![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
pojedynek 3 aut trwał od 32s i ja nie widzę ,żeby jakieś 2.0 tfsi mnie dojeżdżało a raczej zostawało w tyle. tutaj akurat koledze Gregorowi za bardzo sie nie dziwie, bo odejchałeś przez te 2 czy 3 zmiany biegów może 2 długości...faktycznie jak na 1X0KM przewagi - mocno żal. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Rozumiem ze ty patrzysz, dlatego robisz 300 zeby bylo bezpiecznie ?? To po co wogole chipowac jak pewna sztuka po wydechu , dolocie i paru zabiegach usprawniajacych przeplywy powietrza mial 310 bez ruszania map ?? Rozumiem ze w takim przypadku nie ma wogole sensu robienia chiptuningu ?? Nie 300, robie 320-330hp, (np. 1.22-1.25bar przy 6000rpm) tylko np. na hamowni Dynoprojektu wychodzi 340-345km i zawsze ustawiam max bezpiecznie przy jak najmniejszym stresie dla silnika, ale może takich mam klientów, którzy tego oczekują. Po jakichkolwiek zabiegach upiększających bez ruszania softu "rozjeżdża się" np. regulacja doładowania, prędkość spalin jest większa, doładowanie wyższe to już nie seria tylko jakiś tam mod. Zobacz na różnice jakie się robi bardziej, a nie na cyferki bo hamownie różne rzeczy pokazują. Podejdź do sprawy bardziej technicznie i profesjonalnie wtedy każdy setup będziesz mógł ocenić nie wynikiem z hamowni, a skupisz się bardziej na parametrach jakie generuje silnik. Sorry za OT Seria EFR ma fajnego spoola, kierownik może niech bardziej się określi czego oczekuje od samochodu i następnie po obliczeniach dobierze się sprężarkę. -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Nie 300, robie 320-330hp, (np. 1.22-1.25bar przy 6000rpm) tylko np. na hamowni Dynoprojektu wychodzi 340-345km i zawsze ustawiam max bezpiecznie przy jak najmniejszym stresie dla silnika, ale może takich mam klientów, którzy tego oczekują. Po jakichkolwiek zabiegach upiększających bez ruszania softu "rozjeżdża się" np. regulacja doładowania, prędkość spalin jest większa, doładowanie wyższe to już nie seria tylko jakiś tam mod. Zobacz na różnice jakie się robi bardziej, a nie na cyferki bo hamownie różne rzeczy pokazują. Podejdź do sprawy bardziej technicznie i profesjonalnie wtedy każdy setup będziesz mógł ocenić nie wynikiem z hamowni, a skupisz się bardziej na parametrach jakie generuje silnik. Sorry za OT Seria EFR ma fajnego spoola, kierownik może niech bardziej się określi czego oczekuje od samochodu i następnie po obliczeniach dobierze się sprężarkę. Odnosze sie ostatni raz do tego co napisales. Idac Twoim tokiem myslenia , mozna by zrobic korekte AFR plus ewentualnie jakis zaplon i zostawic to bez ruszania boostu bo sprezarka miala by jeszcze dluzsza zywotnosc ?? Skoro Twoje samochody jezdza tak wspaniale, a ja patrze tylko na wykresy to mozna zrobic konfrontacje samochodu strojonego przez ciebie i przez innego tunera . Robisz takie modyfikacje bo jest to po prostu tansze i wygodniejsze , a kazdemu idzie wmowic ze taki set up jest bezpieczniejszy (nie trzeba usprawiniac wysokiego cisnienia , nie potrzebne sa nowe doloty , zawor 145barowe lub jeszcze mocniejsze i pewnie wiele innych drobiazgow). Skoro korbowody tsfi oraz tsi daja sobie spokojnie rade z 520nm , a sprezarka jest w stanie utrzymac realne 1,35-1,4 praktycznie do konca to dlaczego tego nie robic . Ale w sumie masz racje , ty rob 320 , inni niech robia 380 . ps ah ,a cisnienie w ukladnie wydechowy (po jego zmianie ) sie zmiejszy ,a nie zwiekszy , zwiekszy sie przeplyw spalin (ich ilosc) ,a jak soft sie tak bardzo rozjedzie ,jak ty to mowisz , to przepustnica zostanie przymknieta przez motronik (w momencie kiedy zrobi sie za ubogo) ale to pewnie wiesz . Rozniesz przepraszam za ot , dla mnie temat tfsi w tej kwestii jest zakonczony -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Nie rozumiesz wszystkiego co pisze także luz. Nie wiesz jak robie wiec nie dorabiaj teorii.
Jak chodzi o med9.1 i 380hp na seryjnej przeplywce Hitachi to na pewno jest dobrze zrobione. Org maf mierzy przepływ powietrza do 370hp a jak zmienisz średnicę dolotu to się właśnie rozjezdza -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
tutaj akurat koledze Gregorowi za bardzo sie nie dziwie, bo odejchałeś przez te 2 czy 3 zmiany biegów może 2 długości...faktycznie jak na 1X0KM przewagi - mocno żal. no faktycznie może ,ze 2 długości : ![]() ale chyba tira.... poza tym niema co ciągnąć tego OT bo szkoda czasu na takie głupie polemiki bo i tak na tym i innych forach zawsze się znajdą tacy co wiedzą lepiej, ale niema problemu życie potem to weryfikuje i nie raz już słyszałem, że paliwa nie było, biegi nie wchodziły i w ogóle wszystko wtedy było nie tak ale tak ogólnie to "urywa jaja" i jest "najszybsze w Pl ,HI Power itp" |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Nie pokazałeś miejsca, w którym golf wcisnał WOT, ale mnie to whatever - nic mi akurat udowadniać nie musisz, swoje zdanie mam
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
słychać na filmiku,że TTki z przodu ruszyły w 32s a TT za nami zagadała z wydechu w 33s i w tej sekundzie zrobiony jest 1 screen. Z tyłu to nie golf tylko TT mk2 która niestety pomimo tego ,że moja schudła to ośka jest lżejsza o jakies 70kg;/ Dlatego jakoś mnie nie dziwi ,że z rolki cięższym Quattro nie uciekłem mocnej ośce na kilometr ale spoko niech każdy myśli co chce. Na dodatek tylko jeszcze mały filmik gdzie był wyścig moje nie jadące 440km z 1.8t vs 517km z r32T :
http://www.youtube.com/watch?v=fO8Y-poH9e8 obydwa auta to Q i jechały też podobnie bo ja na starcie szybszy a potem mocniejsze r32 goniło. BMW M3 e92 z kreski dostało niesamowite klapsy a z rolki też byłem minimalnie szybszy a przecież to N/A i ośka mająca 420km. Fakt ,że teraz pomarańczowa TT jest poza zasięgiem i klepie porządne 10tki na ćwiarę ale fajnie ,że ktoś postawił wysoko poprzeczkę ![]() Ja już kończę to OT bo tak jak pisałem nie widzę problemu aby się kiedyś ustawić i skonfrontować te wszystkie auta na jakimś fajnym terenie np modlinie jak kiedyś w 2010 roku:P |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
jakiś tam mały update bo powoli zaczynają się schodzić graty:
![]() ![]() Oznaczenia widać na muszli także chyba wszystko jasne:) Na resztę zabawek czekamy i zaczną się prace nad autem ![]() |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Czekamy wobec tego
P.S. Aktualizacje sobie zainstaluj ... ![]() |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
nowe info:
Turbina widoczna powyżej nie mieści mi się pod obecny kolektor, strona kompresora opiera się ował ;/. Turbo jest na sprzedaż w dziale sprzedam. Nie mam zamiaru spawać kolejnego kolektora więc idę w inną stronę. Obecnie zamontowane turbo z evo 8 dostanie stronę gorącą 10,5T i wirnik cnc prawdopodobnie 20G. Do tego wpadną kute korby. |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
skoro już temat odkopany to chciałem uchylić rąbka tajemnicy z efektów prac firmy "przemocar" Pod maską na 1 rzut oka wygląda fajnie ale linie do turbo zostały wyjątkowo przemyślane i wykonane. Spływ turbiny:
![]() ![]() Idealnie "przemyślane" aby dać złączkę sylikonową na spływie oleju która jest oddalona o 3mm od rozgrzanej do 1000 stopni turbiny. Ten spływ ma zaledwie kilka miesięcy a już była tam bardzo okazała dziurka którą sączył się olej. Idealny powód aby spalić klientowi auto. Druga linia wodna też bardzo profi gdyż tylko ucięta szlifierką a na to nałożona guma z cybantem:) Oczywiście te całe druty Przemka zrobią wylot i zostaną dorobione porządne linie w stalowym oplocie które są "deczko" bardziej oddalone od turbiny i DP. Ogólnie to cały setup jest tak "fajnie" pomyślany ,że turbiny nie da się wyjąć z z silnika ani kolektora i trzeba zwalić głowicę;/ Kolektor przykręcony na 12 nakrętek bo jedną szpilkę trzeba było uciąć iż wadził runner od kolektora ![]() Ogólnie plan jest poprawić ten bajzel który jest na stronie wydechowej no i zmienić korby bo obecne seryjne jakoś nie do końca dały radę: ![]() Na szczęście skończyło się tylko na wyrwaniu dyszki w bloku i delikatnym zadrapaniu tłoka czyli strat praktycznie brak w porównaniu do tego co mogło by się stać jak by esa dalej śmigała na seryjnym dole. |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Każdy tjuner po poprzednim znajdzie fuckupy. Twoje auta pójdą do innej firmy z tych czy innych powodów i też zostaniesz wysmarowany, więc powstrzymałbym trochę oficjalną 'bajerę', bo jest mocno niesmaczna...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Hmm, co za problem zrzucić zawias, przekładnie kątową i wyjąć turbo dołem ?
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Każdy tjuner po poprzednim znajdzie fuckupy. Twoje auta pójdą do innej firmy z tych czy innych powodów i też zostaniesz wysmarowany, więc powstrzymałbym trochę oficjalną 'bajerę', bo jest mocno niesmaczna... też o tym pomyślałem ![]() ciekawy jestem co z tych nowych modów wyjdzie ![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Panowie, ale to auto naprawdę mogło się zapalić...
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
To nie są jakieś tam fuck-upy tylko błędy wołające o pomstę do nieba, takie druty dyskwalifikują jak dla mnie rzekomych Tjunerów czy kolega FAWOR tego nie widzi czy udaje, bo chyba ma problemy z oceną sytuacji sądząc po wypowiedziach w tym temacie.
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
czy kolega FAWOR tego nie widzi czy udaje, bo chyba ma problemy z oceną sytuacji sądząc po wypowiedziach w tym temacie. No raczej. Drut i tyle. Tak jakby to ktoś robił kto nie ma pojęcia o motoryzacji. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
poprawimy i będzie git
![]() ciekawe ile na "nowej" turbinie i korbach da radę zrobić ![]() |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
oby teraz było już bez przygód i żebyś mógł mocą się jak najdłużej cieszyć
![]() ![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
Ty Pawel to kolegów chyba za wielu niemasz.... Ale uwierz mi jeszcze kiedyś Ciebie życie nauczy pokory do samego siebie i tego co robisz (o ile juz nie nauczyło, tylko nie potrafisz wyciągnąć z tego wniosków)
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 09:28 |