ZUCZEKTT @ Sat, 26 Apr 2014 - 20:49) *
To nie są jakieś tam fuck-upy tylko błędy wołające o pomstę do nieba, takie druty dyskwalifikują jak dla mnie rzekomych Tjunerów czy kolega FAWOR tego nie widzi czy udaje, bo chyba ma problemy z oceną sytuacji sądząc po wypowiedziach w tym temacie.

a czy Wy umiecie czytać ze zrozumieniem, czy tylko wybiórczo co się nawinie pod oko, bo już drugim okiem klepiecie posta disującego gościa, który odwazył się powiedzieć złe słowo na zioma? Oczywiście, że widze co tam jest zrobione i wiem czym mogło to 'zaowocować'. Nie znaczy to jednak, że należy wbijać na ogólnopolskie forum i punktować gościa odpowiedzialnego za poprzedni setup plus jeszcze teksty w stylu 'potwierdziło sie, że nie słyszałem o zadowolonych klientach tej firmy' itp itd. Pójdzie auto po tej mega super hiper odbudowie-ratowaniu-od-zagłady do innego warsztatu i inni znajdą błędy tego wytykającego nieomylnego. I co wtedy? Głupio? Bo na razie to leci śpiewka "to ja jestem Bogiem, uświadomcie to sobie" biggrin.gif Żenująco to wygląda i tyle..

Widzę po wypowiedzi AW, że chyba on jedyny mnie zrozumiał biggrin.gif

EDIT: o, Rafał też złapał i podał kolejne składowe, które mogły się przyczynic do tak wyglądającego setupu - jak najbardziej słuszne.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sun, 27 Apr 2014 - 10:31
Post #83


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





Fakt te spływy olejowe nie są za mądre. Ale w tej chwili to niema żadnego znaczenia bo nie o to tutaj chodzi. Pawła agresywna reklama jest ciosem poniżej pasa. A szczerze mówiąc Pawel w pracy i ilości klientów mozesz co najwyzej polizać pięty dla Przemocar. Takze twoje wypociny mozesz sobie wsadzic wiesz gdzie.... ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Sun, 27 Apr 2014 - 10:56
Post #84


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(Rafalek114 @ Sun, 27 Apr 2014 - 10:25) *
Moze za nim zacznie sie kogoś oceniać , powinno sie widzieć ile środków finansowych było przeznaczony na dany stage . Ja nikogo nie bronię bo chłopa ktory to robił nawet nie znam , ale danego stage jest często uzależnione od środków na niego przeznaczonych .


+1

Najpierw zaczął bym od tego Co napisał Rafał.

Później jak już się dowiesz. Pomyśl dwa razy zanim coś napiszesz.


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Sun, 27 Apr 2014 - 11:47
Post #85


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





Środków finansowych było wystarczająco, mówiłem, że jak trzeba coś zrobić od nowa lub wymienić to niech robi i wymienia. Czasu na zrobienie tego dobrze było jeszcze więcej.
To były moje pierwsze poważne mody, miało być zrobione dobrze i to co trzeba, zdałem się na Przemka, bo już robił takie setupy. Część modów zrobił naprawdę super, drugą część można było lepiej, jak zawsze.
To co można było lepiej teraz się poprawi. Sprawę Przemocar lepiej odpuśćmy, bo na jakieś IC pewnie u niego jeszcze kiedyś zawitam wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sun, 27 Apr 2014 - 11:59
Post #86


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





A czy ja napisałem ,że jestem nieomylny ? żenujące są posty niektórych bo jeśli ten spływ jest dobrze zrobiony to ja nie mam pytań i moje posty dalsze posty i aktualizacje tematu są chyba zbędne. Koszt zakucia takich lini jest śmieszny w porównaniu do konsekwencji jakie mogły wyniknąć gdy te auto by się zapaliło.
Jakoś zasilanie oleju mogło zostać zakute a zaoszczędzenie tych maks 100zł na spływie jest bardzo błahym wytłumaczeniem;/
Posty AW69 całkiem już nic nie wnoszą bo co ma do tego ile kto robi aut? Skoro dana firma jest taka duża i robi tyle aut to tym bardziej powinna się wykazać profesjonalizmem i tak zbudować setup aby się nie rozpadał po chwili ;/ A ja nie mam parcia na robienie masówki gdyż dłubię z pasji i bo chcę a nie muszę i pewnie w tym jest różnica.
Nie chcę srać komuś za kołnierz ale czasem widzę jak na tych forach są ochy achy jaki to dany setup jest zaje&%sty a potem się okazuje ,że dane auto nie jeździ i więcej stoi bo ciągle coś ale na forum nikt tego nie napisze. Niestety mało kto pisze całą prawdę jak to jest naprawdę i gdy czytałem o tym projekcie też bym się nie spodziewał takich kwiatków. Sporo rzeczy jest zrobionych ok ale jak to mawiają jeden błąd może sprawić ,że cały setup pójdzie z dymem.
Kto jak kto ale Rafał sam się przekonałeś ,że jeden mały błąd i cały setup poszedł z dymem. Nie jest to pojazd bo równie dobrze ja mogę na dniach wysadzić swój motor ale kieruję się zasadą aby minimalizować ryzyko. Jeżeli widzę takie coś to nie trzeba być wielkim mądralą ,że komuś raczej bardziej się nie chciało zawieźć tego do zakucia i dołozyć te kilkadziesiąt zł tylko lepiej zacisnąć gumkę i oddać furę bo następni czekają w kolejce.
Także nigdzie nie napisałem ,że jestem nieomylny ale nasza praca jest naszą wizytówką dlatego nie miałbym sumienia komuś zrobić takie coś i potem spojrzeć tej osobie w oczy jakby jednak się zapaliło;/
Tak ogólnie jak czytam komentarze niektórych to aż odechciewa mi się opisywania tego projektu i innych które miałem zamiar tutaj przedstawić...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Sun, 27 Apr 2014 - 13:58
Post #87


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





CYTAT(Grabekwwy @ Sat, 26 Apr 2014 - 20:15) *
poprawimy i będzie git smile.gif
ciekawe ile na "nowej" turbinie i korbach da radę zrobić wink.gif
poprawić się da ale tu nie chodzi o to żeby było w ciul niuta i koni tylko żeby to jeździło a nie odwalało jaja. niestety Grabek nie pokazałeś że 360km jest bezpieczne dla 1.8T bez kucia, bo to już dawno najwięksi maniacy 1.8T wiedzieli że to nie będzie trałe ale tak jak tu piszą dobrze że tak to się skończyło bo naprawdę by było szkoda Twojej kasy i zapału, także czekamy co wyjdzie teraz wink.gif a z tym spływem oleju to muszę się zgodzić że te wszytkie sylikony można se wsadzić w dupę, ogólnie dobre przewody są drogie ale zawsze można zastować coś używanego z innych aut i jakoś przerobić, nie wiem czy nawet aluminiowe owinięte bandażem by se lepiej nie radziło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 27 Apr 2014 - 13:59
Post #88


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Tak ja sie przekonałem ale za swoje , a co do popełniania głupich błędów to powinieneś chyba wiedzieć o tym najlepiej . Pęknięty sworzeń czy rozerwanie cylindra to zdecydowanie całkowicie inne błędy niz zle założenie rozrządu i pokrzywienie supertechow ! Ja tez ci nie jade , ale odpuść , zrób po swojemu , pokarz efekty , a pozniej dyskutuj . Życzę wszystkim by zbliżyli sie chociaż odrobine do mojego wyniku za 2011 roku nie wspominając poziomu na którym obecnie jestem właśnie z ta jednostka napędowa . Miłej i spokojnej niedzieli . I nie róbmy sobie syfu nawzajem bo na temat silnika w seacie Przemka tez można by wiele dyskutować , a nie ma to sensu


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sun, 27 Apr 2014 - 16:02
Post #89


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





Zwalales głowice naciagajac klienta na koszty, zamiast wywalić motor ? To zajmuje 2-3h, w takim s3 nawet szybciej niz zdjecie czapki, do tego bez kosztów.


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sun, 27 Apr 2014 - 16:03
Post #90


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





Rafał szkoda wypocin. Pawel dalej nic nie rozumie, spodziewalem się takiej wypowiedzi z jego strony. On do pewnych spraw jeszcze musi dorosnąć i przeorać dupą po asfalcie wtedy odkopie ten temat za X czasu i zrozumie że był głupcem smile.gif Z mojej strony koniec...

P.S. Weź tam Pawel jeszcze wrzuć kilka fotek z fukcupami i obsmaruj dupe x osobom. To ci wychodzi najlepiej jak do tej pory....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Sun, 27 Apr 2014 - 17:22
Post #91


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





Jak chce sie wiecej, to wystarczy wejsc na klubTT tongue.gif Tylko jest tam zakaz krytykowania Pawla, w przeciwnym razie dostaje sie bana wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Sun, 27 Apr 2014 - 17:34
Post #92


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





CYTAT(aw69 @ Sun, 27 Apr 2014 - 16:03) *
Rafał szkoda wypocin. Pawel dalej nic nie rozumie, spodziewalem się takiej wypowiedzi z jego strony. On do pewnych spraw jeszcze musi dorosnąć i przeorać dupą po asfalcie wtedy odkopie ten temat za X czasu i zrozumie że był głupcem smile.gif Z mojej strony koniec...

P.S. Weź tam Pawel jeszcze wrzuć kilka fotek z fukcupami i obsmaruj dupe x osobom. To ci wychodzi najlepiej jak do tej pory....

Faktycznie jak widać popełnił błąd i pewnie go zrozumie, ale w kwestii że o pewnych sprawach na tym forum nie dyskutujemy wink.gif , ochy achy jak najbardziej jest Fuck-up zamknij gębę i siedź cicho huh.gif , takie jest życie, swój swojego będzie bronił, trzeba robić dobrą robotę i nie patrzeć do tyłu, więc czekamy na ten projekt aż pokaże na co go stać, a teraz jestem więcej niż pewien że tak będzie, bo jest w dobrych rękach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Sun, 27 Apr 2014 - 17:37
Post #93


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





CYTAT(mss @ Sun, 27 Apr 2014 - 19:02) *
Zwalales głowice naciagajac klienta na koszty, zamiast wywalić motor ? To zajmuje 2-3h, w takim s3 nawet szybciej niz zdjecie czapki, do tego bez kosztów.

No to teraz odkryłeś naciąg, pewnie jak się klient dowie to pojedzie po Pawle nie wiedząc że korby zmienia w silniku. laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sun, 27 Apr 2014 - 18:16
Post #94


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





Chodziło mi o konieczność ściągania głowicy do wyjęcia turbo. Pomijam montaż korb. Ale co ja sie tam znam, ja Fabia jeżdzę biggrin.gif


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Sun, 27 Apr 2014 - 18:55
Post #95


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





motor jest wyjęty cały, głowica zdjęta, bo jak robimy motor to od razu zmienimy pierścienie na świeże
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 27 Apr 2014 - 19:14
Post #96


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(ZUCZEKTT @ Sun, 27 Apr 2014 - 20:34) *
Faktycznie jak widać popełnił błąd i pewnie go zrozumie, ale w kwestii że o pewnych sprawach na tym forum nie dyskutujemy wink.gif , ochy achy jak najbardziej jest Fuck-up zamknij gębę i siedź cicho huh.gif , takie jest życie, swój swojego będzie bronił, trzeba robić dobrą robotę i nie patrzeć do tyłu, więc czekamy na ten projekt aż pokaże na co go stać, a teraz jestem więcej niż pewien że tak będzie, bo jest w dobrych rękach.



No strasznie ukrywam fuck upy Seata . Dlatego kazdy z nich jest szczegółowo opisany w moim temacie .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Sun, 27 Apr 2014 - 19:29
Post #97


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Swojego Seata składasz sam dla siebie, a nie za ciężko zarobione pieniądze klientów i chwała ci za to że to opisujesz, sam wyciągam pewne wnioski, więc nie mieszajmy tych spraw.
AW. odnośnie obsmarowywania dupy x osobom nie ma problemu pewna czarna TT stoi już w kolejce, osobiście dopilnuje aby pewne mody ujrzały światło dzienne, pan życzy pan ma.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Sun, 27 Apr 2014 - 20:22
Post #98


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





Wzorem RF sprzed 5 lat parkuję pytanie - czy leci z nami moderator ? Dyskusja przypominam pudelek.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Sun, 27 Apr 2014 - 20:36
Post #99


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(ZUCZEKTT @ Sun, 27 Apr 2014 - 19:29) *
Swojego Seata składasz sam dla siebie, a nie za ciężko zarobione pieniądze klientów i chwała ci za to że to opisujesz, sam wyciągam pewne wnioski, więc nie mieszajmy tych spraw.


Ta, bo Rafalowi same pieniądze wskazują na konto... opisuje, bo się nie pierdoli.

Walkuje to forum od deski do deski, zadko piszę, ale to co opisują: Rafal, Coobcio, Witek (Rogal) czasami, Specu walka o 11 (kibicuje), oraz reszta projektów szacun, miło się czyta.

A takie pierdolenie malkontenta jakim jest Pawel się nie czyta, a posty AW wnoszą dużo, jak się je rozumie!!!

Peace biggrin.gif


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Sun, 27 Apr 2014 - 20:46
Post #100


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Pawel a kto Ci 3 lata temu spawawal kolektor pod turbo? Ja bym takiemu klientowi dawno podziękował, bo temat typu zrób to zrob tamto bo wyczytalem na forum... tak to wyglądało, sory.


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 3 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 09:28