Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 4 5 6 7 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi S3 8L 1,8T, TD05
pinin
post Sun, 27 Apr 2014 - 22:02
Post #101


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(std1984 @ Sun, 27 Apr 2014 - 20:46) *
Pawel a kto Ci 3 lata temu spawawal kolektor pod turbo? Ja bym takiemu klientowi dawno podziękował, bo temat typu zrób to zrob tamto bo wyczytalem na forum... tak to wyglądało, sory.


Ano, tak to niestety wyglądało. Ale mniejsza z tym, czekam na updejty - oby to jeździło.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 27 Apr 2014 - 22:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
knopers
post Sun, 27 Apr 2014 - 23:02
Post #102


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 September 2010
Skąd: słupno





hmm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Mon, 28 Apr 2014 - 03:23
Post #103


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





Rafał właśnie odnośnie rozrządu to było tak samo jak z Twoim blokiem i sworzniem. Dostałem pasek który przewinął się przez wiele rąk i miałem na nim poskładać. Złożyłem i wytrzymał ileś set km aż po prostu się wyciągnął i nawet gdzieś Przemek dostał go na pamiątkę. Po inwestycji w gates racing i zakołkowanie kółka które sam wykonałem problemu z tym nie było i jeździ aż do teraz. Dlatego nie myl pojęć ,że coś zostało "źle złożone" ale tak na marginesie to wymianę rozrządu zwalanie głowicy itp Przemkowi zrobiłem za free bo się kumplujemy.

Tak 3 lata temu Przemocar mi spawał kolektor i nie chcę już do tego wracać bo to była najgorsza część z mojego ex setupu. To był główny powód dla którego zdecydowałem się na pewne zmiany. Nie chcę już o tym pisać bo nie były by to pochlebne słowa a to nie jest temat o moim kolektorze , leonie Przemka ani innym aucie. Trzymajmy się S3 i powiem tyle ,że na pewno takich profi lini tam nie będzie.
A skoro posty AW69 są takie merytoryczne to ok zapewne ja nie mam racji nie znam się a dana firma zrobiła tak jak trzeba i auto było super dopracowane. Szkoda tylko ,że gdy już przy właścicielu wsiadłem na stery to już się okazało że S3 dostaje czkawki i wypadają masakrycznie zapłony, auto nie jedzie i dostało klapsy od leona na k03s;/
O tyle mnie cieszy ,że znalazłem przyczyny i co było tam nie tak ale jak widać nie można nic napisać bo mądre głowy zaraz stwierdzą ,że się nie znam gdzie każda osoba myśląca widzi co jest grane.
Jeżeli właściciel zechce abym opisywał co jest robione to ok a jeśli nie to nie będę nad tym ubolewał gdyż nie robię aut na potrzeby forum tylko na własne i znajomych którzy chcą tymi autami jeździć a nie brylować na forum:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 28 Apr 2014 - 07:07
Post #104


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Twierdzisz ze ja mylę pojecia ? Kto napisał ze jest to zrobione dobrze ?? Problem polega na tym ze lecisz z imienia i nazwiska . Moim zdaniem mogłeś pokazać zdjęcia z nieprawidłowego wykonania, a sam wykonawca wiedziałby juz ze mowa jest o nim . I tylko o to chodziło . Nikt nie napisał ze jest to zrobione dobrze , wiec nie popadaj z skrajności w skrajności . Co do twoich umiejętności i wiedzy nie moge sie wypowiedzieć bo, nie zlozyles jak dla mnie ,jakiegoś silnika ktory by od ciebie owej wymagał . Co nie zmienia faktu , ze ja posiadasz czy tez nie

Ps a fura nie jechała bo zgięła sie korba , co raczej oznacza ze mocna musiała byc , bo jak juz wszyscy fachowcy tu wiedza , nie wygina sie ona od 400nm .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Mon, 28 Apr 2014 - 08:21
Post #105


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
Ps a fura nie jechała bo zgięła sie korba , co raczej oznacza ze mocna musiała byc , bo jak juz wszyscy fachowcy tu wiedza , nie wygina sie ona od 400nm .


Oczywiście X czasu temu juz obsmarował dupe dla R-Performance że S3 z mocą o wiele wyższą dostaje baty od Leona na K03s. Dla mnie Paweł jesteś zwykłym trutniem i gównozjadem !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Mon, 28 Apr 2014 - 09:46
Post #106


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





z Aw69 to już niema co dyskutować bo to raczej nie mój poziom i uważam ,że za takie określenia na forum powinien dostać nagrodę od moda.

Rafał odnośnie złożenia silnika który wymagał by troszkę większej wiedzy to liczę ,że niebawem uda mi się Ciebie zaskoczyć jak opiszę pewien inny projekt:) A odnośnie zginania się korb to znam przypadek zgięcia jej na k04 gdzie było 400NM. Co ciekawe na ryzyko właściciela te auto dalej z taką jeździ gdyż zgięła się mniej niż ta ( tłok był o 1 mm niżej a tutaj około 3-4mm). Jak chcesz to na PW napisze Ci które to auto bo na pewno dobrze je kojarzysz.
Tak na marginesie to S3 niedomagała nie tylko z powodu krzywej korby ale czemu tak było to zostawię to już dla siebie , no chyba ,że sam właściciel zechce napisać co było jeszcze nie tak.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Mon, 28 Apr 2014 - 09:55
Post #107


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





świece F5DP0R - nie wiem co się z nimi stało ale szczelina była ponad 1mm i zdmuchiwało iskrę.
brak odpowiedniego ciśnienia, przez co napinacz nie działał jak należy...
Chyba tylko to czy zapomniałem o czymś?
Jak juz ciągniemy temat to możesz pisać co aktualnie robisz i jakieś foty wrzucać. Dobrze by było wszystko udokumentować.

Mam też problem z układem paliwowym, jak wskazówka wejdzie na rezerwę to auto gaśnie, na początku tego nie było po załozeniu walbro.
Myslicie, że problemem może być złe wskazanie poziomu paliwa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Mon, 28 Apr 2014 - 13:08
Post #108


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





grabek możliwe, ja mam bocha 044 w baku i mi cały czas źle pokazuje pływak, będę musiał jeszcze raz to rozebrać także unikam rezerwy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Mon, 28 Apr 2014 - 13:33
Post #109


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





ale ja mam walbro inline i po wystrojeniu działało dobrze, nawet od Witka wyjechałem na rezerwie i przejechałem z 15km na stację.
Nic nie grzebałem a się popsuło wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Mon, 28 Apr 2014 - 14:37
Post #110


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





tak jak Ci mówiłem ,że może miał gorszy dzień bo ja rozbierałem wszystko w baku i pompa dziala dobrze pompuje pływaki chodzą i ta przelewowa też. Ponadto jeździłem na rezerwie bardzo długo także już zasięg pokazywał 0km. Dlatego na razie to bym to olał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrigorS3
post Mon, 28 Apr 2014 - 14:39
Post #111


User
Dołączył: Mon, 26 May 2008
Skąd: Radzymin/Wawa





Grabek ja miałem podobną sytuację jeśli chodzi o układ paliwowy. Wskazówka w okolicach rezerwy i gasł silnik. Nie było reguły kiedy to nastąpi. Długo nie mogłem znaleźć przyczyny. Też myślałem o złym wskazaniu. Okazało się to drobnostką - wymieniłem filtr paliwa i problem ustąpił.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rc-men
post Mon, 28 Apr 2014 - 16:04
Post #112


User
Dołączył: Mon, 24 June 2013





Jestem osobą postronną i mam w dupie kumpelstwo poszczególnych osób na forum i z tego środowiska bo to kółeczko wzajemnej adoracji, ale jak ktoś odpierdziela chałę i to aż taką to trzeba to pokazywać a nie "cicho, cicho" bo renoma sie zepsuje. Ludzie hajs płacą to ma być coś profi robione i za robotę bierze się odpowiedzialność i krytykę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Sun, 05 Apr 2015 - 12:35
Post #113


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





Należy się jakiś update, bo auto jeździ już jakiś czas i to całkiem dobrze smile.gif

Po tym jak zgięła się korba i wyrwało natrysk na denko tłoka,

silnik został rozebrany i złożony na kutych korbach




po złożeniu silnika postanowiłem, że przerobię też turbo. Została zakupiona druga turbina z żeliwem 10,5, które założyłem do siebie, do tego wirnik kompresora CNC wymiar około 20G (seryjnie było 16G)



turbo zrobione u peruna, zmieniłem też aktuator, bo dotychczasowy okazał się uszkodzony ( na zdjeciu jest stary)
zostały też przerobione 3 linie wodno - olejowe

wypadł zrobił bandaż kolektora,a w zamian pojawiła się blacha z kwasówki

pomyślałem też o mocnym sprzęgle i finalnie wpadło sachs racing,

i wjazd do budy


do tego wpadły nowe swiece PFR7Q a wyleciały F5DP0R Boscha
założona jest też przekładka termiczna na kolektorze dolotowym

Korekta niebawem.

Jest jeszcze plan na zmiany pompy na DW65V i pozbycie się walbro spod maski

Zauważyłem jednak, że auto ma problemy z wypadaniem zapłonów na postoju, niestety w trakcie jazdy nie sprawdzałem.
cewki beru, 2 lata temu kupione nowe, teraz założone nowe świece, gdzie szukać przyczyny?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sun, 05 Apr 2015 - 15:43
Post #114


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Przy jakim niucie podziękowała ta korba dokładnie? Tak z ciekawości pytam. Fajny update. Przerwy na świecach jakie? Cewki podmieniłbym mimo wszystko na próbę.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Sun, 05 Apr 2015 - 15:45
Post #115


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Teraz tylko mocy brakuje smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Mon, 06 Apr 2015 - 11:51
Post #116


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





360km i 430 nm, swiece założone prosto z pudelka, nie wiem jakie przerwy. A czy wypadanie zaplonow może być spowodowane ciśnieniem jakie daje walbro na listwie? Do tego czuć zawsze po jeździe zapach paliwa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Mon, 06 Apr 2015 - 14:44
Post #117


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Jeśli czuć zapach paliwa to chyba jest problem z wsadem ECU albo sondą lambda. Przecież za ciśnienie na listwie pompa odpowiada tylko pośrednio, od tego jest regulator.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Mon, 06 Apr 2015 - 21:46
Post #118


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Będzie 4 z przodu?


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Tue, 07 Apr 2015 - 12:09
Post #119


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





raczej bym się nie doszukiwał winy pompy bo wallbro nie jest jakoś super wydajne aby regulator nie był wstanie zbijać ciśnienia na listwie do żadanej wartości. A skoro czujesz paliwo to może kable przy cewkach troszkę szwankują albo same cewki;/
A tak swoją drogą to czekam kiedy zajedziesz na korektę i auto zacznie jechać tak jak planowałeś bo to już czas najwyższy i wtedy liczę na rewanż z moim dupowozem tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mati1989
post Sun, 11 Oct 2015 - 09:13
Post #120


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 November 2011
Skąd: Radom





Auto już po korekcie? Jestem ciekawy przyrostu na tym większym wirniku CNC wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 15:23