![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
szukaj e46 w benzynie. Naprawde wdzięczne auto. Niestety bardzo ciężko dziś o egzemplarz w bdb stanie.. szczególnie w nadwoziu coupe. Ja gdy szukalem swojej bazy obejrzalem kilkanaście sztuk z okolicy i z każdą bylo coś nie tak. Ogólnie syf, kiła i mogiła. Nawet te droższe. No ale po dlugich poszukiwaniach wkoncu udalo sie kupic, oczywiscie nie idealną bo szukanie takowej juz sobie odpuscilem, ale uczciwą. e46 jezdzi mi sie lepiej niz b7, (nawet lepiej niż b8) ktore jest po prostu nudne i , kwestia gustu , ale dla mnie ma tragiczne wnętrze. w b7 pedał gazu jest jakos dziwnie gleboko wcisniety pod deskę, nie wiem czy tylko ja tak mam ale często po prostu spadala mi z niego noga podczas jazdy (mam małe stopy) w b8 juz tak nie ma.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 October 2008 Skąd: okolice Breslau ![]() |
Czy ten 2.0 tdi nie jest ma pompkach siemnasa na które jest akcja serwisowa na wymianę ? Znajomy a octavii rs tdi miał wymieniane gratis
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 11 August 2010 Skąd: ze wsi ![]() |
Gość pyta o konkretny silnik audi a tu standard...bierz BMW
![]() Kolega miał dokładnie takie auto. Silnik, skrzynia i rocznik. 20k w dwa lata na naprawy. -------------------- JDM sucks
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 October 2009 ![]() |
Kurde i tu jest ból na A4 forum pisza biez w ciemno
![]() w sumie boje się jedynie tej głowicy nieszczęsnej, no nic zobaczymy jutro Tak czy siak panowie dziekuje za posty i piszcze proszę kolejne warto poczytać i jakoś wiedzę zwięszyć |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Wiesz, jest taki typ ludzi, którzy jak nawet wydadzą na naprawy połowę wartości auta to ci powiedzą 'staaaary, leje i jeżdże, nie słuchaj tych pajaców w internecie'
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Kupuj stary, nie ma co się zastanawiać! Jak ma furka kosztować 22k zamiast 25k to fajna okazja. Serwis pozakupowy to ledwie kilka drobiazgów - głowica i napęd pompy oleju. Jeszcze turbo i dwumas bym na wszelki wypadek wymienił (przy tym przebiegu to akurat). W końcu to dieselek, to potem już same oszczędności - przecież to będzie w trasie paliło 6,5l zamiast 9l. DPF jak się zapcha to się wytnie fizycznie i w programie - co tam te kilka stówek, miesiąc jeżdżenia i się zwróci. Jeśli to multitronic to już tylko skrzynia będzie niewiadomą, ale w najgorszym wypadku wsadzisz inną używkę i może wyda.
A tak na serio, to nie pakuj się w to i przy takich przebiegach kup coś w benzynie. A jeśli musi być ekonomicznie (w sensie żeby mało wydawać na paliwo) to zagazuj i będziesz zadowolony ![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: z zaskoczenia ![]() |
Panowie wiem że jesteście w temacie, będę się niedługo rozglądał za autem w budżecie około 35ooo niestety zł. Wybór padł na A4 B7 w sumie, na pewno będzie to benzyna i manual. Czytałem żeby się wystrzegać 2.0 TFSI przez rozrząd, lepsza opcja to 1.8T? a może 3.2? Co byście doradzili?
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 April 2003 Skąd: wwa ![]() |
W b7 jest tfsi starego typu 200KM z rozrządem na pasku. I tego można śmiało brać - ma kilka powszechnie znanych bolączek ale ich usunięcie to śmieszne koszta. Wersja 1.8t będzie miała tylko 163KM, skrzynię 5b i trzeba już mocno grzebać żeby 200KM przekroczyć. W tfsi sam program da ci te 240-250KM.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
A to 1.8 TFSI w B7 nie jest na łańcuchu?
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Tylko 2.0 jest na pasku, 1.8 był już na łańcuchu.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Kto z Was jeździł takim autem?
Ja znam ludzi co tymi samochodami przejechali po 400tys km i dopiero coś sie sypać zaczynało ... w jednym BMRze dwa razy DPFa juz wymieniliśmy! Tyle ma nalatane... Wy chyba piszecie o tych złomach z DE... pięć dzwonów, wskazanie licznika(150tys)x3... Moja octavia II ma nalatane 400tys, seryjne sprzęgło dwumas... w tym czasie jakieś 30tys zrobiła na setupie 200/400, i 30tys 240/480... Nie ma żadnej różnicy pomiedzy Audi i BMW ... kupisz zadbane bedziesz jeździł, kupisz złoma od cwaniaka to bedziesz miał problemy... -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:40 |