![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Jak nie TD05 to jaka turbina na 330+? Na k04 tfsi więcej niż 330 też się nie zrobi, podobno. A skad masz takie informacje ?? -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
za specjalnie nikt jeszcze więcej nie zrobił
![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 11 December 2013 Skąd: Gdańsk ![]() |
A skad masz takie informacje ?? za specjalnie nikt jeszcze więcej nie zrobił ![]() To są rzeczy których dowiedziałem się z forum, tak samo nie twierdzę że się nie da bo nie mam takiej wiedzy. Po prostu nie widziałem żeby ktoś zrobił więcej i tyle. Zastanawiam się ciągle w którą turbinę iść dlatego chcę zebrać jak najwięcej info na ten temat. ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
User Dołączył: Tue, 26 January 2010 Skąd: Chrzanow ![]() |
jak bedziesz zmieniał turbo to daj znac gdybys tą chciał pohandlowac
![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 04 September 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Jak nie TD05 to jaka turbina na 330+? Na k04 tfsi więcej niż 330 też się nie zrobi, podobno. Może niedługo sie okaże ile da sie zrobić na K04 nie ruszając mechanicznie silnika- martwia mnie tylko korby. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
w 2.0 tfsi zncznie więcej jak 330 da się zrobić bez ruszania motoru - w 1.8T mysle ze do około 350 tez da się dobić - te k04 ładnie wstaja z dołu i faktycznie nie wiem jak korby to zniosą....
-------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
IMo wolałbym jednak k04 niż te TD05 a autko bardzo ładne na zywo
![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
wszyscy myślą, a nikt nie zrobił jak na razie
![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Ja tez wole k04. Przynajmniej kolektor jest ori , a co ori to ori...
A co do potencjalu - Grecy na hybrydzie robia w tfsikach 500+ na takiej 'smiesznej' k04. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
K04 z S3 8P jest zaprojektowana na 245g/s także zejdźcie na ziemie panowie
![]() Wiadomo Ci co nie patrzą na mapy kompresorów robią więcej ![]() -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
Doszly mnie pewne sluchy o pojedynku z leonem.
Wynik troszke dziwny, co sie stalo? -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
k04 hybrid 510ps + pare psikow https://www.youtube.com/watch?v=sYCwL8VwD9Q
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
nie wiem po co ta debata na temat k04 . Tak samo wrzucanie filmików ,że na k04 robi się 500+ jak jest to hybryda czyli tak na prawdę już zupełnie inne turbo którego nie możemy porównywać do "zwykłej k04", pomijam już fakt ,że tam psikają ostro metanolem. Bez sensu takie porównania tym bardziej ,że tam te moce są rozwijane w 2.0 tfsi co jest zupełnie inną bajką niż 1.8t. No chyba ,że niektórzy nie widzą żadnej różnicy pomiędzy setupem 1.8t na td05 vs 2.0tfsi na hybrydzie i psiukaniu metanolu. Jak dla mnie to jest OT
Ogólnie jak mam być szczery to według mnie td05 i ten twin scrool jest deczko przereklamowany bo tak na prawdę turbo wstaje to identycznie jak mój efr(tylko ,że pomimo boostu na dole auto coś nie chce jechać) na single scroll który ma potencjał na prawie 100km więcej. Jeździłem już na wielu setupach w 1.8t k03s,k04 td05 ,różne garretty od gt28r aż do gtx3076 i tak obiektywnie ,żadne turbo nie dawało tyle frajdy co efr dlatego na prawdę polecam te turbiny. Fakt jak mi ktoś powiedział ,że nie jeździłem 1.8t z jakimś konkretnym PTU ale może jeszcze przyjdzie na to czas. Wracając do tego s3 to chyba niema co debatować nad innym turbo w tym aucie bo właściciel tego nie planuje a jedynie usprawnić setup i zrobić bezpieczniejszy aby nic się nie pogięło ![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
K04 z S3 8P jest zaprojektowana na 245g/s także zejdźcie na ziemie panowie ![]() Wiadomo Ci co nie patrzą na mapy kompresorów robią więcej ![]() Rozumiem ze ty patrzysz, dlatego robisz 300 zeby bylo bezpiecznie ?? To po co wogole chipowac jak pewna sztuka po wydechu , dolocie i paru zabiegach usprawniajacych przeplywy powietrza mial 310 bez ruszania map ?? Rozumiem ze w takim przypadku nie ma wogole sensu robienia chiptuningu ?? -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
dla mnie k04-064 ma ten plus ze objedzie nie jedno big turbo 400ps majac swietny dol i bedac jednoczesnie plug and play. bez sensu ladowac wielkie lochy ktore wstaja jak słon.
przyklad jak moze odpychac sie k04 2.0tfsi k04-064 lightowy setup 320ps , 400ps na big turbo i 445ps http://www.youtube.com/watch?v=b2OY5NAHoFE -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Nie wiem po co dalej brniesz w te swoje teorie, ktoś ci już chyba tłumaczył na temat mas, nie skończonych projektów i różnicy napędów, to samo k-04 inaczej pojedzie w TFSI a inaczej w 1.8T.
Żółta esa jest lekko uszkodzona, jak dojdzie do formy to pozamyka te małe turbinki i nawet 2bary im nie pomogą. |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
pojedynek 3 aut trwał od 32s i ja nie widzę ,żeby jakieś 2.0 tfsi mnie dojeżdżało a raczej zostawało w tyle. Także bardzo istotny jest fakt ,że moje auto to Q a chyba powinieneś znać zależność między ośką a Q a tu masz potwierdzenie:
http://www.youtube.com/watch?v=3KD65Ya318c a ,że 2.0 tfsi by CS są szybkie to tu masz potwierdzenie, 400hp w subaru dostaje ostre klapsy od 300 konnej ośki peugeota 206 turbo: http://www.youtube.com/watch?v=oNGueM4H-R0 a te 206 zostało objechane przez pomarańczowe sirocco: http://www.youtube.com/watch?v=FCpIL3tCtcw dlatego widać gregor ,że jeszcze nie wiele wiesz na temat bardziej modzonych aut, a niestety świat nie kończy się na k03s w 1.8t;/ pomimo ,że moja TT była kilkadziesiąt kg cięższa od mk2 i to w dodatku mam Q nadal uciekałem więc jaki w tym problem widzisz? Poza tym śmieszne jest jak mądrzy się osoba która lepi setupy k03s a wypisuje bzdury na temat big turbo w 1.8t nie mając o tym zielonego pojęcia. Domyślam się ,że pewnie nawet nie jechałeś 1.8t na big turbo,oglądałeś jedynie jakieś filmiki na yt a masz najwięcej do powiedzenia na różnych forach .Skoro uważasz ,że moje turbo wstaje jak słoń to tak jak pisałem na innym forum zapraszam na ustawkę na wiosnę .... Poza tym chyba wystarczy tego OT, jeśli właściciel zechce abym tutaj zdawał jakąś relację z prac to wtedy zostanie coś napisane na temat żółtej esy a mądralę który wkłada "plug&play k04-064 do 1.8t" proszę aby więcej nie pisał bzdur i nie zaśmiecał tematu bo raczej nie przyczynia się pozytywnie do znalezienia przyczyny w s3. |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
masz szybka fure -mocniejsza o 125km ale na filmiku jakos te konie nie maja przelozenia, Ty sie znasz lepiej odemnie i pewnie tak ma byc.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 03:16 |