Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S3 8L 1,8T, TD05
poniatkys
post Sat, 28 Dec 2013 - 22:41
Post #21


Rookie
Dołączył: Fri, 02 March 2012





bynajmniej =/= przynajmniej

Z przodu silnika jest pasek napędzający jeden wałek, a od przegrody łańcuch napędzający drugi wałek (z koła zębatego tego pierwszego, napędzanego paskiem) - pomiędzy nimi jest napinacz, który wysuwając się do góry zwiększa drogę łańcucha tym samym przyspieszając lub opóźniając drugi wałek. Raczej tylko przyspiesza, ale tego pewien nie jestem. Tak wydedukowałem, jeśli się mylę to proszę o naprostowanie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 28 Dec 2013 - 22:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mss
post Sat, 28 Dec 2013 - 22:50
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





nie mylisz sie. w serii odpowiada to za zimny start i jakies wzgledy czysto ekologiczne. po sofcie, mozna szybciej obudzic turbo.


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 29 Dec 2013 - 11:49
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





W starszych był po prostu napinacz hydrauliczny, znaczy ciśnienie oleju napinało łańcuch między wałkami, a w S3 pokusili się o mini zmianę faz.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zolty
post Sun, 29 Dec 2013 - 12:08
Post #24


Frequent User
Dołączył: Tue, 27 September 2011





nie wszystkie s3 miały vvt , np APY nie miał , a niektóre stare wolnossące 20v miały np w passatach b5


--------------------
RallyeGolf -1.8T- 472/519
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szydło
post Sun, 29 Dec 2013 - 14:45
Post #25


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





Gratuluje wyniku!. Auto na ulicy przyciąga wzrok i świetnie się prezentuje. Kolektor wydechowy wyspawany jest pod twinscroll turbiny, czy klasycznie?
Pozdrawiam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Sun, 29 Dec 2013 - 16:45
Post #26


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





CYTAT(Szydło @ Sun, 29 Dec 2013 - 15:45) *
Gratuluje wyniku!. Auto na ulicy przyciąga wzrok i świetnie się prezentuje. Kolektor wydechowy wyspawany jest pod twinscroll turbiny, czy klasycznie?
Pozdrawiam!


Dzięki wink.gif
Kolektor oczywiście pod twinscroll
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Sun, 29 Dec 2013 - 18:14
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Bezawaryjnosci. Ja zgielem korbe na podobnym setapie. Jak juz wymieniales glowice trzeba bylo wrzucic kuta korbe dla bezpieczenstwa. Szczegolnie strzelajac z 4 butow na obecnych parametrach


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Sun, 29 Dec 2013 - 21:41
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





CYTAT(zabba88 @ Sun, 29 Dec 2013 - 20:14) *
Bezawaryjnosci. Ja zgielem korbe na podobnym setapie. Jak juz wymieniales glowice trzeba bylo wrzucic kuta korbe dla bezpieczenstwa. Szczegolnie strzelajac z 4 butow na obecnych parametrach


hihi to mnie pocieszyłeś tongue.gif


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Sun, 29 Dec 2013 - 21:50
Post #29


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





Zapytam o sprężarkę, masz wersje z jedną okrągłą klapką czy dual-flapper ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Sun, 29 Dec 2013 - 21:52
Post #30


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





CYTAT(zabba88 @ Sun, 29 Dec 2013 - 19:14) *
Bezawaryjnosci. Ja zgielem korbe na podobnym setapie. Jak juz wymieniales glowice trzeba bylo wrzucic kuta korbe dla bezpieczenstwa. Szczegolnie strzelajac z 4 butow na obecnych parametrach


Myślę, właśnie nad tym



CYTAT(luk9753 @ Sun, 29 Dec 2013 - 22:50) *
Zapytam o sprężarkę, masz wersje z jedną okrągłą klapką czy dual-flapper ?


z jedną klapką, 01540
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Sun, 29 Dec 2013 - 22:09
Post #31


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





CYTAT(Grabekwwy @ Sun, 29 Dec 2013 - 23:52) *
z jedną klapką, 01540


Właśnie, ja ze swoją walczyłem dość długo z nieszczelnościami przy dual flapper. Moto-Remo nie dało rady naprawić tego i za każdą ponowną naprawą turbo było szczelne coraz krócej. Po ostatiej naprawie jeszcze bardziej je popsuli niż naprawili. Dopiero Apsik ogarniał temat i dorabiał nowe klapki i narazie jest ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sun, 29 Dec 2013 - 22:17
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





z single dzieje się ta sama akcja, tylko tam zamiast nieszczelności, pojawia się piękne brzęczenie z latającej klapki biggrin.gif


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Sun, 29 Dec 2013 - 22:22
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Dlatego ja po tym jak w golfie mk3 1.8T+td05 mialem problemy z klampka. Odrazu przy spawaniu kolektora zaaplikowalem zew. WG tiala 38mmdo s3, tamten z turbo zaspawany i nie bylo problemu wogole z doladowaniem, wstawaniem itd.


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Mon, 30 Dec 2013 - 09:35
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





z tą sprężarką ogólnie nie jest tak kolorowo. teraz jakbym miał robić max moc na seryjny słupek, włożył bym k04 z tfsi.


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_turbo_maniac_*
post Mon, 30 Dec 2013 - 13:48
Post #35









Ehhhh, pocieszacie smile.gif auto jeszcze nie wystrojone a tu już przeczuwam problemy biggrin.gif

Czy coś takiego nie rozwiązałoby tematu na dłużej?

Kinugawa turbine housing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Mon, 30 Dec 2013 - 13:56
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





CYTAT(mss @ Mon, 30 Dec 2013 - 11:35) *
z tą sprężarką ogólnie nie jest tak kolorowo. teraz jakbym miał robić max moc na seryjny słupek, włożył bym k04 z tfsi.


z tą też nie jest tak kolorowo biggrin.gif


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Wed, 01 Jan 2014 - 20:28
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Dokladnie. Ja gdybym mial robic teraz 1.8T na 330+ to bym nie robil na td05:) Fajna turbina, ale wiekszosc juz po przejsciach i sa z nimi problemy


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shelbyshn
post Fri, 03 Jan 2014 - 12:55
Post #38


Rookie
Dołączył: Wed, 11 December 2013
Skąd: Gdańsk






Jak nie TD05 to jaka turbina na 330+? Na k04 tfsi więcej niż 330 też się nie zrobi, podobno.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Fri, 03 Jan 2014 - 13:09
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(Shelbyshn @ Fri, 03 Jan 2014 - 14:55) *
Jak nie TD05 to jaka turbina na 330+? Na k04 tfsi więcej niż 330 też się nie zrobi, podobno.



A jaka to róznica czy masz 320 czy 330KM? Nie odczujesz jej gwarantuje. Ważne żeby wczesnie wstawała i trzymała do samego końca.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shelbyshn
post Sat, 04 Jan 2014 - 10:28
Post #40


Rookie
Dołączył: Wed, 11 December 2013
Skąd: Gdańsk





CYTAT(rOBERTO795 @ Fri, 03 Jan 2014 - 15:09) *
A jaka to róznica czy masz 320 czy 330KM? Nie odczujesz jej gwarantuje. Ważne żeby wczesnie wstawała i trzymała do samego końca.


Miedzy 320 a 330 ta masz rację, pewnie nie czuć różnicy, ale miedzy 320 a 360 podejrzewam że już czuć wink.gif a takie wyniki są na TD05 czego ten samochód jest przykładem. Moje pytanie było takie, jeżeli nie TD05 to co innego można zaadoptować?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 03:17