Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Audi A4 B7 2.0 170km avant 2006 - czy warto ryzykować
dobrus
post Thu, 26 Dec 2013 - 11:05
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





szukaj e46 w benzynie. Naprawde wdzięczne auto. Niestety bardzo ciężko dziś o egzemplarz w bdb stanie.. szczególnie w nadwoziu coupe. Ja gdy szukalem swojej bazy obejrzalem kilkanaście sztuk z okolicy i z każdą bylo coś nie tak. Ogólnie syf, kiła i mogiła. Nawet te droższe. No ale po dlugich poszukiwaniach wkoncu udalo sie kupic, oczywiscie nie idealną bo szukanie takowej juz sobie odpuscilem, ale uczciwą. e46 jezdzi mi sie lepiej niz b7, (nawet lepiej niż b8) ktore jest po prostu nudne i , kwestia gustu , ale dla mnie ma tragiczne wnętrze. w b7 pedał gazu jest jakos dziwnie gleboko wcisniety pod deskę, nie wiem czy tylko ja tak mam ale często po prostu spadala mi z niego noga podczas jazdy (mam małe stopy) w b8 juz tak nie ma.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 26 Dec 2013 - 11:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
freq
post Thu, 26 Dec 2013 - 19:51
Post #22


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 October 2008
Skąd: okolice Breslau





Czy ten 2.0 tdi nie jest ma pompkach siemnasa na które jest akcja serwisowa na wymianę ? Znajomy a octavii rs tdi miał wymieniane gratis
Go to the top of the page
 
+Quote Post
komando
post Thu, 26 Dec 2013 - 20:59
Post #23


User
Dołączył: Wed, 11 August 2010
Skąd: ze wsi





Gość pyta o konkretny silnik audi a tu standard...bierz BMW smile.gif

Kolega miał dokładnie takie auto. Silnik, skrzynia i rocznik. 20k w dwa lata na naprawy.


--------------------
JDM sucks
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pchelka
post Thu, 26 Dec 2013 - 21:39
Post #24


Rookie
Dołączył: Fri, 23 October 2009





Kurde i tu jest ból na A4 forum pisza biez w ciemno smile.gif tutaj odpuścić to sie sypie (ale konkretnych inf brak)

w sumie boje się jedynie tej głowicy nieszczęsnej, no nic zobaczymy jutro

Tak czy siak panowie dziekuje za posty i piszcze proszę kolejne warto poczytać i jakoś wiedzę zwięszyć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Thu, 26 Dec 2013 - 22:35
Post #25


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





Wiesz, jest taki typ ludzi, którzy jak nawet wydadzą na naprawy połowę wartości auta to ci powiedzą 'staaaary, leje i jeżdże, nie słuchaj tych pajaców w internecie' wink.gif Klęknie jeden pompowtrysk i roczny zysk na paliwie psu pod ogon wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Fri, 27 Dec 2013 - 02:06
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Kupuj stary, nie ma co się zastanawiać! Jak ma furka kosztować 22k zamiast 25k to fajna okazja. Serwis pozakupowy to ledwie kilka drobiazgów - głowica i napęd pompy oleju. Jeszcze turbo i dwumas bym na wszelki wypadek wymienił (przy tym przebiegu to akurat). W końcu to dieselek, to potem już same oszczędności - przecież to będzie w trasie paliło 6,5l zamiast 9l. DPF jak się zapcha to się wytnie fizycznie i w programie - co tam te kilka stówek, miesiąc jeżdżenia i się zwróci. Jeśli to multitronic to już tylko skrzynia będzie niewiadomą, ale w najgorszym wypadku wsadzisz inną używkę i może wyda.

A tak na serio, to nie pakuj się w to i przy takich przebiegach kup coś w benzynie. A jeśli musi być ekonomicznie (w sensie żeby mało wydawać na paliwo) to zagazuj i będziesz zadowolony smile.gif


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wanted
post Fri, 27 Dec 2013 - 18:13
Post #27


User
Dołączył: Tue, 15 May 2007
Skąd: z zaskoczenia





Panowie wiem że jesteście w temacie, będę się niedługo rozglądał za autem w budżecie około 35ooo niestety zł. Wybór padł na A4 B7 w sumie, na pewno będzie to benzyna i manual. Czytałem żeby się wystrzegać 2.0 TFSI przez rozrząd, lepsza opcja to 1.8T? a może 3.2? Co byście doradzili?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefdeath
post Fri, 27 Dec 2013 - 20:01
Post #28


Frequent User
Dołączył: Thu, 24 April 2003
Skąd: wwa





W b7 jest tfsi starego typu 200KM z rozrządem na pasku. I tego można śmiało brać - ma kilka powszechnie znanych bolączek ale ich usunięcie to śmieszne koszta. Wersja 1.8t będzie miała tylko 163KM, skrzynię 5b i trzeba już mocno grzebać żeby 200KM przekroczyć. W tfsi sam program da ci te 240-250KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Fri, 27 Dec 2013 - 20:38
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





A to 1.8 TFSI w B7 nie jest na łańcuchu?


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aval
post Fri, 27 Dec 2013 - 22:29
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 September 2011
Skąd: Warszawa





Tylko 2.0 jest na pasku, 1.8 był już na łańcuchu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Wed, 08 Jan 2014 - 23:02
Post #31


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





Kto z Was jeździł takim autem?
Ja znam ludzi co tymi samochodami przejechali po 400tys km i dopiero coś sie sypać zaczynało ... w jednym BMRze dwa razy DPFa juz wymieniliśmy! Tyle ma nalatane...
Wy chyba piszecie o tych złomach z DE... pięć dzwonów, wskazanie licznika(150tys)x3...
Moja octavia II ma nalatane 400tys, seryjne sprzęgło dwumas... w tym czasie jakieś 30tys zrobiła na setupie 200/400, i 30tys 240/480...
Nie ma żadnej różnicy pomiedzy Audi i BMW ... kupisz zadbane bedziesz jeździł, kupisz złoma od cwaniaka to bedziesz miał problemy...



--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:40